poduszka silnika

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • gregor-p
    Classic
    • 2012
    • 37

    poduszka silnika

    Zamieszczone przez YoungMc
    udanej imprezki tam zatem ) ...
    a tak wlasnie sie zlozylo ze jestem "gwiazda" hehe
    hah specjalnie nie wpadnie bo by stawiał
  • Cubarius
    Ambiente
    • 2011
    • 148

    #2
    poduszka silnika

    Mam pytanie, jakie sa objawy uszkodzonej lapy czy poduszki przedniej silnika? Czy moze to byc drganie kierownicy podczas przyspieszania, a szczegolnie hamowania? Przeguby wew ok - sprawdzane w 5 stacjach obslugi. Wymienione tarcze tyl i klocki tydzien temu, przod tarcze i klocki ok. 5000 km temu, a jak hamuje to drga. Gumy na stabiliz, tuleje wahacza, opony, sworznie, sprezyny i nie wiem co tam jeszcze - geometrie, wywazaniaitp.. Wszystko wymienione. Dodam, ze najwieksze drganie przy lekkim hamowaniu 120-80 km/h. Mechanior powiedzial, ze to tarcze (ale nikt nie sprawdzal zegarem) i ze poduszka silnika. A i wymienialem poduszki amorkow tydzien temu i caly czas drzy. Czytalem gdzies, ze poducha moze tez drgania powodowac. Nie chce, zeby mi pol auta wymienili jak moga tylko "cos"
    Aby zawsze dotrzeć do celu...

    Komentarz

    • S3 CHRIS
      Elegance
      • 2006
      • 979
      • Octavia I (1U2)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

      #3
      jak miałem poduszke uszkodzona to mi przegub rozwalało bo sie silnik przesuwał przy przyspieszaniu :roll: wiec jak przeguby ci nie leca to raczej poduszka to nie jest
      ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

      ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

      Komentarz

      • yogi_at_pozen
        Rider
        • 2011
        • 418

        #4
        Bedzie to podpowiedz laika motoryzacyjnego ale moze cos naprowadzi.

        Hamulce tylnie wymieniales niedawno - one raczej winne nie sa. Przy hamowaniu, szczegolnie ostrym ciezar samochodu przesuwa sie na przod i tyl wykonuje stosunkowo niewiele pracy - w dodatku drgania nie bylyby wyczuwalne na kierownicy.

        Przod (hamulce) wymieniales jakies 5kkm wiec moze byc tak ze zalozyles/zalozyli Ci jakies gowniane zamienniki i sie po prostu "wygły"

        Dwa pytania: drzy przy przyspieszaniu czy hamowaniu bo stwierdzenie "...podczas przyspieszania, a szczegolnie hamowania?" jest co najmniej dwuznaczne

        Pytanie drugie dotyczy hamowania: czy drzy caly samochod czy tylko kierownica - jesli to drugie to IMHO bedzie to winna ukladu hamulcowego.

        Pozdrawiam i powodzenia w poszukiwaniach

        Komentarz

        • Cubarius
          Ambiente
          • 2011
          • 148

          #5
          yogi_at_pozen, i tu masz racje, przy przyspieszaniu lekoo, a przy hamowaniu bardzo. Oddalem do serwisu zobaczymy jutro. Ponoc poduche mam walnieta, a znajac moje szczescie to i tarcze sie "wygly". Oj cos mi ten szkodnik daje do wiwatu, ale nie dam sie, zeby mnie czeszka tak robila Dzieki

          [ Dodano: Pon 19 Mar, 12 15:53 ]
          ogolnie drzy cale auto, ale jak przyhamuje to dolacza sie kierownica
          Aby zawsze dotrzeć do celu...

          Komentarz

          • Stomil
            Classic
            • 2011
            • 24

            #6
            Jak super, że napisałeś co było przyczyną. Bardzo wszystkim pomogłeś!!!

            Komentarz

            • innotic
              Ambiente
              • 2013
              • 111
              • Octavia I (1U2)
              • AGU 1.8 20VT 150 KM

              #7
              Gdybyś miał uszkodzoną poduszkę, dałbyś radę poruszać silnikiem ręką, bo byłby słabo przez poduszkę amortyzowany
              >> Serwisujesz swoją Skodę? Ściągnij książki "Sam Naprawiam - Octavia I" <<
              >>Link alternatywny<<

              Komentarz

              • ROBAL_26
                RS
                • 2010
                • 2321
                • Octavia I combi (1U5)
                • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

                #8
                Cubarius, miałem ostatnio u siebie podobny objaw ,wymieniona cała zawiecha a przy ruszaniu lub wjeżdżaniu tyłem było czuć charakterystyczne puk , co sie okazało przy wymianie koła 2masowego to padnięta była dolna poduszka silnika ,odlew aluminiowy tak skorodował ze się rozleciała po odkręceniu , po wymianie nastała cisz , taki jest objaw walniętej poduszki silnika , natomiast twoje objawy są na 100% wywołane krzywymi tarczami ,daj je do przetocznia tokarzowi i napisz czy dalej jest tak samo czy ustało .ok

                pozdro
                Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                Komentarz

                Pracuję...