karuzel, looker, poczytajcie trochę temat który podrzucił Nexus6, a będziecie wiedzieć co i jak i dowiecie się że pasta tempo to jedna z najgorszych rzeczy jaka może spotkać lakier waszego samochodu
[O2] Zatyczka w akumulatorze
Zwiń
X
-
[O2] Zatyczka w akumulatorze
Witam. Czy z boku oryginalnego akumulatora Varta biała zatyczka ma być cały czas czy jest to zabezpieczenie akumulatora na czas transportu? Mam sprzeczne informacje na ten temat. Czy ewentualnie ktoś mógłby zobaczyć u siebie jak to wygląda? Dziękuję za odpowiedzi .Załączone plikiAntyfotoradar Valentine1
Harry II Classic+Sirio ML145
-
-
Ten otwór to wylot centralnego odgazowania akumulatora. Symetrycznie z drugiej strony jest identyczny otwór bez zaślepki ale nie wiem czy jest połączony z odpowietrzeniem bo ta strona aku przylega do ściany grodziowej. Do zadania tego pytania skłonił mnie jeden szczegół, mianowicie kiedyś kupowałem aku przez internet, który miał zaślepkę w tym miejscu. Obok była informacja a wręcz kategoryczny nakaz od sprzedawcy, żeby zaślepkę wyciągnąć po zamontowaniu aku w aucie. Natomiast aku w OII miał nieusuniętą zaślepkę. Pytałem o to w ASO, gość stwierdził,że ma być ale po jego zaskoczonej pytaniem minie sądzę, że może się mylić :szeroki_usmiechAntyfotoradar Valentine1
Harry II Classic+Sirio ML145
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez vazTen otwór to wylot centralnego odgazowania akumulatora. Symetrycznie z drugiej strony jest identyczny otwór bez zaślepki ale nie wiem czy jest połączony z odpowietrzeniem bo ta strona aku przylega do ściany grodziowej.
Komentarz
-
-
Jak już wspomniałem są dwa wyloty odgazowania w tym typie akumulatora i przedni jest fabrycznie zaślepiony. Ciekawie mnie czy ma tak być, czy trzeba go wyciągnąć, czy może lepiej zaślepić ten od strony ściany grodziowej (ze wzg. na kwaśne opary) a przedni pozostawić wolny? Jako przykład podam aku w Corsie (B?), w której aku jest pod podszybiem i wielu przypadkach niezaślepienie otworu od strony ściany grodziowej doprowadzało do masywnej korozji blachy czego nie przewidział producent planując umieszczenie aku pod podszybiem. Aby zapobiegać takim problemom stosuje się kolanka i wężyki odprowadzające opary do "bezpieczniejszych" miejsc.
[ Dodano: Wto 07 Gru, 10 12:34 ]
I jeszcze informacja z aukcji:
"Akumulatory na czas wysyłki są zapakowane w pudełko kartonowo-styropianowe i są zabezpieczane dodatkowo zatyczkami w górnej, bocznej części wieczka. Prosimy o usunięcie tych zatyczek przed zamontowaniem akumulatora w pojeździe!
Prosimy o zapoznanie się z instrukcją dołączoną do każdego z wysyłanych akumulatorów!"Antyfotoradar Valentine1
Harry II Classic+Sirio ML145
Komentarz
-
Komentarz