Zamieszczone przez Big
1.4 85KM czy 1.2 TSI 105
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez marlej108Kolego moze porownaj sobie posty na forach skody i vw dotyczace problemow z silnikiem 1.2 TSI a 1.4 MPI... i zobacz ktorych jest wiecej i czego dotycza... podpowiem Ci - tych dot. 1.4 MPI praktycznie nie znajdziesz.... a 1.2 TSI to cuda na kiju...
Twoje pieniadze i Twoja decyzja ale skoro prosisz o rade - to moja jest taka = TYLKO 1.4 MPI - jak chcesz bez problemow zeby malzonka jezdzila, a jak lubisz rosyjska ruletke - albo auto tylko na 3 lata to moze 1.2 tsi..... ale ja bym go na pewno nie kupil.
Co do wyboru silinka to moja zona ma honde ze slabszym silinkiem i jak pojezdziala 122 konna skoda to juz inaczej patrzy na swoje auto.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kris75Marlej Byc moze problemow z 1.4 mpi jest mniej ale na pewno dowodem na to nie jest mniejsza ilosc postow o problemach z tym silinkiem.
Co do wyboru silinka to moja zona ma honde ze slabszym silinkiem i jak pojezdziala 122 konna skoda to juz inaczej patrzy na swoje auto.O rany - jedna siódma życia to poniedziałek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kris75Co do wyboru silinka to moja zona ma honde ze slabszym silinkiem i jak pojezdziala 122 konna skoda to juz inaczej patrzy na swoje auto.
Moja żona ma Clio II ph III 1.2 16V (75KM) i patrząc na jej "zapał" do szybkiej jazdy, to ten silnik spełnia w 100% jej zapotrzebowanie na moc i elestyczność. Do miasta wystarcza w 100%, a na trasie żona i tak więcej niż 110-120 km/h nie jeździ, więc po co byłoby jej Clio II z np. 1.6 16V (110KM) ?? Zeby pochwalić się większa mocą?Czarny Elegance
Komentarz
-
-
jutro ruszam na wycieczkę po salonach i spróbuje się przejechać wybranymi silnikami
Poczytałem trochę w necie - seat ma podobno super sportowe zawieszenie - wiec frajda zjazdy po łukach powinna być spora poza tym lekka mała buda - precyzyjna skrzynia w połączeniu z 1.4 powinna się spisać znakomicie. Wersja Ibiza SC (trzydrzwiowa) biała wersja wyposażenia Style z pakietem Copa za 48.tys zł do tego jeszcze jakiś rabat lub koła na zimę + ubezpieczenie i myślę, że nie ma co wybrzydzać
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez OctaviaRS TDido tego jeszcze jakiś rabat lub koła na zimę + ubezpieczenie i myślę, że nie ma co wybrzydzać"Uczciwy człowiek szuka prawdy, kłamca jest patologicznie wszechwiedzący"
Komentarz
-
-
czesc,
a moze Fiat 500 z wyprzedazy rocznika z 2011 r.???
na otomoto kilku dealerow wystawialo nowe auta z klimatyzacja z 2011 r. za rowne 35.000 zl.... (chociaz w konfiguratorach bylo bez klimatyzacji to widac ze obnizali cene jeszcze o koszt klimatyzacji...).
ps. a moze Fabia Monte Carlo - tez widzialem w dobrej cenie na otomoto wystawiane przez dealera bojdaze z Olsztyna jakis czas temu
pa.2 nie porownywalem wyprzedazy Seata i VW ale moze warto tez zobaczyc ile by kosztowalo Polo co jest teraz w wyprzedazy?
ps.3 a moze Alfa Mito??? bo tez jest w wyprzedazy i za jakies 45k cos juz sie chyba kupi....?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez OctaviaRS TDiPoczytałem trochę w necie - seat ma podobno super sportowe zawieszenie - wiec frajda zjazdy po łukach powinna być spora poza tym lekka mała buda - precyzyjna skrzynia w połączeniu z 1.4 powinna się spisać znakomicie. Wersja Ibiza SC (trzydrzwiowa) biała wersja wyposażenia Style z pakietem Copa za 48.tys zł do tego jeszcze jakiś rabat lub koła na zimę + ubezpieczenie i myślę, że nie ma co wybrzydzać
No i trzeba jednak lubić twarde zawieszenie, bo w Seacie każdy wybój był odczuwalny (szczególnie na tych 205).
Z minusów, jeśli chodzi o Seata to mogę zaliczyć wykończenie wnętrza - wszechobecne twarde, piszczące i skrzypiące plastiki oraz kiepskie uszczelki drzwi i okien. Co do uszczelek to może poprawili, ale jak oglądałem tą nową Ibizę, to jestem pewien, że wykończenie wnętrza będzie równie kiepskie.
No i druga sprawa to ASO. Polecam przeczytać opinie o ASO w Twojej okolicy, bo to co ja przeszedłem u siebie zakrawa o absurd. W skrócie - nie znają się kompletnie na niczym, a jak już nawet mają coś wymienić to więcej uszkodzą niż naprawią.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez maslakKup żonie Toura i najlepszy wybórsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Chris11Posiadałem Ibizę 6L i mogę potwierdzić... Prowadzenie w zakrętach było bardzo dobre, z tym, że ja dodatkowo miałem papeć 205/45/16.
No i trzeba jednak lubić twarde zawieszenie, bo w Seacie każdy wybój był odczuwalny (szczególnie na tych 205).
Z minusów, jeśli chodzi o Seata to mogę zaliczyć wykończenie wnętrza - wszechobecne twarde, piszczące i skrzypiące plastiki oraz kiepskie uszczelki drzwi i okien. Co do uszczelek to może poprawili, ale jak oglądałem tą nową Ibizę, to jestem pewien, że wykończenie wnętrza będzie równie kiepskie."Uczciwy człowiek szuka prawdy, kłamca jest patologicznie wszechwiedzący"
Komentarz
-
-
A ja bym polecił wybrać się z żoną do salonów i niech zasiądzie w każdym z tych aut. Podejrzewam że najbardziej spodoba jej się wnętrze Polo, potem Skoda a na końcu Ibiza. Ja mam takie wrażenia, chociaż to może nie być w 100% obiektywne, bo trzeba by porównywać takie same wersje wyposażenia, a ja chyba w VW siedziałem bogatym, a Ibiza bieda (nie mogłem uwierzyć jak tandetne są plastiki).
Ktoś podał tutaj linka do promocji VW i te polo 1.4 85KM za mniej niż 50.000zł wygląda ciekawe.
Co do silnika to myślę podobnie jak koledzy - bezpieczniejszym rozwiązaniem będzie 1.4 85KM. Do miasta w zupełności wystarczy. Silnik 1.2 TSI 85KM zaskoczył mnie baaaardzo pozytywnie podczas jazdy, ale hałas jaki wydawał na wolnych obrotach w testowym aucie z przebiegiem 5000km nie napawał optymizmem (podejrzewam że to był ten słynny napinacz).
Komentarz
-
-
Ale ja nie generalizuje, a już na pewno nie pisałem o ergonomii wnętrza. Pisałem o JAKOŚCI wykończenia, którą miałem okazję macać i która IMHO niewiele się różni od poprzedniej wersji.
A znając ciągoty producentów motoryzacyjnych do oszczędzania z każdą zmianą modelu (jak debiutowała wersja 6L to miała deskę z miękkiego materiału - po liftingu został już tylko twardy plastik), to trzeba się będzie cieszyć, jeśli tylko nie będzie gorzej.
Komentarz
-
-
Bez dwóch zdań dla kobiety do miasta wybrałbym sprawdzoną konstrukcję wolnossącą. Ludzie, nie popadajcie w paranoje. Jeszcze stosunkowo niedawno 100KM miały tylko auta wyścigowe. Po co komu do miasta samochód z turbo doładowaniem i taką mocą? Im więcej mocy z mniejszej pojemności tym więcej problemów.
Nie rozumiem też dlaczego niektórzy uważają, że w mieście nie trzeba chłodzić sprężarki. Przecież czy w mieście, czy w trasie turbo cały czas działa. Skoro działa to się grzeje. A jak się zagrzeje i nie da się jej ochłodzić to wiadomo co będzie po kiludziesięciu tysiącach km.
To są moje 3 grosze.
P.S. Ja gdybym kupował dla Swojej Ukochanej auto za 50 000pln wybrałbym przede wszystkim najbardziej bezpieczne. Wejdź sobie na stronę euro ncap i popatrz na testy zderzeniowe i wyniki wybranych modeli.
Pozdrowienia
Komentarz
-
-
przemkowski, myślę że nissan patrol da radę :wink:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
przemkowski,
nie chodzi wcale o grzanie się turbosprężarki tylko o to, żeby w czasie kiedy ona się jeszcze kręci miała zapewnione smarowanie. Jeżeli odczekasz chwilę to obroty spadą z kilkuset tysięcy / min i po wyłączeniu silnika szybko się zatrzyma. Jeżeli nie poczekasz to będzie pracować na sucho. Temperatura nie ma nic do tego.Pozdrawiam
Marcin
Komentarz
-
Komentarz