tak a propo obiecanych relacji z porównania bezpośredniego to w megance jest więcej miejsca na szerokość ale niestety siedzenia są zbyt krótkie i siedzi sie w porownaniu do octavii beznadziejnie, nawet w mojej miejskiej hondzie siedzi się wygodniej. Oparcia sa wyprofilowane dobrze ale samo siedzisko jest tak zrobione ze konczy mi sie niemal w polowie uda i pół nogi wisi w powietrzu. Ja mam i tak mam krotkie nogi, a osoby o dluzszych maja jeszcze gorzej. Poza tym musze miec przysuniety fotel blizej kierownicy i mam taka budowe ze nie zalapuje sie na podlokietnik zupelnie - w octavii jak go wysune to jest dobrze. podsumowujac wsiadlem do laguny i dopiero w tej klasie bylo mi dobrze - siedzenia ok, podlokietnik spelnia funkcje podparcia wiec zostaje albo ctavia albo ze spora doplata laguna 3. Jutro sie ta laguna przejade zobacze jak w tescie jazdy wypadnie i czy warto dokladac. Maganka niestety nie na moje gabaryty. Wole moze mniej finezji ale wiecej wygody
a może jednak nie octavia?
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez kris75tak a propo obiecanych relacji z porównania bezpośredniego to w megance jest więcej miejsca na szerokość ale niestety siedzenia są zbyt krótkie i siedzi sie w porownaniu do octavii beznadziejnie, nawet w mojej miejskiej hondzie siedzi się wygodniej. Oparcia sa wyprofilowane dobrze ale samo siedzisko jest tak zrobione ze konczy mi sie niemal w polowie uda i pół nogi wisi w powietrzu. Ja mam i tak mam krotkie nogi, a osoby o dluzszych maja jeszcze gorzej. Poza tym musze miec przysuniety fotel blizej kierownicy i mam taka budowe ze nie zalapuje sie na podlokietnik zupelnie - w octavii jak go wysune to jest dobrze. podsumowujac wsiadlem do laguny i dopiero w tej klasie bylo mi dobrze - siedzenia ok, podlokietnik spelnia funkcje podparcia wiec zostaje albo ctavia albo ze spora doplata laguna 3. Jutro sie ta laguna przejade zobacze jak w tescie jazdy wypadnie i czy warto dokladac. Maganka niestety nie na moje gabaryty. Wole moze mniej finezji ale wiecej wygody
Komentarz
-
-
Dla amatorów marki Kia ,wprawdzie to suv, ale ceny części zamiennych porażające. Najciekawsza jest cena reflektora i filtra cząstek stałych.
sorry, miałem wstawić załącznik z tabelą cennikową części do Kia sportage ale pdf-a nie mogę podesłać.
Wspomniany wyżej reflektor kosztuje 3640, filtr cząstek stałych 15150, półoś 2670, chłodnica 1900 itd.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Hypnotoad_plZamieszczone przez kris75tak a propo obiecanych relacji z porównania bezpośredniego to w megance jest więcej miejsca na szerokość ale niestety siedzenia są zbyt krótkie i siedzi sie w porownaniu do octavii beznadziejnie, nawet w mojej miejskiej hondzie siedzi się wygodniej. Oparcia sa wyprofilowane dobrze ale samo siedzisko jest tak zrobione ze konczy mi sie niemal w polowie uda i pół nogi wisi w powietrzu. Ja mam i tak mam krotkie nogi, a osoby o dluzszych maja jeszcze gorzej. Poza tym musze miec przysuniety fotel blizej kierownicy i mam taka budowe ze nie zalapuje sie na podlokietnik zupelnie - w octavii jak go wysune to jest dobrze. podsumowujac wsiadlem do laguny i dopiero w tej klasie bylo mi dobrze - siedzenia ok, podlokietnik spelnia funkcje podparcia wiec zostaje albo ctavia albo ze spora doplata laguna 3. Jutro sie ta laguna przejade zobacze jak w tescie jazdy wypadnie i czy warto dokladac. Maganka niestety nie na moje gabaryty. Wole moze mniej finezji ale wiecej wygody
Komentarz
-
-
koreance musza sobie jakos odbic te nizsze ceny niz konkurencja...... :evil:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Hypnotoad_plW cenie Laguny to chyba jest: Suberb, Passat, Avensis, itd...
no i w grupie vw są naprawdę fajne silniki benzynowe dzięki turbo . taki 2.0 w lagunie to lipa , chyba ze teraz są jakoś poprawione ale kiedyś to nie jechało..
gniewko jeżeli niepotrzebny Ci kufer to zdecydowanie bierz golfa jeżeli ma taki sam wypas.O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Lagunę III zdecydowanie odradzam. Auta juz na wstępie mialy probelmy z amortyzatorami które tłukły się niemiłosiernie. Komfortu takiego jak np. w Lagunie I ph II też się nie spodziewaj, bo francuzi mocno utwardzili fotele i zawieszenie. Nie wiem czy to dla ciebie ważne czy nie, ale z tyłu miejsca jest tyle co w Octavii II, a dodatkowo nie można włozyc stóp pod przednie fotele. Co do jakosci montaż to nie wiem jak bedzie po 50 tys km ale faktycznie materiały wewnątrz się mocno poprawiły, tylko nie chce mi się wierzyć, aby kabina byla zmontowana przynajmniej tak solidnie jak np. w Skodzie.
Także ja bym sobie renault odpuścił 8) jesli bedziesz chciał kupić mały samochód np. dla zony to wtedy twingo czy clio mozesz spokojnie kupować. Ale wieksze renówki to zaduże ryzyko - za dużo elektroniki, za niska jakość :|Czarny Elegance
Komentarz
-
-
juz podjelismy decyzję i zostajemy przy ambiente 1.4TSI z climatronikiem i alarmem z czujnikiem przechylu teraz tylko zastanawiam sie jedynie nad maxi-dotem bo standardowo jest juz komputer pokazujacy spalanie chwilowe i srednie, dystans temperature otwarte drzwi w ogóle i bagaznik oddzielnie musze chyba jakos porownac obydwa wyswiatlacze w akcji i zobacze wtedy.
Komentarz
-
-
Mój ojciec ma Megane III 1.6 16V 110KM, auto ładne, ciekawe stylistycznie, atrakcyjne wnętrze natomiast jakościowo wewnątrz to Skoda wypada zdecydowanie lepiej. Silnik 1.6 troszkę za głośny, szczególnie powyżej 120 km/h, średnie splanie w mieście w okolicach 10-11 litrów przy normalnej jeździe.
Ja bym raczej wybrał Octavie, auto większe, lepiej wykonane.
Komentarz
-
-
patrzyłem teraz coś dla Krysi nowego i te wszystkie małe gówienka z jakimś lepszym silnikiem to trzeba ponad 50 dać , mówię o cenach cennikowych bez jakiś tam negocjacji.. , a tu octavia za tyle samo.. :roll:O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
szkoda, nie ma ,ale poza tym ma full w zasadzie , taki standardowy oczywiście. mint ma i kosztuje raptem 2 kółka więcej , czyli O2 jest naprawdę tania. a nawet bardzo tania jak na swoje gabaryty.O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leszekmwszkoda, nie ma ,ale poza tym ma full w zasadzie , taki standardowy oczywiście. mint ma i kosztuje raptem 2 kółka więcej , czyli O2 jest naprawdę tania. a nawet bardzo tania jak na swoje gabaryty.saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
szkoda, nie ma , pytanie było o classica. do classica 4500zł dopłaty więc ciężko by sie było wyrobić w granicach 50 tyś , ale mint ma i kosztuje tylko 2 tyś więcej od classica więc jest pewnie możliwy do osiągnięcia w tych granicach skoro koledzy twierdzą że są tak duże rabaty. cena minta 1.2 to 60799zł , cennikowa.O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szkodano więc ma skoro kosztuje ~50kpln
[ Dodano: Nie 07 Lis, 10 15:46 ]
dokladnie 51 mint u jednego z naszych dilerów oczywiscie nie ma radia alarmu i metalika.BYŁA o1 rs
BYŁA o2 1.6
JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG
Komentarz
-
Komentarz