Octavia II czy ...???

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Northeusz
    RS
    • 2010
    • 1677
    • Octavia I (1U2)
    • AUM 1.8 20VT 150 KM

    #26
    Zamieszczone przez Alonzo_
    Ja zdecydowanie lubię jeździć dieslami a benzyna bez tubinki dla mnie nie jedzie. Patrząc na upierdliwość desli z przebiegami dochodzę do przekomania, że następna chyba będzie uturbiona benzyna
    Jeśli o Vectrach już mowa. Zawsze może być wolnossak 3.2 V6 jak ktoś nie lubi turbin. A jeśli jednak turbiny dopuszczamy to też V6, ale biturbo - 280 KM :twisted:. Tutaj do dopiero zaczyna się jazda :diabelski_usmiech
    Pozdrawiam
    Northeusz

    Komentarz

    • Agamek12
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 9943
      • Ford

      #27
      Aha, co do Toyoty Avensis dodałbym jesze jedną "wadę": cholernie łatwo jest uszkodzić zderzak, bo jest on umieszczony stosunkowo nisko - ja podczas poprzedniej zimy uszkodziłem go dwa razy... :cry:
      Adam... Używam:
      Rolka: e11FL 97KM/130Nm
      Passek: B6 175KM/366Nm

      Komentarz

      • Lucky24
        Ambiente
        • 2010
        • 102

        #28
        Zamieszczone przez strazakp
        Jak się tak czyta wszystkie opinie nt różnych aut to wniosek jest taki że w każdym są jakieś plusy i minusy. Ogólnie to ciężko coś wybrać i na coś się zdecydować. W zasadzie kupno auta to loteria, zależy jak się trafi, bo nawet Fiat czy jakiś francuz mogą okazać się bezawaryjnymi samochodami.
        Pamiętajmy, że czytając fora internetowe napotykamy się głównie na bolączki trapiące poszczególne marki samochodów, niewiele osób pisze jak to wspaniale spisuje się jego/jej auto, głównie szukamy na forach rozwiązań problemów. Poza tym, wiekszośc samochdów, szczególnie z silnikiem diesla, o których jest mowa na tych forach, jest sprowadzona a ich przeszłość jest bliżej nieznana, licznik często cofany, itp. więc nie dziwmy się, że auta te psują się (już nie bedę rozpisywał się o dieslach sprowadzonych od dziadków z Niemiec, którzy przejeżdżali swoimi samochodami ok. 10 tys. km rocznie, a potem sprzedali je za pół darmo). Należy więc szukać samochodu zadbanego, który jest z pewnych rąk i ze znaną przeszłością, a wtedy jest szansa na w miarę bezawaryjne użytkowanie go. Zdaję sobię sprawę, że to może trochę potrwać, ale chyba warto byc cierpliwym.

        Komentarz

        • AdamB
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 8038
          • Octavia IV (NX3)
          • DKZA 2.0 TSI 190 KM

          #29
          2.0 D4D 116KM jest generalnie niechwalony przede wszystkim przez to, że ma pasek rozrządu i strasznie drogie w naprawie wtryskiwacze - w praktyce podobno są nieregenerowalne... 126KM (oferowany chyba od 2005 lub 2006) jest pod tym względem zdecydowanie lepszy, bo ma już łańcuch

          AdamB, o co Ci "hozi"...? Nie "jarzę" zupełnie... :szeroki_usmiech

          O to powyżej :szeroki_usmiech Nie wiesz co piszesz? :lol:
          Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

          Komentarz

          • Agamek12
            RS
            S_OCP Member
            • 2006
            • 9943
            • Ford

            #30
            AdamB, ja wciaż nie wiem czego sie czepiasz, ale prawdopodobnie masz rację...
            Poza tym doceniam to, że cytujesz w całosci to co piszę a nie tylko fragment...

            No ale dobrze, postaram się poprawić specjalnie dla Ciebie: otóż 116KM na pasek rozrządu, natomiast 126KM ma niewymienialny łańcuch... Sa tacy, dla których niewymienialny łańcuch jest zdecydowanie lepszym rozwiazaniem niż wymienialny pasek i dla takich osób obecność paska nie będzie czymś, co będzie przez nich chwalone... No i co do 116KM - tu największym problemem są nieregenerowalne wtryskiwacze DENSO...
            Adam... Używam:
            Rolka: e11FL 97KM/130Nm
            Passek: B6 175KM/366Nm

            Komentarz

            • Alonzo_
              RS
              • 2009
              • 2460
              • Hyundai

              #31
              Nie czepiajmy sie Pany.
              Co do Ave. Pasek czy łańcuch. Dla niektórych to w sumie nie tak istotne, zwłaszcza jak sie robić będzie...7tyś km rocznie. No ale jak sie słyszy łąńcuch sie myśli niezniszczalny..... Typowe problemy nastukanych diesli są bardziej istotne niż akurat pasek...ale to tylko moje zdanie.
              Konkluzja jak wyżej. Jak sie trafi tak sie będzie jeździć. Mam w swoim otoczeniu kilku wiernych fanów renualtów i pedźotów. Jeźdżą, kupionymi używkami, jeżdżą wygodnie, oszczędnie i bezawaryjnie. Chwalą i za nic nie zamienili by sie na O2 w TDI. Do tej pory traktując wyroby francuzików jak "odpady motoryzacyjne" (może trochę za mocno, ale nie miałem do tego przekonania) po tych przypadkach trochę zmieniłem pogląd. Ale nie na tyle żeby tym jeździć :szeroki_usmiech . Choć teraz już nigdy nie mówie - nigdy. Dziś w dieslu bardziej istotne jest to nie jaki jest znaczek a to jakie auto się trafi - szczęście przy zakupie.
              Zgadza sie , ze na forach wielu pisze o problemach, jak sie z nimi uporają milkną, a Ci "aktywni" - często jest ich garstka piszą regularnie. Dlatego wszystko trzeba "przefiltrować" bo awaria zawsze zdarzyć sie może. Oprócz awarii eksploatacje też czasami sa upierdiwe - filtry cząstek np. Ale niestety w sprowadzanych do nas dieslach są one częstsze niż w benzynach i co ważniejsze bardziej bolesne finansowo.
              Jak ktoś liczy kasę - czyli jakaś "spora" część naszego społeczeństwa to lepiej nie ryzykować. Jak wyżej napisane o kompresorze do 1,4/160KM - tak ostatnio wpadł mi w łapki jakis test Altei 2.0TDI z DSG gdzie chyba przy 40 tyś przebiegu siadło jakieś sprzęgło, jak to nazwali, w skrzyni i napisano, ze gdyby nie gwarancja kosztowałoby to ponad 15 tysia..... Nowe wynalazki są fajne ale i czasami kosztowne.....

              Komentarz

              • AdamB
                RS
                S_OCP Member
                • 2007
                • 8038
                • Octavia IV (NX3)
                • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                #32
                No ale dobrze, postaram się poprawić specjalnie dla Ciebie:
                Dziękuję
                Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                Komentarz

                • paweł2
                  L&K
                  • 2010
                  • 1405

                  #33
                  Zamieszczone przez Agamek12
                  2.2 D4D jest dynamiczny, ale mało ekonomiczny
                  i ma czesto braki w seri zamiast 177ps wychodzi 150-160.
                  Cała Polska woła z nami wyp...dalać z uchodźcami.

                  Komentarz

                  • Northeusz
                    RS
                    • 2010
                    • 1677
                    • Octavia I (1U2)
                    • AUM 1.8 20VT 150 KM

                    #34
                    Zamieszczone przez paweł2
                    Zamieszczone przez Agamek12
                    2.2 D4D jest dynamiczny, ale mało ekonomiczny
                    i ma czesto braki w seri zamiast 177ps wychodzi 150-160.
                    Czyli Toyota też daje "gifty" fabryczne
                    Pozdrawiam
                    Northeusz

                    Komentarz

                    • strazakp
                      Elegance
                      • 2008
                      • 819
                      • Octavia II (1Z3)
                      • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                      #35
                      Wygląda na to że w zasadzie to nie ma auta które było by optymalnie najlepsze w tej klasie i cenie.
                      Podsumowując:
                      Jeżeli chodzi o O2 to jeżeli nie stać mnie na jednostki benzynowe tsi, to te wcześniejsze specjalnie mnie nie interesują. Jednostki tdi 2.0 jakoś specjalnie nie cieszą sie dobrą opinią, natomiast 1.9 mają zaledwie 105KM.
                      Z wypowiedzi wygląda, że jeżeli chodzi o Avensisa, to też nie cieszą się zbyt dobrą opinią (to już nie ta sama Toyota sprzed lat).
                      Accord jak już wspominałem bardzo mi się podoba ale jest zbyt drogi, no i kombi wygląda jak karawan pogrzebowy.
                      Vectra C ewentualnie mogła by być ale trzeba by dokładniej zgłębić temat jej awaryjności itp.

                      Może macie jeszcze jakieś inne propozycje w tej klasie, cenie i roczniku (przypomnę: rok 2006-7, kwota max 40tys zł, najlepiej kombi, może być zarówno ON jak i PB, poj. do 2.0l)???

                      [ Dodano: Pią 12 Sie, 11 12:38 ]
                      Jest jeszcze opcja że przebujam się swoją O1 (bo przecież w sumie to jestem zadowolony) jakieś 2 lata, a wtedy może będzie mnie już stać np na 1.4tsi. Za dwa lata będzie ich więcej w sprzedaży jako używane, no i będzie więcej opinii co do ich rzeczywistej awaryjności i eksploatacji.
                      strazakp

                      Była O1 1.9 tdi 110KM ASV 2001r. - służyła mi dzielnie 6 lat.
                      Jest O2 1.4 tsi, 156KM/260Nm (podobno), CAXA, 2009r.

                      Komentarz

                      • rkb
                        RS
                        • 2008
                        • 2152
                        • Rapid Spaceback (NH1)
                        • CYVB 1.2 TSI 110 KM

                        #36
                        Ja brałem pod uwage jeszcze mitsu lancera (sportback mi sie podoba, ale wiem ze sa ludzie ktorym nie)
                        Kiedyś O1 1.8T , Później O2FL 1.6 Fabia II 1.9 TDi, teraz Rapid 1.2 TSI 110 km

                        Komentarz

                        • Lucky24
                          Ambiente
                          • 2010
                          • 102

                          #37
                          Zamieszczone przez strazakp
                          Vectra C ewentualnie mogła by być ale trzeba by dokładniej zgłębić temat jej awaryjności itp.
                          Moi rodzice mają Vectrę C 1.9 CDTI (150KM) z grudnia 2005 roku - jeszcze jedna z ostatnich sztuk przed liftem. Jest to auto krajowe zakupione przez nich w ASO i auto jest w 100% bezawaryjne. Przez blisko 6 lat użytkowania jedyne co trzeba było zrobić to w kwietniu br. wymienic akumulator i jedno łożysko amortyzatora.

                          Komentarz

                          • Northeusz
                            RS
                            • 2010
                            • 1677
                            • Octavia I (1U2)
                            • AUM 1.8 20VT 150 KM

                            #38
                            Zamieszczone przez strazakp
                            Wygląda na to że w zasadzie to nie ma auta które było by optymalnie najlepsze w tej klasie i cenie.
                            Podsumowując:
                            Jeżeli chodzi o O2 to jeżeli nie stać mnie na jednostki benzynowe tsi, to te wcześniejsze specjalnie mnie nie interesują. Jednostki tdi 2.0 jakoś specjalnie nie cieszą sie dobrą opinią, natomiast 1.9 mają zaledwie 105KM.
                            Z wypowiedzi wygląda, że jeżeli chodzi o Avensisa, to też nie cieszą się zbyt dobrą opinią (to już nie ta sama Toyota sprzed lat).
                            Accord jak już wspominałem bardzo mi się podoba ale jest zbyt drogi, no i kombi wygląda jak karawan pogrzebowy.
                            Vectra C ewentualnie mogła by być ale trzeba by dokładniej zgłębić temat jej awaryjności itp.

                            Może macie jeszcze jakieś inne propozycje w tej klasie, cenie i roczniku (przypomnę: rok 2006-7, kwota max 40tys zł, najlepiej kombi, może być zarówno ON jak i PB, poj. do 2.0l)???

                            [ Dodano: Pią 12 Sie, 11 12:38 ]
                            Jest jeszcze opcja że przebujam się swoją O1 (bo przecież w sumie to jestem zadowolony) jakieś 2 lata, a wtedy może będzie mnie już stać np na 1.4tsi. Za dwa lata będzie ich więcej w sprzedaży jako używane, no i będzie więcej opinii co do ich rzeczywistej awaryjności i eksploatacji.
                            Jak masz jeszcze zapas dwóch lat i nie ma ciśnienia na zmianę samochodu teraz, to poczekaj na O2 z TSI. Bo jeśli nie TSI to z samochodów, które wymieniłeś dobrze jednak ta Vectra C wypada. Raz - cenowo, po wejściu Insignii i zaprzestaniu produkcji Vectry ceny automatycznie poleciały. Dwa - jest to samochód jakby nie było pakowny i wybór silników też jest niemały. W pojemności do 2 litrów mieszczą się najpopularniejsze benzyniaki (1.8 - 122 lub 140 KM, 2.0T - 175 KM, turbo) oraz bez mała wszystkie popularne diesle (kilka odmian 1.9 CDTI). Pozostają jeszcze benzynowe 2.2 oraz diesel 2.2DTI - ten ostatni nie polecany z powodów kosztownych awarii, szczególnie pompy. Więc nawet do 2 litrów wybór jest i serwis cenowo nie powala z nóg - powiedziałbym, że średnia półka cenowa. Poza tym na każdy samochód "coś" się znajdzie, bo ideału nie ma .
                            Żeby jednak zachować poprawność polityczną - masz O1, jesteś zadowolony i możesz poczekać: bierz za jakiś czas O2 z TSI (może wtedy 1.8) .
                            Pozdrawiam
                            Northeusz

                            Komentarz

                            • Big
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2007
                              • 6389

                              #39
                              strazakp, ja bym na towim miejscu pomyślał o O II z 2.0 FSI pod maską. Mówisz ,ze wczęsniejsze silniki (te przed TSI) Cie specjalnie nie interesują, ale 2.0 FSI to naprawde fajny silnik !! Wystarczajaco mocny, a przy normalnej jeździe w trasie pali tyle co 1.6 MPI tyle że mas zdo dyspozycji 150 KM. Z tego cowiem ( a mamy w pracy prawe szt,. słuzbowych O II z 2.0 FSI pod maską i sam jażdże nimi w delegacje) to silniki te sprawują się dobrze i nie ma z nimi wiekszych problemów.
                              Czarny Elegance

                              Komentarz

                              • Agamek12
                                RS
                                S_OCP Member
                                • 2006
                                • 9943
                                • Ford

                                #40
                                Zamieszczone przez strazakp
                                Z wypowiedzi wygląda, że jeżeli chodzi o Avensisa, to też nie cieszą się zbyt dobrą opinią (to już nie ta sama Toyota sprzed lat).
                                A skąd taki wniosek? Ja po niemal roku użytkowania i przejechaniu w tym czasie niemal 20.000km nie miałem okazji przeżyć żadnej usterki lub awarii. Tak naprawdę zmieniłem jedynie 4 żarówki, sprzęgło i... tyle. Nic się nie działo... a na auta raczej jakoś specjalnie nie chucham... Nuda Panie i dłużyzna...
                                Adam... Używam:
                                Rolka: e11FL 97KM/130Nm
                                Passek: B6 175KM/366Nm

                                Komentarz

                                • Alonzo_
                                  RS
                                  • 2009
                                  • 2460
                                  • Hyundai

                                  #41
                                  Zamieszczone przez Agamek12
                                  Zamieszczone przez strazakp
                                  Z wypowiedzi wygląda, że jeżeli chodzi o Avensisa, to też nie cieszą się zbyt dobrą opinią (to już nie ta sama Toyota sprzed lat).
                                  A skąd taki wniosek? Ja po niemal roku użytkowania i przejechaniu w tym czasie niemal 20.000km nie miałem okazji przeżyć żadnej usterki lub awarii. Tak naprawdę zmieniłem jedynie 4 żarówki, sprzęgło i... tyle. Nic się nie działo... a na auta raczej jakoś specjalnie nie chucham... Nuda Panie i dłużyzna...
                                  I nie dziwi bo w benie Avensis to bezproblemowy samochód. Jak spora większość wolnossaków. Dieslami wiele marek "zepsuło" sobie renomę ale to każdego dosięgły "reputacyjne koszty" gonitwy za KM i Nm. Reputacja firm poleciała a koszty spadły na użytkownika. Z drugiej strony koncernom raczej bardziej dziś zależy na zrobieniu auta co przelata 200 tyś km ( w okresie gwarancji ) a potem MA SIE PSUĆ. Bo podobno na nowych autach sie nie zarabia dopiero serwis pogwarancyjny i częsci dają im pieniądze.
                                  strazakp
                                  Co do np O2 1,9 TDI 105 km. Myślałeś o silniku 1,4 i 1,6 to wg mnie 105 w TDI to dzikus przy nich także nie łapię dlaczego nagle za mało. Zawsze za kilka stówek możesz sobie wgrać softa i będziesz miał np 140 a to już myśle Cie zadowoli....gdybyć jednak chciał O2 w dieslu.
                                  Ale w sumie - masz 110 KM (jeśli sie nie mylę) na starej dobrej pompie to po ciula zmieniac na 1,9 w PD? Jak nie ma ciśnienia na sprzedaż i zmiane to moze poczekaj na uzywane TSi jak tu ktoś sugerował.
                                  A co do innych propozycji ... to może inaczej - popatrz na aukcjach co Tobie sie w tej kasie widzi/podoba i z chęcią wyrazimy swoje opinie o Twoich "typach" bo wymieniać można tu w sumie spora za tę kasiorkę.

                                  Komentarz

                                  • strazakp
                                    Elegance
                                    • 2008
                                    • 819
                                    • Octavia II (1Z3)
                                    • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                    #42
                                    Jak nie ma ciśnienia na sprzedaż i zmiane to moze poczekaj na uzywane TSi jak tu ktoś sugerował.
                                    Ja tak właśnie pisałem...Chyba jednak poczekam te dwa lata by ceny jednostek tsi poszły trochę w dół i by O2 z tymi silnikami była dla mnie osiągalna cenowo, a i przy okazji będzie już więcej wiadomo jak sprawują się te jednostki.
                                    strazakp

                                    Była O1 1.9 tdi 110KM ASV 2001r. - służyła mi dzielnie 6 lat.
                                    Jest O2 1.4 tsi, 156KM/260Nm (podobno), CAXA, 2009r.

                                    Komentarz

                                    • piramida
                                      RS
                                      • 2009
                                      • 12222
                                      • Superb III (3V3)

                                      #43
                                      strazakp, piszesz że w O2 1.9 tdi ma tylko 105 koni, nie jest to problem, godzina roboty i masz 140-145 a to już starcza do przyjemnej jazdy a spalanie masz około 5-6 litrów więc jeszcze pomysl o dieselku
                                      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                      Komentarz

                                      • ORA_DEV
                                        Drive
                                        • 2011
                                        • 69

                                        #44
                                        Zamieszczone przez piramida
                                        strazakp, piszesz że w O2 1.9 tdi ma tylko 105 koni, nie jest to problem, godzina roboty i masz 140-145 a to już starcza do przyjemnej jazdy a spalanie masz około 5-6 litrów więc jeszcze pomysl o dieselku
                                        Podłączę się do dyskusji w kwestii tych 140-145KM. Ostatnio dzwoniłem do polecanego tutaj tunera i otrzymałem dla tego silnika prognozę 130-135KM, coprawda z zaznaczeniem że to "bezpieczna" konfiguracja. Czy to jest norma, czy tak się mówi człowiekowi "z ulicy", żeby potem nie przynudzał jak coś się posypie? Doradźcie coś proszę

                                        Komentarz

                                        • Alonzo_
                                          RS
                                          • 2009
                                          • 2460
                                          • Hyundai

                                          #45
                                          Zamieszczone przez ORA_DEV
                                          Zamieszczone przez piramida
                                          strazakp, piszesz że w O2 1.9 tdi ma tylko 105 koni, nie jest to problem, godzina roboty i masz 140-145 a to już starcza do przyjemnej jazdy a spalanie masz około 5-6 litrów więc jeszcze pomysl o dieselku
                                          Podłączę się do dyskusji w kwestii tych 140-145KM. Ostatnio dzwoniłem do polecanego tutaj tunera i otrzymałem dla tego silnika prognozę 130-135KM, coprawda z zaznaczeniem że to "bezpieczna" konfiguracja. Czy to jest norma, czy tak się mówi człowiekowi "z ulicy", żeby potem nie przynudzał jak coś się posypie? Doradźcie coś proszę
                                          Gdy sprawdzałem temet u siebie kuj-pom, też podobne wartości były wymieniane w przypadku gdy ma być bezpiecznie - "z gwarancją" że nic od razu nie klęknie.

                                          Komentarz

                                          • McGan
                                            RS
                                            • 2010
                                            • 3574
                                            • Superb III (3V3)

                                            #46
                                            ORA_DEV, Alonzo_, wydaje mi się też, że biorą taki większy zapas ze względu na to, że większość nowych 1.9 TDI już nie kręci się tak dobrze, jak pierwsze 1.9 (pierwsze PD, czy nawet VP) :| Mój silnik też jest dobrym tego przykładem, tak samo silnik lilo, niestety...
                                            Jest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
                                            Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm,​ Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6

                                            Komentarz

                                            • zepter00
                                              RS
                                              • 2008
                                              • 2304

                                              #47
                                              w mojej O1 1,9 TDI ASV (katalogowo 110KM i 235 Nm) z 2003, seria na hamowni wypluła 120 KM i 250Nm (przebieg niecałe 90 tyś km) Po wirusie jest 140 KM i 312 Nm, auto nie kopci a wyprzedzanie jest łatwiejsze. Przy zdrowym silniku są to bezpieczne wartości
                                              Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]

                                              "Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx

                                              Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401

                                              Komentarz

                                              • Alonzo_
                                                RS
                                                • 2009
                                                • 2460
                                                • Hyundai

                                                #48
                                                Zamieszczone przez zepter00
                                                w mojej O1 1,9 TDI ASV (katalogowo 110KM i 235 Nm) z 2003, seria na hamowni wypluła 120 KM i 250Nm (przebieg niecałe 90 tyś km) Po wirusie jest 140 KM i 312 Nm, auto nie kopci a wyprzedzanie jest łatwiejsze. Przy zdrowym silniku są to bezpieczne wartości
                                                To mozna powiedzieć, że lekko grzebnęli a nie dłubnęli twoją furę. Podczas jednej z rozmów z taką firmą podpytując sie powiedziano mi , że jak klient sobie życzy to na jego odpowiedzialność (znaczy hamują i oceniają auto przed robotą żeby im potem na hamowni na nowej mapie nie strzeliło coś zanim klient zapłaci i odjedzie :diabelski_usmiech niby 1,9 - 105 KM są w stanie na około 170 KM grzebnąć, później niby już wymaga to wydajniejszych wtrysków, interqoolera, turbiny itd. 130-135 KM to w zasadzie akceptowany poziom przez producenta - Seat przecież za słoną dopłatą nowe na życzenie w ok. 130 KM daje z gwarancją.
                                                zepter00 - tylko generalnie może być cięzko o taki 100% zdrowy silnik. Spora część sie kula ale jak dostanie 140-150 km i ciążką noge zaraz pokaże swoje słabe już punkty.


                                                SORRY za wyjazd poza temat

                                                Komentarz

                                                • strazakp
                                                  Elegance
                                                  • 2008
                                                  • 819
                                                  • Octavia II (1Z3)
                                                  • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                                  #49
                                                  Widzę że główny temat zszedł trochę na boczny tor i zaczęła się rozmowa nt. zwiększania mocy.
                                                  Wracając do tematu i propozycji aut które mogły by zastąpić O2, to właśnie oglądam na allegro Vectre C.
                                                  Całkiem fajnie wyglądają te propozycje:


                                                  Czy te silniki 1.9cdti 150KM są dobrą jednostką napędową???
                                                  strazakp

                                                  Była O1 1.9 tdi 110KM ASV 2001r. - służyła mi dzielnie 6 lat.
                                                  Jest O2 1.4 tsi, 156KM/260Nm (podobno), CAXA, 2009r.

                                                  Komentarz

                                                  • Big
                                                    RS
                                                    S_OCP Member
                                                    • 2007
                                                    • 6389

                                                    #50
                                                    Zamieszczone przez strazakp
                                                    Czy te silniki 1.9cdti 150KM są dobrą jednostką napędową???
                                                    Niestety nie tak jak ci pisałem Vectra C jest dobrym i bezawaryjnym autem pod warunkiem że pod maską pracuje silnk ... benzynowy !!
                                                    diesle, a zwłaszcza 150 konna odmiana 1.9, są awaryjne.
                                                    Kup ty sobie np. 1.8 16V (125 lub 140 KM) i będziesz zadowolony

                                                    [ Dodano: Sob 13 Sie, 11 20:34 ]
                                                    Zamieszczone przez strazakp
                                                    (mój roczny przebieg to 7-8 tym km ).
                                                    Po jaką chorobe ci diesel ????? Zeby miało ci się co psuć ?? A przy tak symbolicznych pzrebiegach - zapewne na krótkich dystansach w mieście - diesel spali ci tyle samo co benzyna ( przetestowane przez kumpla w Saabie 93 2.2 a więc z dieselm .... Opla pod maską).
                                                    Czarny Elegance

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...