Jak w temacie,ktoś się wybiera w kwietniu na Bemowo???
Kupno Octavi I
Zwiń
X
-
GośćTagi: Brak
-
lawina
Kupno Octavi I
Witam,
Jako, że nie znam się totalnie na Skodach, możecie mi powiedzieć czy jest realne kupienie octavi kombi z rocznika 2001-2002 za 16 000, najlepiej w dieslu i żeby miała klimę.
Na co zwrócić uwagę kupując takie auto??
Z góry dziękuję wszystkim znawcom tematu za pomoc.
pzdr,
L
-
Lis-Witalis1
Re: Kupno Octavi I
Zamieszczone przez lawinaWitam,
Jako, że nie znam się totalnie na Skodach, możecie mi powiedzieć czy jest realne kupienie octavi kombi z rocznika 2001-2002 za 16 000, najlepiej w dieslu i żeby miała klimę.
Na co zwrócić uwagę kupując takie auto??
Z góry dziękuję wszystkim znawcom tematu za pomoc.
pzdr,
L
Ale z tego co się orientuje to lepiej szukać silnika 90 KM. Jest podobno mniej awaryjny.
Zastanów się jeszcze czy nie taniej i lepiej będzie poszukać z silnikiem benzynowym wyjdzie taniej i chyba egzeplarz z silnikiem benzynowym szybciej znajdziesz w dobrym stanie chociaż to różnie bywa. Zakładsz gaz i śmigasz. Życzę udanego zakupu.
Komentarz
-
lawina
Dziękuję kolego za info.
A powiedz mi, ile takie 1.8 T spala w octavi?? W a3 wiem dokładnie i jestem ciekaw czy podobnie spalają octavki.
I czy możesz coś powiedzieć o tej sztuce??
Komentarz
-
Zamieszczone przez lawinaA powiedz mi, ile takie 1.8 T spala w octavi??
Zamieszczone przez lawina
Kolego ja wiem że dopiero co sie zarejsterowałeś, ale naprawdę zadaj sobie troche trudu i POCZYTAJ FORUM, a jak w dalszym ciagu będziesz miał jakieś pytania to dopiero wtedy je zadawaj.Czarny Elegance
Komentarz
-
-
lawina
Oki, spalanie sobie ogarnąłem i tak jak się spodziewałem, są różne opinie.
Spoczko, poczytam sobie troszkę forum i wyciągnę wnioski.
dzięki za info.
Komentarz
-
Lis-Witalis1
Zamieszczone przez lawinaDziękuję kolego za info.
A powiedz mi, ile takie 1.8 T spala w octavi?? W a3 wiem dokładnie i jestem ciekaw czy podobnie spalają octavki.
I czy możesz coś powiedzieć o tej sztuce??