Ej Panowie . Dzwoniłem do ASO w Gdańsku i pan powiedział że książka go nie obchodzi że jest to wada konstrukcyjna i że polakierują mi wszystko i wymienią mi uszczelki za free . Nie interesuje ich wiek samochodu bo Skoda się przyznaje do błędu :yay: :yay: :yay:
WADA FABRYCZNA SKODY O2----LAKIER!!!!
Zwiń
X
-
Więc tak - zadzwoniłem do Emidy w krakowie i się umówiłem kolejny raz tak żeby Pan mógł zrobić zdjęcia i wysłać do Skoda Auto Polska i miła informacja - zaakceptowali i zrobią (decyzja w ciągu 48h) samochód odstawiłem teraz czekam (dam znać po wszystkim)
Pan Artur Zimny bardzo skrupulatnie przejrzał książkę serwisową i twierdził że gdyby nie były robione przeglądy w ASO to wogólę by sprawy nie przyjął - po moich tłumaczeniach że mam informacje że w gdyni kolega z forum miał tylko rok serwisowano w ASO i też mu uznali - skomentował to tak że my tutaj na forum to więcej wiemy niż oni i wogóle najmądrzejsi jesteśmy - przyznam się coś w tym jest
Komentarz
-
-
Witam
Kupiłem 5 mc oktawie 2 z programu sprawdzone auto w Gdyni. Skoda miała powycierany lakier od uszczelek do konca była serwisiwana w ASO. Zgłosiłem reklamacje na wytarcia w ASO w Toruniu . Po 2 tygodniach reklamacje uznano i zaczeło się:
1) Po pierwszym lakierowaniu zrobiono 3/4 auta pominięto lewy próg przedni oraz wewnętrzną część drzwi od strony kierowcy. :twisted:
2) Przy drugim lakierowaniu pomalowano próg od strony kierowcy natomiast wewnętrzną część drzwi zrobiono do połowy zaprawką (wygląda gorzej niż jak było powycierane) oraz przy odbiorze auta zauważyłem wgniecione drzwi lewe tylne (na 99% przy oddaniu auta tego nie było). W nowo wymienionych uszczelkach wszystkich jest "100kg" pyłu po polerowaniu. :twisted:
Proszę o pomoc co zrobić.
Mam taki plan aby powołać rzeczoznawce porobić zdjęcia i wysłać reklamacje do Skoda Auto Polska.
Z góry dzięki za odpowiedźPozdrawiam
Puzio
Komentarz
-
-
Nie sądze, że przecieranie się powstaje z powodu tarcia samej uszczelki o lakier, raczej dlatego, ze na uszczelce zbiera sie brud, piasek.
Przecieracie przy okazji mycia auta także uszczelki?
Polecam smarowac uszczelki silikonem w sprayu. Raz w roku przynajmniej. Powoduje to przede wszystkim, ze do uszczelek nie przyczepia sie tak latwo brud.
Komentarz
-
-
Nakleic folie na progi nowej Octavii Tour?
Witajcie,
wlasnie oddaje w rozliczeniu do salonu Octavie 1 z 2004 roku, czarna perla (oczywiscie uszczelki powycieraly lakier do bialego, z jednej strony juz sie nawet rdza rzucila, zrobilem naprawe lakiernicza na wlasna reke za 200 zl) i biore nowa Octavie Tour srebrny metalik (nigdy wiecej czarnej perly). poradzcie czy warto nakleic od razu w ASO przy odbiorze tasmy bezbarwne na progi w miejscach przychodzenia uszczelek? jezeli tak, to czy polecicie jakies kokretne tasmy?
pozdrawiam,
krajek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez krajekprzy odbiorze tasmy bezbarwne na progi w miejscach przychodzenia uszczelek? jezeli tak, to czy polecicie jakies kokretne tasmy?Tato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
Komentarz
-
-
dziś foty mojej zrobione i niby coś będą ogarniać... Ale mina pana z ASO była nietega że coś musi robić, mimo iż nie mam dwóch ostatnich serwisów w aso robiony... Wogóle był niezadowolony że musi cokolwiek robić, wkońcu do pracy spóźnił się tylko 20 min( ja byłem punktualnie) i od razu do roboty, co za życie :x
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez miguelloAle mina pana z ASO była nietega że coś musi robić, mimo iż nie mam dwóch ostatnich serwisów w aso robiony... Wogóle był niezadowolony że musi cokolwiek robić, wkońcu do pracy spóźnił się tylko 20 min( ja byłem punktualnie) i od razu do roboty, co za życie :x
Komentarz
-
-
Wogóle stwierdził że najpierw wyśle jakieś zapytanie do Skody, czy to wogóle ma sens, a dopiero potem reklamacje bo to dużo papierów... :roll: Jak nie zobaczę oficjalnej odpowiedzi to nie odchodzę.
[ Dodano: Pią 28 Maj, 10 13:54 ]
Wczoraj zgłaszałem, dziś już odpowiedź ?
„Zgodnie z obowiązującymi zasadami, naprawa wykonana w ramach DOBREJ WOLI może być wykonana tylko dla samochodu,
który jest regularnie serwisowany wyłącznie w autoryzowanych serwisach naszej sieci.
Jeżeli ten samochód nie spełnia takiego wymogu, to naprawa taka może być wykonana tylko na koszt klienta”
Komentarz
-
-
Na spocie oglądaliśmy z rrysio uszczelki u mnie tj.OII z roku 2007.08, u rrysio jego jest chyba z 2007.10 i u w Jego OII uszczelki są jak w OIIFL np. u Kinzi'ego. U mnie są bardziej twarde i krótsze. Potem u Marleny tez przyglądałem się i ma te same uszczelki co ja. Więc chyba u mnie pomimo, że lakier nie wytarty zmienię je na nowe zapobiegawczo.Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
MOJE BOJE :
Witam serdecznie. Postanowiłem zwrócić się bezpośrednio do Skoda Auto Polska by zasięgnąć informacji na temat możliwości wymiany wadliwych uszczelek drzwi w samochodach SKODA OCTAVIA II produkowanych przed wrześniem 2007 roku. Z informacji jakie udało mi się uzyskać nowe uszczelki stosowane w produkcji seryjnej od numeru nadwozia TMBGS21Z182059432 (produkcja w Mladej Boleslav od 26.9.2007) i TMBCS61ZX88014427 (produkcja we Vrchlabf od 24.9.2007) w produkcji seryjnej zastosowano zmodyfikowane zewnętrzne uszczelki drzwi. Mój samochód SKODA OCTAVIA II 2.0 TDI BKD 140KM VIN TMBGExxxxxxxxxx został zakupiony w lutym 2007 roku czyli jest to rok modelowy 2006 i niestety posiada wadliwe uszczelki drzwi co skutkuje wytarciem lakieru krawędzią zewnętrznej uszczelki drzwi na przetłoczeniu w ramie drzwi. Zanim udam się z tym pytaniem do ASO chciałem mieć potwierdzenie od SAP czy jeżeli mój samochód mimo, iż jest już po okresie gwarancyjnym (i obecnie serwisowany w własnym zakresie) kwalifikuje się do wymiany wadliwych uszczelek wszystkich drzwi. Jednocześnie proszę mi wybaczyć, że nie zgłaszam się z tym bezpośrednio do ASO lecz do SAP. Podyktowane jest to tym iż niestety obsługa w ASO nie jest taka jak byśmy sobie my klienci tego życzyli. Przed zakupem obsługa jest wyśmienita, niestety po zakupie i w momencie jakiegokolwiek problemu zazwyczaj obchodzi się z nami klientami jak z intruzami. Stąd podejrzewam, że zgłaszając się z tym pytaniem do dowolnego ASO został bym odesłany z kwitkiem i ciekawa historyjka zakończoną wyrazami (po gwarancji już nic się nie da, pewnie to Pana wina, źle Pan mył auto, nie mył Pan auta, za często Pan mył auto etc.) Dlatego proszę o informacje czy w moim przypadku jest szansa na darmowa wymianę wadliwych konstrukcyjnie uszczelek. Jeśli jest takowa udam się do ASO EMIDA w Rudzie Śląskiej ul. Obrońców Westerplatte 29, które w mojej ocenie jak i ocenie moich znajomych jest jednym z lepszych Autoryzowanych Serwisów Skody. Pozdrawiam i oczekuję na informacje zwrotną
Odpowiedź ©koda Info
[2010-05-31 11:22:48] Szanowny Panie. Darmowa wymiana uszczelek drzwi, jako usterka o cechach mechanicznych, o ile z Punktu widzenia Producenta jest uzasadniona, zostaje realizowana w ramach dwuletniej gwarancji podstawowej pojazdu. Zatem ewentualna pomoc pogwarancyjna, o ile w ogóle miałaby teoretycznie nastąpić, byłaby uzależniona od tego, czy samochód jest nadal poddawany regularnym przeglądom, zgodnym z harmonogramem nakreślonym przez Producenta w Książce serwisowej, wykonywanych u Autoryzowanych Partnerów Serwisowych ©koda Auto. Na podstawie treści Pana korespondencji wnioskujemy, że omawiany samochód nie jest już serwisowany w sieci autoryzowanej ©koda Auto. Wynika z tego, że nie możemy wyjść naprzeciw Pana oczekiwaniom. Z wyrazami szacunku Zespół INFO
[2010-05-31 12:24:40] Witam i dziękuje serdecznie za odpowiedz. Przez cały okres gwarancji korzystałem z ASO Skody. Po skończonej gwarancji nie miałem okazji ani tez potrzeby korzystać z ASO Skody, gdyż nie miałem problemów z samochodem. A wymiany oleju dokonywałem sam jako wykwalifikowany mechanik. Niestety wymiana oleju w ASO jest ”rzeźbą”. Za każdym przeglądem na szybko zlali olej i wlali nowy i wchodziło ok 3,8 litra. Co zawsze mnie denerwowało, gdyż pozostawało dalej w układzie ok 1,2 litra brudnego oleju (chłodnica oleju, węże etc) co skutkowało tym, że nowy olej od razu był brudny. Ja podchodzę do wymiany oleju w ten sposób, że poza standardowym zlaniem, odsysaniem oleju, oczyszczeniem wężów i innych kanałów olejowych stosuje przepłukanie silnika. Czynność tą wykonuje częściej niż zaleca skoda bo po 10 - 12 tyś gdyż to TDI.I po takich zabiegach nowy olej wlewam w ilości 4,7-5,0L Nikt w ASO by czegoś takiego mi nie zrobił. A to bardzo ważna czynność. Dzięki temu moja pierwsza Skoda Octavia 1.9 TDI nigdy mnie nie zawiodła i jeździ do dziś z przebiegiem ok 640 tys. A po wyciągnięciu bagnetu z oleju nawet po przebiegu ok. 5 tys od wymiany dalej ma złocisty kolor ! Wracając do tematu. Jak wspomniałem nie potrzebowałem usług ASO gdyż samochód sprawuje sie dobrze. Więc co to za argument by nie uznać gwarancji. Rozumiem, że jak bym sie starał o wymianie czegoś w silniku bądź części którą sam zaniedbałem, bądź wymieniałem w własnym zakresie. Można by się wtedy powołać na fakt własnych serwisów poza ASO. I to było by uzasadnione i zrozumiałe. Jednak jak wspomniałem Mój samochód ma WADE FATYCZNĄ w postaci ZŁEJ KONSTRUKCJI USZCZELEK i powinna oba być usunięta nie zależnie od gwarancji, gdyż jest to WADA KONSTRUKCYJNA – FABRYCZNA o której SAP wie i się oficjalnie do niej przyznaje. Nie żądam już lakierowania otarć gdyż są na razie nie wielkie. Jedynie co proszę o wymianę uszczelek by ten proces się nie powiększał.
Odpowiedź ©koda Info
[2010-05-31 13:26:35] Szanowny Panie. Wszystkie usterki powstałe po okresie gwarancji stanowią ryzyko i koszt posiadacza pojazdu. Gwarancja jest świadczeniem z terminem zamkniętym, tzn. nieprzekraczalnym, stąd ewentualna pomoc przekazywana Klientom po tym okresie, może być realizowana przez Producenta wyłącznie na zasadzie dobrej woli. Warunkiem „sine qua non” takiej pomocy jest dalsze serwisowanie pojazdu u Autoryzowanych Partnerów Serwisowych ©koda Auto. Reasumując, raz jeszcze uprzejmie informujemy, że w przypadku wskazanego samochodu nie jest możliwe wyjście naprzeciw Pana oczekiwaniom. Dodatkowo - kwestia dot. wymiany oleju. W przypadku silnika BKD, czyli silnika w który jest wyposażony Pana samochód, Producent przewiduje wymianę oleju (wraz z filtrem oleju!) w ilości ok. 3,8 litra. Z wyrazami szacunku Zespół INFO
[2010-05-31 13:36:13] cytat : "stąd ewentualna pomoc przekazywana Klientom po tym okresie, może być realizowana przez Producenta wyłącznie na zasadzie dobrej woli." Rozumiem, że w moim przypadku producent tej woli dobrej nie okaże tak ?Co do wymian oleju to temat na dłuższa i fachową dyskusje jednak to nie dotyczy tej sprawy. Reasumując nie mogę liczyć na wymianę uszczelek ?
Odpowiedź ©koda Info
[2010-05-31 13:58:56] Szanowny Panie. Wyczerpujące temat informacje, ©AP SA przekazała Panu we wcześniejszej odpowiedzi. Z wyrazami szacunku Zespół INFOOII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
Komentarz
-
Komentarz