Solanka nie może zniszczyć dobrego lakieru, mycie zimą na automacie też. Mylem Skodę Fabię na automacie w zimie wielokrotnie, nawet przy -20 stopniowym mrozie i na lakierze nie bylo żadnych śladów uszkodzenia. Masz poprostu wadliwy lakier.
WADA FABRYCZNA SKODY O2----LAKIER!!!!
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez Artur73Solanka nie może zniszczyć dobrego lakieru, mycie zimą na automacie też. Mylem Skodę Fabię na automacie w zimie wielokrotnie, nawet przy -20 stopniowym mrozie i na lakierze nie bylo żadnych śladów uszkodzenia. Masz poprostu wadliwy lakier.Skoda Octavia Kombi II 2005r. 1.9TDI 77kW Elegance czerń magiczna - sprzedana...
Renault Scenic III 1.4TCe 2010 - jest...
Komentarz
-
-
Dla mnie jakość powłoki lakierniczej OII to największa wtopa tego auta. Mój egzemplarz też przechodził poprawki lakiernicze na gwarancji. Kuriozalnie dopiero naprawa powypadkowa uczyniła maskę samochodu nieczułą na drobne kamienie (i to jeszcze dopiero po dwóch poprawkach). Tak słabego lakieru nie spotkałem jeszcze na żadnym aucie jakie użytkowałem. Sądzę że nie ma żadnego usprawiedliwienia w ekologicznej technologi takiej powłoki lakierniczej. I widzę że producent nic nie zrobił w tej kwestii w obecnie produkowanych autach. Na tej linii kicha i tyle.
przem1978, odwiedzanie myjni automatycznej nie może uszkadzać lakieru!!!
Rozumiem drobne ryski widoczne w słońcu, ale nie zmiany w strukturze powłoki jakie opisujesz. Reklamacja niestety.Hokus-Pokus i dwumasa
Komentarz
-
-
To teraz Wam powiem co ja zaobserwowałem.
W Rodzinie mamy jeszcze Focusa II ciemny granat i niemetalik , po 5 myciach widać rysy i białe przebarwienia. Skoda była kilka razy myja na automatach i teraz bije się w pierś bo widać rysy wszędzie jak słońce świeci , chociaż rysy też się robią od ściągania śniegu .
PozdroByła O1 130/280 powered by turbodiesel.pl
Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl
Jest O1 1.6 BFQ
Komentarz
-
-
Re: WADA FABRYCZNA SKODY O2----LAKIER!!!!
Zamieszczone przez NICOWitam wiec tak kupiłem skode O2 100editions 2.0 tdi w listopadzie 2005r.
wymmienie usterki ;
-podczas odbioru zauwazyłem rozwarstwienie szyby przedniej -po ponad 30dniach szyba wymieniona na nowa z małym szczegułem nr.nadwozia wytrawiony od zewnatrz .....zero kontaktu ze strony skody!!!!-
-24.05.2006r zgłosiłem reklamacje na;porysowane lusterko w osłonie prawej przeciwsłonecznej ,prujace sie boczki srodkowe , wpadajacy w rezonans głosnik prawy przedni ,pękajaca szyba zegarów --i z szyba przednia-----czekam na odpowiedz........!!!!!!!!!!!!!!!
---dnia 30.05.2006r zgłosiłem pisemnie WADE FABRYCZNA SKODY OCTAVIA 2 a mianowice ;przecierajacy sie lakier od uszczelek dzwi w tylnich dzwiach mam juz wytarcia do podkładu ...i uszkodzenia powłoki lakierniczej....
Rzeczoznawca niezależny biegły sądowy z PZM stwierdził uszkodzenia lakieru na ;masce przedniej ,tylna klapa (ziarenka piasku ) dach cały ,błotniki przednie i tylnie .. i tyle sprawdzone auto pod wzgledem czy było malowane MOJE NIE BYŁO ANI UDERZONE ANI POWTORNIE MALOWANE
...aha pojechałem z tym do ŚLIWKI do K-C i p.Zimnik odmówił mi wyjasnienia sprawy -widział tylko podkład innych zeczy niewidział...
wiec wysłałem pismo do skody.
obecnie czekam na odpowiedz ze skody auto polska !!!!!!!!!!
WIEC PANOWIE PROSZE WAS O SPRAWDZENIE CZY NIE MACIE PRZETARĆ NA NADWOZIU O2 OD USZCZELEK !!!!!!!!!!!!I ZGŁASZAJCE WADE FABRYCZNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OCZYWISCIE NA PISMIE.....PROSZE O PODWIESZENIE TEGO WĄTKU ..bede zdawał relacje co i jak ...jutro załacze foty........
Witam!
Walczyłem już ze Śliwkami jak mi spier... auto po naprawie blacharskiej. Moge powiedzieć tylko tyle, że napisałem 5 pism do SAP na 2 odpowiedzieli, że przepraszają i zmuszą Śliwki do wykonania ponownej naprawy (oczywiście wszystkie pisma były poparte ekspertyzami rzeczoznawców itd.). Niestety bez rezultatu. Na 3 pismo wypieli tyłki i napisali, że oni są tylko importerem a wszystkie roszczenia mam kierować do gwaranta tj. ASO. Mój wniosek jest taki: NIGDY WIĘCEJ SKODY!!!!! To było moje piersze i otatnie auto tej marki. Z taką ignorancją jeszcze nigdy się nie spotkałem.
Pzdr
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marteNa 3 pismo wypieli tyłki i napisali, że oni są tylko importerem a wszystkie roszczenia mam kierować do gwaranta tj. ASO.
ale nie łam się, jak nie w skodzie, to gdzie indziej zleją cię dokladnie tak samo :?saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
marte, Po jednej niesolidnej naprawie tak Cie zabolalo? Rzeczywiscie trzeba troche przezyc zeby nauczyc sie kiedy i na co zwrocic uwage przy oddawaniu aut do Serwisu. Najgorsza jest bezsilnosc gdy wiesz kto jest winien i nie masz na to wplywu aby go ukarac.PL-LOP D-ROW mutex/ocfipreoqyfb/mutex
Komentarz
-
-
nie mam pretensji do rys drobnych, które mam i je także widać
ja mówie o całej powierzchni na drzwiach i błotnikach, która zmatowiała po prostu i widoczne są te rybie łuski
byłem dzisiaj w ASO gdzie ją kupowałem, w poniedziałek zadzwonią jak bedzie kier. serwisu w celu umówienia sie na sprawdzenie, ale juz dzisiaj człowiek z ASO wskazał ryski (zgodziłem sie ze to uszkodzenie mechaniczne) ale na zmatowienie lakieru juz nie miał zadnego wytłumaczenia...
czekam do poniedziałku...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez przem1978ale na zmatowienie lakieru juz nie miał zadnego wytłumaczenia...Skoda Octavia Kombi II 2005r. 1.9TDI 77kW Elegance czerń magiczna - sprzedana...
Renault Scenic III 1.4TCe 2010 - jest...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bubuDEmarte, Po jednej niesolidnej naprawie tak Cie zabolalo? Rzeczywiscie trzeba troche przezyc zeby nauczyc sie kiedy i na co zwrocic uwage przy oddawaniu aut do Serwisu. Najgorsza jest bezsilnosc gdy wiesz kto jest winien i nie masz na to wplywu aby go ukarac.
Do zrobienia było:
-przedni błotnik (wymiana)
-tylne drzwi (wymiana)
-naprawat ylnego błotnika
-naprawa przednich drzwi
O ile drzwi przednie i tylny błotnik zrobili dobrze to stwierdziłem że podczas cieniowania na rant dachu i poźniejszego polerowania przepolerowali powierzchnie lakieru (stwierdzone organoleptycznie i uwidocznione na zdjęciach przez rzeczoznawce).
Ponadto całe wnętze auta usyfione w farbie oczywiście nic nie wyczyszczone.
Uszkodzony wlew paliwa
Niedokręcony zderzak
Nadkola nie wymienione na nowe a były przyznane.
Przedni błotnik spasowany tak, że w szpary można było włożyć dwa palce
Wykładzina w bagażniku nie przymocowana
Brak wkrętów w nadkolach
Uszkodzone wewnętrzne uszczelki drzwi
Źle założone uszczelki drzwi (paranoja jak coś takiego można spieprzyć)
Dodadkowo porysowany przedni zderzak po stronie gdzie nie było szkody ZONK.
Moge zamieścić skan pisma z SAP można się nieźle ubawić.
Z powyższych niedoróbek pozostało do dnia dzisiejszego nie zrobione:
Drzwi dalej nie wyregulowane
Przetarta powłoka dachu
uszkodzony wlew paliwa (inne ASO niechce się tym zająć bo są widoczne skutki działania partaczy i naprawa gwarancyjna odpada)
Zapewne wszyscy znają przeuroczego pana z lakierni u Śliwki, który pociskał mi kit, że w internecie różne rzeczy piszą i powinienem być przeszczęśliwy z tego, że to on tak cudownie naprawił mi auto bo dla niego wszystkie normy zostały zachowane.
Pierwsza naprawa wlewu paliwa polela na podklejeniu jakiegoś badziewia do cyngla klapy, wg zalecenia serwisowego. Ale jak zażądałem wydanie na papierze tej instrukcji serwisowej to zaraz wszystko odwołali i już próbowali naprawiać innymi sposobami. Teraz czekam aż wymienią go na nowy. Za każdym razem jak oddaje do nich auto to stoje przyklejony nosem do szybu z ręką na sercu.
Jeżeli SAP nie reaguje na takie zachowanie serwisu to ja dziękuje za współprace z koncernem VW i kupie sobie malucha, bynajmniej nie będzie mi go żal.
Pzdr
Komentarz
-
-
Marte, kup Renault lub Opla to spotaksz sie z taka samą lub jeszcze większą ignoracnją ze strony Renault Polska
Powiem Ci tak, oto Polska właśnie !! Jakiej marki auta byś nie kupil, to spotkasz się z taką samą ignorancją !! Niestety ale w tym kraju jak się o coś nie wykłucisz to Cię oleją i zdepcząDlatego uwazam, że powinnismy, jako członkowie klubu OCP zebrać się i napisac oficjalną notę protestacyjną do SAP i zarządać w niej traktowania klientów w nalezyty sposób. Jesli to nie donesie rezulatatu to napisać do Skoda Auto.
Wiecie jak się traktuje klienta na zachodzie? Opiszę wam sytuację, która miała miejsce w Anglii.
Mój wójcio, człowiek który mieszka tam od kilkudziesięciu lat, w latach osiemdziesiatych kupił VW Polo. Traf chciał, że 3 razy z rzędu psuła mu sie w nim stacyjka, tak, że nie mógł uruchomić auta. Za 3-cim razem poszedł do dealera gdzie kupił autro, połozył kluczyki na stół i ... powiedział, że rząda zwrotu pieniędzy, bo staracił zaufanie do marki. Wiecie co zrobił dealer?? ZWRÓCIŁ mu kasę CO DO FUNTA i jeszcze dał zniżkę na każde auto VW gdyby wójcio jednak zmienił zdanie i chciał ponownie kupić auto VW. Natomiast po 2 tygodniach od tego zdarzenia wójcio dostał ofiacjalny list od VW GB z PRZPROSINAMI za zaistaniałą systuację !!!
To się nazywa obsługa klienta !! I jeśli my, Polacy, będziemy nadal przymykali oko na traktowanie nas jak bydło, przez dealerów i impotrerów, bo to przecież Polska, to zawsze będizemy kientami 32 kategorii. Albo się połączymy i coś z tym zrobbimy, albo NIC się nie zmieni !!Czarny Elegance
Komentarz
-
-
marte...daleki jestem od tego aby bronic ludzi ktorzy zle wykonali usluge lakiernicza
na twoim samochodzie :evil: ale chcialbym zwrocic twoja uwage na kompleksowosc
takiej naprawy.
Chodzi o to ,ze przy naprawie blacharsko-lakierniczej bierze udzial kilka osob..tzn
zbrojarz,blacharz,pomocnik lakiernika,lakiernik,kolorysta,polermistrz,myjacy samochody,pracownicy biura a to generuje problemy i pomylki.
Oczywiscie serwis powinien byc ''frontem do klienta''i dokonac poprawek o ktorych
piszesz,co nie zawsze ma miejsce :evil: ,ale to tez sa tylko ludzie
Zycze dobrego finalu sprawy.
pozdrawiamTato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mariobrosZamieszczone przez przem1978ale na zmatowienie lakieru juz nie miał zadnego wytłumaczenia...
[ Dodano: Nie 30 Mar, 08 10:12 ]
Prosze wypowiedzcie się, czy powyższe foto to coś Wam mówi... dzieki
[ Dodano: Nie 30 Mar, 08 10:43 ]
ponizsze foto oczywiscieZałączone pliki
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez przem1978Prosze wypowiedzcie się, czy powyższe foto to coś Wam mówi... dziekitakie właśnie matowe plamy, po awanturze panowie darli do żywej blachy i wszystko od nowa jak należy.
Współczuje, powodzenia w walce z ASO.O rany - jedna siódma życia to poniedziałek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez gebekmarte...daleki jestem od tego aby bronic ludzi ktorzy zle wykonali usluge lakiernicza
na twoim samochodzie :evil: ale chcialbym zwrocic twoja uwage na kompleksowosc
takiej naprawy.
Chodzi o to ,ze przy naprawie blacharsko-lakierniczej bierze udzial kilka osob..tzn
zbrojarz,blacharz,pomocnik lakiernika,lakiernik,kolorysta,polermistrz,myjacy samochody,pracownicy biura a to generuje problemy i pomylki.
Oczywiscie serwis powinien byc ''frontem do klienta''i dokonac poprawek o ktorych
piszesz,co nie zawsze ma miejsce :evil: ,ale to tez sa tylko ludzie
Zycze dobrego finalu sprawy.
pozdrawiam
Zapewne takie rzeczy dzieją się w każdej marce w Polsce i na świecie, ale dopóki wszystko jest w miare ok i nie odpier.... takiej fuszerki jak na moim aucie to można to jakoś przeżyć z wielkim bólem serca, ale ewidentne partactwo boli.
Najgorsze jest to, że SAP leje na to co się dzieje w serwisach....
Zastanawiam się czy można jeszcze napisać gdzieś wyżej ponad SAP? Z chęcią to zrobie i zgłoszę ich ignorancje.
Pzdr
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez djczasmarte, ale śliwka jest z tego znany ja pamiętam to jak się pytałeś gdzie jechac z naprawą napisałem ci to ale pojechałeś do śliwki bo był na miejscu
Pzdr
Komentarz
-
-
Walczcie Panowie do końca i nie odpuszczajcie !!! Bo to co wyprawiają w Polsce ASO (i wcale nie chodzi mi tylko o Skodę) woła o pomstę do nieba !! Jeśli my, zwykli klienci, będziemy na to patrzyli przez palce, to po pierwsze będzie coraz gorzej, a po drugie zrobimy sami sobie kuku.
Takze trzeba walczyć do końca i broń Boże nie odpuszczać. Trzeba tych bar.anów nauczyć, że to kilent jest dla nich, a nie odwrotnie. I że klientem jest się cały czas, a nie tylko do chwili podpisania umowy zakupu nowego auta.
PS. Marte jeśli SAP nie odpowiada i Cie olewa to wal pismo do centrali czyli do Skoda Auto. Niech tam sie dowiedzą jak w Polsce traktuje sie klienta i dba o prestiz markiCzarny Elegance
Komentarz
-
-
Shado, to własnie dlatego trzeba napisać do Skoda Auto. Niech się dowiedzą jak działa ich przedstawiciel w Polsce. Niech się dowiedzą jaką klienci mają opinię o SAP. Niech się dowiedzą, że mogli by mieć jeszcze większa sprzedaż gdyby nie obsługa serwisowa i podejście do klienta SAP.
Trzeba im uzmysłowić jak traktowany (a właściwie olewany) jest klient w Polsce.
[ Dodano: Nie 30 Mar, 08 19:56 ]
Moim zdaniem, również bardzo dobrą metodą walki z nieuczciwymi ASO i olewactwem u generalnego importera są ... media ! Trzeba zaanonsować się do programu "Turbo Kamera" w TVN turbo. Trzeba pójść ze sywmi problemami do Auto Motor i Sport ,do Motoru czy Auto Świata. Niech pokarzą i opiszą jak działa dane ASO czy importer i jask traktowany jest tam klient. Jestem pewnien, że nagle okaże się ze sprawę da się bardzo łatwo i polubownierozwiązać.
Jak pisałem wczesniej. W tym kraju trzeba wszystko sobie wywalczyć. To co w innych krajach klientowi się po prostu należy (czyli szacunek i profesjonalna i fachowa obsługa) u nas to trzeba wywalczyc przed sądem czy w mediach. Taki to kraj. Ale trzeba działać, bo samym nażekaniem nic nie zmienimy.Czarny Elegance
Komentarz
-
-
Ja akurat nie mogłem specjalnie narzekać na ASO/SAP. Uznali bez proszenia wade polegającą na przecieraniu lakieru przez uszczelki i pozosawili mi decyzję czy i kiedy to zrobić. SAP uznała też wadę reflektora, którą to wadę ASO początkowo kwestionowało próbując mnie obarczyć winą za wypadnięcie żarówki z oprawki i wypalenie dziury w reflektorze. Natomiast jeśli chodzi o lakier - to niestety była największa tragedia w mojej byłej O2. Przed O2 jeździłem Escortem, który w momencie zakupu O2 miał równe 10 lat. I sprzedałem to auto z pięknie błyszczącym lakierem, czego nie mogę niestety powiedzieć o lakierzy O2 w momencie, gdy ją sprzedawałem... Lakier był trudny w utrzymaniu i bardzo nietrwały. Nigdy nie myłem auta na myjni automatycznej, zawsze albo ręczna albo samodzielnie, a mimo to lakier marniał w oczach... Być może to była specyfika czerni magicznej i inne metaliki trzymają się lepiej... Nie wiem...Skoda Octavia Kombi II 2005r. 1.9TDI 77kW Elegance czerń magiczna - sprzedana...
Renault Scenic III 1.4TCe 2010 - jest...
Komentarz
-
-
Big, Moze zamiast pisac jakies oficjalne pisma moze warto grupowo zrzucic sie na jakiegos dobrego prawnika.
Nie osobiscie, ale mialem w tym udzial, jedno z krakowiskich ASO sprzedalo mojemu przyjacielowi uzywany samochod, ktory rozkraczyl sie po kilku tysiacach kilometrow.
(to nie byla skoda ale marka ktora akurat lubie i mu doradzilem
Oczywiscie po naszej pierwszej wizycie w salonie sposcili nas po brzytwie, nie sluchajac nawet argumentow prawnych, takich jak rekojmia itp. Nawet pozniej chcieli oplate za sciagniecie samochodu w ramach zwyklej reklamacji towaru.
Bardzo, naprawde, bardzo sie zmienilo ich podejscie jak dostali pismo od jednej z lepszych kacnelarii prawnych w krakowie ... Lekko zmiekla im rura i nagle zaczeli sie zachowywac jak to ASO VW w GB ktore ktos tu wspominal.
Ostatecznie okazalo sie ze jednak pad samochodu nie byl w wyniku wady ukrytej, natomiast to co rzucilo mi sie w oczy to to ze salony wykorzystuja na max nieznajomosc prawa ludzi i robia to w sposob bezczelny i chamski.
Ale jak zobacza ze ktos jednak wie o czym mowi i ma za soba argumenty prawne, to wola sie nie podladac.
Osobiscie nie sadze aby protest so Skoda Auto przeciw dzialaniom SAP cokolwiek wskoral. Mysle, ze moga byc swiadomi sytuacji, a nawet jestem pewien.
Raczej tylko wytoczanie spraw sadowych ma sens, chociaz to trwa. A wiele oczywistych sporow da sie szybko rozstrzygnac. Gdy sprawa jest oczywista to zaden salon nie bedzie ryzykowal poniesienia dodatkowych kosztow.
W przypadku o ktorym ja pisze byla kwestia sporna okolo 500 pln !!!! Odpowiednio skonstruowane pisamo i naprawde, naprawde rura mieknie ASO
Komentarz
-
Komentarz