Problemy z zapalaniem cieplego silnika

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • TAnnA
    Drive
    • 2007
    • 44

    Problemy z zapalaniem cieplego silnika

    przy jakich obrotach zaobserwowałeś ten hałas?

    po wirusie 132km? dlaczego tak skromnie? :shock:
  • Pulse
    Rider
    • 2006
    • 461

    #2
    Problemy z zapalaniem cieplego silnika

    Witam,

    Ostatnio zglosil sie do mnie przedstawiciel wspolpracujacy z firma w ktorej pracuje. Mowil ze ma Octavie TDI i juz mu rece opadaja, bo od dawna ma problem, ze zimny silnik pali idealnie, a jak jest cieply to musi go krecic nawet 10-30 razy. Musialo to byc niezle denerwujace z racji zawodu taka sytuacja mogla sie zdarzac kilkanascie razy dziennie.
    Trwalo to juz jakis czas i bylo lepiej i gorzej ale nigdy nie idealnie, a auto zrobilo w tym czasie 140k km, a wlasciciel wydal sporo kasy na proby naprawy - akumulator, etc etc.
    Ostatnio z nim rozmawialem i mowilem ze sprawdze na forum, podalem mu liste zaczynajac od najtanszych mozliwych przyczyn problemu: zle ustawiony kat wtrysku, zmiana programu, pompa.
    Dodam, ze auto bylo serwisowany w malym zakladzie, gdzie nikt mu od poczatku kata nie ustawial, a rozrzad to juz raz/dwa na pewno mial zrobiony.

    Po korekcie kata wtrysku problemu nie ma auto zapala idealnie, problem rozwiazany dzieki informacja z forum.octaviaclub.pl

    Dzieki
    :: O1 AXR Kombi

    Komentarz

    • Purchawa
      Admin
      S_OCP Member
      • 2004
      • 8007

      #3
      Zamieszczone przez Pulse
      problem rozwiazany dzieki informacja z forum.octaviaclub.pl
      "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
      Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

      STOP ECO-TERRORISM!

      Komentarz

      • Paweł T
        Elegance
        • 2006
        • 784

        #4
        Ostatnio pytałem takiego speca, co robił mi szyby, czy wymieni rozrząd. Mówił że kąta wtrysku się nie ustawia. Teraz wiem że u niego tego nie zrobię.
        TDI ASV 140KM 300Nm

        Komentarz

        • szkoda
          RS
          S_OCP Member
          • 2005
          • 22543

          #5
          Zamieszczone przez Paweł T
          Ostatnio pytałem takiego speca, co robił mi szyby, czy wymieni rozrząd. Mówił że kąta wtrysku się nie ustawia. Teraz wiem że u niego tego nie zrobię.
          ten pan, juz moze niech lepiej zajmie sie tylko tymi szybami :rofl
          saport techniczny baj DGW
          była BKD+DSG '05 120kkm
          była BXE '08 190kkm
          no i nie ma :-)

          Komentarz

          • daneczek76
            RS
            S_OCP Member
            • 2006
            • 3642
            • Toyota

            #6
            z tym kątem to dowalił nieżle chyba bym go śmiechem zabił. ALe to potwierdza regółe że nie można znac się na wszystkim, niech wstawia szyby i tyle.
            [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

            Komentarz

            • Jackal
              Elegance
              S_OCP Member
              • 2004
              • 758

              #7
              a zna ktos moze procedure jak przestawic kat samemu :?:
              bylo: Octa I Combi TDI+MTKATOWICE
              Jest: 170/365@204/430... cos tam jezdzi :twisted:
              Perfect service by DobryGrzesWawa

              Komentarz

              • Pulse
                Rider
                • 2006
                • 461

                #8
                Jackal, tutaj jest cos o tym http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...highlight=kata
                :: O1 AXR Kombi

                Komentarz

                • Paweł T
                  Elegance
                  • 2006
                  • 784

                  #9
                  Dzisiaj byłem na serwisie i zapytałem o rozrząd i kąt wtrysku. Mechanik powiedział, że zablokuje pompę wtryskową i później zakłada pasek w tym samym położeniu. Później wygadał się, że nie mają sprzętu do sprawdzenia kąta wtrysku. Czy pozostaje zatem tylko ASO.
                  TDI ASV 140KM 300Nm

                  Komentarz

                  • daneczek76
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2006
                    • 3642
                    • Toyota

                    #10
                    z tym katem to jest tak że z boku pompy wkręca goścu taki zegarek ( podobny domierzenia ciśnienia opon)ten zegarek ma taka igiełke no i go wkrecaja z boku tej pompy i goscu ustawia kat pompy patrząc na wskazanie wskazówki. Przynajmniej tak to robił kiedys mój szfagier mi w Golfie GTD i mysle że ta metoda w nowych TDI jest taka sam
                    [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

                    Komentarz

                    • Purchawa
                      Admin
                      S_OCP Member
                      • 2004
                      • 8007

                      #11
                      Zamieszczone przez daneczek76
                      Przynajmniej tak to robił kiedys mój szfagier mi w Golfie GTD i mysle że ta metoda w nowych TDI jest taka sam
                      Spojrz na roznice miedzy tymi dwoma silnikami, a potem sie zastanow czy w TDI da sie tak samo. :roll:
                      "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                      Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                      STOP ECO-TERRORISM!

                      Komentarz

                      • daneczek76
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2006
                        • 3642
                        • Toyota

                        #12
                        mówiłem że mysle że jest podobnie do GTD nie jestem pewien ale jeśli jest inaczej to jak z chęcia sie dowiem bo w tdi jeszcze nie widziałem jak to robia.
                        [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

                        Komentarz

                        Pracuję...