Skoda Octavia O1 RS czy toleruje LPG

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • remiik26
    Classic
    • 2013
    • 7

    Skoda Octavia O1 RS czy toleruje LPG

    Zamieszczone przez kazik4x4
    Pierdolenie głupot i nic więcej. Bajkopisarstwo. Szczególności opis licytacji komorniczej - bo komornik leszcz i do licytacji dopuszcza dziadów bez wadium - patrz licytacja MANa.
    No niestety wadium obowiązuje obligatoryjnie przy licytacji nieruchomości. A w pozostałych przypadkach nie - komornik może, ale nie musi uzależnić udział od wpłaty wadium. I - niestety - częste są przypadki dogadywania się i robienia tzw. "poruty" na licytacjach.

    Ja rozumiem, że chciałeś sobie coś tak j&&nąć z rana dla poprawy humoru, ale trafiłeś kulą w płot.

    I cytowania popraw, bo to ja pisałem o naklejkach, a nie autor bloga.

    W sumie to miałem olać, ale... Ktoś ma Ci uwierzyć, że Twoja Żona stanęła pod garażem na minutę, żeby kupić bilecik, żeby przeparkować ? :lol:
    No straszne głupoty pitolisz... A gdyby nawet tak właśnie było, w co nie wierzę, to:
    - nie zdążyłby jej nakleić
    - Twoja reakcja była adekwatna jak przywalenie siekierą za krzywe spojrzenie...
    remik
  • Morrigar
    Classic
    • 2011
    • 30

    #2
    Skoda Octavia O1 RS czy toleruje LPG

    Witam, zastanawiam się zad zakupem gazu do swojej skody tyle że jest to spory wydatek a powtórne nie wiem czy 1.8turbo lubi gaz. Każdy gazownik powie mi ze wszystko będzie w porządku autko nawet będzie paliło tyle gazu co benzyny. Lecz przezorny zawsze ubezpieczony i wole zapytać się o waszą rade. Osobiście dużo nie jeżdżę dlatego gaz zwrócił by mi się powoli i nie wiem czy nie narobię sobie z tego tytułu tylko biedy. Co o tym sądzicie? Głównie pisze tu do ludzi którzy jeździli na gazie z takim silnikiem...

    ps. Nie znalazłem żadnego starego postu na ten temat dlatego postanowiłem stworzyć nowy...
    Jest: Octavia I RS 1.8T
    Była: Felicja FL 1.3MPI

    Komentarz

    • skalar
      Rider
      • 2010
      • 575

      #3
      u mnie bez problemu lpg działa.
      były juz tematy na ten temat opcja szukaj .

      Komentarz

      • baca10
        RS
        • 2009
        • 6225

        #4
        Morrigar, kolega ma zamontowany i nie narzeka

        Komentarz

        • ccLot
          Rider
          • 2009
          • 334

          #5
          Co prawda moja to nie RS, ale spójrz tutaj

          Gazuje się i to bezproblemowo i najlepiej wystroić na hamowni.

          pozdrawiam
          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=51370

          Komentarz

          • Northeusz
            RS
            • 2010
            • 1677
            • Octavia I (1U2)
            • AUM 1.8 20VT 150 KM

            #6
            Możesz spokojnie zakładać i nie obawiać się. Silniki 1.8T z LPG współpracują bez najmniejszych problemów. Nie oszczędzaj jednak na instalcie i nie zakładaj "po kosztach". Nawet ta droższa instalka przy obecnych cenach paliw zwróci Ci się dosyć szybko . W wielu wątkach znajdziesz jaka elektronika sterująca jest polecana, zalecana i chwalona. Przy tym jednak silniku istotny jest reduktor. Lepiej założyć jakiś z tych wydajniejszych z zapasem mocy, aby przy wyższych obrotach wyrabiał. Ma od najniższych obrotów do odcięcia ciągnąć równo na LPG bez zająknięcia . Hamownia, jak wcześneij koledzy wspomnieli jest też dobrym pomysłem, bo łatwo jest wychwycić utraty mocy i dokładniej wysterować. A tak to cóż - jeździsz jak na benie co do dynamiki, tyle że o wiele taniej :diabelski_usmiech
            Pozdrawiam
            Northeusz

            Komentarz

            • Uciech
              Drive
              • 2010
              • 45

              #7
              Witam Kolege..

              Ja założyłem i nie mam problemów... Na 'ucho' nie zauważysz różnicy w osiągach. A kalkulacja oczywista.. Zamontowano Landirenzo Omegas ...kosztowalo ale wg wyliczen juz sie zwrocilo.. Pozdrawiam,

              Komentarz

              • TwoB
                L&K
                • 2011
                • 1086
                • Octavia II (1Z3)
                • BSE 1.6 MPI 102 KM

                #8
                ...a jaki jest apetyt tego silniczka na LPG?
                SATYNOWA O2 Tour
                Z pozdrowieniami
                Bartek

                Komentarz

                • ccLot
                  Rider
                  • 2009
                  • 334

                  #9
                  U mnie 1,8t AUM ~190 km w mieście można się zmieścić w 13l, przy normalnej jeździe trzeba liczyć 14-15. Raz udało mi się zrobić 17l/100km. W trasie rekord spalania to ~9l, normalna jazda ~10,5-11l, a autostrada przy predkościach koło 160-170 ponad 13.

                  Pozdrawiam
                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=51370

                  Komentarz

                  • Derafi
                    Drive
                    • 2007
                    • 49
                    • Octavia I (1U2)
                    • AZJ 2.0 MPI 115 KM

                    #10
                    Ja mam RS i po zagazowaniu 2 dni temu i nie jestem zadowolony i chyba wywalę ją zapłaciłem nie mało i potencjał jest jej jest na 300 KM a i firma jest znana i ceniona w regionie.Ale ten samochód nie jeździ na LPG.
                    -Octavia 1.9 110 AHF Combi "Elegance''
                    -Octavia 1.9 110 ASV Combi "Style"
                    -Vw CADDY 105 ...... BLaszak
                    -Octavia 1.8 T VRS

                    Komentarz

                    • Maicroft
                      Moderator
                      S_OCP MemberModeratorr
                      • 2004
                      • 25757
                      • Audi

                      #11
                      Jakie klocki wsadzone. Auta o mocy znacznie wyzszej mozna zrobic i wsio jest dobrze, taki RS to nie jest jakies mocno wymagajace auto
                      Spritmonitor.de

                      Komentarz

                      • ccLot
                        Rider
                        • 2009
                        • 334

                        #12
                        Zamieszczone przez Maicroft
                        Jakie klocki wsadzone. Auta o mocy znacznie wyzszej mozna zrobic i wsio jest dobrze, taki RS to nie jest jakies mocno wymagajace auto
                        Można oczywiście zagazować mocniejsze auta, ale przy 4 cylindrach i mocy ponad 200 km robi się problem z wydajnością wtryskiwacza gazowego na cylinder.
                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=51370

                        Komentarz

                        • Northeusz
                          RS
                          • 2010
                          • 1677
                          • Octavia I (1U2)
                          • AUM 1.8 20VT 150 KM

                          #13
                          Zamieszczone przez Derafi
                          Ja mam RS i po zagazowaniu 2 dni temu i nie jestem zadowolony i chyba wywalę ją zapłaciłem nie mało i potencjał jest jej jest na 300 KM a i firma jest znana i ceniona w regionie.Ale ten samochód nie jeździ na LPG.
                          Napisz dokładnie co się dzieje i jakie komponenty masz zainstalowane: reduktor, wtryski, sterownik... Silnik 1.8T zna chyba każdy gaziarz, ceniony i znany tym bardziej. Podjeżdżaj do firmy i zgłaszaj ikm to, bo instalacja MUSI działać. Myślę, że jest to kwestia regulacji, pomimo znakomitej renomy firmy. Może być jeszcze sytuacja, że zaoszczędzili na reduktorze i nie wyrabia lub na wtryskach - pomimo tego, że zapłaciłeś nie mało.

                          [ Dodano: Pią 27 Sty, 12 23:12 ]
                          Zamieszczone przez ccLot
                          Można oczywiście zagazować mocniejsze auta, ale przy 4 cylindrach i mocy ponad 200 km robi się problem z wydajnością wtryskiwacza gazowego na cylinder.
                          Kolega napisał, że instalkę ma raczej wydajną "i potencjał jest jej jest na 300 KM", nie wspomniał, że ma silnik dłubnięty, czyli ma 180 KM. Czyżby wydajnej instalacji nie dostroili po prostu?
                          Pozdrawiam
                          Northeusz

                          Komentarz

                          • ccLot
                            Rider
                            • 2009
                            • 334

                            #14
                            Zamieszczone przez Northeusz
                            "i potencjał jest jej jest na 300 KM"
                            no właśnie jestem ciekaw jakie wtryski założyli, już doczytałem, że Hana starcza do 300km.

                            Zamieszczone przez Northeusz
                            że ma silnik dłubnięty, czyli ma 180 KM
                            przecież to seria w RS.
                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=51370

                            Komentarz

                            • Derafi
                              Drive
                              • 2007
                              • 49
                              • Octavia I (1U2)
                              • AZJ 2.0 MPI 115 KM

                              #15
                              mam gdzieś tą specyfikacje tej instalacji wieczorem siądę i opisze.A samochód na tym lpg po prostu jeździ jak by miał mniej mocy a oni mnie zapewniali ze jak bym chciał dłubać to nie ma problemu bo ona wydoli.Jednak jest tak że mi się wydaje że ona nie daje rady teraz a nie wyobrażam sobie jak by było przy 210KM. A stwierdzenie tych co zakładali że silnik już jest zakatowany i turbinę słychać.No a instalacja jest zajebista. :evil:W poniedziałek jadę na hamownie i zobaczymy co to wszystko warte.
                              -Octavia 1.9 110 AHF Combi "Elegance''
                              -Octavia 1.9 110 ASV Combi "Style"
                              -Vw CADDY 105 ...... BLaszak
                              -Octavia 1.8 T VRS

                              Komentarz

                              • ccLot
                                Rider
                                • 2009
                                • 334

                                #16
                                Zamieszczone przez Derafi
                                W poniedziałek jadę na hamownie i zobaczymy co to wszystko warte.
                                Najlepiej jak byś zabrał "gazmistrza" na hamownie, żeby mógł porządnie zestroić instalację.
                                Turbinę zawsze słychać.
                                Daj koniecznie specyfikację instalki.

                                Pozdrawiam
                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=51370

                                Komentarz

                                • Northeusz
                                  RS
                                  • 2010
                                  • 1677
                                  • Octavia I (1U2)
                                  • AUM 1.8 20VT 150 KM

                                  #17
                                  Zamieszczone przez ccLot
                                  Zamieszczone przez Northeusz
                                  "i potencjał jest jej jest na 300 KM"
                                  no właśnie jestem ciekaw jakie wtryski założyli, już doczytałem, że Hana starcza do 300km.

                                  Zamieszczone przez Northeusz
                                  że ma silnik dłubnięty, czyli ma 180 KM
                                  przecież to seria w RS.
                                  No dokładnie . Toteż napisałem "nie wspomniał, że ma silnik dłubnięty, czyli ma 180 KM" -> czytaj: silnik ma 180 KM, a instalacja ma potencjał na 300 KM. Zagazowanie takiego silnika to nie jest wielka sztuka, powiedzmy sobie szczerze. Z dużym zapasem zakłada sie Scorpina GT, odpowiedznie wtryski i wszystko gra . Tylko trzeba to z głową wszystko porobić. Da się to spokojnie ogarnąć, skoro na gazie bez problrmu jeżdżą samochody ponad dwukrotnie mocniejsze.
                                  Pozdrawiam
                                  Northeusz

                                  Komentarz

                                  • Derafi
                                    Drive
                                    • 2007
                                    • 49
                                    • Octavia I (1U2)
                                    • AZJ 2.0 MPI 115 KM

                                    #18
                                    reduktor- KME gold
                                    zawór odcinający -valtec
                                    wielozawór- tomasetto
                                    jednostka sterująca -compact
                                    wtryskiwacze -hana

                                    To ma ogarniać to do 300 km tak zostałem zapewniony że będzie Oki a nie jest :evil: :evil:
                                    A co do mocy to wiedzieli bo byłem przed montażem 2 razy.Wiedzieli co to za auto i moc jaką ma.
                                    -Octavia 1.9 110 AHF Combi "Elegance''
                                    -Octavia 1.9 110 ASV Combi "Style"
                                    -Vw CADDY 105 ...... BLaszak
                                    -Octavia 1.8 T VRS

                                    Komentarz

                                    • ccLot
                                      Rider
                                      • 2009
                                      • 334

                                      #19
                                      Zamieszczone przez Northeusz
                                      czytaj: silnik ma 180 KM
                                      dobra trochę pokręciłem, źle zrozumiałem

                                      Zamieszczone przez Northeusz
                                      Zagazowanie takiego silnika to nie jest wielka sztuka, powiedzmy sobie szczerze. Z dużym zapasem zakłada sie Scorpina GT, odpowiedznie wtryski i wszystko gra . Tylko trzeba to z głową wszystko porobić. Da się to spokojnie ogarnąć, skoro na gazie bez problrmu jeżdżą samochody ponad dwukrotnie mocniejsze.
                                      Oczywiście, że zagazowanie 1,8t 180 km nie jest jakimś wyczynem, wiem bo mam.
                                      A tak z ciekawości jaki kolega zna najmocniejszy 4 cylindrowy zagazowany samochód.

                                      [ Dodano: Sob 28 Sty, 12 14:03 ]
                                      Zamieszczone przez Derafi
                                      reduktor- KME gold
                                      na pewno wersja do turbo, może tutaj leży problem. Są różne wersje tego reduktora.

                                      Zamieszczone przez Derafi
                                      wtryskiwacze -hana
                                      jaki kolor?
                                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=51370

                                      Komentarz

                                      • Derafi
                                        Drive
                                        • 2007
                                        • 49
                                        • Octavia I (1U2)
                                        • AZJ 2.0 MPI 115 KM

                                        #20
                                        No właśnie wróciłem od innego gazownika i powiedział że jest dobra ale REGULACJA, REGULACJA i jeszcze raz REGULACJA.No ja się nie znam na tym ale miało być do turbo a wtryski nie powiem bo nie wiem nawet.Jeszcze zobaczę inny gaz.Jak się już coś wyjaśni napisze na forum.
                                        -Octavia 1.9 110 AHF Combi "Elegance''
                                        -Octavia 1.9 110 ASV Combi "Style"
                                        -Vw CADDY 105 ...... BLaszak
                                        -Octavia 1.8 T VRS

                                        Komentarz

                                        • ccLot
                                          Rider
                                          • 2009
                                          • 334

                                          #21
                                          Zamieszczone przez Derafi
                                          No właśnie wróciłem od innego gazownika i powiedział że jest dobra ale REGULACJA, REGULACJA i jeszcze raz REGULACJA.No ja się nie znam na tym ale miało być do turbo a wtryski nie powiem bo nie wiem nawet.Jeszcze zobaczę inny gaz.Jak się już coś wyjaśni napisze na forum.
                                          Masz może vaga?
                                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=51370

                                          Komentarz

                                          • Maicroft
                                            Moderator
                                            S_OCP MemberModeratorr
                                            • 2004
                                            • 25757
                                            • Audi

                                            #22
                                            Reduktor spokojnie ogarnie taka moc.

                                            Wtryski, jakie Hana.

                                            Hana 2000 niebieskie sa do 240KM, zielone do 200KM, wiec na styk.

                                            Chyba ze to sa 2100 to czerwone przy niskim cisnieniu 1,2bar obsluza taki silnik z RS-a.

                                            Nawierty w kolektorze zrobione z glowa??

                                            Kwestia jak to jest tez poskladane.

                                            Nie przelacza sie przy max bucie na Pb ??

                                            Nie mogli tego poskladac na jakims Stagu, albo Techu
                                            Spritmonitor.de

                                            Komentarz

                                            • Northeusz
                                              RS
                                              • 2010
                                              • 1677
                                              • Octavia I (1U2)
                                              • AUM 1.8 20VT 150 KM

                                              #23
                                              Zamieszczone przez ccLot
                                              Zamieszczone przez Northeusz
                                              czytaj: silnik ma 180 KM
                                              dobra trochę pokręciłem, źle zrozumiałem

                                              Zamieszczone przez Northeusz
                                              Zagazowanie takiego silnika to nie jest wielka sztuka, powiedzmy sobie szczerze. Z dużym zapasem zakłada sie Scorpina GT, odpowiedznie wtryski i wszystko gra . Tylko trzeba to z głową wszystko porobić. Da się to spokojnie ogarnąć, skoro na gazie bez problrmu jeżdżą samochody ponad dwukrotnie mocniejsze.
                                              Oczywiście, że zagazowanie 1,8t 180 km nie jest jakimś wyczynem, wiem bo mam.
                                              A tak z ciekawości jaki kolega zna najmocniejszy 4 cylindrowy zagazowany samochód.
                                              Było to bodajże Subaru Impreza STI + modzony silniczek :diabelski_usmiech. A ten, który najbardziej uwielbiam i doceniam to mój , z tym że mój nie jest RS. Podejrzewam, że tutaj u kolegi Derafi jeżeli czegoś nie spaprali przy zakładaniu instalacji to nie przyłożyli się do regulacji.
                                              Pozdrawiam
                                              Northeusz

                                              Komentarz

                                              • ccLot
                                                Rider
                                                • 2009
                                                • 334

                                                #24
                                                Zamieszczone przez Northeusz
                                                Było to bodajże Subaru Impreza STI + modzony silniczek :diabelski_usmiech . A ten, który najbardziej uwielbiam i doceniam to mój , z tym że mój nie jest RS. Podejrzewam, że tutaj u kolegi Derafi jeżeli czegoś nie spaprali przy zakładaniu instalacji to nie przyłożyli się do regulacji.
                                                Faktycznie też sobie przypomniałem, że kiedyś widziałem impreze zagazwoaną w jakimś warsztacie.

                                                Porządna regulacja powinna pomóc bo graty faktycznie powinny obsłużyć 180 km bez mrugnięcia okiem, ale to tylko wróżenie z fusów.
                                                Ciekawe na czym stanie.
                                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=51370

                                                Komentarz

                                                • Northeusz
                                                  RS
                                                  • 2010
                                                  • 1677
                                                  • Octavia I (1U2)
                                                  • AUM 1.8 20VT 150 KM

                                                  #25
                                                  Zamieszczone przez ccLot
                                                  Zamieszczone przez Northeusz
                                                  Było to bodajże Subaru Impreza STI + modzony silniczek :diabelski_usmiech . A ten, który najbardziej uwielbiam i doceniam to mój , z tym że mój nie jest RS. Podejrzewam, że tutaj u kolegi Derafi jeżeli czegoś nie spaprali przy zakładaniu instalacji to nie przyłożyli się do regulacji.
                                                  Faktycznie też sobie przypomniałem, że kiedyś widziałem impreze zagazwoaną w jakimś warsztacie.

                                                  Porządna regulacja powinna pomóc bo graty faktycznie powinny obsłużyć 180 km bez mrugnięcia okiem, ale to tylko wróżenie z fusów.
                                                  Ciekawe na czym stanie.
                                                  Mam nadzieję, że gazmani nie powiedzą czegoś na zasadzie "ten silnik na LPG lepiej jeździć nie będzie panie, bo go LPG się nie nadaje", bo to będzie tylko świadczyć odpowiednio o zakładzie i o niczym więcej. Skoro zakład ma dobrą opinię, to chyba ogarną temat.
                                                  Pozdrawiam
                                                  Northeusz

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...