Zamieszczone przez adam_was
Dwumasówka
Zwiń
X
-
Jak myślicie, czy u mnie to też dwumasówka, jak dam podłogę na 4 lub 5 biegu od np. 75km/h to przez chwilę (na początku gdy zaczyna przyspieszać) coś wydaje dzwięk jakby jakaś część drżała gdzieś w komorze silnika, podobne to jest obluzowanego tłumika (miałem tak kiedyś w dużym fiacie). Przy 110km/h i piątym biegu gdy dam podłogę jest wszystko wporządku. Ja jakbym miał płacić 8 000 zł za remont mojego auta to mocno zastanowił bym się nad zmianą na inne nowsze. Swoim przejechałem 150 000 km i jestem pełen obaw, że to moment po którym wszystko po trochu będę musiał wymieniać.1)1,9 TDI rok 2001
333 000 km
110 KM seria - prog. na 135KM
2)2,0 TD rok 2011 140KM
po mod. 187KM
3)2,0 TDI BMW E91 seria 187KM
po mod. 225KM
Komentarz
-
-
A ile tych niutonow masz przy 2000obr/min bo cos mi sie zdaje, ze dowalone z grubej rury jest :twisted:
BTW. Dac w palnik przy 75km/h na 4 biegu to rozumie, ale na 5 to sie trzeba zastanowic czy jestesmy az tak leniwi :idea:
Co niby 8tys kosztuje, to ja za tyle kompletny silnik ASZ lub ARL ze skrzynia wkladam :!:
Komentarz
-
-
Arti23 ja tego nie napisalem potwierdzam twoja opinie :?Jeśli nie chcecie zrezygnować z radości picia kawy, ale chcecie dbać o zdrowie, rozwiązanie znajdziecie tutaj. www.zbyszek.ganodermakawa.pl
Komentarz
-
-
Wydaje się, że macie racje moment przy 2000 to 315Nm, maxa osiąga przy 2135 obr. max to 325Nm później powoli spada i przy np. 4000 ma tylko 240Nm. Jazda na 5 od 60 – 70 km/h to diagnostyka. Jeżeli poza docinkami możecie coś podpowiedzieć to napiszcie i porada typu zmień program jest oczywista.1)1,9 TDI rok 2001
333 000 km
110 KM seria - prog. na 135KM
2)2,0 TD rok 2011 140KM
po mod. 187KM
3)2,0 TDI BMW E91 seria 187KM
po mod. 225KM
Komentarz
-
-
Poradzic, mozemy to, zeby nie zmieniajac programu nauczyc sie jezdzic tak tym samochodem zeby nie wpadal w drgawki, czyli mniej gazu, albo redukcja. Koledzy maja podobne parametry i tez byl podobny efekt, do czasu zmiany techniki jazdy. Dlatego seria ma max przy 2500 i cos w tym jest, to ze inne gniota od 1700 moze jest fajne, kwestia na jak dlugo :wink:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez RODROG........ czy u mnie to też dwumasówka, jak dam podłogę na 4 lub 5 biegu od np. 75km/h to przez chwilę (na początku gdy zaczyna przyspieszać) coś wydaje dzwięk jakby jakaś część drżała gdzieś w komorze silnika, podobne to jest obluzowanego tłumika .....Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
-
z tą poduszką to może być prawdopodobne, zwrucę na to uwagę
[ Dodano: Sob 21 Paź, 06 18:05 ]
drgawki ustpiły, niewiem jakim cudem program jaki mi wgrano sam się zmodyfikował i co dzisiaj na hamowni zobaczyłem, max Moment 355 Nm przy 2160obr. Drgawki na wykresie też były widoczne. Tuner Przestawił jak to pierwotnie ustaliliśmy na 320 Nm przy ~2150obr. no i jak już pisałem drgawki ustapiły. Niema już takiego kopa ale myślę, że dłużej pojeżdżę bez napraw.1)1,9 TDI rok 2001
333 000 km
110 KM seria - prog. na 135KM
2)2,0 TD rok 2011 140KM
po mod. 187KM
3)2,0 TDI BMW E91 seria 187KM
po mod. 225KM
Komentarz
-
Komentarz