pozdro dla OCP- ka płci pięknej widzianego w Octavi I 4x4 KNS na obwodnicy Krakowa w sobotę w porannych godzinach.
[O2] 300 000 km z O2 1.9 TDI
Zwiń
X
-
[O2] 300 000 km z O2 1.9 TDI
Czy kogoś z forumowiczów O2 1.9 TDI dobiła na liczniku do liczby 300 000 km, bo ja kupiłem auto z myślą trzymania go 4-5 lat i wtedy właśnie przy moim użytkowaniu bolid osiągnie taki przebieg, ale ostatnio mam coraz bardziej mieszane myśli czy to dobry pomysł w aucie zaprojektowanym przez księgowych :diabelski_usmiech Może ktoś doświadczył tak zacnego przebiegu i może się pochwalić lub pożalić (oby nie) czy warto do tego momentu trzymać auto?
-
-
natash, Mój kolega ma firmową skodzinkę i nalatał już koło 300-bez najmniejszego problemu.Rocznik 2008 maj.
Też czytam o tych różnych awariach mechaniki i miałem ambiwalentne odczucia-mimo,że mam założony już nowy silnik :szeroki_usmiech .
Ale co tam jak dbasz tak masz.....te silniki są zaprojektowane na 500tyś.
Następna będzie panamera....????
Bo trzeba leczyć przyczyny, a nie skutki...
Komentarz
-
-
To ja mam dopiero połowe z tej 500 i nie narzekam. Co prawda BKD, dwumas, turbina itd a czy w innych modelach, markach nie dokłada się. Czytam różne głupoty o skodach i ludzią po prostu w d... sie przewraca. chcieli by za darmo, długowieczne i bezawaryjne a tak się nie da. Juz szukam "nowej" skody ale tylko dlatego żeby odmłodzić roczki.
Kolega jak chce zmienić (faceci tak mają) to tylko przyklasnąć pomysłowi. Nie można się przyzwyczajać.Nabytek w 04.2010 r czyli 2,0 TDI.
Po drodze Verso 2,0 D4D, Auris 1,6 Velmatec
A teraz jest 1,4 TSI z 2012
Komentarz
-
-
Re: 300 000 km z O2 1.9 TDI
Zamieszczone przez natashCzy kogoś z forumowiczów O2 1.9 TDI dobiła na liczniku do liczby 300 000 km, bo ja kupiłem auto z myślą trzymania go 4-5 lat i wtedy właśnie przy moim użytkowaniu bolid osiągnie taki przebieg, ale ostatnio mam coraz bardziej mieszane myśli czy to dobry pomysł w aucie zaprojektowanym przez księgowych :diabelski_usmiech Może ktoś doświadczył tak zacnego przebiegu i może się pochwalić lub pożalić (oby nie) czy warto do tego momentu trzymać auto?
Ale na OCP zostań jak najbardziej
P.S. Przez księgowych to był zaprojektowany 1,4tsi
[ Dodano: Nie 11 Mar, 12 09:36 ]
Zamieszczone przez abstinentdokładnie, szuka, kombinuje aż mu się w końcu z tego krakania silnik wysra i będzie później płacz i przesiadka na jeszcze gorsze trupy :diabelski_usmiech4x4
Komentarz
-
-
Re: 300 000 km z O2 1.9 TDI
Zamieszczone przez natashCzy kogoś z forumowiczów O2 1.9 TDI dobiła na liczniku do liczby 300 000 km,
Komentarz
-
-
300 kkm to chyba niejedna czeszka z TVN-u dociągnęła, więc nie jest to IMHO jakiś tam super duper wynik. Ja sprzedawałem Paska AWX z przebiegiem 270 kkm i nie zrobiłbym tego gdyby nie okazja do zakupu dużo świeższego samochodu.
Chłopaki mają rację, jak masz się męczyć to sprzedaj ją, i kup coś taniego i wolnossącego.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez demmsiJa widzę natash że ty nie chcesz tego swojego auta :diabelski_usmiech Sprzedaj je i będzie po kłopocie.Zamieszczone przez abstinentdokładnie, szuka, kombinuje aż mu się w końcu z tego krakania silnik wysra i będzie później płacz i przesiadka na jeszcze gorsze trupy :diabelski_usmiechZamieszczone przez AdamBnatash, ty nas zamęczysz :diabelski_usmiechZamieszczone przez DzidaChłopaki mają rację, jak masz się męczyć to sprzedaj ją, i kup coś taniego i wolnossącego."Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kowal 2002natash, u mnie w firmie dwie najstarsze OII 1,9 BXE mają ok. 270 tyś przebiegu. Jedna bezproblemowa ( ori turbina i sprzęgło ) a druga ( najstarsza ) przy ok. 150 tyś km. miała robiony wałek, bo się wytarł.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez OctavianosZamieszczone przez kowal 2002natash, u mnie w firmie dwie najstarsze OII 1,9 BXE mają ok. 270 tyś przebiegu. Jedna bezproblemowa ( ori turbina i sprzęgło ) a druga ( najstarsza ) przy ok. 150 tyś km. miała robiony wałek, bo się wytarł.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piotrek_osZamieszczone przez OctavianosZamieszczone przez kowal 2002natash, u mnie w firmie dwie najstarsze OII 1,9 BXE mają ok. 270 tyś przebiegu. Jedna bezproblemowa ( ori turbina i sprzęgło ) a druga ( najstarsza ) przy ok. 150 tyś km. miała robiony wałek, bo się wytarł.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez OctavianosZamieszczone przez kowal 2002natash, u mnie w firmie dwie najstarsze OII 1,9 BXE mają ok. 270 tyś przebiegu. Jedna bezproblemowa ( ori turbina i sprzęgło ) a druga ( najstarsza ) przy ok. 150 tyś km. miała robiony wałek, bo się wytarł.
Dzizasssss
Komentarz
-
-
Luzik Panowie...
BTW.
Zamieszczone przez OctavianosSorry, ale denerwuje mnie to jak czytam ... tyś. ...
Oczywiście nie usprawiedliwiam się "teorią tłumu", to w 100% mój błąd i obiecuję poprawę :wink: .
EDIT.
Nie róbmy już śmietnika w tym temacie.Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
A może chłopaki mają na to papiery. :szeroki_usmiech
Co do tematu, to co to za problem, jak silnik jest z wadliwej serii BXE i coś się z nim stanie to kupisz "nowy" za 2000 + 1000 robota i sru dalej. A jak się boisz to przy awarii zawsze możesz pokusić się o zainstalowanie pod maską SDI. :diabelski_usmiech
Opcja sprzedaży: policz za ile kupiłeś, ile stracisz, ile musiałbyś wydać na nowy pakiet startowy, co byś za to kupił, a na końcu pomyśl co masz i czy warto w cenie nowego silnika pakować się w coś innego może mniej pewnego.
Ja jestem w sytuacji gdzie auto dobija do 300 000km silnik jest do robienie, ale osobiście wole zrobić/wymienić silnik niż pakować się w niepewne auto. Tu wiem, że przebieg ori i 100% niebity.W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
Komentarz
-
Komentarz