[O2] spalanie 1,6+LPG

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • jacekzat1
    Drive
    • 2011
    • 87
    • Octavia II combi (1Z5)
    • BSE 1.6 MPI 102 KM

    #26
    Zamieszczone przez OCPtaxi
    niecałe 11,5l/100km. 90% warszawa po pierwszych jazdach.

    dziś mi zresetowali komputer/licznik przy montażu osprzętu taxi do nowego autka, więc nie wiem jak spalanie na drugim zbiorniku.

    Wiem jedno, 1,6MPi do najoszczędniejszych nie należy przy tej masie. poniżej 9 litrów to trzeba się nagimnastykować żeby zejść na komputerze.

    P.S. Czy da się ustawić aby komp nie resetował się co każdą jazdę, albo żeby 1 wskazywał aktualną trasę po zapłonie, a 2 całość do resetu przez kierowcę?
    10l.5l do 11.5l na 100km liczone po tankowaniu, potem zerowanie licznika i znowu do 350 km.
    100% warszawa. A już myślałem, że tylko mój tak dużo pali. Ale jak się więcej stoi w korku niż jedzie to tak musi być.
    Pewnie logan od dacii ważący poniżej 1000kg spali mniej .
    Z drugiej strony 11l lpg to jak 5.5l ON w cenie budżetowego toura, nie ma co narzekać.

    Komentarz

    • liroyek
      Rider
      • 2008
      • 620

      #27
      co prawda jetta ale ten sam silnik 1,6 mpi + lpg prins - srednie ok 10, i nie wazne czy byl to dojazd do pracy 18 km czy trasa w gory 84 km, zawsze ok 10
      ja zawsze tankowalem co 500 km, zawsze cos tam w srodku jeszcze jednak bylo
      ale u mnie za doplata zakaldali wiekszy zbirnik (100zl)
      Scirocco 1,4 TSI 160 KM by Aligator - Dynosoft
      bylo 174,5 PS i 265Nm jest 216,6 PS i 333,5 Nm
      http://picasaweb.google.com/liroyek/...60154131398354
      Fotografia Ślubna i nie tylko - www.negatyw.co

      Komentarz

      • conan
        Rider
        • 2011
        • 546

        #28
        Z drugiej strony 11l lpg to jak 5.5l ON w cenie budżetowego toura, nie ma co narzekać.
        tyle tylko że jazda nie ta sama :twisted:
        Moja skodzinka o2
        Blacharstwo i lakiernictwo Autoklinika

        Komentarz

        • szkoda
          RS
          S_OCP Member
          • 2005
          • 22543

          #29
          czyli tak jak mówiłem, wychodzi 10 i tyle
          saport techniczny baj DGW
          była BKD+DSG '05 120kkm
          była BXE '08 190kkm
          no i nie ma :-)

          Komentarz

          • AdamB
            RS
            S_OCP Member
            • 2007
            • 8030
            • Octavia IV (NX3)
            • DKZA 2.0 TSI 190 KM

            #30
            Zamieszczone przez conan
            tyle tylko że jazda nie ta sama :twisted:
            No i czas, bo dochodzą Ci 3 tankowania po trasie każde po 5-10min. :szeroki_usmiech
            Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

            Komentarz

            • sew1981
              RS
              S_OCP MemberModeratorr
              • 2009
              • 10917
              • Fiat

              #31
              dab, zrób opis swojego auta w dziale "nasze auta".
              To rarytas 1.6 z automatem, skąd to wziąłeś?
              w 1.6 chyba nie było dsg....tak mi się wydaje, chyba jakiś zwykły automat tam siedzi.

              Komentarz

              • rkb
                RS
                • 2008
                • 2152
                • Rapid Spaceback (NH1)
                • CYVB 1.2 TSI 110 KM

                #32
                w O2 1.6 jest tiptronic do dziś
                ale w gofie 6 w zeszłym roku wsadzali DSG

                A jak w mieście bedziesz chciał pojeździć szybciej to spalanie wygląda tak:

                Kiedyś O1 1.8T , Później O2FL 1.6 Fabia II 1.9 TDi, teraz Rapid 1.2 TSI 110 km

                Komentarz

                • Northeusz
                  RS
                  • 2010
                  • 1677
                  • Octavia I (1U2)
                  • AUM 1.8 20VT 150 KM

                  #33
                  Zamieszczone przez AdamB
                  Zamieszczone przez conan
                  tyle tylko że jazda nie ta sama :twisted:
                  No i czas, bo dochodzą Ci 3 tankowania po trasie każde po 5-10min. :szeroki_usmiech
                  No czas to już nie do odrobienia :bigyellow. Jak na trasie grubo ponad 1000 km zrobi sobie powiedzmy, co 400 km przerwę na 10 - 15 minut no to już tego przecież nie nadgoni. To daje dodatkowo kilkadziesiąt minut do całego czasu potrzebnego na przejazd ponad 1000 km. Całą misterną strategię trzeba układać .
                  Pozdrawiam
                  Northeusz

                  Komentarz

                  • szkoda
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2005
                    • 22543

                    #34
                    Zamieszczone przez Northeusz
                    Zamieszczone przez AdamB
                    Zamieszczone przez conan
                    tyle tylko że jazda nie ta sama :twisted:
                    No i czas, bo dochodzą Ci 3 tankowania po trasie każde po 5-10min. :szeroki_usmiech
                    No czas to już nie do odrobienia :bigyellow. Jak na trasie grubo ponad 1000 km zrobi sobie powiedzmy, co 400 km przerwę na 10 - 15 minut no to już tego przecież nie nadgoni. To daje dodatkowo kilkadziesiąt minut do całego czasu potrzebnego na przejazd ponad 1000 km. Całą misterną strategię trzeba układać .
                    na szczęście niewielu z nas bierze udział w Gumball :szeroki_usmiech
                    saport techniczny baj DGW
                    była BKD+DSG '05 120kkm
                    była BXE '08 190kkm
                    no i nie ma :-)

                    Komentarz

                    • tomus7
                      RS
                      • 2010
                      • 1896
                      • Peugeot

                      #35
                      Zamieszczone przez szkoda
                      Zamieszczone przez Northeusz
                      Zamieszczone przez AdamB
                      Zamieszczone przez conan
                      tyle tylko że jazda nie ta sama :twisted:
                      No i czas, bo dochodzą Ci 3 tankowania po trasie każde po 5-10min. :szeroki_usmiech
                      No czas to już nie do odrobienia :bigyellow. Jak na trasie grubo ponad 1000 km zrobi sobie powiedzmy, co 400 km przerwę na 10 - 15 minut no to już tego przecież nie nadgoni. To daje dodatkowo kilkadziesiąt minut do całego czasu potrzebnego na przejazd ponad 1000 km. Całą misterną strategię trzeba układać .
                      na szczęście niewielu z nas bierze udział w Gumball :szeroki_usmiech
                      Można jeszcze tak Pb do pełna + Lpg do pełna i 1300 bez postoju :szeroki_usmiech
                      ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
                      http://www.bunkry.pl/pl/index.html
                      a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
                      http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
                      Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

                      Komentarz

                      • mundito79
                        Classic
                        • 2008
                        • 29

                        #36
                        Zamieszczone przez DAN V8
                        Zamieszczone przez Northeusz
                        Tym bardziej, że daleki wyjazd, więc pewnie samochód będzie odpowiednio dociążony. Pewnie najlepiej będzie zatankować pod korek przed granicą i później lecieć juz autostradami .
                        Tak planuje pojechac do francji... zwiedzic troche Paryż, i południową częśc tego kraju 8) a jesli chodzi o dociązenie to nie bedzie miec ciezko bo mysle ze 2 torby podrozne i w sumie 2 osoby na pokładzie takze autko bedzie mialo jeszcze sporo kucykow w zapasie. Planuje zrobic tak jak napisales, zatankować tuz przed granica full LPG i benyzny (tak na wszelki wypadek) i w droge. Slyszalem ze na autostradach niemieckich jest jak na lekarstwo LPG, zeby tankowac trzeba zjezdzac na boczne ulice, natomiast w holandii popularnosc jest niewiele mniejsza jak u nas
                        Gaz w Niemczech znajdziesz już na stacjach które są przy autostradach. To już nie te czasy. I Niemcy musieli zacząć oszczędzać


                        Komentarz

                        • jacekzat1
                          Drive
                          • 2011
                          • 87
                          • Octavia II combi (1Z5)
                          • BSE 1.6 MPI 102 KM

                          #37
                          Zamieszczone przez AdamB
                          Zamieszczone przez conan
                          tyle tylko że jazda nie ta sama :twisted:
                          No i czas, bo dochodzą Ci 3 tankowania po trasie każde po 5-10min. :szeroki_usmiech
                          5-10 min? a czy nie trafiłeś na stację, gdzie wciskasz magiczny przycisk po 3 razy, a po 5-10 min to masz to w d... i jedziesz dalej bo do pracy się śpieszysz. Benzynka czy olej jest fajny, bo klient leje sam i grzecznie do kasy zasuwa. Do gazowni to już się nikomu tak nie spieszy.

                          Komentarz

                          • dab
                            Ambiente
                            • 2011
                            • 117

                            #38
                            Zamieszczone przez sew1981
                            dab, zrób opis swojego auta w dziale "nasze auta".
                            To rarytas 1.6 z automatem, skąd to wziąłeś?
                            w 1.6 chyba nie było dsg....tak mi się wydaje, chyba jakiś zwykły automat tam siedzi.
                            Dzieki za mile slowa uznania dla mojego wozka ops:
                            Faktycznie fajna to wersja. Co ciekawe pochodzenie to polski salon.
                            Jest to DSG 6 biegowe. Ma funkcje tiptronic (nawet fajnie dziala
                            Malo popularne u nas z tym silnikiem pewnie glownie z powodu wysokiej ceny.
                            Po wakacjach postaram sie wrzucic jakich, chocby leki opis z fotkami (skoro jest na to zapotrzebowanie 8)
                            pozdrawiam
                            dab

                            Komentarz

                            • DAN V8
                              Classic
                              • 2010
                              • 30

                              #39
                              Zamieszczone przez "mundito79
                              Gaz w Niemczech znajdziesz już na stacjach które są przy autostradach. To już nie te czasy. I Niemcy musieli zacząć oszczędzać
                              tak tez slyszalem ze zageszczenie stacji LPG w niemczech z roku na rok systematycznie rosnie. Sa nawet tacy fajni LPG ze pakuja instalke do aut za 50.000euro w zwyz.
                              Ostatnio czytalem na niemieckim forum wypowiedz goscia ktory jezdzi cayenem 2 letnim, po miescie pali ok 30l benzyny a gazu tylko 35 i jest very happy i kazdemu poleca, a inny jezdzi BMW M5 ta wersja e60 ktora ma 507KM takze na LPG i rowniez jest zachwycony. Takze LPG nie jest wcale takie złe jak go niektorzy maluja Albo opowiadanie ze gaz w BMW Mercedesie, porsche czy innym lux to profanacja... ma ochote cieszyc sie luksusem przy 2 razy mniejszych kosztach prosze bardzo

                              Komentarz

                              • Northeusz
                                RS
                                • 2010
                                • 1677
                                • Octavia I (1U2)
                                • AUM 1.8 20VT 150 KM

                                #40
                                Zamieszczone przez DAN V8
                                tak tez slyszalem ze zageszczenie stacji LPG w niemczech z roku na rok systematycznie rosnie. Sa nawet tacy fajni LPG ze pakuja instalke do aut za 50.000euro w zwyz.
                                Ostatnio czytalem na niemieckim forum wypowiedz goscia ktory jezdzi cayenem 2 letnim, po miescie pali ok 30l benzyny a gazu tylko 35 i jest very happy i kazdemu poleca, a inny jezdzi BMW M5 ta wersja e60 ktora ma 507KM takze na LPG i rowniez jest zachwycony. Takze LPG nie jest wcale takie złe jak go niektorzy maluja Albo opowiadanie ze gaz w BMW Mercedesie, porsche czy innym lux to profanacja... ma ochote cieszyc sie luksusem przy 2 razy mniejszych kosztach prosze bardzo
                                To prawda, ale tylko w Polsce niestety usłyszysz, że "stać go na taaaaką furę, a nie stać go na benzynę", ot taka nasza "uroda" . A w Niemcach faktycznie na LPG jeżdżą takie samochody, że u nas nikt by nie pomyślał, widząc je na ulicy o "profanowaniu" gazem. I co jest charakterystyczne - umieją dobrze liczyć, i liczą, bez żadnych złośliwości, że LPG np w Cayenne? I apropos Cayenne - kiedyś na targach było wystawione Cayenne z silnikiem V8 (4.8, 500KM, Turbo), bezpośredni wtrysk i najnowsza instalacja Prinsa (Direct Liqui Max).
                                Pozdrawiam
                                Northeusz

                                Komentarz

                                Pracuję...