Trzeszczenie,zgrzyty....

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • MiKruS
    RS
    S_OCP Member
    • 2004
    • 7976

    #26
    Re: Trzeszczenie,zgrzyty....

    Zamieszczone przez Samiec
    Zamieszczone przez MiKruS
    Zrob to na przegladzie w ASO.
    A trzeba zdjac caly boczek ? bo mam nie fabryczne glosniki wpiete w kabel obok kostki i troche miejsca sobie robilem nozycami do blachi zeby sie magnez zmiescil. I jakos nie chce aby w ASO to widzieli. :roll:
    Tak - trzeba zdjac caly boczek.
    TDI 205PS

    Komentarz

    • nosferatus
      Rider
      S_OCP Member
      • 2006
      • 601

      #27
      Panowie - pomóżcie.
      Samochód ma 6 miesięcy a skrzypi jak .......! Wydaję mi się, że prawe i lewe drzwi nie domykają się, a także tylna półka lub coś w tej okolicy.
      Po dosiśnięciu drzwi słychać zgrzyt na uszczelkach.
      Co mam z tym zrobić - czy tylko aso mnie ratuję?
      A miało być tak pięknie.
      Silnik BFQ + sekwencja KME
      CB President Johnny II ASC+President HAWAII

      Kenwood KDC-BT92SD
      Hertz HSK 165
      Hertz DBX 250
      KICX Kap 45
      KICKER ZX 200.2
      Kable - Dietz, Caliber
      Kondzio 1F
      wygłuszenie drzwi

      Komentarz

      • RomanS
        Elegance
        • 2004
        • 804

        #28
        Zamieszczone przez nosferatus
        Wydaję mi się, że prawe i lewe drzwi nie domykają się, a także tylna półka lub coś w tej okolicy.
        Po dosiśnięciu drzwi słychać zgrzyt na uszczelkach.
        No wiesz, jak Ci się tylko wydaje to jakiej pomocy oczekujesz ?

        Mógłbyś się trochę bardziej przyłożyć i skonkretyzować o co chodzi ? :szeroki_usmiech
        Pzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI

        Komentarz

        • nosferatus
          Rider
          S_OCP Member
          • 2006
          • 601

          #29
          i już po problemie - 2 godz. w serwisie , lekka regulacja zamków i po kłopocie.
          dzięki za pomoc.
          Silnik BFQ + sekwencja KME
          CB President Johnny II ASC+President HAWAII

          Kenwood KDC-BT92SD
          Hertz HSK 165
          Hertz DBX 250
          KICX Kap 45
          KICKER ZX 200.2
          Kable - Dietz, Caliber
          Kondzio 1F
          wygłuszenie drzwi

          Komentarz

          • konos513
            Ambiente
            • 2006
            • 129

            #30
            Re: Trzeszczenie,zgrzyty....

            Zamieszczone przez Mufon

            Nie wspomne juz o kratce za ktora skoda kazala sobie zaplacic 2kzl a trzeszczy niemilosiernie.probowalem ja unieruchomic ale nic, pomaga przesmarowanie np wd40 ale na 2 dni, trzeba jakims stalym smarem to potraktowac, ale to na lato bede mial zajecie.

            IMHO skoda to bardzo MNIERNE materialy i montaz, niestety cos za cos.
            octavia ma 35kkm i ponad rok, a trzeszczy jakby miala 10lat. Strach sie bac co bedzie jak stuknie jej 5 lat

            pozdr
            mirek
            ja tez mam problem z kratką ten sam co powyżej. Zastanawiałem się jak to jest w przypadku "ciężarowych" autek czy one muszą mieć te ochydne, brzęczące kratki. Nie można ich zastąpić siatką snurkową, która będzie znacznie cichsza np. taką jak ta:



            z tego co się orientuje to jedyny wymóg to to by "oczko" kratki miało wymiar nie większy niż 10x10 cm. Taką sznurkową siatkę znajomy włozył w Vito jeżdzi juz 2 rok.
            Spotkał się ktoś jeszcze z takim patentem, znacznie by to uciszyło niektóre "ciężarówki".

            apropo zgrzytów szczególnie plastików polecam odpowiedni klucz i silikon, ja tak sobie radzę z rozkręcająca sie w niektórych miejscach moją O1

            Pzdr
            1.9 TDI ALH (seria) kombi 286 tys km i nabijam wiecej
            www.samochodowy-warsztat.prv.pl/

            Komentarz

            • nosferatus
              Rider
              S_OCP Member
              • 2006
              • 601

              #31
              no i znowu kicha - ucieszyłem się w piątek ,że sprawa skrzypienia jest załatwiona, a tu dzisiaj jak nie zaczną prawe drzwi skrzypieć - myślałem,że szlag mnie trafi - 3 godz. spędziłem w serwisie a tu pewnie kutasy tylko uszczelki silikonem pokryli i to wszysko.
              we wtorek to rozpierdolę ten serwis i tego co robił mi te drzwi - człowiek płaci za samochód tyle kasy, a w serwisie taką kichę odstawiają.
              wstyd i ............ sorry za słownictwo,ale jak sobie pomyślę jaki kit mi gość wstawiał - czego oni nie robili z tymi drzwiami. :x :x :x :x :x
              Silnik BFQ + sekwencja KME
              CB President Johnny II ASC+President HAWAII

              Kenwood KDC-BT92SD
              Hertz HSK 165
              Hertz DBX 250
              KICX Kap 45
              KICKER ZX 200.2
              Kable - Dietz, Caliber
              Kondzio 1F
              wygłuszenie drzwi

              Komentarz

              • RomanS
                Elegance
                • 2004
                • 804

                #32
                konos513, Samochód był homologowany z kratką metalową i z tą właśnie musi być. To od strony formalnej oczywiście. Nieformalnie możesz to zmienić na np. sznurkową lub w ogóle wyrzucić. Na własną odpowiedzialność oczywiście :szeroki_usmiech . Możesz też legalnie samochód "odciężarowić" i nic nie będzie trzeszczeć. Chyba, że masz auto w leasingu to do wykupu musisz się pomęczyć lub znaleźć własny patent. Ja najpierw go znalazłem, ale w końcu sam fakt jeżdżenia z kratką tez mnie wkurzył na tyle, że się odciężarowiłem.
                Pzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI

                Komentarz

                • Maicroft
                  Moderator
                  S_OCP MemberModeratorr
                  • 2004
                  • 25757
                  • Audi

                  #33
                  Trzeba odrecic boczne mocowania w kracie, lub podlozyc jakies gumki i NIC nie trzeszczy, a trzeszczalo, jakby ta kratka za rozporke robila :twisted:
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz

                  • djczas
                    RS
                    • 2005
                    • 9612

                    #34
                    nosferatus, kktóry serwis ja bede we wtorek to sie możemy zgadać i załatwić sprawe

                    Komentarz

                    • konos513
                      Ambiente
                      • 2006
                      • 129

                      #35
                      Zamieszczone przez Maicroft
                      Trzeba odrecic boczne mocowania w kracie, lub podlozyc jakies gumki i NIC nie trzeszczy, a trzeszczalo, jakby ta kratka za rozporke robila :twisted:
                      na ten pomysł już dawno wpadłem ale efekt poprawił się w 30% jest ciszej lecz nadal hałasuje.


                      Zamieszczone przez RomanS
                      Samochód był homologowany z kratką metalową i z tą właśnie musi być. To od strony formalnej oczywiście. Nieformalnie możesz to zmienić na np. sznurkową lub w ogóle wyrzucić. Na własną odpowiedzialność oczywiście :szeroki_usmiech
                      Masz rację oczywiście. Apropo siatki myslałem, żeby przyciemnić sobie lekko szyby to by się tak ta sznurkowa siatka nie rzucała w oczy. Od 2 lat nie byłem kontrolowany przez Misiaczków- ale jak znam życie to wyjadę z tym patentem (siatka) i pewnie mnie zatrzymają.
                      1.9 TDI ALH (seria) kombi 286 tys km i nabijam wiecej
                      www.samochodowy-warsztat.prv.pl/

                      Komentarz

                      • tevo
                        Classic
                        • 2006
                        • 1

                        #36
                        wiecie co może być przyczyna stukania z prawej strony z przodu w okolicy podszybia
                        odgłos ten przypomina tak jakby uderzać czymś w plastik dodam że to stukanie nie wystepuje zawsze

                        Komentarz

                        • jacq
                          Ambiente
                          S_OCP Member
                          • 2004
                          • 195

                          #37
                          nosferatus,
                          Z uszczelkami to podobno TTTM też z problemem ćwiczyłem w ASO. Mają tam doskonałe :wink: spreye, a ile przy tym pracy "zdejmowanie tapicerek, wymiana kołków mocujących, podkładek elastycznych" jednym słowem cały dzień roboty. Wyjeżdżasz z zapewnieniem, że teraz będzie dobrze. Następnego dnia szlag cie trafia, bo silikonem z uszczelek pobrudziłeś drogą koszule i spodnie a trzeszczy dalej. :evil:
                          A z problem poradziłem sobie tak. Przetestowałem kilka środków w tym również spreye, wazeline techniczną i IHMO najlepszym rozwiązaniem są dobrze odtłuszczone uszczelki oraz powierzchnie do których przylegają (benzyną ekstrakcyjną - nie lakową) przetarte talkiem lekarskim czy technicznym kto co ma.
                          Na małą gąbke nałożyłem odrobine talku i przetarłem wszystkie elementy gumowe. Jest zdecydowanie lepiej.
                          A przyczyną trzeszczenia IMHO jest mało sztywne nadwozie bo drzwi podparte w 3 pkt nie mają prawa poruszać się w swoim otworze.

                          pzdr

                          [ Dodano: Wto 13 Cze, 06 10:36 ]
                          tevo, czy masz zamontowany alarm w ASO? (Które ASO)jeżeli tak to sprawdź czy przewód od czujki ruchu jest dobrze zamocowany. U mnie sobie luźniutko latał i stukał po plastikach. Jednym słowem fuszerka. Po zamocowaniu nastapiła cisza. W przypadku OII zdejmij nakładkę prawej strony konsoli i wszystko będziesz widział.
                          OII ambientna sztuka

                          Komentarz

                          • nosferatus
                            Rider
                            S_OCP Member
                            • 2006
                            • 601

                            #38
                            dzięki Jacq - wniskuję z twojego posta,że nie ma co walczyć z serwisem bo i tak gówno zrobią, a ja stracę tylko czas i nerwy.co za ironia - walczą o ciebie jak lwy o mięso jak wejdziesz do salonu i chcesz kupić auto,a później robią z ciebie wielkie gówno.
                            Silnik BFQ + sekwencja KME
                            CB President Johnny II ASC+President HAWAII

                            Kenwood KDC-BT92SD
                            Hertz HSK 165
                            Hertz DBX 250
                            KICX Kap 45
                            KICKER ZX 200.2
                            Kable - Dietz, Caliber
                            Kondzio 1F
                            wygłuszenie drzwi

                            Komentarz

                            • szkoda
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2005
                              • 22543

                              #39
                              Zamieszczone przez jacq
                              ...najlepszym rozwiązaniem są dobrze odtłuszczone uszczelki oraz powierzchnie do których przylegają (benzyną ekstrakcyjną - nie lakową) przetarte talkiem lekarskim czy technicznym kto co ma.
                              Na małą gąbke nałożyłem odrobine talku i przetarłem wszystkie elementy gumowe. Jest zdecydowanie lepiej.
                              A przyczyną trzeszczenia IMHO jest mało sztywne nadwozie bo drzwi podparte w 3 pkt nie mają prawa poruszać się w swoim otworze.
                              musze wyprobowac, u mnie tez skrzypia uszczelki w drzwiach.
                              saport techniczny baj DGW
                              była BKD+DSG '05 120kkm
                              była BXE '08 190kkm
                              no i nie ma :-)

                              Komentarz

                              • herman
                                Rider
                                • 2005
                                • 456

                                #40
                                Witam

                                Ja do trzeszczenia to juz siły nie mam..Cały tył praktycznie mi halasuje..Drzwi slabo sie zamykaja, niby wlasnie po regulacji zamkow wg ASO..Moze ktoś konkretnie napisac co by tu zrobic i ktore elementy sprawdzic bo szlag mnie trafia jak auto za 80 tys trzeszczy gorzej niz polonez.>Dodam ze nie mam zadnych kratek itp itd

                                Pozdrawiam
                                --------------

                                Komentarz


                                • #41
                                  odgrzewam kotleta: u mnie powodem trzeszczenia tylu okazaly sie popękane odbojniki amortyzatorów

                                  Komentarz

                                  • bastek016
                                    Ambiente
                                    • 2005
                                    • 163

                                    #42
                                    Witam umnie niestety trzeszczenie :/ to walka bez konca wydaje ci się ze juz jest ok a tu znowu ........... , z stukającymi dzwiami na wybojach poradziłem sobie w prosty sposób . Wystarczy taśmą izolacyjną rygielki obkrękic i na jakieś 2 miecy mam z głowy :]

                                    Komentarz

                                    • RODROG
                                      Drive
                                      • 2006
                                      • 96
                                      • Octavia III (5E3)
                                      • CUNA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                                      #43
                                      u mnie trzeszczą a właściwie skrzypią oparcia przednich foteli, z kratą sobie sam poradziłem ale do fotela to nie mam pojęcia z której strony się zabrać, w ASO powiedzieli, że ten typ tak ma i nic nie poradzą coś tam smarowali ale nic nie pomogło. Może jest na to jakaś rada.
                                      1)1,9 TDI rok 2001
                                      333 000 km
                                      110 KM seria - prog. na 135KM

                                      2)2,0 TD rok 2011 140KM
                                      po mod. 187KM

                                      3)2,0 TDI BMW E91 seria 187KM
                                      po mod. 225KM

                                      Komentarz

                                      • arci9
                                        RS
                                        • 2004
                                        • 2007

                                        #44
                                        Zamieszczone przez RODROG
                                        u mnie trzeszczą a właściwie skrzypią oparcia przednich foteli
                                        U mnie też fotel kierowcy skrzypi jak stary tapczan, w serwisie były od spodu smarowane jakieś elementu, ale to nic nie pomogło, wiem natomiast , że sam fotel dostał luzów na prowadnicach, i nie wiem czy to nie jest powodem skrzypienia - nie mam narazie czasu tego oblukać, ale jak coś mi sie wyjaśni to dam znać

                                        Komentarz

                                        • nosferatus
                                          Rider
                                          S_OCP Member
                                          • 2006
                                          • 601

                                          #45
                                          u mnie znowu skrzypią drzwi i fotel kierowcy, a i czasami plastiki przy pasach bezpieczeństwa - pojadę do aso w tym tygodniu - zobaczymy co znowu zrobia - w Krakowie na ul.Kocmyrzowskiej to mam już swój prywatny fotel - tak mnie tam lubią-jestem stałym bywalcem tgo serwisu - nie życzę tego nikomu!!!!
                                          Silnik BFQ + sekwencja KME
                                          CB President Johnny II ASC+President HAWAII

                                          Kenwood KDC-BT92SD
                                          Hertz HSK 165
                                          Hertz DBX 250
                                          KICX Kap 45
                                          KICKER ZX 200.2
                                          Kable - Dietz, Caliber
                                          Kondzio 1F
                                          wygłuszenie drzwi

                                          Komentarz

                                          • leszekmw
                                            RS
                                            • 2005
                                            • 5356

                                            #46
                                            mufon i inni koledzy , ja zlikwidowałem brzęczenie kraty w ten sposób: wkładając dolne bolce założyłem na nie grube kawałki szmatki / chyba dres / , troche ciężko wchodzi ale sie da , górę docisnąłem jak najbliżej siedzenia i mocno przykręciłem .przedtem na rurę kraty stykającą sie z siedzeniem / u góry/ nakleiłem kilka podkładek filcowych do mebli ,szczególnie w miejscach gdzie jest spaw dwóch odcinków rury i spsikałem je delikatnie wd40 . moja krata trzeszcy tylko przy naprawdę dużych naprężeniach , na mocno wyboistej polnej drodze . pod śruby nie dawałem nic. polecam podkładki filcowe , można nimi sporo wygłuszyć , np. wkleiłem je w gnazda w któych montuje się roletę bagażnika i też leciutko wd . o trzszczących zamkach wszyscy wiedzą , ja smaruję je co parę myć , tak samo uszczelki drzwi lub bagażnika , wazelinka co ~ 2 miesiące . jestem baaaaardzo uczulony na wszelkie trzaski i wydaje mi sie że moja skoda ma je dobrze wyciszone .
                                            przejechałem się dzisiaj O2 znajomego przedstawiciela , 85 tyś i byłem pod wrażeniem , zawias super w porównaniu do mojej , faktycznie inna technologia i nic nie trzeszczało co byłem bardzo zdziwiony bo wiadomo jak jeżdżą przedstawiciele. aaa... jak trzeszczy roleta w kombii , chodzi o trzski przy ruszaniu sie tego "materiału" podczas jazdy to trzeba wyciągnąć matę do oporu a potem popsikać ją od spodu smarem w tych miejscach w których styka się z tą rurą do której się zwija . / wpozycji rozciągnietej/
                                            O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                                            GVI 1.4TSI
                                            LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                                            tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                                            Komentarz

                                            • adik_s
                                              Rider
                                              • 2005
                                              • 259

                                              #47
                                              a ja napisze co mnie drażni, i zaznaczam, że to juz... 204tyś km
                                              -najbardziej wkurza mnie trzeszczenie przy pasach bezpieczeństwa pasażera :evil:
                                              - następna do trzeszcza klapa bagaznika - jak wykrece te stopki zeby nie trzeszczało to ciezko jest otworzyc klape i boje sie,że w końcu moge połamac ten zamek... :roll:
                                              - wyślizgana kierownica- jakbym nie planowal kupic swojego auta (bo octa wciąż ojcaa) to bym ją obszył skórą
                                              - obudowa fotela pasazera juz ledwo dyszy- prawie ze odpadlo, jak sie nie zachaczy to czasem brzeczy
                                              - doprowadza mnie do nadciśnienia jak pracuje tylna wycieraczka, slychac ją chyba kilometr od samochodu ops:
                                              - ostatnio jak wrzuce na luz (o skrzyni biegów mówie :szeroki_usmiech ) to coś spod auta brzęczy, czasem przestanie jak wrzuce 1, czasem jak tylko sprzeglo, czasem jak przetocze sie pol metra... niby glosne to nie jest a dziala na mnie strasznie...
                                              - po wymianie rozrządu przestała gwizdac turbo sprezarka,nie wiem czemu no ale dobra
                                              - wilgotno jest to stabilizatory nie trzeszczą - i cale szczescie !8)
                                              - aha, i cos stuka przy klapie, pomijającze uszczelki sie wygniotły, ale po lakierowaniu chyba coś tam poruszyli bo dzisiaj jeździłem i rzuciło mi sie to w uszy ale tez bylo wkurzające...

                                              Generalnie wychodzi na to,że jak jeżdże to dostaje zawału przez trzeszczące pierdoły ale aż tak źle nie jest, w krytycznych chwilach seryjne radio za 800zl z resztą podgłosze i jest dobrze hehe :szeroki_usmiech

                                              Komentarz

                                              • Maicroft
                                                Moderator
                                                S_OCP MemberModeratorr
                                                • 2004
                                                • 25757
                                                • Audi

                                                #48
                                                adik_s, Nie obrazajac kilka wad ktore wymieniles, to jest niechlujstwo uzytkowania i nic wiecej. Pewne rzeczy sie zuzywaja, i takie gumki pod stabilizator kosztuja po ok 8-9zl sztuka - wiec to taki majatek jak zapas fajek na 1-2 dni dla niektorych :twisted:

                                                Wymien gume wycieraczki na nowa, zaloze sie ze bedzie cisza. Po 3 latach to ona na pewno jest do bani, a moja po roku takie odglosy wydaje :szeroki_usmiech
                                                Spritmonitor.de

                                                Komentarz

                                                • adik_s
                                                  Rider
                                                  • 2005
                                                  • 259

                                                  #49
                                                  ja o tym wiem, dlatego tez napisałem, że to mój ojciec głównie ma ją do pracy. Ja planuje kupić sobie swoje autko i wcześniej nie miałem kasy, żeby coś w niej robić.
                                                  Co do gumek do stabilizatorów- już nie pamiętam kto o tym pisał ale kilka osób, że takie gumki starczają na pare tyś km - przy przebiegu 90tyś tylko w tym roku (rekordowo) te gumki byłoby trzeba raz w miesiącu wymieniac. Teraz powoli ojciec szykuje sie do amorków, wlasnie stabilizatorów, tarcz hamulcowych wiec wszytko za jednym zamachem bedzie robione...
                                                  A z wycieraczką to coś jest nie teges od nowości, wymieniali gwarancyjnie całe ramie ale nie zbiera z całej szyby i jakas wlasnie glosna jest...

                                                  Komentarz

                                                  • Lukas81
                                                    Ambiente
                                                    S_OCP Member
                                                    • 2007
                                                    • 232

                                                    #50
                                                    Postanowiłem coś dorzucić od siebie ww. temacie, a przy okazji zapytać;

                                                    Otóż mam następującą sytuację. Wczoraj z racji plusowej temp. umyłem samochód. W mojej ocenie dość solidnie go wysuszyłem (ściągaczka + ircha).

                                                    Dzisiaj rano odpalam i po przejechaniu około 10 km zaczęła mi strasznie skrzypieć przednia szyba (w pierwszym momencie myślałem, że to ten plastik pod nią, ale chyba raczej nie...). Skrzypi głównie przy przyśpieszaniu - początek 1, 2 i 3 biegu - potem w sumie ucicha - no chyba, że złapię kołem jakąś dziurę.

                                                    No i tu mam do Was pytanie - czy ktoś coś takiego już miał w swojej O1? Dodam, że mój przebieg to 62 tys. Sam się zastanawiam - odkleiła mi się ta szyba, czy to raczej niemożliwe???

                                                    Pozdrowienia,
                                                    Ł
                                                    Były:
                                                    Skoda Octavia 2004, 1.9 TDI 110 km, ASV,
                                                    Fiat Croma 2006, 1.9 MultiJet 150 km
                                                    Jest:
                                                    Volkswagen CC 2013, 1.4 TSI 160 km

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...