Zamieszczone przez bezduszny
POMOCY !!! Problem z tarczam przednimi Octavia Tour - 1.8T
Zwiń
X
-
Wiesz że pierwsz kilometry ok pare tyś ale ile to niepamietam producenci tarcz zalecają jeździć nie agresywnie bo one muszą sie dotoczyć ze tak powiem im napoczątku o tarcze zadbasz potem dłużej jeżdzisz . Ale tu pewnie jest problem innego typu.[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
Komentarz
-
-
bezduszny
-
bezduszny
ASO mają ten problem, że kiedy coś naprawiają na gwarancji to muszą mieć "mocno udokumentowaną" .... ich zwroty są wyrywkowo kontrolowane.
Kolega ma firmę komputerową i często "dobija" na wszelki wypadek i tak uszkodzone elementy (np. płyty główne) które pracuja niestabilnie a ciężko jest zdiagnozować co dokładnie jest przyczyną takiej pracy...
Komentarz
-
bezduszny
-
Zamieszczone przez bezdusznyNie odbieraj samochodu, kiedy nie będzie naprawiony...Zenuś pa pa teraz gra nam rcd310- i bardzo fajnie gra. masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc
Komentarz
-
-
bezduszny
Zamieszczone przez huwejeśli problem powraca po ok 2000 km,
Komentarz
-
adpok
Ja też to przerobiłem. Zanim zmienisz tarcze, trzeba sprawdzić wszystkie gumy(końcówki, silentblock, itp) potem czy łozysko na piaście i czy piasta na styku z felgą czyściutka i równiutka. Potem zakładamy nowy komplet i co najważniejsze!!! PRZEZ OKOŁO 300 km PRAKTYCZNIE "NIE UŻYWAMY" HAMULCÓW!!! Czyli hamujemy bardzo delikatnie i nie jeździmy po głebokich kałużach. Ja też walczyłem z tarczami, a teraz mi się udało. Mam zwykłe ATE+klocki ATE. Swoją klocki Ferrodo są bardzo dobre, lecz troszkę twardawe. Lepsza kombinacja ATE+ATE. Pamiętaj, żeby po wymianie tarcz, sprawdzili wyważenie kół!!!!
Komentarz
-
Zamieszczone przez juniorlarsWłaśnie wróciłem z ASO - udowodniłem Panom że mam rację i że kierownica drży. We wtorek zostawiam auto na cały dzień do testów ..... zobaczymy .... :roll:
pamietam jak kiedys bodajze Ola (narzeczona Yarka) uslyszla przypadkiem w Wimarze text "Jutro przyjezdza RSka (Yarka) to sobie pojezdzimy" czy cos w tym guscie... ale byla zadyma kTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
bezduszny
Hmmm.. a to ciekawe.
Może się mylę, ale wg przepisów wyjechać po za obręb serwisu może tylko szef serwisu lub jego zastępca (kiedy nie ma szefa na zmianie).
To kwestia ubezpieczenia OC salonu. Tylko wskazane osoby mogą (teoretycznie) poruszać się samochodem klienta.
Komentarz
-
Zamieszczone przez bezdusznyHmmm.. a to ciekawe.
Może się mylę, ale wg przepisów wyjechać po za obręb serwisu może tylko szef serwisu lub jego zastępca (kiedy nie ma szefa na zmianie).
To kwestia ubezpieczenia OC salonu. Tylko wskazane osoby mogą (teoretycznie) poruszać się samochodem klienta.Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
bezduszny
MisiekWAW, do najbliższego dzwonu....
Jak taki "doradca" będzie musiał zapłacić za naprawę lub salon w jego imieniu to skonczy się taka jazda.
Komentarz
-
MisiekWAW, I potem tak jak nasz kolega NICO robi sie zadyme na calego. Auto wyjechalo bez jego zgody na pol godziny, powiedzial babie w recepcji, ze jak w ciagu 5 minut nie przyjada on dzwoni na policje, ze ukradziono mu samochod, bo on nie zezwolil w zadnym momencie na wyjazd jego samochodem poza obreb ASO.
A czy ubezpieczenie OC salonu pozwala jezdzic takim samochodem po miescie bez polisy OC przy tym samochodzie, ja NIGDY jej nie zostawiam, co najwyzej dowod rejestacyjny
Komentarz
-
-
Słuchajcie, ja nie mam wyjścia muszę zostawić na dzień, spiszę sobie kilomentry i już. Gość z którym jeżdziłem zna temat i nie musi tym jeżdzić zbyt dużo. A po za tym to chłopaki z ASO załapali trochę trzęsiawek jak musieli się tłumaczyć SKODzie Polska z tego co robią, więc myślę że nie będą podskakiwać.... a jak to się skończy malutkim skandalem... :evil: zobaczymy - wypowiem się we wtorek jak było heeh, narazie dalej trzęsie ....
Komentarz
-
-
bezduszny
Zamieszczone przez MaicroftA czy ubezpieczenie OC salonu pozwala jezdzic takim samochodem po miescie bez polisy OC przy tym samochodzie, ja NIGDY jej nie zostawiam, co najwyzej dowod rejestacyjny
Generalnie, samochód jadący po drodze publicznej ZAWSZE powinien miec swoje OC.
Jak nie ma -----> nie jedzie.
Jeżeli jest inaczej... to ASO/jej pracownik bierze na swój "garb" wszelkie konsekwencje finansowe i prawne z tego tytułu.
Komentarz
-
falcon_rs
Przy wymianie tarcz, często mechanicy nie robią jednej czynności, bo im się nie chce - nygusy, a mianowicie, podczas przykręcania tarczy hamulca do piasty koła należy powierzchnie ich styku bardzo dokładnie wyczyścić z wszelkich zanieczyszczeń, takich jak rdza, sól, itp. Nawet najmniejszy kawałek rdzy powoduje odstawanie tarczy hamulca z jednej strony, co w konsekwencji powoduje jej bicie.
Kolega miał taką samą sytuację w VW vento, kupił tarcze od modelu VR6, mechanik mu założył i się okazało, że mają bicie, więc zawiózł je do przetoczenia, założył ponownie i znowu biły. Dopiero pomogła zmiana mechanika, na bardziej dbającego o szczegóły, który wiedział o tym małym drobiazgu.
Komentarz
Komentarz