Wymian klocków hamulcowych O2FL 1.4 TSI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Jac_ek
    RS
    • 2009
    • 1733

    #26
    Zamieszczone przez Maicroft
    Jac_ek, Jak rozpedziles to potem musisz zahamowac, najczesciej czym szybciej rozpedziles tym szybciej musisz zatrzymac
    nie ciągne juz tego offtopa ;-) ale w F1 (czyt. Fiat UNO) mocy i masy do wyhamowania znacznie mniej a klocki starczały na krócej
    - O2FL Combi 1.4TSI DSG , [SPRZEDAM]--> ramka do SWING/BOLERO - WOOD

    Komentarz

    • pascal
      Rider
      • 2009
      • 510
      • CAXA 1.4 TSI 122 KM

      #27
      a wracając do meritum, to co z gwarancją ? bo jakoś nie uśmiecha mi się przepłacać w aso a własnie zapaliła mi się kontrolka . w aso chcą 300-350 za wymianę. przy cenie klocków ok 150 zł to chyba lekka przesada

      Komentarz

      • loyd
        RS
        • 2010
        • 2342

        #28
        pascal, ile przejechałeś na komplecie klocków ?

        Komentarz

        • pascal
          Rider
          • 2009
          • 510
          • CAXA 1.4 TSI 122 KM

          #29
          ~ 40 tys.

          Komentarz

          • loyd
            RS
            • 2010
            • 2342

            #30
            A ile chcą w ASO za komplet (klocki + wymiana) ?

            Komentarz

            • pascal
              Rider
              • 2009
              • 510
              • CAXA 1.4 TSI 122 KM

              #31
              no napisałem 300-350 (tak zrozumiałem ) ale jak dzwoniłem do jednego aso to i 500 mi zaśpiewali

              Komentarz

              • loyd
                RS
                • 2010
                • 2342

                #32
                300 zł za komplet klocków (do 4 kół) + wymiana ?????

                To bardzo tanio ..... (myślałem, że z tysiaka to będzie kosztować) .....

                Komentarz

                • pascal
                  Rider
                  • 2009
                  • 510
                  • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                  #33
                  no nie nie .... tylko przód :wink:

                  Komentarz

                  • loyd
                    RS
                    • 2010
                    • 2342

                    #34
                    pascal, a tyłu nie trzeba zmieniać razem z przodem ???

                    Komentarz

                    • Maicroft
                      Moderator
                      S_OCP MemberModeratorr
                      • 2004
                      • 25757
                      • Audi

                      #35
                      A co ma tyl wspolnego z przodem. Oglada sie jedne i drugie, a nastepnie podejmuje decyzje.


                      Swoja droga to ten uklad hamulcowy w tych slabszych wersjach jest slabiutki. Klocki wytrzymuja tyle co w OI. :roll:
                      Spritmonitor.de

                      Komentarz

                      • andrzej1962
                        L&K
                        • 2010
                        • 1306
                        • Octavia III combi (5E5)
                        • BXE 1.9 TDI PD 105 KM
                        • DADA 1.5 TSI 150 KM

                        #36
                        Przy okazji podepnę się pod temat. Jakiej marki klocki polecacie. Hurtowników i podobnych proszę o niezabieranie czasu na czytanie, bo nie chodzi mi o reklamę, czy kupowanie czegoś co zalega na magazynach. Jakie klocki stosuje fabryka do montażu bo w tym przypadku będziemy mówili o oryginałach.

                        Komentarz

                        Pracuję...