rzeczywiście tak jest w tym konfiguratorze AXA. Pozostałe ceny wydają sie być ok ale w przypadku minta raczej jest błąd w programie. kross12, Elegance z DSG wychodzi 33900
sprawdziłem wartości z 2006 elegance i minta i mint jest tańszy. Nie wiem gdzie wychodzi wam Mint droższy cchyba nie sugerujecie się tym że na liście modeli Mint jest niżej niż Elegance???
Te wszystkie wyliczenia, gdybania itd. są nic niewarte, zrobione to jest dla ubezpieczycieli aby mogli jak najwięcej zaoszczędzić przy odszkodowaniach.
Inna sprawa jest taka, że ceny na Allegro mają się nijak do tych na giełdzie. Oto idealne 2 przykłady:
1) Ojciec mojego kumple parę lat temu sprzedawał Golfa III, na Allegro chciał za niego 8tys zł. Przez ponad miesiąc nie mógł go sprzedać bo ludzie marudzili, że coś jest nie tak (i mieli rację bo to auto było wycacane byle przez parę tyg chodziło idealnie) czy chcieli cenę obniżyć na dzień dobry o 1tys.
Pojechał na giełdę do Gliwic i w 3h sprzedał ten sam samochód za 11,5 tys :|
2) 3-4 lata temu planowałem kupić Seata Ibizę II w cenie do 6tys zł. Na allegro znalazłem całkiem sporą liczbę ofert (lepszych i gorszych). Zaś na giełdzie te same roczniki, to samo wyposażenie i ceny w granicach 8-9tys.
Jak widać rozbieżność jest spora. Zatem jeśli ktoś miałby sprzedawać 2 letnie auto za 50% jego wartości bo tak jakiś przelicznik mówi to sorry ale chyba kogoś pogięło.
Nim kupiłem nowe auto to byłem ciekaw ile kosztowałby taki dwulatek i cena była zazwyczaj o 3-4 tys mniejsza niż nówka. A jak już się coś trafiło o 15tys tańsze to gołym okiem widać było, że to ładnie wyklepany trup.
P.S.
Na stronie AXY wyszło mi, że mój 5 miesięczny samochód stracił na wartości 11 tys zł xD
Jesli ktos szuka naprawde godnego uwagi auta a nie ceny to MUSI zaplacic sporo ponad te wszystkie wyceny.
to się zmienia powoli.. ,jeszcze inne marki wymyśla coś w rodzaju toura i zobaczycie...
Big nie chce Cię martwić ale sądzę i jestem tego dość pewny że nie weźmiesz wiele więcej za swoją jak te 42tyś w tej chwili. nieźle wyposażonym tourem z takim silnikiem jak u Ciebie wyjeżdża sia za +-48 -50tyś z gazem. niestety skoda nabroiła trochę tym nowym tourem na rynku używek.
[ Dodano: Sro 09 Lut, 11 16:03 ]
dodam że kolega się szykuje do zakupu 2.0 w benzynie salonowej z 2007 r , kombi , ksenon ,elegance za /najprawdopodobniej/ sporo poniżej 39tyś.
Co tu dużo szukać w jakiś lipnych wycenach, wystarczy poszukać cen autka podobnego do naszego ale o 2 - 3 lata starszego ;p
Ja jak szukałem 3 latka w tamtym roku [ skody oct.] to mniej niż 45 - 50 tyś nie znalazłem.
Poprawka, były ale jak zaczynałem rozmowę, że pojedziemy na serwis na oględziny - to się zaczynały schody.
W końcu wyszło mi, że najlepszą opcją będzie kupić nowy z wyprzedaży 2009.
leszekmw, Leszek juz pisałem w innym temacie, że Tour II do O II ma się nijak
Zamieszczone przez leszekmw
nieźle wyposażonym tourem
Cos takiego praktycznie nie istnieje Już pomiijam fakt, że Toura II nie doposażysz do standardu nawet zbiżonego do O II elegance. Ale gdy do tour II dodasz pare droższych dodatków to wyjdzie ci cena ... kosmiczna !!! Wiec te auta są zupelnie nieporównywalne.
Albo ktoś chce nowe ale bardzo ubogie auto i wtedy kupuje Tour II albo zależy mu na lepszej jakosci i wypasie i wtedy .. 3 letnia O II
P.s.
Nie zauwazyłem aby spadły ceny 2-3 letnich Audi A4, po wprowadzeniu do sprzedazy .. Seata Exeo - czyli poprzedniego Audi A4 ze znaczkiem Seata
dodam że kolega się szykuje do zakupu 2.0 w benzynie salonowej z 2007 r , kombi , ksenon ,elegance za /najprawdopodobniej/ sporo poniżej 39tyś.
Leszek z jakim przebiegiem i w jakim stanie
Jak chcesz to ja ci znajde O II z 2007 r. z 2.0 TDi w wersji L&K za ... 33 tys zł
Dziwi mnie troche Twoje podejście do tematu, bo za clio II swojej zony chciałeś naprawdę spore pieniądze tłumacząc że auto, zadbane, z małym przebiegiem i pewną historią (co oczywiście jest 100% prawdą).
[ Dodano: Sro 09 Lut, 11 21:01 ] Adam204, a mi moją O II Warta wyceniła na pocz. stycznia na ... 42 tys zł
Albo ktoś chce nowe ale bardzo ubogie auto i wtedy kupuje Tour II albo zależy mu na lepszej jakosci i wypasie i wtedy .. 3 letnia O II
Troche masz racje, ale z drugiej strony ten silnik jakos nie pasuje do kwot, o ktorych mowa. Nie zrozum mnie zle (pewnie znajdziesz kogos o podobnych motoryzacyjnych upodobaniach jak TY) ale wiekszosc ludzi kupujac 3-letnie auto w cenie nowego chcialoby zeby ten samochod jakos jechal
Skonfiguraowałem właśnie O Tour II z 1.6 MPI i wyposazeniem takim zeby było możliwe najbliższe O II Elegance (a i tak kupę rzeczy brakuje !!) i wyszło mi bagatela ... 66 000 zł Odejmijmy od tego rabat powiedzny 10 tys zł. To daje nam 56 000 zł, a w obliczu zakupu 3 letniej O II elegance z 1.6 MPI za 45 tys zl to chyba nie ma o czym mówić prawda
O Tour II z paroma tylko opcjami takimi jak: metalic, alarm, pakiet optimum, jumbo box, regulacja pod lędzwie,wycieraczka tylniej szyby, kurtyny powietrzne, asymetrycznie dzielone oparcie kanapy oraz radio blues to wydatek katalogowo ... 58 000 zł. Załóżmy, że dostaniemy rabat jakieś 6 tyś to mamy 52 tyś zł i auto mniej więcej odpowidajace wersji ambiente (Choć nadale brakuje nam np. czujek cofania, przecimgielnych) którą 3 letnia kupimy za ok. 42 tys zł.
Teraz kolejna opcja, czyli "goła" Octavia Tour II + metalic, pakiet optimum, asymetrycznie dzielone oparcie i siedzisko tylniej kanapy,wycieraczka tylniej szyby, czujnik parkowania tył - czyli odpowiednik wersji Mint. Wyszło - 53 400 minus jakis rabat ok. 4 tys zł czyli mamy jakies 49 000 zł. No tak ale Minta z 1.6 MPi z 2007 r. kupimy za jakieś 39-40 tyś zł a więc znów o ... 10 000 zł MNIEJ, więc gdzie tu Leszku widzisz konkurencję O Tour II dla używanej 3 letniej O II ????
[ Dodano: Sro 09 Lut, 11 21:59 ] t271828, tylko widzisz, rynek uzywanych aut w Polsce jest jaki jest. Żeby trafić pewne i zadbane auto trzeba szukac baaaaardzo dłuuuugo albo miec znajomego który takie auto sprzedaje. No i ja mam na te chwilę 3 potencjalnych klientów kórzy juz czekają jak będę swoją O II sprzedawał Oni nie chcą nówki tour II bo ich nie stać, lub po prostu nie chcą nowego auta. Oni nie chcą też używki z 1.8 TSI niewiadomego pochodzenia. Oni po porstu chcą porządne używane i bogato wyposażone auto, ze znaną histroria które ich nie zawiedzie, a to się ceni i to bardzo
Jesli ktos szuka naprawde godnego uwagi auta a nie ceny to MUSI zaplacic sporo ponad te wszystkie wyceny.
Dokładnie tak.
A cena jaką wystawia sprzedający jest lepszą oceną tego auta
niż zrobiona przez kilku rzeczoznawców.
W ogłoszeniach widać ile osób wchodzi na oferty -20% od średniej.
Popyt jest ogromny, liczy się tylko cena.
Ja za swoją zapłaciłem cena +20%, i do dzisiaj po 3 latach
chwalę ten dzień, to był najlepszy wybór.
Czy pojadę do ASO, czy na przegląd wszyscy są tego zdania.
Czy któryś z kolegów (mających dostęp do profesjonalnej bazy danych) mógłby mi znaleźć wartość czarnej O2 2.0TDI Ambiente z 2008 roku z przebiegiem około 140.000km?
Wartość z interenetowych TU juz znam...
Big, niestety mój drogi przez cały czas liczysz tą octavie 2007r jako 3 letnia a ona niestety ma już 4 lata , to po pierwsze.
po drugie , cały czas zapominacie o tym że w tourze jest gaz za darmo.
po trzecie , jestem pewny w 100% że większość ludzi woli kupić nówkę w takiej konfiguracji jaką Ty podałeś z gazem , gwarancją niż 4 letnie auto przy różnicy tylko 10tys zł .
po czwarte ,jezeli mówimy już o tym elegancie , jakie masz u siebie wyposażenie oprócz innego koloru tapicerki od takiego toura - 1,6gaz , podłokietniki , regulacja pod lędźwie , dupogrzanie , optimum. halogeny ,kurtyny za około 50tyś . to tylko 8 tyś więcej za nówkę od wyliczenia Twojej prze eurotax , a Ty myślisz wziąść jeszcze więcej ... , nie da się , mimo ze masz ładnie utrzymane auto i piękna tapicerkę . powiem więcej , z miesiąca na miesiąc będzie ta cena sporo malała najprawdopodobniej jeżeli chodzi o octavie z małymi benzynami. będa się broniły jako tako te z lepszymi sinikami i to tez raczej 1,8tsi czy diesle niz 1,4tsi . niedawno szukałem auta dla żony i za wszystkie małe gówna z jakimś dieslem trzeba dać 50tyś. a tu mamy pełnowymiarowe , dobre , sprawdzone i nowoczesne auto z gazem , jak ktoś pójdzie na minimalizm , 42tyś zł :!: :!: :!: /tour z optimum/
niestety nie da się w tej chwili , tak samo jak za moje clio , ceny używek się zmieniają ze względy na relatywnie coraz niższe ceny nowych aut i tyle .
prosty przykład mojego brata , szykował się na jakąś używana , przemyślał i kupuje nową , ze słabszym silnikiem , ale nową za cenę 3 letniej używanej wypasionej.... i to tyle
a ta skoda o której wspominałem to 2007 2,0fsi, salon , kombi ,czarna ,ksenon ,esp , bw , 95tyś km serwis cały czas , jasna tapicerka , ojca kolegi z forum. a więc samochód w zasadzie pewny .. i co Ty na to ... :?: masz ksenony i esp u siebie :?: :wink:
nic nie poradzimy na to Big , takie czasy przychodzą . sam sie boje myśleć ile mi się uda za moją wsiąść :roll: , pewnie też jakieś grosze w stosunku do tego ile zapłaciłem.. :twisted:
"powiem więcej , z miesiąca na miesiąc będzie ta cena sporo malała najprawdopodobniej jeżeli chodzi o octavie z małymi benzynami. będa się broniły jako tako te z lepszymi sinikami i to tez raczej 1,8tsi czy diesle niz 1,4tsi ."
nie zgodzę się że 1.8 jest atrakcyjniejszą ofertą na rynku wtórnym niż 1.4. Zawsze na silnik benzynowy nie przekraczający magicznej pojemności 1,6 znajdziesz szybciej nabywcę niż na benzynę która tą psychologiczną barierę przekracza....
nie zgodzę się że 1.8 jest atrakcyjniejszą ofertą na rynku wtórnym niż 1.4. Zawsze na silnik benzynowy nie przekraczający magicznej pojemności 1,6 znajdziesz szybciej nabywcę niż na benzynę która tą psychologiczną barierę przekracza....
wiesz , ten stereotyp już się chyba też zmienił ,popatrz nawet na forum co się dzieje , wszystko przez to ze spalanie mocniejszych silników nie rożni się jakoś diametralnie od słabszych , a opłaty ...zaczynamy coraz więcej zarabiać i różnica 200-400zł na rok to fraszka...
tam w poście na poprzedniej stronie podawałem cenę toura 42tyś , , tylko z rozpędu nie dodałem że to z 1,4 .
z 1,6 + optimum kosztuje ok 46tyś po rabacie.
Komentarz