Dwumasówka

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Arti23
    Elegance
    S_OCP Member
    • 2005
    • 892
    • Superb II combi (3T5)
    • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

    #26
    Zamieszczone przez adam_was
    To znaczy, że robota i narzut na częsciach wyniósł w Ciebie ponad 2 kpln.

    Warsztat z dobrymi upustami kupował w onym czasie kompletna dwumasówke SACHS za 1800. A jam mam układy własnie w takim warsztacie, także cała zabawa wyniosła, ponizej 2 kplnów.
    sama dwumasówka kosztowała 2k zł, do tego sprzęgło ok 1200 zł + łożyska od półosi w skrzyni biegów + robociazna. części kupowane w hurtowni Fota
    Skoda Octavia II Combi 2.0 TDI BKD DSG (172/395) by R-Motors-klik

    Komentarz

    • RODROG
      Drive
      • 2006
      • 96
      • Octavia III (5E3)
      • CUNA 2.0 TDI CR RS 184 KM

      #27
      Jak myślicie, czy u mnie to też dwumasówka, jak dam podłogę na 4 lub 5 biegu od np. 75km/h to przez chwilę (na początku gdy zaczyna przyspieszać) coś wydaje dzwięk jakby jakaś część drżała gdzieś w komorze silnika, podobne to jest obluzowanego tłumika (miałem tak kiedyś w dużym fiacie). Przy 110km/h i piątym biegu gdy dam podłogę jest wszystko wporządku. Ja jakbym miał płacić 8 000 zł za remont mojego auta to mocno zastanowił bym się nad zmianą na inne nowsze. Swoim przejechałem 150 000 km i jestem pełen obaw, że to moment po którym wszystko po trochu będę musiał wymieniać.
      1)1,9 TDI rok 2001
      333 000 km
      110 KM seria - prog. na 135KM

      2)2,0 TD rok 2011 140KM
      po mod. 187KM

      3)2,0 TDI BMW E91 seria 187KM
      po mod. 225KM

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        #28
        A ile tych niutonow masz przy 2000obr/min bo cos mi sie zdaje, ze dowalone z grubej rury jest :twisted:

        BTW. Dac w palnik przy 75km/h na 4 biegu to rozumie, ale na 5 to sie trzeba zastanowic czy jestesmy az tak leniwi :idea:

        Co niby 8tys kosztuje, to ja za tyle kompletny silnik ASZ lub ARL ze skrzynia wkladam :!:
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • ZYBI68
          Rider
          S_OCP Member
          • 2006
          • 697
          • Octavia II (1Z3)
          • BKD 2.0 TDI 140 KM

          #29
          Arti23 ja tego nie napisalem potwierdzam twoja opinie :?
          Jeśli nie chcecie zrezygnować z radości picia kawy, ale chcecie dbać o zdrowie, rozwiązanie znajdziecie tutaj. www.zbyszek.ganodermakawa.pl

          Komentarz

          • RODROG
            Drive
            • 2006
            • 96
            • Octavia III (5E3)
            • CUNA 2.0 TDI CR RS 184 KM

            #30
            Wydaje się, że macie racje moment przy 2000 to 315Nm, maxa osiąga przy 2135 obr. max to 325Nm później powoli spada i przy np. 4000 ma tylko 240Nm. Jazda na 5 od 60 – 70 km/h to diagnostyka. Jeżeli poza docinkami możecie coś podpowiedzieć to napiszcie i porada typu zmień program jest oczywista.
            1)1,9 TDI rok 2001
            333 000 km
            110 KM seria - prog. na 135KM

            2)2,0 TD rok 2011 140KM
            po mod. 187KM

            3)2,0 TDI BMW E91 seria 187KM
            po mod. 225KM

            Komentarz

            • Maicroft
              Moderator
              S_OCP MemberModeratorr
              • 2004
              • 25757
              • Audi

              #31
              Poradzic, mozemy to, zeby nie zmieniajac programu nauczyc sie jezdzic tak tym samochodem zeby nie wpadal w drgawki, czyli mniej gazu, albo redukcja. Koledzy maja podobne parametry i tez byl podobny efekt, do czasu zmiany techniki jazdy. Dlatego seria ma max przy 2500 i cos w tym jest, to ze inne gniota od 1700 moze jest fajne, kwestia na jak dlugo :wink:
              Spritmonitor.de

              Komentarz

              • RODROG
                Drive
                • 2006
                • 96
                • Octavia III (5E3)
                • CUNA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                #32
                Zamieszczone przez Maicroft
                zeby nie wpadal w drgawki,
                co wpada w te drgawki
                1)1,9 TDI rok 2001
                333 000 km
                110 KM seria - prog. na 135KM

                2)2,0 TD rok 2011 140KM
                po mod. 187KM

                3)2,0 TDI BMW E91 seria 187KM
                po mod. 225KM

                Komentarz

                • Maicroft
                  Moderator
                  S_OCP MemberModeratorr
                  • 2004
                  • 25757
                  • Audi

                  #33
                  No to co piszesz, to jest taki dosc specyficzny dzwiek przy przyspieszaniu, a do tego bardzo czesto towarzysza temu drgawki budy, nie mowie ze u Ciebie tak musi byc, ale czasem tak bywa, szczegolnie jakby dwumasowka byla na wykonczeniu
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz

                  • Arti23
                    Elegance
                    S_OCP Member
                    • 2005
                    • 892
                    • Superb II combi (3T5)
                    • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                    #34
                    Zamieszczone przez ZYBI68
                    Arti23 ja tego nie napisalem potwierdzam twoja opinie :?
                    ZYBI68, chyba niedokładnie przeczytałeś mojego posta, napisałem że z 8k zł kosztowała by wymniana gdyby w grę wchodziło dodatkowe wyważanie dwumasówki wraz z wałem
                    Skoda Octavia II Combi 2.0 TDI BKD DSG (172/395) by R-Motors-klik

                    Komentarz

                    • bobasek
                      Rider
                      S_OCP Member
                      • 2005
                      • 326

                      #35
                      sprzęgło kompletne (dwumasówka, tarcza, docisk, smar do wałka, kartonik) 1600pln w InterCars Poznań
                      na pudełku napisane SACHS
                      5,5l/100

                      Komentarz

                      • Masmo
                        L&K
                        • 2005
                        • 1145

                        #36
                        Zamieszczone przez RODROG
                        ........ czy u mnie to też dwumasówka, jak dam podłogę na 4 lub 5 biegu od np. 75km/h to przez chwilę (na początku gdy zaczyna przyspieszać) coś wydaje dzwięk jakby jakaś część drżała gdzieś w komorze silnika, podobne to jest obluzowanego tłumika .....
                        U mnie dokładnie tak samo i jeszcze znam 2 Octavie w których coś takiego słychać. Prawie na bank to dwumasówka nie wytrzymuje dużego momentu. Niajgorzsze jest to że obawiam się że nowa dwumasa będzie podobnie reagować...
                        Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

                        Komentarz

                        • RODROG
                          Drive
                          • 2006
                          • 96
                          • Octavia III (5E3)
                          • CUNA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                          #37
                          to trochę mie pocieszyłeś, dzięki
                          1)1,9 TDI rok 2001
                          333 000 km
                          110 KM seria - prog. na 135KM

                          2)2,0 TD rok 2011 140KM
                          po mod. 187KM

                          3)2,0 TDI BMW E91 seria 187KM
                          po mod. 225KM

                          Komentarz

                          • Fery
                            Ambiente
                            • 2006
                            • 236

                            #38
                            A co może być przyczyną szarpnięcia przy gwałtownym puszczeniu gazu powyżej 2 tyś obrotów? im wyższy bieg tym mniej szarpie. dwumasówka?

                            Komentarz

                            • Maicroft
                              Moderator
                              S_OCP MemberModeratorr
                              • 2004
                              • 25757
                              • Audi

                              #39
                              Np poduszka pod silnikiem.
                              Spritmonitor.de

                              Komentarz

                              • Fery
                                Ambiente
                                • 2006
                                • 236

                                #40
                                Dziwne, mam dopiero 65kkm :shock:

                                Komentarz

                                • RODROG
                                  Drive
                                  • 2006
                                  • 96
                                  • Octavia III (5E3)
                                  • CUNA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                                  #41
                                  z tą poduszką to może być prawdopodobne, zwrucę na to uwagę

                                  [ Dodano: Sob 21 Paź, 06 18:05 ]
                                  drgawki ustpiły, niewiem jakim cudem program jaki mi wgrano sam się zmodyfikował i co dzisiaj na hamowni zobaczyłem, max Moment 355 Nm przy 2160obr. Drgawki na wykresie też były widoczne. Tuner Przestawił jak to pierwotnie ustaliliśmy na 320 Nm przy ~2150obr. no i jak już pisałem drgawki ustapiły. Niema już takiego kopa ale myślę, że dłużej pojeżdżę bez napraw.
                                  1)1,9 TDI rok 2001
                                  333 000 km
                                  110 KM seria - prog. na 135KM

                                  2)2,0 TD rok 2011 140KM
                                  po mod. 187KM

                                  3)2,0 TDI BMW E91 seria 187KM
                                  po mod. 225KM

                                  Komentarz

                                  Pracuję...