1.4 85KM czy 1.2 TSI 105

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • keraj998
    Rider
    • 2008
    • 359
    • Volkswagen

    #26
    Zamieszczone przez Big
    Ooo lubelski salon Seata, a wlaściwie to teraz jest już w nim salon Kii, a Seata jest obok.
    ten sam
    "Uczciwy człowiek szuka prawdy, kłamca jest patologicznie wszechwiedzący"

    Komentarz

    • kris75
      Ambiente
      • 2010
      • 217

      #27
      Zamieszczone przez marlej108
      Kolego moze porownaj sobie posty na forach skody i vw dotyczace problemow z silnikiem 1.2 TSI a 1.4 MPI... i zobacz ktorych jest wiecej i czego dotycza... podpowiem Ci - tych dot. 1.4 MPI praktycznie nie znajdziesz.... a 1.2 TSI to cuda na kiju...

      Twoje pieniadze i Twoja decyzja ale skoro prosisz o rade - to moja jest taka = TYLKO 1.4 MPI - jak chcesz bez problemow zeby malzonka jezdzila, a jak lubisz rosyjska ruletke - albo auto tylko na 3 lata to moze 1.2 tsi..... ale ja bym go na pewno nie kupil.
      Marlej Byc moze problemow z 1.4 mpi jest mniej ale na pewno dowodem na to nie jest mniejsza ilosc postow o problemach z tym silinkiem.
      Co do wyboru silinka to moja zona ma honde ze slabszym silinkiem i jak pojezdziala 122 konna skoda to juz inaczej patrzy na swoje auto.

      Komentarz

      • loru
        RS
        S_OCP Member
        • 2007
        • 4286
        • Octavia II (1Z3)
        • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

        #28
        Zamieszczone przez kris75
        Marlej Byc moze problemow z 1.4 mpi jest mniej ale na pewno dowodem na to nie jest mniejsza ilosc postow o problemach z tym silinkiem.
        Co do wyboru silinka to moja zona ma honde ze slabszym silinkiem i jak pojezdziala 122 konna skoda to juz inaczej patrzy na swoje auto.
        Tu kolega ma rację, żonka moja pomyka autkiem ze 105KM pod maską i jak pojeździ skodą to narzeka, że jej auto nie jeździ
        O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

        Komentarz

        • Big
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 6389

          #29
          Zamieszczone przez kris75
          Co do wyboru silinka to moja zona ma honde ze slabszym silinkiem i jak pojezdziala 122 konna skoda to juz inaczej patrzy na swoje auto.
          A jak by pojeździła 300 KM Lancerem czy BMW to, .... Panowie dochodzimy do absurdu !!! Kolega chce kupić żonie auto do miasta po co tu mocny silnik ??? Już pomijam fakt, że 99% kobiet boi się, lub nie potrafi wykorzystywać mocy silnika swojego samochodu, ale po jasną chorobę do miejskiej jazdy auto klasy B z ponad stukonnym silnikiem ??? Po co komu te 105 KM i turbo jeśli 70% czasu poświeconego na jazdę spędzi w miejskich korkach? Oczywiście, można kupić żonie do miasta nawet i Impreze WRX tylko po co ??
          Moja żona ma Clio II ph III 1.2 16V (75KM) i patrząc na jej "zapał" do szybkiej jazdy, to ten silnik spełnia w 100% jej zapotrzebowanie na moc i elestyczność. Do miasta wystarcza w 100%, a na trasie żona i tak więcej niż 110-120 km/h nie jeździ, więc po co byłoby jej Clio II z np. 1.6 16V (110KM) ?? Zeby pochwalić się większa mocą?
          Czarny Elegance

          Komentarz

          • OctaviaRS TDi
            Elegance
            • 2009
            • 771

            #30
            jutro ruszam na wycieczkę po salonach i spróbuje się przejechać wybranymi silnikami

            Poczytałem trochę w necie - seat ma podobno super sportowe zawieszenie - wiec frajda zjazdy po łukach powinna być spora poza tym lekka mała buda - precyzyjna skrzynia w połączeniu z 1.4 powinna się spisać znakomicie. Wersja Ibiza SC (trzydrzwiowa) biała wersja wyposażenia Style z pakietem Copa za 48.tys zł do tego jeszcze jakiś rabat lub koła na zimę + ubezpieczenie i myślę, że nie ma co wybrzydzać

            Komentarz

            • keraj998
              Rider
              • 2008
              • 359
              • Volkswagen

              #31
              Zamieszczone przez OctaviaRS TDi
              do tego jeszcze jakiś rabat lub koła na zimę + ubezpieczenie i myślę, że nie ma co wybrzydzać
              ogólnie z rabatami w Seacie ciężko ale teraz jest wyprzedaż rocznika więc może będą bardziej otwarci na negocjacje. Mają fajne rabaty dla wybranych grup zawodowych oraz dla ludzi, którzy w przeszłości lub obecnie posiadają Seata i to udokumentują. Jeżeli będziesz decydował się na zakup auta to za śmieszne pieniądze można wymienić sobie oryginalne felgi, mój miał 15 calowe alumy a za dopłatą 400 PLN mogłem wymienić je na 16, oczywiście nowe felgi z nowymi oponami.
              "Uczciwy człowiek szuka prawdy, kłamca jest patologicznie wszechwiedzący"

              Komentarz

              • marlej108
                RS
                S_OCP Member
                • 2006
                • 4976
                • Octavia III (5E3)
                • CJZB 1.2 TSI 86 KM

                #32
                czesc,
                a moze Fiat 500 z wyprzedazy rocznika z 2011 r.???
                na otomoto kilku dealerow wystawialo nowe auta z klimatyzacja z 2011 r. za rowne 35.000 zl.... (chociaz w konfiguratorach bylo bez klimatyzacji to widac ze obnizali cene jeszcze o koszt klimatyzacji...).
                ps. a moze Fabia Monte Carlo - tez widzialem w dobrej cenie na otomoto wystawiane przez dealera bojdaze z Olsztyna jakis czas temu
                pa.2 nie porownywalem wyprzedazy Seata i VW ale moze warto tez zobaczyc ile by kosztowalo Polo co jest teraz w wyprzedazy?
                ps.3 a moze Alfa Mito??? bo tez jest w wyprzedazy i za jakies 45k cos juz sie chyba kupi....?
                http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
                Spalanie - Motostat.pl

                Komentarz

                • Chris11
                  RS
                  • 2011
                  • 1587

                  #33
                  Zamieszczone przez OctaviaRS TDi
                  Poczytałem trochę w necie - seat ma podobno super sportowe zawieszenie - wiec frajda zjazdy po łukach powinna być spora poza tym lekka mała buda - precyzyjna skrzynia w połączeniu z 1.4 powinna się spisać znakomicie. Wersja Ibiza SC (trzydrzwiowa) biała wersja wyposażenia Style z pakietem Copa za 48.tys zł do tego jeszcze jakiś rabat lub koła na zimę + ubezpieczenie i myślę, że nie ma co wybrzydzać
                  Posiadałem Ibizę 6L i mogę potwierdzić... Prowadzenie w zakrętach było bardzo dobre, z tym, że ja dodatkowo miałem papeć 205/45/16.
                  No i trzeba jednak lubić twarde zawieszenie, bo w Seacie każdy wybój był odczuwalny (szczególnie na tych 205).

                  Z minusów, jeśli chodzi o Seata to mogę zaliczyć wykończenie wnętrza - wszechobecne twarde, piszczące i skrzypiące plastiki oraz kiepskie uszczelki drzwi i okien. Co do uszczelek to może poprawili, ale jak oglądałem tą nową Ibizę, to jestem pewien, że wykończenie wnętrza będzie równie kiepskie.

                  No i druga sprawa to ASO. Polecam przeczytać opinie o ASO w Twojej okolicy, bo to co ja przeszedłem u siebie zakrawa o absurd. W skrócie - nie znają się kompletnie na niczym, a jak już nawet mają coś wymienić to więcej uszkodzą niż naprawią.

                  Komentarz

                  • maslak
                    Ambiente
                    • 2011
                    • 151

                    #34
                    Kup żonie Toura i najlepszy wybór

                    Komentarz

                    • piramida
                      RS
                      • 2009
                      • 12222
                      • Superb III (3V3)

                      #35
                      Zamieszczone przez maslak
                      Kup żonie Toura i najlepszy wybór
                      turami jezdzą kapelusznicy a młoda żonka będzie zapewne śmigać ibizą :wink:
                      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                      Komentarz

                      • keraj998
                        Rider
                        • 2008
                        • 359
                        • Volkswagen

                        #36
                        Zamieszczone przez Chris11
                        Posiadałem Ibizę 6L i mogę potwierdzić... Prowadzenie w zakrętach było bardzo dobre, z tym, że ja dodatkowo miałem papeć 205/45/16.
                        No i trzeba jednak lubić twarde zawieszenie, bo w Seacie każdy wybój był odczuwalny (szczególnie na tych 205).

                        Z minusów, jeśli chodzi o Seata to mogę zaliczyć wykończenie wnętrza - wszechobecne twarde, piszczące i skrzypiące plastiki oraz kiepskie uszczelki drzwi i okien. Co do uszczelek to może poprawili, ale jak oglądałem tą nową Ibizę, to jestem pewien, że wykończenie wnętrza będzie równie kiepskie.
                        w 6J wiele elementów wykończenia wnętrza jest bardziej ergonomicznych niż w starszych wersjach, 6J ma całkiem inny zawias niż 6L więc nie mozna generalizować :diabelski_usmiech
                        "Uczciwy człowiek szuka prawdy, kłamca jest patologicznie wszechwiedzący"

                        Komentarz

                        • ORA_DEV
                          Drive
                          • 2011
                          • 69

                          #37
                          A ja bym polecił wybrać się z żoną do salonów i niech zasiądzie w każdym z tych aut. Podejrzewam że najbardziej spodoba jej się wnętrze Polo, potem Skoda a na końcu Ibiza. Ja mam takie wrażenia, chociaż to może nie być w 100% obiektywne, bo trzeba by porównywać takie same wersje wyposażenia, a ja chyba w VW siedziałem bogatym, a Ibiza bieda (nie mogłem uwierzyć jak tandetne są plastiki).

                          Ktoś podał tutaj linka do promocji VW i te polo 1.4 85KM za mniej niż 50.000zł wygląda ciekawe.

                          Co do silnika to myślę podobnie jak koledzy - bezpieczniejszym rozwiązaniem będzie 1.4 85KM. Do miasta w zupełności wystarczy. Silnik 1.2 TSI 85KM zaskoczył mnie baaaardzo pozytywnie podczas jazdy, ale hałas jaki wydawał na wolnych obrotach w testowym aucie z przebiegiem 5000km nie napawał optymizmem (podejrzewam że to był ten słynny napinacz).

                          Komentarz

                          • Chris11
                            RS
                            • 2011
                            • 1587

                            #38
                            Ale ja nie generalizuje, a już na pewno nie pisałem o ergonomii wnętrza. Pisałem o JAKOŚCI wykończenia, którą miałem okazję macać i która IMHO niewiele się różni od poprzedniej wersji.
                            A znając ciągoty producentów motoryzacyjnych do oszczędzania z każdą zmianą modelu (jak debiutowała wersja 6L to miała deskę z miękkiego materiału - po liftingu został już tylko twardy plastik), to trzeba się będzie cieszyć, jeśli tylko nie będzie gorzej.

                            Komentarz

                            • kris75
                              Ambiente
                              • 2010
                              • 217

                              #39
                              Mojej zonie podbalo sie wnetrze reno megane, poza tym auto mialo tez fajny silniczek tce z turbina o mocy 133KM, ale paleta silnikowa jest duza do wyboru sa tez tansze jednostki. ladny srodek ma tez fiat bravo.

                              Komentarz

                              • przemkowski
                                Classic
                                • 2010
                                • 14

                                #40
                                Bez dwóch zdań dla kobiety do miasta wybrałbym sprawdzoną konstrukcję wolnossącą. Ludzie, nie popadajcie w paranoje. Jeszcze stosunkowo niedawno 100KM miały tylko auta wyścigowe. Po co komu do miasta samochód z turbo doładowaniem i taką mocą? Im więcej mocy z mniejszej pojemności tym więcej problemów.
                                Nie rozumiem też dlaczego niektórzy uważają, że w mieście nie trzeba chłodzić sprężarki. Przecież czy w mieście, czy w trasie turbo cały czas działa. Skoro działa to się grzeje. A jak się zagrzeje i nie da się jej ochłodzić to wiadomo co będzie po kiludziesięciu tysiącach km.

                                To są moje 3 grosze.

                                P.S. Ja gdybym kupował dla Swojej Ukochanej auto za 50 000pln wybrałbym przede wszystkim najbardziej bezpieczne. Wejdź sobie na stronę euro ncap i popatrz na testy zderzeniowe i wyniki wybranych modeli.

                                Pozdrowienia
                                www.rollsdoslubu.pl
                                www.fotografczestochowa.com

                                Komentarz

                                • piramida
                                  RS
                                  • 2009
                                  • 12222
                                  • Superb III (3V3)

                                  #41
                                  przemkowski, myślę że nissan patrol da radę :wink:
                                  superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                  poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                  Komentarz

                                  • paweł2
                                    L&K
                                    • 2010
                                    • 1405

                                    #42
                                    Zamieszczone przez piramida
                                    myślę że nissan patrol da radę
                                    tylko czy w rekach kobiety bedzie bezpieczny :wink:
                                    Cała Polska woła z nami wyp...dalać z uchodźcami.

                                    Komentarz

                                    • Enriquez
                                      RS
                                      • 2009
                                      • 7685
                                      • Superb III (3V3)

                                      #43
                                      przemkowski,

                                      nie chodzi wcale o grzanie się turbosprężarki tylko o to, żeby w czasie kiedy ona się jeszcze kręci miała zapewnione smarowanie. Jeżeli odczekasz chwilę to obroty spadą z kilkuset tysięcy / min i po wyłączeniu silnika szybko się zatrzyma. Jeżeli nie poczekasz to będzie pracować na sucho. Temperatura nie ma nic do tego.
                                      Pozdrawiam
                                      Marcin

                                      Komentarz

                                      Pracuję...