troche ciemne i nie widac zbytnio ale ladnie to wyglada.Kolega wyzej ma racje troszke 1,5bara to malo troche chyba ze nic nie bedziesz dlubal :szeroki_usmiech
GWIZD TURBINY
Zwiń
X
-
No a wlasnie bo zobaczcie skodke ta maja moi rodzice ale mi sie bardzo spodobala i cche kupic autko za 40tys zlotych i nie wiem jedni mowia kup A6 diselka inni moiwa kup VOLVO a ja jakos mam sentyment do czeskzi, i zadne z wyzej wymienionych aut nie ma takiego swistu jak okta. ciekawe dlaczego. A wy co byscie wybrali?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez lisiaczekhmmmm rto ciekawe dlaczego w audi i pasacie nie syczy?od czego to jest uzaleznione?
wydaje mi sie ze jest dokladnie tak samosaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez lisiaczeki cche kupic autko za 40tys zlotych i nie wiem jedni mowia kup A6 diselka inni moiwa kup VOLVO:: O1 AXR Kombi
Komentarz
-
-
Ja jak jechałem AGR-em bałem się dodać gazu, strasznie gwizda.
Mój AHFik nic, no może teraz drze się jak wściekły, ale tak jak by chciał kogoś wessać do środka GT 20 ruleeeeez :lol:
PozdrawiamŻycie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
BMW serii 3... Radość z jazdy.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PulseZamieszczone przez lisiaczeki cche kupic autko za 40tys zlotych i nie wiem jedni mowia kup A6 diselka inni moiwa kup VOLVO
Wracając do tematu powyższego ja mam ALH i równiez mi gwiżdze, ojciec ma T4 1.9 TDI i podobny objaw jest, lecz mniej intensywny. Może to zależy od konstrukcji układu dolotowego, jeśli go zdejmiecie w O1 i w T4 to jest podobny dźwięk (podobny poziom "hałasu"-eksperymentowałem).
Pzdr
pozdrawiam1.9 TDI ALH (seria) kombi 286 tys km i nabijam wiecej
www.samochodowy-warsztat.prv.pl/
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez konos513masz patent w jaki sposób mozna tewn przebieg sprawdzić z ECU, mi sie wydaje, że jest to nie możliweŻycie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
BMW serii 3... Radość z jazdy.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez konos513do Pulse, masz patent w jaki sposób mozna tewn przebieg sprawdzić z ECU, mi sie wydaje, że jest to nie możliwe.Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl
Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl
Jest O1 1.6 BFQ
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Ziomalkonos513 napisał/a:
do Pulse, masz patent w jaki sposób mozna tewn przebieg sprawdzić z ECU, mi sie wydaje, że jest to nie możliwe.
uwierz mi ,że się da bo sam sprawdzał u Mastersa bodajże
konos513 zczytanie jest mozliwe Sam to robilem opis jest tutaj -> http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...light=przebieg
Zanim sie wybierzesz na odczyt a masz auto starsze niz z rocznika 2002 to radze sie doinformowac telefonicznie czy to mozliwe.:: O1 AXR Kombi
Komentarz
-
-
Turbina ma gwizdać, syczenie to raczej objaw nieszczelności (braciak tak miał w swej 1.8T). Syczeć może przez chwilę zawór blowoff. U mnie gwiżdże jak się jedzie z otwartym oknem, przyspiesza przejeżdżając obok jakiejś przeszkody odbijającej dźwięk (np. autobus). No ale to turbobenzyna :roll:
Jak gwizd jest bardzo donośny to możliwe że uszkodzone są łopatki turbinki.
Komentarz
-
-
Re: GWIZD TURBINY
Zamieszczone przez lisiaczekHeh to znowu ja! mam takie pyatnie w szkudniakch a takze w glofikach jak sie przyspiesza slucyhac cudowny gwizd turbiny. Powiedzice dlaczego tego gwizdu nie slychac w AUDi np A6 czy tez A4. co jest tego powodem. Od czego zalezy ten gwizd?
W grupie VW na pewno ALH i AGR mają tego rodzaju turbiny.
Efekt owszem, bardzo przyjemny o zmiennej charakterystyce akustycznejPowyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Komentarz
-
Komentarz