My tu gadu-gadu, a tym czasem pojawila sie II-ka kombi...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Samiec
    RS
    S_OCP Member
    • 2004
    • 4287
    • Octavia I (1U2)
    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

    #26
    Zamieszczone przez arci9
    660=357+4X68
    660#629 :lol:
    wypas po pachy
    Dodam ze tak pisalo w gazetach i w necie do wersji htb/liftback
    TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
    SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
    SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

    Komentarz

    • RomanS
      Elegance
      • 2004
      • 804

      #27
      To O2 jest rejestrowana na 4 osoby ? Bo jeśli na 5 to wylatuje ze wzoru Lisaka. Mogliby ją homologować na ciężarówkę ale pewnie wtedy znowu zablokują podłokietnik tylny. No i będzie trochę drożej.
      Pzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI

      Komentarz

      • Samiec
        RS
        S_OCP Member
        • 2004
        • 4287
        • Octavia I (1U2)
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
        • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

        #28
        Zamieszczone przez RomanS
        To O2 jest rejestrowana na 4 osoby ? Bo jeśli na 5 to wylatuje ze wzoru Lisaka. Mogliby ją homologować na ciężarówkę ale pewnie wtedy znowu zablokują podłokietnik tylny. No i będzie trochę drożej.
        Normalnie jest rejestrowana na 5. Jezeli miala wyjsc z homologacjia by sie zmiescic we wzorze to musial bys ja rejestrujac na ciezarowke, zarejestrowac na 4 osoby.(czyli tak jak przed zmiana bylo w occie 1 ,ciezarowka tylko na 4 osoby zarejestrowana). Podlokietnik to sie odblokowuje we wlasnym zakeresie :wink:
        TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
        SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
        SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

        Komentarz

        • arci9
          RS
          • 2004
          • 2007

          #29
          Normalnie jest rejestrowana na 5. Jezeli miala wyjsc z homologacjia by sie zmiescic we wzorze to musial bys ja rejestrujac na ciezarowke, zarejestrowac na 4 osoby.(
          tak de facto to nie pomyślałem,że OCtaII może być na 5 - bo skoro jedynka ciężarowa jest na 4....
          chyba że specjalnie taki patent coby Vatu nie odliczać...
          :evil:

          Komentarz

          • Samiec
            RS
            S_OCP Member
            • 2004
            • 4287
            • Octavia I (1U2)
            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
            • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

            #30
            Zamieszczone przez arci9
            chyba że specjalnie taki patent coby Vatu nie odliczać...
            :evil:
            Ale wsumie jesli wagowo miesci sie we wzorze to powinni ciezarowke wypuscic na rynek ,napewno by to w sprzedarzy nie zaszkodzilo a wrecz przeciwnie(w tej chwili nie wiem czy jest inne auto osobowe tej klasy co ma ponad 629kg ladownosci) :roll:
            TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
            SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
            SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

            Komentarz

            • RomanS
              Elegance
              • 2004
              • 804

              #31
              Z liczbą osób nie zawsze było tak, że 4. Moja octa z końca 99 ma fabryczną homologacje ciężarową, a liczba osób jest 5 i nigdy nie miała blokady podłokietnika. Wszystkie te kombinacje są przede wszystkim bardziej fiskusowe niż jakiekilwiek inne.
              Pzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI

              Komentarz

              • Maicroft
                Moderator
                S_OCP MemberModeratorr
                • 2004
                • 25757
                • Audi

                #32
                Po po 99 roku zmienily sie przepisy, chyba wtedy wprowadzono ten wzor Lisaka. Do 99 roku wiekszosc autek byla na 5 osob a od 2000 te same auta staly sie 4 osobowe. Wiem ze duzo osob ktore chcialy kupic auto biegly do salony czym predzej zeby sie jeszcze zalapac na stare przepisy.
                Swoja droga te przepisy sa chore. Jestem za takim rozwiazaniem sprawy jak maja Niemcy. Auto stricte ciezarowe sa ciezarowe 100% odliczenia VAT-u oraz wszelkie obslugi i paliwo. Auto typu kombi, sedan czy jakie ono by nie bylo 50-50% i jestesmy w zgodzie z panstwem i soba. Jezdzimy autem i w pracy i w domu tak wiec wydatki niech tez dziela sie na polowe. Wtedy nikt nie kombinuje i wszystko gra.
                Spritmonitor.de

                Komentarz

                • RomanS
                  Elegance
                  • 2004
                  • 804

                  #33
                  Przepisy są chore faktycznie. A wzór Lisaka obowiązuje od 01.05.2004, czyli od wejścia nowej ustawy o VAT. Przed tą datą panowała wielka gorączka zakupowa na samochody z kratką. Sprzedawano nawet to, co jeszcze nie zdążyło do salonu dojechać.
                  Pzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI

                  Komentarz

                  • arci9
                    RS
                    • 2004
                    • 2007

                    #34
                    Swoja droga te przepisy sa chore. Jestem za takim rozwiazaniem sprawy jak maja Niemcy. Auto stricte ciezarowe sa ciezarowe 100% odliczenia VAT-u oraz wszelkie obslugi i paliwo. Auto typu kombi, sedan czy jakie ono by nie bylo 50-50% i jestesmy w zgodzie z panstwem i soba. Jezdzimy autem i w pracy i w domu tak wiec wydatki niech tez dziela sie na polowe. Wtedy nikt nie kombinuje i wszystko gra.
                    z jednej strony racja ale niemcy są wolnym krajem kilkadziesiąt lat i u nich jest normalnie.
                    U nas żeby wszystko ruszło, na początek przydało by się więcej "luzu", firmy mogłby sobie odliczać całość vatu obojetnie co kupią, a potem z czasem niech będzie jak u sąsiadów

                    Komentarz

                    • slavi
                      Rider
                      • 2004
                      • 422

                      #35
                      Zamieszczone przez RomanS
                      Z liczbą osób nie zawsze było tak, że 4. Moja octa z końca 99 ma fabryczną homologacje ciężarową, a liczba osób jest 5 i nigdy nie miała blokady podłokietnika. Wszystkie te kombinacje są przede wszystkim bardziej fiskusowe niż jakiekilwiek inne.
                      ale za to masz blokade na maxymalna wage ciagnietej przyczepy, ktora jest rowna 0 (zero)

                      Komentarz

                      • dede_adam
                        L&K
                        S_OCP Member
                        • 2004
                        • 1449

                        #36
                        Dzis bylem w salonie skody i w polowie marca powinny byc juz pierwsze II ki kombi
                        Cena ~ + 4tys od liftbacka ..... :|

                        Komentarz

                        Pracuję...