"XDS - SPECJALNA BLOKADA MECHANIZMU RÓŻNICOWEGO
GTI jest pierwszym modelem, w którym VW stosuje takie rozwiązanie. XDS to bardziej rozwinięty system kontroli trakcji. Podczas gdy tradycyjne urządzenie ujmuje mocy i tym samym zmniejsza prędkość auta gdy koło po zewnętrznej stronie zakrętu straci przyczepność, system XDS utrzymuje stałą prędkość. Przepustnice pozostają więc otwarte, a przyhamowywane jest koło po wewnętrznej stronie zakrętu. GTI nie tylko przyspiesza przez to lepiej na wyjściu z wirażu, ale zmniejsza się też jego podsterowność. ESP jest przy tym aktywne."
właściwie to dodatkowa funkcja ESP, czy bardziej doskonałe ESP
system taki pomaga kierować tak jak skręcają pojazdy gąsienicowe jedna strona hamuje druga cały czas napędzana
częsta dynamiczna jazda autem z takim systemem będzie dość szybko zużywać klocki przedniej osi
GTI jest pierwszym modelem, w którym VW stosuje takie rozwiązanie. XDS to bardziej rozwinięty system kontroli trakcji. Podczas gdy tradycyjne urządzenie ujmuje mocy i tym samym zmniejsza prędkość auta gdy koło po zewnętrznej stronie zakrętu straci przyczepność, system XDS utrzymuje stałą prędkość. Przepustnice pozostają więc otwarte, a przyhamowywane jest koło po wewnętrznej stronie zakrętu. GTI nie tylko przyspiesza przez to lepiej na wyjściu z wirażu, ale zmniejsza się też jego podsterowność. ESP jest przy tym aktywne."
właściwie to dodatkowa funkcja ESP, czy bardziej doskonałe ESP
system taki pomaga kierować tak jak skręcają pojazdy gąsienicowe jedna strona hamuje druga cały czas napędzana
częsta dynamiczna jazda autem z takim systemem będzie dość szybko zużywać klocki przedniej osi
Ja bym brał za te pieniądze octi.
czyli Niemca czy Japończyka, a nie auto z Korei. Hyunadi/Kia sprzedają się całkiem nieźle, ponieważ mają świetny stosunek ceny/do jakości, gdyby Ceed kosztował tyle co Golf, byłby rynkową ciekawostką a nie hitem sprzedaży, a argument ceny + gwarancji jest bardzo mocny. Tutaj brak tego ważniejszego. Nie wspomnę o silnikach-2.0 177 koni ale bez turbo i patrząc po osiągach człowiek się zastanawia gdzie te konie. Gdyby cena była znacznie niższa, to wszelkie fordy czy inne vweje miały by przechlapane, a tak nie wróżę rynkowego hitu.
Koncern VW ze względu na DSG, przyszłe auto musi je mieć 
ad: Przeciez napisałem "...wolałbym mniejsze auto..." i "...dołożyć nawet 5 tysięcy i kupić Superba...". No ale Superb może być już za długi :wink:
Komentarz