Podczas zabawy VCDSem wyczaiłem taką opcję jak kontrolka niskiego poziomu płynu spryskiwacza. Całkiem przydatna sprawa, to i spróbowałem włączyć. Pełen success, kontrolka się zapala przy włączeniu zapłonu, potem po odpaleniu silnika znika... na chwilę . Potem się znów zapala i zostaje na wieki, nawet jeżeli doleję płynu pod korek. Teraz pytanie: czy u mnie brakuje czujnika w zbiorniczku i komp stwierdza zawsze, że płynu nie ma, czy może np. działa tylko z określonym płynem (u mnie to jest niezawodny zimowy Autoland Psik-Psik :lol: ). Może ktoś dysponujący ETKĄ mógłby spojrzeć, czy ten zbiorniczek występuje w wersji z czujnikiem lub bez?
:
: Beżowa Turbokrowa MORE Power :twisted:
:
: Było 177KM/264Nm powered by Skoda Auto
: Jest 218KM/309Nm powered by Rogalotti
:
nie trzeba kupować nowego zbiornika w starym jest natrasowane miejsce gdzie ma być umieszczony czujnik. Wcinasz otwór wkładasz gumową uszczelkę, a potem wkładasz czujnik a dalej jak juz koledzy pisali.
No to może kiedyś będzie kolejny mod - w miarę wolnego czasu i priorytetów :-) . Dzięki za info.
[ Dodano: Wto 31 Sty, 12 16:41 ]
Zamieszczone przez Enriquez
ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby sobie dołożyć.
A robiłeś przypadkiem coś takiego? Albo może ktoś inny? Tak naprawdę to interesowałoby mnie, jak przejść z komory silnika do wskaźników. A jeszcze bardziej, to jak w ogóle wyglądają fabrycznie takie przejścia...
:
: Beżowa Turbokrowa MORE Power :twisted:
:
: Było 177KM/264Nm powered by Skoda Auto
: Jest 218KM/309Nm powered by Rogalotti
:
Dzięki. Wychodzi na to, że rzeczywiście ta gruba wiącha wchodzi tak po prostu przez gumową przelotkę do komory silnika. W ogóle to pytałem bardziej ze względu na tempomat, do którego muszę dołożyć kabelek. W starszych VW była od środka wtyczka w ścianie grodziowej, która szła potem do ECM i tam się kabelek wpinało. A tu prosto nie będzie - o ile w ogóle uda mi się dowiedzieć, gdzie dokładnie ten kabelek powinien iść...
W każdym razie jak mi się to uda, to pewnie idąc za ciosem przeciągnę też kabel do czujnika poziomu płynu - lubię mieć ten komfort, żeby się nie zastanawiać, czy mam jeszcze czym spryskiwać, czy nie. 8)
:
: Beżowa Turbokrowa MORE Power :twisted:
:
: Było 177KM/264Nm powered by Skoda Auto
: Jest 218KM/309Nm powered by Rogalotti
:
przewody przeciągnij z zapasem, będziesz chciał coś potem dołożyć to będą
jakiś TPMS, halogeny czy grzane spryski czy cokolwiek
ze 4 przewody owiń TESĄ parcianą i przeciągnij w uszczelce pod wiązką
Komentarz