Musisz pomyslec nad nową teorią, bo AGR nie ma zmiennej geometrii.
Zatem mea culpa coś mi się .. do łba strzeliło.
Swojego czasu miałem identyczne zapytanie i fachowcy z ASO jasno i wyraźnie mówili, że przez łopatki w turbinie. Więc koryguj jeśli coś nie tak. Na pewno zbytnie porykiwanie turbiny nie wskazuje na jej prawidłowe działanie.
Update -> Zgadza się, poniosło mnie z AGR-em ;-)
Potwierdzone info przez mechaników w ASO: za gwizd w turbinach odpowiadają łopatki.
Co mi się pokiełbasiło z tą geometrią licho wie ... :szeroki_usmiech
Kamień z serca ;-)
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
z dzwiekiem turbiny to jest roznie, jak kupowalem swoj egzemplarz to tez sie dopytywalem sprzedajacego czemu nic nie slysze, a on mnie uspokajal ze wszystko jest ok, no i mial racje, u siebie slysze tylko jak powiedzmy jade sobie ze stala predkoscia ok 1750rpm i nagle docisne gazu, wtedy gwizdze az milo, jak cisne od razu od samego dolu to w ogole nie slysze, podejrzewam ze dzwiek po prostu sie zlewa z innymi odglosami
chodzi o B5+ jak przypuszczam tam jest AWX - taki odpowiednik ASZta ale nie ASZ
[ Dodano: Sro 07 Cze, 06 09:10 ]
Zamieszczone przez lisiaczek
oj nie nie nie!! Ja zwroclem na to wielka uwage i tak nie jest. jezdizlem a6 i tak nie jest w pasacie tez nie. jedynie w golfie 4 jest cos taiego
w zasadzie sobie odpowiedziales na pytanie :lol: w autach klasy wyzszej nie slychac gwizdu bo sa lepiej wytlumione a w Octavii i Golfie (to sa odpowiedniki) slychac bo sa zdecydowanie gorzej wytlumione. Obstawiam ze w A4 A6 czy Passku jesli wszystko jest ok to turbine bedzie slychac dopiero po otwarciu okna :roll: U mnie seryjnej turbiny w srodku praktycznie nie było słychac i czesto otwierałem okno zeby posluchac ops: a ta teraz dosc mocno halasuje i nie trzeba okna otweirac :?
Muszę Wam powiedziec,że u mnie nie słychac świstu turbiny,choc moja Octa nie jest pierwszej młodości,ale jest z Niemiec!!!!
to co znaczy , że jest lepsza od salonowej ,kupowanej w Polsce?? :?
Co do świstu turbinki: u mnie śwista tylko w momenci depnięcia - potem jej nie słychać.
Natomiast , to, że w vw i audi mniej gwizda... nigdy nie zwracałem na to uwagi, ale pamiętam, jak znjomy miał paska tdi, to dźwieki wydawane przez nasze silniki były prawie identyczne.
Zenuś pa pa teraz gra nam rcd310- i bardzo fajnie gra. masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc
A ja powiem tyle jeżdze słuzbowym pasatm i słychac turbine i niema to tamto.
Wracajac do AGR umnie nie bylo słychąc turbiny prawie wogóle wśrodku dopiero jak wymieniłem przepływke auto się odmuliło i świszcze że ho ho. A niedawno to mi nie świstało tylko piszczało ( jakby łożyska ktos nie naoliwił) ale po wymienie rury dolotowej od IC wszystko ucichło poprostu była pęknieta.
A co do odczytu prawdziwego przebiegu to w każdej okcie czy tylko od jakiegos rocznika to można zrobić?
[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
A co do odczytu prawdziwego przebiegu to w każdej okcie czy tylko od jakiegos rocznika to można zrobić?
daneczek76, nie we wszystkich slyszalem dwie wersje ze od roku modelowego 2000 i ze od roku modelowego 2002r, zanim gdziekolwiek sie wybierzesz radze sie dowiedziec czy w Twoim przypadku to mozliwe.
u mnie w benzynie było cicho na serii...po programie zrobiło sie głosniej, po zmianie na k03s i dolocie fajnie pogwizduje...ale teraz to słysze tylko przy łagodnym wkrecaniu autka...przy ostrym bucie słysze tylko głosny syk jakby ktos wypuszczał spręzone powietrze z kompresora.... ..ale to wydech.......odkąd go zrobiłem radia juz nie potrzeba :lol:
nie no ja tak z czystej ciekawosci pytam swój juz sprawdzałem w różnych serwisach i w ubezpieczalni choc to auto było od rodzinki.
A co do kupna auta za 40 tys to ja bym wzioł Skode SUPERB i tyle lub VW Sharan SEAT Alhambra.
Audi A6 jest piekne ale w/w auta bedziesz miał moze młodsze rocznikowo
[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
Obstawiam ze w A4 A6 czy Passku jesli wszystko jest ok to turbine bedzie slychac dopiero po otwarciu okna :roll:
u mnie w srodku, przy zamknietych oknach nie slychac zadnej turbiny i tak samo mialem w furach wymienianych wyzej, dlatego dla przyjemnosci warto sobie uchylic okno co jakis czas, zwlaszcza przy ekranach wygluszajacych np na torunskiej
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
szkoda, To ty chyba gluchy jestes :P Trzema 2.0TDI jezdzilem i w kazdym slychac turbine, myslisz ze co to gwizda pod maska, to nie turbo :twisted: . W 1.9TDI tego dzwieku nie ma, jest inny.
a byc moze, tego nie wzialem pod uwage, ale prawda, ze moj sluch przez pare lat przebywania w konkretnym lomocie, moze byc nieco przytepiony :music
ale wszak rozmawiamy o subiektywnych wrazeniach a moje sa wlasnie takie :diabelski_usmiech
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Trzema 2.0TDI jezdzilem i w kazdym slychac turbine
o tak w tym silniku chyba najbardziej slychac turbo, do tego dochodza odglosy puchacza - dziwie sie ze szkoda, ty tego nie slyszysz, u mnie bylo przed cipem, po cipie jeszcze bardziej (zreszta u Greszczyna tez jest) mechanicy twierdza ze ten typ tak ma (pewnie dopoki sie turbo nie rozleci )
Trzema 2.0TDI jezdzilem i w kazdym slychac turbine
o tak w tym silniku chyba najbardziej slychac turbo, do tego dochodza odglosy puchacza - dziwie sie ze szkoda, ty tego nie slyszysz, u mnie bylo przed cipem, po cipie jeszcze bardziej (zreszta u Greszczyna tez jest) mechanicy twierdza ze ten typ tak ma (pewnie dopoki sie turbo nie rozleci )
panowie, ja z moim sluchem mowilem zupelnie powaznie
w kazdym razie puchacz jak najbardziej, natomiast turbo ginie mi w halasie ulicy, no moze nie calkiem, ale przy codziennej jezdzie w korkach wiadomo jak jest.
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
No ja mam dwie Tdi 110 i jedna gwizda ciszej a druga głosniej osiagi porównywalne, czy ktos wreszcie wyjasnie od czego zalezy glośność gwizdania turbiny?
U mnie w też troszkę gwizda przy przyspieszaniu (pomiędzy 2200-2600obr/min), ale żeby usłyszeć trzeba wyłączyć radio i dobrze się wsłuchać . W jazdach ze stałymi prędkościami nie słychać gwizdu.
Komentarz