Obawiam się, że Nasz pomysłowy naród będzie np. przejeżdżał 40 tyś rocznie przed przeglądem szybka cofka na 15 tyś. rocznie i ma papiery na swój przekręt :evil:
[O2] Kupno Octavii Tour
Zwiń
X
-
Z drugiej strony skoro są takie kolejki to oznacza to że jest to towar poszukiwany... Ja co prawda Toura nie posiadam ale Octavie II FL z silnikiem jak w Tourze... a efekt jest taki że jeżdżąc tylko po mieście auto spala mi 10 litrów LPG/100 km. Przypomnę że jest to równowartość (5 litrów noPb)tego co spaliłby "maluch" (młodsi mogą nie pamiętać Fiata 126P) jeżdżąc na benzynie... Uważam że Tour z instalacją LPG jest dobrą alternatywą dla kogoś kto jeździ dużo po mieście i ceni sobie jakiś komfort..Zamieszczone przez loydJak zamówisz jutro to odbierzesz na gwiazdkę (jak będziesz miał farta) ... więc chyba nie warto....Pozdrawiam,
Jaroslav92525
-----------------------
VAG ECONOMY czyli Skoda 1.6 MPI z LPG :-)
Komentarz
-
-
To jest silnik z glowicą 16V i ma moc 85 KM.Zamieszczone przez Seedten 1.4 to tez jest 8V?
Będzie, będzie nawet bez LPG. Było już o tym na tym forum. Poszukaj.Zamieszczone przez Seeda czy 1.4 z LPG nie bedzie przymulac??
Ogólnie, jeśli kupujesz auto tylko do jazdy po miescie to 1.4 16V da radę. Jeśli ma to być samochód również na trasy to nie jest to silnik dla ciebie.
1.6 MPI to silnik o symbolu BSE (102 KM i 149 Nm). Silnik prosty i nie skomplikowany. Ale przez to pancerny i niesprawiajacy absolutnie żadnych problemów. Moc - moim zdaniem to jest minimum do O II.Zamieszczone przez Seedmozecie podac symbole tych silnikow (1.4 i 1.6) w Tourze?Czarny Elegance
Komentarz
-
-
Ja też wziąłem na firmę Toura Kombi 1,6 z LPG. Odebrałem 4.05.11 mam przejechane 2k i chodzi bez zarzutu. Check się nie zapala puki co a obawiałem się po studiowaniu forum. Komfort jest super, w miarę cichy. Jedynym zastrzeżeniem jest moc, w moim odczuciu trochę mało jak na ten samochód. Ale to jest kwestia przyzwyczajenia. Ja drugi raz też bym kupił Toura.
Komentarz
-
-
Konkretnie 80KM. W Fabiszonach, Romkach i Seatach ma 85KMZamieszczone przez BigTo jest silnik z glowicą 16V i ma moc 85 KM.
To nie jest silnik do gazu. Ostatnio mi spalił na trasce 5.3l/100Zamieszczone przez Seeda czy 1.4 z LPG nie bedzie przymulac?
Na 1.4 najwięcej oznaczeń też jest Audi i trochę mniej VW.Zamieszczone przez Jaroslav92525U mnie jest zamontowany 1.6 MPI symbol BSE. Z wyciągu homologacji wynika że producentem jest AUDI AG. Podejrzewam że taki sam "siedzi" w Tourze 1.6.
Komentarz
-
-
W tej cenie, z takim kufrem, bezproblemową LPG, Małą awaryjnością nic nie znajdziemy godnego zastępcy. Długi czas oczekiwania coś oznacza i potwierdza, nadto lider sprzedaży. Możemy kupic furkę za 120tys i zapewne mulic nie bedzie, kufer podobny i w dieslu. Z natury chcielibysmy, aby palił 3,5-4,5l w mieście, do setki 6s itd. Za tę cenę ur 1,6, to bardzo dobry wybór.
Komentarz
-
-
A co jest napisane w wyciągu ze świadectwa homologacji ? No bo chyba nie mogą być wymienione jednocześnie firmy VW i Audi...?Zamieszczone przez marektbgNa 1.4 najwięcej oznaczeń też jest Audi i trochę mniej VW.Pozdrawiam,
Jaroslav92525
-----------------------
VAG ECONOMY czyli Skoda 1.6 MPI z LPG :-)
Komentarz
-
-
Czy w tym silniku może dojść do kolizji zaworów z tłokami po przeskoczeniu luźnego paska/łańcucha rozrządu?Zamieszczone przez Big1.6 MPI to silnik o symbolu BSE (102 KM i 149 Nm). Silnik prosty i nie skomplikowany. Ale przez to pancerny i niesprawiajacy absolutnie żadnych problemów.Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Bylem w salonie dzisiaj pogadac. Termin oczekiwania - pół roku! czyli na świeta bedzie. mysle czy nie podjechac szwabii i sciagnac np: http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/s...ue&tabNumber=2
Komentarz
-
-
A nie lepiej pomyśleć o 1.2TSI albo 1.4TSI? Napewno jeździsz na tyle dużo, że inwestycja w instalację LPG przyniesie Ci wymierne korzyści? Moze spalanie Pb w 1.2TSI będzie ekwiwalentem spalania Pb+LPG w 1.6i?Zamieszczone przez Seeddobra pany - wzrosla cena. teraz moge wydac 66 tys. brutto. w tym momencie mozna myslec juz o nowej Octavii 1.6 plus LPG Ambiente - czas oczekiwania 2 m-ce
Komentarz
-
-
Jeśli wierzyć w opowieści, to takie 1.2 czy 1.4 spali w trasie coś koło 6l/100km, a 1.6i z LPG pewnie coś koło 9l. Czyli mamy jakieś 30zł przeciwko 23zł (a powoli dochodzimy do takiego momentu w sezonie, że Pb jest najdroższa, a LPG najtańsze - w zimie ta rznica będzie dużo mniejsza)... Rocznie różnica w cenie paliwa przy 30kkm nie przekroczy 1,5-2kzł... Ja bym sie zastanawiał, czy jest sens dopłacac ponad 4kzł (w ASO) za instalację LPG i czy nie lepiej zaryzykować TSI...
Komentarz
-
-
LPG doloza mi za 3000 (Landi). Jakos nie wyobrazam sobie wysilonego 1.2 TSI jako auto firmowe, ktorym jezdzi sie w trasy. Diesel odpada przy cenach ON. 1.6 to siermiężna jednostka 8V, ktora jest odporna na LPG - pali 7 na trasie (nawet niech pali 8em).
TRASA:
100km obecnym AXR - 5.10 PLN - spalanie 6L/100km = 30.60 PLN koszt przejazdu 100 km = 9180 PLN/rok
100km na LPG - 2.60 PLN - spalanie w 1.6 7L/100km = 18.20 PLN koszt przejazdu 100 km = 5460 PLN/rok
100km na PB - 5.16 PLN - spalanie w 1.2 TSI 6L/100km = 30.96 PLN koszt przejazdu 100 km = 9288 PLN/rok
Bierzemy Octavie II po lifcie ver. Ambiente
1.2 TSI = 63800 PLN
1.6 z gazem = 65700 PLN - przepłacam 1900 - zwrot po 6 miesiacach
1.6 TDI - 75700 PLN - przepłacam 11900 - zwrot po 110 latach
Komentarz
-


Komentarz