1,9TDI a 1,6TDI

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • szkoda
    RS
    S_OCP Member
    • 2005
    • 22543

    #26
    Zamieszczone przez gebek
    Zamieszczone przez ged
    Nie przesiadł bym sie spowrotem na PD - nigdy
    Wreszcie ktos obiektywny na tym forum...oprocz mnie oczywiscie :diabelski_usmiech
    jak to dobrze, że mamy tutaj takich dwóch jak Wy :szeroki_usmiech
    saport techniczny baj DGW
    była BKD+DSG '05 120kkm
    była BXE '08 190kkm
    no i nie ma :-)

    Komentarz

    • leszekmw
      RS
      • 2005
      • 5356

      #27
      Zamieszczone przez ged
      3tys. obr. i 180km/h ? "Troszkę" przesadziłeś.
      też się zdziwiłem troszkę , ale może te nowe silniki takie są.. :?
      O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
      GVI 1.4TSI
      LANCIA YPSILON 1.2 MPI
      tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

      Komentarz

      • Udesky
        RS
        • 2007
        • 1692
        • Octavia I (1U2)
        • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

        #28
        A ja tak z ciekawości, aby nie zakładać nowego tematu i za bardzo nie grzebać i nie szukać.
        Moi znajomi chcą kupić VW Golfa 6 HB, nówkę sztukę tak do 80 - 90 000zł. Na Yeti nie chcą dać się namówić.
        Byli zainteresowani 1.6TDI DPF (90KM) z 5 skrzynią - cena coś ok 72 000zł.
        Ja im poleciłem 1.4TSI (122KM) z DSG 7G - coś ok 78 000zł
        Jak myślicie co będzie dla nich lepszym wyborem. Osoby te są już po 60r. życia. Samochodu używają głównie do dojazdu do pracy, ok30 - 40km dziennie. Rocznie z tego co wiem robią nie więcej jak 10 - 15 000km
        Ja osobiście uważam, że TSI jest dla nich bardziej odpowiedni, co prawda spali te 2l więcej na 100km, ale nie ma DPFa, co przy ich stylu jazdy (PSJ) może być uciążliwy w eksploatacji.
        W Polsce nie ma kryzysu.
        Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

        Komentarz

        • xtremesystems
          RS
          • 2010
          • 2254
          • Hyundai

          #29
          Zamieszczone przez leszekmw
          Zamieszczone przez ged
          3tys. obr. i 180km/h ? "Troszkę" przesadziłeś.
          też się zdziwiłem troszkę , ale może te nowe silniki takie są.. :?
          az sprawdze przy najblizszej okazji

          Komentarz

          • Set
            Ambiente
            • 2010
            • 113

            #30
            Hm, ja mam inne wrażenia z jazdy 1.9 i 1.6 ...

            Ten drugi jest cichszy ale bez przesady [wrażenia z wewnątrz samochodu - a jak go słychać na zewnątrz mnie nie interesuje], a co do jazdy - to jednak odczuwa się różnice przy agresywnej jeździe, zwłaszcza przy wyprzedzaniu ze 100km/h na 4 biegu.
            1.9 wbija w fotel
            1.6 znacznie wolniej - za to płynniej ]
            Różnica na 200m - ponad 1,5 długość samochodu.
            Testowałem oba silniki na dwupasmówce exspresowej z kolegą [ oba samochody firmowe z floty naszego 3 kolegi :diabelski_usmiech ] - przez CB umawialiśmy się na przyspieszenie i jazdę. [ Niestety testowane na krótkich odcinkach ]
            Potem zamianka, jazda i porównanie naszych odczuć.

            Przy jeździe spokojnej do 90km - 1.6 przyjemniejszy.

            W mieście to jeden i drugi mułowaty :diabelski_usmiech

            Czy wy z tym hałasem 1.9 nie przesadzacie ?

            Nie porównujcie silników w róznych markach samochodów - bo to nieporozumienie lekkie.
            Różne wygłuszenia, opony, wykończenia itp.

            Komentarz

            • gebek
              L&K
              S_OCP Member
              • 2007
              • 1214

              #31
              Zamieszczone przez Set
              Czy wy z tym hałasem 1.9 nie przesadzacie ?
              No coz...kazdemu wedlug potrzeb i oczekiwan.
              Ja po przejechaniu BXE 67.000km powoli wpadalem w stan nerwicy...od tego klekotu i
              wibracji na pedale sprzegla przy zmianie biegu.
              Dla mnie byly dwa wyjscia...albo diesel CR,albo benzyna.
              Tak na prawde,to byla jedyna slaba strona O2...moim zdaniem. :szeroki_usmiech
              Tato,tato...czy to auto jest chore?
              Nie synku...to diesel PD.

              Honda...the power of dreams.
              Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F

              Komentarz

              • słoń
                Elegance
                • 2010
                • 777

                #32
                Zamieszczone przez Udesky
                A ja tak z ciekawości, aby nie zakładać nowego tematu i za bardzo nie grzebać i nie szukać.
                Moi znajomi chcą kupić VW Golfa 6 HB, nówkę sztukę tak do 80 - 90 000zł. Na Yeti nie chcą dać się namówić.
                Byli zainteresowani 1.6TDI DPF (90KM) z 5 skrzynią - cena coś ok 72 000zł.
                Ja im poleciłem 1.4TSI (122KM) z DSG 7G - coś ok 78 000zł
                Jak myślicie co będzie dla nich lepszym wyborem. Osoby te są już po 60r. życia. Samochodu używają głównie do dojazdu do pracy, ok30 - 40km dziennie. Rocznie z tego co wiem robią nie więcej jak 10 - 15 000km
                Ja osobiście uważam, że TSI jest dla nich bardziej odpowiedni, co prawda spali te 2l więcej na 100km, ale nie ma DPFa, co przy ich stylu jazdy (PSJ) może być uciążliwy w eksploatacji.
                myśle,że im bardzo dobrze doradziłeś.starszy Pan będzie wniebowzięty i myślę,że TSI nie spali tych 2 litrów więcej z DSG

                Komentarz

                • hongi
                  Classic
                  • 2007
                  • 7

                  #33
                  Jeżeli chodzi o moje pytanie dotyczące maksymalnej prędkości to chciałbym zauważyć tych, którzy dziwią się po co o to pytam, że po naszej zachodniej stronie granicy jeździ się bez ograniczeń
                  Co do odczuć to tak jak napisał "set" chodzi mi o porównanie tych samych jednostek w tych samych samochodach - głupot w serwisie to się już dosyć nasłuchałem, dlatego WAS pytam

                  Komentarz

                  • szkoda
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2005
                    • 22543

                    #34
                    wygląda na to, że 1,6 ma zupełnie inaczej zestopniowaną skrzynię, na trasę idealnie, 1,9 tak się ciągle nie da jechać.

                    [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=A7XcBNTuPxA&NR=1[/youtube]
                    saport techniczny baj DGW
                    była BKD+DSG '05 120kkm
                    była BXE '08 190kkm
                    no i nie ma :-)

                    Komentarz

                    • beaviso
                      Elegance
                      • 2010
                      • 767
                      • Octavia II (1Z3)
                      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                      #35
                      Zwróćcie uwagę na obroty maksymalne - w 1.9 TDI czerwone pole jest od 4500 rpm, a w 1.6 TDI CR od 5000 rpm.
                      Osobiście mam 1.9 TDI, w którym rpm max to zdaje się 4600, a także auto z dieslem CDTI/JTD 16v, gdzie max. to 5200 rpm. Krótko - te kilkaset efektywnych obrotów więcej to jest spora różnica :P Więc jeśli TDI CR faktycznie pozwala kręcić silnik wyżej o 500 rpm, bez oparcia się przy ~ 4200 rpm o "niewidzialną ścianę" jak w zwykłym TDI, to warto wybrać silnik nowocześniejszy. I to nie tylko ze względu na mniejszy hałas.

                      M.
                      666 4U

                      Komentarz

                      • krzysiek83wpr
                        Rider
                        • 2010
                        • 362

                        #36
                        Z tego co widzę to dłuuuuga jedynka,chyba - prawie 50km/h dochodzi.
                        Ogólnie to podoba mi się jak idzie na pierwszym i drugim biegu, od 3jki nieco gorzej. Na 4ce od 130-140 to już słabiusieńko. Ale ogólnie całkiem fajnie : ]

                        [ Dodano: Sob 08 Sty, 11 13:56 ]
                        Zamieszczone przez Udesky
                        A ja tak z ciekawości, aby nie zakładać nowego tematu i za bardzo nie grzebać i nie szukać.
                        Moi znajomi chcą kupić VW Golfa 6 HB, nówkę sztukę tak do 80 - 90 000zł. Na Yeti nie chcą dać się namówić.
                        Byli zainteresowani 1.6TDI DPF (90KM) z 5 skrzynią - cena coś ok 72 000zł.
                        Ja im poleciłem 1.4TSI (122KM) z DSG 7G - coś ok 78 000zł
                        Jak myślicie co będzie dla nich lepszym wyborem. Osoby te są już po 60r. życia. Samochodu używają głównie do dojazdu do pracy, ok30 - 40km dziennie. Rocznie z tego co wiem robią nie więcej jak 10 - 15 000km
                        Ja osobiście uważam, że TSI jest dla nich bardziej odpowiedni, co prawda spali te 2l więcej na 100km, ale nie ma DPFa, co przy ich stylu jazdy (PSJ) może być uciążliwy w eksploatacji.
                        Sądzę że wtym konkretnym przypadku 1.4 tsi zdecydowanie ( A jak mają już po 60tce to nawet MPI) disel przy tym przebiegu nie opłaci się, no i ten DPF dla dziadków to też nie najlepsza sprawa. Ja sam robie rocznie max 15tys dla tego zdecydowałem się na benzyne.

                        [ Dodano: Sob 08 Sty, 11 14:00 ]
                        [quote="hongi"]Jeżeli chodzi o moje pytanie dotyczące maksymalnej prędkości to chciałbym zauważyć tych, którzy dziwią się po co o to pytam, że po naszej zachodniej stronie granicy jeździ się bez ograniczeń

                        Noo tak, ale prawda jest taka, że te 200stówki nawet jak można to się w ogólne nie jeździ, raz jechałem na 2lata ot co. Nawet w Niemczech więcej niż 160-170 na dłużsżą metę to dużo.

                        Komentarz

                        • xtremesystems
                          RS
                          • 2010
                          • 2254
                          • Hyundai

                          #37
                          Zamieszczone przez szkoda
                          wygląda na to, że 1,6 ma zupełnie inaczej zestopniowaną skrzynię, na trasę idealnie, 1,9 tak się ciągle nie da jechać.

                          [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=A7XcBNTuPxA&NR=1[/youtube]
                          jednak dobrze mowilem ze przy 3 tys z hakiem jedzie sie 180

                          Komentarz

                          • Udesky
                            RS
                            • 2007
                            • 1692
                            • Octavia I (1U2)
                            • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

                            #38
                            Zamieszczone przez krzysiek83wpr
                            A jak mają już po 60tce to nawet MPI
                            Jedyny wolnossak jaki był w zestawieniu to 1.4, a to już muł.
                            Zamieszczone przez xtremesystems
                            dobrze mowilem ze przy 3 tys z hakiem jedzie sie 180
                            No nie da się ukryć.
                            W Polsce nie ma kryzysu.
                            Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

                            Komentarz

                            • krzysiek83wpr
                              Rider
                              • 2010
                              • 362

                              #39
                              Przecież jest jeszcze 1.6 MPI który wrócił do OII FL po krótkiej nieobecności.

                              Komentarz

                              • szkoda
                                RS
                                S_OCP Member
                                • 2005
                                • 22543

                                #40
                                Zamieszczone przez beaviso
                                te kilkaset efektywnych obrotów więcej to jest spora różnica :P Więc jeśli TDI CR faktycznie pozwala kręcić silnik wyżej o 500 rpm, bez oparcia się przy ~ 4200 rpm o "niewidzialną ścianę" jak w zwykłym TDI, to warto wybrać silnik nowocześniejszy. I to nie tylko ze względu na mniejszy hałas.
                                spróbuj wymazać sobie to czerwone pole jeśli myślisz, że to ono stanowi o efektywności obrotów
                                w skodzie ich nie ma :szeroki_usmiech

                                [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=6b7QliNLu8g[/youtube]
                                saport techniczny baj DGW
                                była BKD+DSG '05 120kkm
                                była BXE '08 190kkm
                                no i nie ma :-)

                                Komentarz

                                • Udesky
                                  RS
                                  • 2007
                                  • 1692
                                  • Octavia I (1U2)
                                  • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

                                  #41
                                  Zamieszczone przez krzysiek83wpr
                                  Przecież jest jeszcze 1.6 MPI który wrócił do OII FL
                                  Ale ja mówię o Golfie 6
                                  W Polsce nie ma kryzysu.
                                  Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

                                  Komentarz

                                  • szkoda
                                    RS
                                    S_OCP Member
                                    • 2005
                                    • 22543

                                    #42
                                    Zamieszczone przez beaviso
                                    bez oparcia się przy ~ 4200 rpm o "niewidzialną ścianę"
                                    nie możesz go wyżej dokręcić :?: :roll:
                                    saport techniczny baj DGW
                                    była BKD+DSG '05 120kkm
                                    była BXE '08 190kkm
                                    no i nie ma :-)

                                    Komentarz

                                    • beaviso
                                      Elegance
                                      • 2010
                                      • 767
                                      • Octavia II (1Z3)
                                      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                                      #43
                                      Zamieszczone przez szkoda
                                      Zamieszczone przez beaviso
                                      bez oparcia się przy ~ 4200 rpm o "niewidzialną ścianę"
                                      nie możesz go wyżej dokręcić :?: :roll:
                                      Na 1. biegu, wiadomo, to trwa moment i wskazówka leci do końca na czerwone, na 2. już gorzej, a przede wszystkim na 3. biegu - powyżej tego 4200 da się wejść, ale nie ma żadnych korzyści, auto zauważalnie słabnie. O to mi chodzi. Szybkie wyprzedzanie wykonuję w zakresie obrotów od 2500-3000 rpm do 4000-4200 rpm. Będę musiał spojrzeć dokładnie na obrotomierz, ale powyżej 4200 jest dupa. Po prostu dużo hałasu o nic - to chyba najlepsze określenie.
                                      Ten CDTI/JTD na szynie ciągnie soczyście i równo prawie do maxa bez zadyszki. W zasadzie na 2. i 3. biegu dokręca się do czerwonych (przy 5000) bez najmniejszych protestów, trzeba uważać Ale to wszystko zależy od silnika. Parę lat temu jeździłem Xsarą II 1.4 HDI 70KM i ten silnik po przekroczeniu 4000 rpm słabł niesamowicie, na 2. biegu gaz w podłogę, wskazówka mijała 4000 rpm i auto po prostu zamulało tak, że obroty nie chciały dojść już wyżej.

                                      Golfik pokazany na filmie z YT zachowuje się pozornie lepiej niż moja 1.9 TDI BXE, ewidentnie inna skrzynia i mimo wszystko większa rozpiętość efektywnych obrotów. Widać też przy okazji, że sprawne rozpędzanie powyżej 120 km/h wymaga rozważenia zakupu innego silnika

                                      Po zastanowieniu się jednak jest pewne "ale" - skrzynia w tym Golfie jest "długa" - tzn. zapewnia stosunkowo wysokie v max na kolejnych biegach. Stąd też na 5. biegu tak niskie rpm przy wysokiej prędkości. Jednak skrzynia "długa" sprawia, że samochód z silnikiem rzędu 105 KM wymaga częstych i zdecydowanych redukcji, brakuje mu elastyczności na wyższych biegach. Bo elastyczność to nie tylko sprawa silnika - ale wypadkowa cech silnika oraz charakterystyki zestopniowania skrzyni i przekładni głównej.

                                      M.
                                      666 4U

                                      Komentarz

                                      • szkoda
                                        RS
                                        S_OCP Member
                                        • 2005
                                        • 22543

                                        #44
                                        Zamieszczone przez beaviso
                                        Po zastanowieniu się jednak jest pewne "ale" - skrzynia w tym Golfie jest "długa" - tzn. zapewnia stosunkowo wysokie v max na kolejnych biegach. Stąd też na 5. biegu tak niskie rpm przy wysokiej prędkości. Jednak skrzynia "długa" sprawia, że samochód z silnikiem rzędu 105 KM wymaga częstych i zdecydowanych redukcji, brakuje mu elastyczności na wyższych biegach. Bo elastyczność to nie tylko sprawa silnika - ale wypadkowa cech silnika oraz charakterystyki zestopniowania skrzyni i przekładni głównej.
                                        i na to "ale" właśnie chciałem zwrócić Twoją uwagę, na 5 biegu ten samochód praktycznie nie jedzie, tak jakby miał 4 biegi i overdrive :idea:
                                        Zamieszczone przez beaviso
                                        Ten CDTI/JTD na szynie ciągnie soczyście i równo prawie do maxa bez zadyszki.
                                        to prawdopodobnie nie jest kwestia szyny tylko 16v, chociaż BKD też zamulał powyżej 3500 jak typowy diesel.
                                        w swoim BXE zrób program to będziesz kręcił dokąd chcesz, dodatkowo na piątce będziesz miał odejście tak jak teraz na trójce
                                        polecam
                                        saport techniczny baj DGW
                                        była BKD+DSG '05 120kkm
                                        była BXE '08 190kkm
                                        no i nie ma :-)

                                        Komentarz

                                        • beaviso
                                          Elegance
                                          • 2010
                                          • 767
                                          • Octavia II (1Z3)
                                          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                                          #45
                                          Zamieszczone przez szkoda
                                          to prawdopodobnie nie jest kwestia szyny tylko 16v, chociaż BKD też zamulał powyżej 3500 jak typowy diesel.
                                          Też tak jednak myślę, dodatkowo mimo wszystko to dziecko włoskich inżynierów, przewidziane m.in. do Alfa Romeo, więc wigoru musi mieć ciut więcej mimo bycia dieslem

                                          Zamieszczone przez szkoda
                                          w swoim BXE zrób program to będziesz kręcił dokąd chcesz, dodatkowo na piątce będziesz miał odejście tak jak teraz na trójce polecam
                                          Planuję w 2011, auto od 3 m-cy jest moje, wcześniej należało do firmy i nic nie mogłem zrobić, poza tym od 3 m-cy nie ma już gwarancji. Ale najpierw muszę w końcu odpalić sobie "cornery", na których bardzo mi zależy, kolega Krzynol na mnie się obrazi, tyle razy się u niego w tej sprawie zapowiadałem i nigdy nie pojawiłem.
                                          Swoją drogą waham się, czy w Vectrze 150 KM też nie zrobić programu. To byłaby już ładna rakieta. Na razie jednak ma 130 kkm na liczniku i wciąż oryginalną dwumasę bez niepokojących objawów. Może gdy ją wymienimy na nową i pewną, to skusimy się na więcej KM i Nm. Kolektor dolotowy jest nowy, klapy wirowe chodzą jak trzeba (były uszkodzone), samochód ogólnie w stanie dobrym, choć mimo wszystko nie wiem czy to nie za późno na program, bo jednak turbina ma za sobą te 130 kkm... Waham się. Z O2 nie mam tego problemu i na jakieś 130 KM, bez szaleństw, zamierzam ją podciągnąć. Będzie dużo lepiej, a skrajności, rekordy i ostatnie soki mnie nie brandzlują :P

                                          M.
                                          666 4U

                                          Komentarz

                                          • progressowy
                                            Rider
                                            • 2008
                                            • 453

                                            #46
                                            Zamieszczone przez xtremesystems
                                            Zamieszczone przez szkoda
                                            wygląda na to, że 1,6 ma zupełnie inaczej zestopniowaną skrzynię, na trasę idealnie, 1,9 tak się ciągle nie da jechać.

                                            [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=A7XcBNTuPxA&NR=1[/youtube]
                                            jednak dobrze mowilem ze przy 3 tys z hakiem jedzie sie 180
                                            Z tego filmu wynika,że ten silnik to do 90km/h ciagnie a potem to czekanina.
                                            Moje byłe 1,9tdi jakos lepiej ciagneło.
                                            Już odebrane A3 TFSI limuzyna

                                            Komentarz

                                            • Udesky
                                              RS
                                              • 2007
                                              • 1692
                                              • Octavia I (1U2)
                                              • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

                                              #47
                                              Zamieszczone przez progressowy
                                              Z tego filmu wynika,że ten silnik to do 90km/h ciagnie a potem to czekanina.
                                              A po co więcej. Po drogach (nie licząc autostrad i ekspresówek) i tak więcej nie można. :P
                                              A do 100 idzie prawie tak samo jak od 100 do 140. Niemcy pomyśleli - ciężko złamać nim przepisy na autostradzie. Bo od 140km/h to bida panie bida.
                                              W Polsce nie ma kryzysu.
                                              Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

                                              Komentarz

                                              • loru
                                                RS
                                                S_OCP Member
                                                • 2007
                                                • 4286
                                                • Octavia II (1Z3)
                                                • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                                                #48
                                                Zamieszczone przez szkoda
                                                wygląda na to, że 1,6 ma zupełnie inaczej zestopniowaną skrzynię, na trasę idealnie, 1,9 tak się ciągle nie da jechać.
                                                da się :diabelski_usmiech

                                                1,2 i 3 to praktycznie to samo co w BXE czwórki nie kojarzę kiedy się kończy ale 5 jest chyba krótsza w naszych PD
                                                O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

                                                Komentarz

                                                • AdamB
                                                  RS
                                                  S_OCP Member
                                                  • 2007
                                                  • 8029
                                                  • Octavia IV (NX3)
                                                  • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                                                  #49
                                                  "5" w naszych BXE przy 4000obr/min ma troszkę ponad 190km/h. Ale 1.9TDI na 5 przyspiesza jak ten na "4".
                                                  Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                                                  Komentarz

                                                  • Maicroft
                                                    Moderator
                                                    S_OCP MemberModeratorr
                                                    • 2004
                                                    • 25757
                                                    • Audi

                                                    #50
                                                    Zamieszczone przez słoń
                                                    Udesky napisał/a:
                                                    A ja tak z ciekawości, aby nie zakładać nowego tematu i za bardzo nie grzebać i nie szukać.
                                                    Moi znajomi chcą kupić VW Golfa 6 HB, nówkę sztukę tak do 80 - 90 000zł. Na Yeti nie chcą dać się namówić.
                                                    Byli zainteresowani 1.6TDI DPF (90KM) z 5 skrzynią - cena coś ok 72 000zł.
                                                    Ja im poleciłem 1.4TSI (122KM) z DSG 7G - coś ok 78 000zł
                                                    Jak myślicie co będzie dla nich lepszym wyborem. Osoby te są już po 60r. życia. Samochodu używają głównie do dojazdu do pracy, ok30 - 40km dziennie. Rocznie z tego co wiem robią nie więcej jak 10 - 15 000km
                                                    Ja osobiście uważam, że TSI jest dla nich bardziej odpowiedni, co prawda spali te 2l więcej na 100km, ale nie ma DPFa, co przy ich stylu jazdy (PSJ) może być uciążliwy w eksploatacji.


                                                    myśle,że im bardzo dobrze doradziłeś.starszy Pan będzie wniebowzięty i myślę,że TSI nie spali tych 2 litrów więcej z DSG
                                                    Obawiam sie ze jak najbardziej moze. Sa tu ludzie na forum z 1.4TSI manual i pali to ponizej 10l, a auta z DSG po miescie srednia z baku maja swobodnie po 12l


                                                    Jezdzilem tym 1.6TDI i jak dla mnie idzie to calkiem przyzwoicie, do tych 180 jedzie normalnie, potem moze i pojdzie jeszcze cos wiecej - nie chcialo mi sie bawic.

                                                    Dodatkowo w moim odczuciu jedzie to duzo lepiej od Yeti 2.0TDI 140KM 4x4, bo w nim powyzej 150 to juz wiecznosc trwa przyspieszenie w gore 8)
                                                    Spritmonitor.de

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...