osłona pod silnikiem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • t_kucyk
    Ambiente
    • 2010
    • 147
    • Volkswagen

    #51
    Zamieszczone przez Biszczu
    t_kucyk, pamiętaj, że O1 jest dużo niższa niż O2
    Wiem, ale drogi w naszym pięknym kraju - zwłaszcza w jego wschodniej części - potrafią momentami mocno zaskakiwać. Dodaj się do tego muldy lodu na bocznych drogach i już po plastikowej osłonie. Do następnego auta też będzie stalowa płyta :-)

    Komentarz

    • aniol
      RS
      • 2012
      • 5228
      • Octavia I combi (1U5)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

      #52
      Biszczu, Dokładnie jak piszesz.Ja też mam ASV wymieniłem boczne osłony przy wymianie rozrządu i jeżdzę nic nie urywając.Trochę rozwagi i będzie dobrze.
      http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
      Pozdrawiam ANIOL

      Komentarz

      • kabi_007
        Rider
        • 2011
        • 412
        • Octavia I (1U2)
        • AXR 1.9 TDI PD 101 KM
        • CZDA 1.4 TSI 150 KM

        #53
        Już nowa osłona założona. Kupiłem z rezaw-plast. Z montażem nie było problemu. Wszystkie otwory spasowały. Zobaczymy ile wytrzyma. :?:
        O1-->O3--> ?

        Komentarz

        • lockin
          Rider
          • 2013
          • 691
          • Superb II (3T4)

          #54
          Panowie przyszla mi oslona pod silnik kupiona na aukcji ponizej. Sama oslona wydaje sie OK w stosunku do ceny, jest tyko jeden problem a mianowicie mocowanie gdyz ne dostalem zadnych zaczepow/śrób do mocowania. Ktoś może mi powiedziec ile czego bede potrzebował? Mocowane bedzie zamiast krotkiej metalowej oslony w 1.6 MPI o2 Tour.

          Kliknij mnie
          JEST >>> O2FL by Lockin

          BYŁA >>> O3 1.8 TSI by Lockin
          BYŁA >>> S2FL 2015 by Lockin
          BYŁA >>> O3 Black 2013 by Lockin
          BYŁA >>> O2 Tour 2011 by Lockin

          Komentarz

          • Borsuk2
            L&K
            • 2010
            • 1203

            #55
            lockin, będziesz potrzebował trzech śrub M6/15 mm najlepiej porządnych nierdzewnych (nie cynkowanych) i trzech podkładek. Dodatkowo użyjesz oryginalnych wkrętów, które będziesz miał po odkręceniu fabrycznej krótkiej osłony (ona też jest plastikowa :wink: ).
            Fajna stronka

            Komentarz

            • Qstachu
              Ambiente
              • 2013
              • 131

              #56
              Troszkę odgrzewam ;-) ostatnio urwałem z lekka plastikową osłonę ale jakoś udało się ją założyć tyle że to chwilowe, myślę o metalowej i pojawia się pytanie, chińska czarna czy aluminiowa z allegro? Obie w podobnej cenie około 250 zł, osobiście lepiej mi się widzi aluminiowa ale jest pełna bez otworów do chłodzenia, za to czarna ma dziury ale podobno trzeba Tuleje zakładać bo się prześwit zmniejsza (więcej niż przy aluminiowej). A co do tych tuleji dużo roboty?
              Było : Skoda Favorit 1.3 LPG
              Peugeot 306 1.9 D
              Daewoo Nubira II kombi 2.0 LPG
              VW Polo 1.4 PB
              Daewoo Nexia 1.5 LPG

              Jest: Fiat Panda 1.1 PB
              Skoda Octavia I 1.8T LPG

              Komentarz

              • Lashlo
                L&K
                S_OCP Member
                • 2007
                • 1455

                #57
                Qstachu, Kolego, ja kupiłem chińską z allegro, za komplet chyba 100 kilkadziesiąt zł (nie pamiętam).
                Problem jest taki, że jest ona wykonana z dość mało elastycznego plastiku i otwory są również nie za dokładnie zrobione. Ale po 2 h męczarni zamonotowałem osłonę z kumplem i przy ostatnim zrzucaniu osłony (przegląd z rozrządem) nie było już problemu-plastik się "ułożył".
                Co do metalowej-jak jest niedokładnie wykonana, to osłona metalowa raczej się "nie ułoży" ;-)
                Pozdr.

                Komentarz

                • Voit
                  Elegance
                  • 2010
                  • 816

                  #58
                  Qstachu, sprawdź, jak jest mocowana ta aluminiowa osłona.
                  Bo jeśli w punktach mocowania oryginalnej osłony plastikowej, to od razu sobie odpuść...
                  Stalowa osłona jest mocowana na wspornikach mocowanych w ramie auta.
                  Jeśli ta aluminiowa jest mocowana tak jak plastikowa, to również ją zgubisz, tylko szybciej.
                  ...Pytam, bo jakiś czas temu na Forum ktoś pokazywał taką aluminiowa osłonę z ryflowanej blachy.

                  Komentarz

                  • Qstachu
                    Ambiente
                    • 2013
                    • 131

                    #59
                    Zdaje sobie sprawę że metalowa gorsza do montażu i ułożenia ale jak już mam się bawić to raczej wolałbym jakąś metalową (chociaż spokojniejsze sumienie że lepiej chroni:P).Tylko dalej mam obawy z wcześniejszego postu:
                    Ameliniowa :P

                    Zwykła metalowa

                    I jeszcze zwykła metalowa wydaje się być masywniejsza/mocniejsza przez wytłoczenia, praktycznie bym ją brał ale martwi mnie ten prześwit.Może ktoś miał taką aluminiową i może coś o niej powiedzieć?Bo 210zł za kawał blachy tyle że przyciętej i zagiętej to chyba nie jest super cena tym bardziej że nie ma wytłoczeń ani wlotów powietrza, ale z kolei nie trzeba się martwić rdzą i ciepło lepiej odprowadza itp.
                    Było : Skoda Favorit 1.3 LPG
                    Peugeot 306 1.9 D
                    Daewoo Nubira II kombi 2.0 LPG
                    VW Polo 1.4 PB
                    Daewoo Nexia 1.5 LPG

                    Jest: Fiat Panda 1.1 PB
                    Skoda Octavia I 1.8T LPG

                    Komentarz

                    Pracuję...