Zamieszczone przez piociel
[O2] 1.4 TSI - wrażenia z eksploatacji
Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
-
chyba te ale pewności nie mam, musiałbym w rachunkach poszukać:
link NGK
przykładowa aukcja
jedna ważna uwaga, pamiętam tylko że jak wymieniałem w ASO świece to mechanicy robili zakłady i losowali kto ma wyciągać stare i łamać cewki przy wyciąganiu ;-)
podobno bardzo często lubią sie zapiec gniazda w cewkach hhehehehe
a nowa cewka 100złkiedyś była seria TSI : 135KM/217Nm a potem było 156KM/267Nm
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=57585&start=0
teraz 240KM 4x4 Boxer turbo mruczek.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...350597#1350597
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez LUKIod wczoraj już nie ma terkotania w mojej CAXA
byłem w ASO i w ciągu 1h ogarnęli temat :!:
mam potrzebne informacje dla tych użytkowników CAXA, którzy są odsyłani z ASO, że TTTM :!:
numer TPI:
2027860/1
numer PRZEWODU:
1K0201160BG
numer WYGŁUSZENIA:
1Z0864231A
Poza tym, nawet dobrze widać element w który serwisanci wsadzili WYGŁUSZENIE, także jak spotkam się z kowal'em 2002, to zrobi fotki jego zajebistym sprzętem i wrzuci w temat :!:
W końcu jest cisza
Witam,
Jak się okazuje fabryka mimo, że zna sprawę terkotania przewodów nie rozwiązała problemu w nowych autach. Moja skoda wyprodukowana ok 10 lutego 2012 i 4 dni po odbiorze auta już zaczęło terkotać. Podczas wizyty w ASO wspomniałem o TPI z forum, jednak podobno w systemie nie ma takiego numery, ale serwisant obiecał, że zajmie się tematem i podroży temat.
Komentarz
-
-
paskuda, skąd ja to znam :!:kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
paskuda, generalnie byłem konsekwentny, cierpliwy, dociekliwy
teraz i tak macie już super, bo podałem Wam konkretne informacje z numerem TPI i części
ja tego nie miałem, to sobie wyobraź jakie wkurwienie mnie ogarniało na/po wizycie w ASO
oczywiście nie załatwiłem tego na pierwszej, drugiej, trzeciej wizyciekliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez paskudaA jak jest z tą ich bazą TPI, że nie mógł znaleźć mają kilka wariantów w zależności od uprawnień czy jakoś inaczej?
tego nie wiem, ale najlepsze jest to, że w/pod tym TPI nie było mojego numeru VIN, czyli tak jakby moja CAXA nie była brana pod uwagę
Zamieszczone przez maselek2LUKI prosimy o fotki
fotki zrobione, tylko kowal 2002 musi mi je przesłaćkliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez maselek2Zamieszczone przez LUKIPoza tym, nawet dobrze widać element w który serwisanci wsadzili WYGŁUSZENIE, także jak spotkam się z kowal'em 2002, to zrobi fotki jego zajebistym sprzętem i wrzuci w temat
Spóźnione, bo całkiem mi wyleciało z głowy... Myślałem, że to jakiś konkret, ale jak to zazwyczaj bywa pod szumną nazwą "Akcja Serwisowa" kryje się jakaś pierdoła. W tym wypadku kawałek gąbki/pianki upchany w plastikowej obudowie/osłonie przewodów paliwowych. Ale co tam, ważne, że podobno działa :diabelski_usmiech ...
Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez loyd
Wasze tsi też tak pracują ??
Wracając do klekotania przewodów to macie jakieś nagranie?Był: VWCaddy 1,9 TDI, Superb 2,0 TDI, Ceed 1,6 CRDI, OII 1,4 TSI, Astry: G - 1,6 8V, H - 1,7 CDTI, Skoda 105, Maluch.
Jest jeszcze Fabia II CGGB, ale tu nie ma o czym pisać.
Komentarz
-
-
kowal 2002, thx za fotki :!:
Zamieszczone przez loydhttp://youtu.be/6GL2G4veif4
Wasze tsi też tak pracują ??kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Najlepiej zaraz po wyjezdzie z salonu wymien silnik, najrozsadniej bedzie 1.6+LPG, ale podobno 1.4 bez LPG lepiej jezdzi mimo tego ze ma slabsze osiagi. Poza tym gdzies na forum jest lista chyba 32 punktow, ktore musisz sprawdzic.Budowa domów energooszczędnych, szkieletowych
www.nawmar.pl
Komentarz
-
-
Skoro temat dotyczy wrażeń z eksploatacji silnika 1.4 TSI to może i ja dodam swoje zdanie na jego temat
Autko użytkuje od grudnia 2009 r. Mam przejechane ponad 31 tys km. Jestem bardzo zadowolony z mozliwości tego silniczka. Najbardziej zaskakuje mnie małe spalania autka - warunek jeden - musi rozgrzać się silnik. De facto jednym minusem jest dłuuugie rozgrzewanie silnika w warunkach zimowych.
Miałem przebój z wymianą nastawnika, ale muszę przyznać, że gdybym nie czytał forum to nie porwałbym się na jego wymianę. Ale teraz czuję się pewniej
Jeśli chodzi o spalanie autka, to zauważyłem jego znaczne zmniejszenie własnie po wymieanie nastawnika (ponoć wgrano mi jakieś nowe oprogramowanie), ale również zbiegło się to z wymianą oleju na Millers Oil XF 5W30.
Reasumując,
jeśli wybierałbym Octavkę po raz drugi to zdecydowałbym się na wybór tego silnika
Komentarz
-
-
a ja czytałem w jakiejś mądrej gazetce z DE, że CAXA 1.4TSI pali następująco:
średnie: 7.4
min: 5.2
max: 13.8
także z moim spalaniem zgadza się w 100%kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Zlecilem sprawdzenie kilku rzeczy zwiazanych ze sprzeglem i skrzynia biegow.
1. Po odpaleniu auta po calonocnym postoju slychac cos jak terkotanie, obijanie przewodow. Na wcisnietym sprzegle owe terkotanie ustaje. Po puszczeniu sprzegla powraca. Ale czasami po kilkukrotnym nacisnieciu sprzegla dzwiek ustaje calkowicie. Zjawisko pojawia sie tylko na zimnym silniku, po kilkugodzinnym postoju.
Dzisiaj rano jak odpalilem auto oczwiscie bylo to slyszalne. Nawet poprosilem inne osoby, aby mi to potwierdzily. Niestety po przyjezdzie do serwisu (70km), nie moglem tego zademonstrowac.
2. Na biegu jalowym po puszczeniu sprzegla slychac stukniecie w komorze silnika.
3. Czasami na rozgrzanym silniku przy zmianie biegow z jalowego na 1 (ruszanie), lub redukcja z dowolnego biegu na 2, powoduje wyczuwalne drgania na pedale sprzegla. Cos jakby za malo gazu.
Generalnie pierwszy serwisant nie mogl potwierdzic watku 1 oraz 3. 2 wystepuje zawsze. Przy odbiorze auta powiedziano mi, ze glowny kierownik serwisu przejechal sie autem i stwierdzil, ze rzeczwiscie cos tam trzeszczy w skrzyni. Mam sie stawic w serwisie i zostawic auto na 1-2 tygodnie, bo beda chcieli rozkrecac skrzynie, aby sprawdzic co moze byc nie tak. Ustawilem sie na poniedzialek.
Przebieg 22000km.
Sa to oczywiscie w pewien sposob "niuanse", bo nie maja negatywnego wplywu na uzytkowanie auta. Zobaczymy, czy to cos wiecej. Jesli tak, to trzeba sluchac wszystkich stukow i pukow ;-)VW Golf VI 1.4TSI 122KM Highline
VW Passat B8 2.0TDI 190KM Highline
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez idasMam sie stawic w serwisie i zostawic auto na 1-2 tygodnie
:shock:kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
Komentarz