Ja swoją oklejałem w Łodzi na ul. Pojezierskiej (nie pamiętam numeru). Jestem mega zadowolony z ich pracy. Cały tył poszedł na max a przednie na min!!! Folia fotochromatyczna!!! Całość kosztowała mnie 900zł!!! Przejechałem autem pół europy, zaliczając kontrole w Czechach, Słowacji, Austrii a o Niemczech nie wspomnę i innych państwach!!! Żaden z Panów Policjantów nie czepiał się do przednich szybek!!! Więc nie ma się czego obawiać!!! No chyba że folię jakąś najtańszą będziecie zakładać to nawet przeglądu możecie nie dostać!!!
Elektryczny podgrzewanie silnika
Zwiń
X
-
Elektryczny podgrzewanie silnika
Witam!
Idzie zima.
Mam Skodzinę II 1,9 TDi PD, garażowaną w zimnym garażu. Mam następujące pytanie: Czy ktoś z was widział może jakiś patent na podgrzanie elektryczne oleju/silnika/cieczy chłodzącej aby dało się wyjechać z garażu w miare rozgrzanym autem?
W tym roku zmieniłem adres firmy i ma tylko ok. 8 km i tak mi się widzi ze całą zimę będę jeździł zimnym autem.
Pozdrawiamech...
TomikT
-
-
Ja w Volvo (kupione od rodziny ze Szwecji) miałem grzałkę w bloku/misce olejowej+ładowanie akumulatora firmy Calix - tutaj możesz wyszukać pasujący komplet gratów http://www.calix.se/consumer/soka.asp . Pewnie da się to dostać w PL.
Komentarz
-
-
Oczywiście ze są podgrzewacze silników, mieszkałem na Północy Kanady przez kilka lat, tam wszystkie silniki mają podgrzewacze + elektryczna grzałka ... coś jakby mała suszarka która jest zamontowana w okolicy nóg kierowcy, wszystko działa na zwykły prąd z kontaktu, ... a kontakty z wtyczkami sa na każdym słupie elektrycznym dosłownie na każdym , przy -45 C żaden samochód by nie odpalił ... , są także specjalne KOCE elektryczne które montuje sie pod silnikiem ... zwykły podgrzewacz wygląda tak http://www.wolverineheater.com/ sa rożne modele i rożne rozwiązania1,7 Oplel Astra GTC 125Km ...
Obecnie śmigam na Liqui Moly a w lato AMSOIL
Komentarz
-
-
U mnie w robocie jest agregat prądotwórczy który ma zamontowane ogrzewanie elektryczne. Orginalne było w bloku ale się zepsuło i fachowcy zamontowali taką grzałkę elektryczną na przewodzie z płynem chłodzącym. Latem trzyma temperaturę ok. 40 stopni a zimą przy temp. -15 . jest ok. +20 stopni płynu chłodzącego. Żadnych problemów z odpalaniem.
Komentarz
-
-
Wysłałem zapytanie i oto co otrzymałem. Koszt śmieszny, tylko czas grzania strasznie długi...
Jakub, thank you for visiting our web site and requesting pricing on an Engine Oil Heater for your Skoda Octavia.
Engine Oil Heaters.
Our Engine Oil Heaters are thin, flexible heating pads that are permanently bonded to the bottom or side of the oil sump. The heater has the special adhesive already on it, by simply peeling off the protective backing and pressing the heater firmly in place on a clean, flat surface, the heater is ready to be used. Note the heater must be installed on a smooth flat area, free of grooves and ridges. Only to be installed on metal oil sumps.
No special tools or skills are required. Except for the plug, everything for a complete installation is included with each heater.
An Engine Oil Heater is far superior to a block heater and more efficient as a block heater only "warms" a part of the engine not the complete engine.
An Engine Oil Heater "heats" all the engine starting at the bottom.
The hot oil heats the crankshaft, which in turn heats the connecting rods, pistons and cylinder heads. Remember "heat rises".
In 2 hours, an engine oil heater can raise the engine oil temperature 40°C.
By installing an Engine Oil Heaters, your engine will start easier and there will be less engine wear and less emissions on startup.
Based on an oil capacity of 5 liters, we recommend the 240 volt model 9.0-240 / 9.1-240 for petrol cars or the model 16-240 for diesel powered cars as diesel engines are larger than petrol engines and require more heat.
The model 9.0-240 measures 7.5 cm diam. and is designed for engines with an oil capacity of 2-4 ltrs.
The model 9.1-240 measures 4 x 15 cm. and is designed for engines with an oil capacity of 2-4 ltrs.
The model 16-240 measures 10 x 11.5 cm and is designed for engines with an oil capacity of 5-14 ltrs
Note: All heaters require a smooth flat surface on the side or bottom of the oil sump for installation.
Pricing:
Model 9.0 / 9.1-240 Engine Oil Heater £39.00
Model 16-240 Engine Oil Heater £45.00
Shipping: £5.00 per heater.
Prices are in GBP.
Delivery: Stock
Ordering:
We accept, Visa, Master Card and PayPal. (You do NOT need a PayPal account to pay by this secure method)
To order by credit card, please go to our secure web page at https://
secure.engineheaters.co.uk/secured/order_online.shtml
To order by PayPal, please send us an email with your order requirements and we will send you a PayPal invoice.
If you have any questions, please contact us.
Regards
David
Komentarz
-
-
bzyq_74, 16-240 jest do silników o pojemności oleju od 5-14 litrów. Do diesla jest 9.1-240. Nie wiem jeszcze jak się to instaluje. Mam ich zamiar zapytać również, czy tej 16-240 nie da rady zamontować u mnie, bo niestety mam auto w garażu podziemnym i nie mogę się podłączyć pod gniazdko na 2h...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez winni77bzyq_74, 16-240 jest do silników o pojemności oleju od 5-14 litrów. Do diesla jest 9.1-240. Nie wiem jeszcze jak się to instaluje. Mam ich zamiar zapytać również, czy tej 16-240 nie da rady zamontować u mnie, bo niestety mam auto w garażu podziemnym i nie mogę się podłączyć pod gniazdko na 2h...
W sumie mała różnica w cenie, to może 16-240 szybciej zagrzeje nasze 4,5 litra
Zamieszczone przez winni77Based on an oil capacity of 5 liters, we recommend the 240 volt model 9.0-240 / 9.1-240 for petrol cars or the model 16-240 for diesel powered cars as diesel engines are larger than petrol engines and require more heat.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rogoz230V. Aku by takiej grzałki nie przeżył :-)
Weźmy najmocniejszą ich grzałę, 1000W. Przy 230V ciągnie 4,35A, czyli jest to opornik około 50 omów. Po podpięciu do akumulatora grzała ciągnęłaby 0,25 A, czyli żeby zajechać akumulator np. 70Ah, trzeba by go "katować" 280 godzin, czyli ponad 11 dni non stop. Ciężka metoda na zepsucie...
Komentarz
-
-
bzyq_74, ale z tego fragmentu wynika cos innego
The model 9.0-240 measures 7.5 cm diam. and is designed for engines with an oil capacity of 2-4 ltrs.
The model 9.1-240 measures 4 x 15 cm. and is designed for engines with an oil capacity of 2-4 ltrs.
The model 16-240 measures 10 x 11.5 cm and is designed for engines with an oil capacity of 5-14 ltrs
z resztą chyba masz rację. Pytanie tylko czy ta większa grzała będzie pasować...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez maverickA sprawdzaliście urządzenia firmy DEFA kiedyś interesowałem się tym tematem i można zakupić grzałkę do silnika zasilaną ze źródła zewnętrznego.........
Zamieszczone przez LisciastyWeźmy najmocniejszą ich grzałę, 1000W. Przy 230V ciągnie 4,35A, czyli jest to opornik około 50 omów.
Po podpięciu do akumulatora grzała ciągnęłaby 0,25 A, czyli żeby zajechać akumulator np. 70Ah, trzeba by go "katować" 280 godzin, czyli ponad 11 dni non stop. Ciężka metoda na zepsucie...
230V - 4.35A
12V - 83.33A
Do zasilania z instalacji 12V musi być grzałka o innych parametrach. Dla przykładu świeca żarowa dogrzewacza płynu chłodzącego w TDI (np. Beru 0100226199) pobiera 14A, w małym obiegu montuje się 3 świece, co daje łącznie 42A, przy czym one są uruchamiane tylko na włączonym silniku.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez LisciastyWeźmy najmocniejszą ich grzałę, 1000W. Przy 230V ciągnie 4,35A, czyli jest to opornik około 50 omów. Po podpięciu do akumulatora grzała ciągnęłaby 0,25 A, czyli żeby zajechać akumulator np. 70Ah, trzeba by go "katować" 280 godzin, czyli ponad 11 dni non stop.
Komentarz
-
Komentarz