Zamieszczone przez arci9
My tu gadu-gadu, a tym czasem pojawila sie II-ka kombi...
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez RomanSTo O2 jest rejestrowana na 4 osoby ? Bo jeśli na 5 to wylatuje ze wzoru Lisaka. Mogliby ją homologować na ciężarówkę ale pewnie wtedy znowu zablokują podłokietnik tylny. No i będzie trochę drożej.
Komentarz
-
-
Normalnie jest rejestrowana na 5. Jezeli miala wyjsc z homologacjia by sie zmiescic we wzorze to musial bys ja rejestrujac na ciezarowke, zarejestrowac na 4 osoby.(
chyba że specjalnie taki patent coby Vatu nie odliczać...
:evil:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez arci9chyba że specjalnie taki patent coby Vatu nie odliczać...
:evil:
Komentarz
-
-
Po po 99 roku zmienily sie przepisy, chyba wtedy wprowadzono ten wzor Lisaka. Do 99 roku wiekszosc autek byla na 5 osob a od 2000 te same auta staly sie 4 osobowe. Wiem ze duzo osob ktore chcialy kupic auto biegly do salony czym predzej zeby sie jeszcze zalapac na stare przepisy.
Swoja droga te przepisy sa chore. Jestem za takim rozwiazaniem sprawy jak maja Niemcy. Auto stricte ciezarowe sa ciezarowe 100% odliczenia VAT-u oraz wszelkie obslugi i paliwo. Auto typu kombi, sedan czy jakie ono by nie bylo 50-50% i jestesmy w zgodzie z panstwem i soba. Jezdzimy autem i w pracy i w domu tak wiec wydatki niech tez dziela sie na polowe. Wtedy nikt nie kombinuje i wszystko gra.
Komentarz
-
-
Swoja droga te przepisy sa chore. Jestem za takim rozwiazaniem sprawy jak maja Niemcy. Auto stricte ciezarowe sa ciezarowe 100% odliczenia VAT-u oraz wszelkie obslugi i paliwo. Auto typu kombi, sedan czy jakie ono by nie bylo 50-50% i jestesmy w zgodzie z panstwem i soba. Jezdzimy autem i w pracy i w domu tak wiec wydatki niech tez dziela sie na polowe. Wtedy nikt nie kombinuje i wszystko gra.
U nas żeby wszystko ruszło, na początek przydało by się więcej "luzu", firmy mogłby sobie odliczać całość vatu obojetnie co kupią, a potem z czasem niech będzie jak u sąsiadów
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez RomanSZ liczbą osób nie zawsze było tak, że 4. Moja octa z końca 99 ma fabryczną homologacje ciężarową, a liczba osób jest 5 i nigdy nie miała blokady podłokietnika. Wszystkie te kombinacje są przede wszystkim bardziej fiskusowe niż jakiekilwiek inne.
Komentarz
-
Komentarz