[O2] Regulacja klapy bagaznika - mozliwa?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • przyklad
    Classic
    • 2012
    • 14

    [O2] Regulacja klapy bagaznika - mozliwa?

    Zamieszczone przez elemenateur
    Zamieszczone przez xtremesystems
    Zamieszczone przez elemenateur
    Panowie ja do swojego autka zastosuje ceratec. Zastosowałem w byłym aucie i nie mogłem uwierzyć.
    Nikogo do niczego nie zmuszam, zarówno ja jak i mechanicy którzy mi ogarniają autko w serwisie aso Kia zauważyli zdecydowaną różnicę. Także - ja polecam.

    mos2 nie stosowałem.
    ile miales najechane w tej Kii jak pierwszy raz zalales ceratec??
    (i podaj ceny na pw tych specyfikow - bo nie podales )

    w kia tylko serwisuje autka bo to moi klienci więc wiadomo jak jest


    to było zalane do a4 1.9 tdi jakieś 290 tyś przelotu. Po zalaniu, po prostu przyjechałem autem do firmy i wołałem chłopaków by posłuchali jak skubaniec jedwabiście pracuje!
    dosłownie!

    stosowałem oczywiście ceratec LM
    A jak ze spalaniem? Widać było jakąś różnice? Może zalałbym na lato + Motula 5w40.
  • dab
    Ambiente
    • 2011
    • 117

    #2
    [O2] Regulacja klapy bagaznika - mozliwa?

    witam,
    Generalnie octavki maja ladnie zlicowana klape bagazowa z kloszami tylnych swiatel. U mnie klapa odstaje na jakies 4mm od powierzchni tychze co wyglada jakbym mial ja ciagle otwarta :? mozna to jakos latwo wyregulowac/zlicowac?
    pozdrawiam
    dab

    Komentarz

    • kabanos
      RS
      • 2011
      • 4544
      • Octavia I combi (1U5)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

      #3
      Jeśli w O1 można to w O2 podejżewam że też. U mnie się ciężko zamykała, zrobili mi to u blacharza za jakieś drobne.

      >>>moja srebrna kombi strzała<<<

      Komentarz

      • McGan
        RS
        • 2010
        • 3573
        • Superb III (3V3)

        #4
        dab, musisz pobawic sie w regulacje tymi odbijakami na karoserii od wewnetrznek strony (takie czarne z srubka )
        Jest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
        Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm,​ Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6

        Komentarz

        • dab
          Ambiente
          • 2011
          • 117

          #5
          odbijakami? To one tak wypychaja klape ze odstaje?
          Myslalem ze gdzies na zawiasach sie reguluje... :?
          pozdrawiam
          dab

          Komentarz

          • karuzel
            Ambiente
            • 2011
            • 210

            #6
            No ja jestem świeżo po rozwiązaniu problemu to pomogę. Klapę regulujesz na 2 sposoby, w przypadku korekcji to wspomniane poprzednio odbijaki, ale u mnie zamek nie zamykał się pod własnym ciężarem (trochę mu trzeba było pomóc) i wtedy kombinujesz z zamkiem tj. zdejmujesz plastkik w wewnętrznej tylnej stronie bagażnika (nie klapy) i za pomocą torksa (nr nie pamiętam) możesz podnieść/opuścić zamek co też ma wpływ na późniejsze położenie klapy po zamknięciu. Najpierw pokręć gumeczkami powinno pomóc.

            Komentarz

            • adamson30
              Classic
              • 2011
              • 8

              #7
              tylny zamek

              Czesc

              A jak sie sciaga ta listwe progowa bagażnika, jakies zatzraski sruby, co trzeba zrobić aby nie zniszczyć. U mnei czasami na dziurach jakby klapa zastzraskała więc chciałbym zamek lekko dociągnąć.


              Zamieszczone przez karuzel
              No ja jestem świeżo po rozwiązaniu problemu to pomogę. Klapę regulujesz na 2 sposoby, w przypadku korekcji to wspomniane poprzednio odbijaki, ale u mnie zamek nie zamykał się pod własnym ciężarem (trochę mu trzeba było pomóc) i wtedy kombinujesz z zamkiem tj. zdejmujesz plastkik w wewnętrznej tylnej stronie bagażnika (nie klapy) i za pomocą torksa (nr nie pamiętam) możesz podnieść/opuścić zamek co też ma wpływ na późniejsze położenie klapy po zamknięciu. Najpierw pokręć gumeczkami powinno pomóc.

              Komentarz

              • kapi
                L&K
                • 2009
                • 1174
                • Fabia combi

                #8
                Zamieszczone przez adamson30
                U mnei czasami na dziurach jakby klapa zastzraskała więc chciałbym zamek lekko dociągnąć.
                dociągnięcie zamka może być nieskuteczne,
                w czasie jazdy buda auta pracuje na boki, i klapa sie tłucze na boki. dlatego tam sa kliny regulacyjne, sprawdz ich położenie, stan, i ew. lekko "wyciągnij" na zewnątrz zmniejszając luz boczny.
                wiem : łatwo napisać gorzej zrobić, :!:
                OII sprzedana


                Następca dużej czarnej - Mała czarna MC 1Z1Z

                Komentarz

                • RS
                  Ambiente
                  • 2009
                  • 238

                  #9
                  Ja miałem lekie tłuczenie klapy podczas jazdy po nierównej drodze . Tak na szybko nawinąłem dwa zwoje izolacji na wewnetrzną częśc zamka ( ucho ) i do tej pory ( rok ) nic nie słyszę

                  Komentarz

                  • Big
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2007
                    • 6389

                    #10
                    Regulacja klapy jest jak najbardziej możliwa. Również miałem nierówne szczelniny i cięzko sie zamykała. Chłopaki z ASO w ciągu 5 min porzadnie ja wyregulowali. Szczeliny wróciły do fabrycznej normy, a i klapa zaczeła się lekko zamykać.
                    Czarny Elegance

                    Komentarz

                    • mariom122
                      Ambiente
                      • 2011
                      • 117

                      #11
                      Problem może być gdzie indziej. Zamek tylnej klapy ma dwa stopnie zamknięcia i trzeba sprawdzić czy klapa zamyka się na ten drugi czy tylko na jeden. Powoli zamykać klapę do usłyszenia pierwszego kliku i później dopchnąć i zobaczyć czy zamknie się na drugi. Jeżeli tak to rygiel od zamka trzeba trochę dociągnąć. Luzuje się dwie śruby i lekko puka go w dół. Jeżeli nie zamknie się na drugi stopień to oznacza że jest za ciasno i trzeba poluzować. A odbijaki przed regulacją trochę wkręcić.
                      Załączone pliki

                      Komentarz

                      Pracuję...