auto z b.dużym przebiegiem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Ferd
    Rider
    • 2011
    • 320

    #51
    Zamieszczone przez kasal
    dzis jade na diagnostyke, zobaczymy
    Powodzenia, napisz później co ustalono.

    Komentarz

    • kasal
      Ambiente
      • 2012
      • 168

      #52
      jasne, ze dam znać trzymajcie kciuki

      Komentarz

      • Kapuhy
        Ambiente
        • 2008
        • 132

        #53
        Popieram pomysł ustawienia licznika na mniej wiecej rzeczywisty przebieg, można spróbwać VCDS'em odczytać z EDC16 i potem to ustawić. Przynajmniej nie trzeba będzie ciągle o tym pamiętać.

        Komentarz

        • kasal
          Ambiente
          • 2012
          • 168

          #54
          jak mi ktoś toi zrobi na miejscu to nie ma problemu, ustawię

          Komentarz

          • Kapuhy
            Ambiente
            • 2008
            • 132

            #55
            Zamieszczone przez kasal
            jak mi ktoś toi zrobi na miejscu to nie ma problemu, ustawię
            Musiałbyś poszukać w swojej okolicy warsztatu (nie ASO) zajmującego się autami VAG, na pewno bądą mieć narzędzia. Znam z autopsji Twój ból - jak ustawisz właściwy przebieg to w końcu o tym zapomnisz, jeżeli z autkiem jest wszysko OK, to można to jakoś przeboleć. A co z książką - podrobiona?

            Komentarz

            • Mihau
              RS
              • 2009
              • 7460
              • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

              #56
              Sora za OT ale mam pytanie odnośnie dużych przebiegów.
              Czy 260k km przelotu dla 1.8 T ARX to dużo? Jak wszystko było robione na czas i używane z głową to można spokojnie i drugie tyle nakręcić? Jakieś negatywne skutki takiego przebiegu?
              O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

              Komentarz

              • kasal
                Ambiente
                • 2012
                • 168

                #57
                oczywiście książka jest ,wygląda na oryginał, ale.... nie jest pewnie z innego auta wydarta, a wpisane moje nr, moje naklejki

                [ Dodano: Wto 08 Maj, 12 12:48 ]
                jakie te silniki w ogołe są, jak sie sprawują 2.0 140 km - to jest to samo co i w passat b6?

                Komentarz

                • Mihau
                  RS
                  • 2009
                  • 7460
                  • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                  #58
                  kasal, a masz ten z podpisu czyli BMM 8V czy masz BKD 16V?
                  O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

                  Komentarz

                  • kasal
                    Ambiente
                    • 2012
                    • 168

                    #59
                    zaraz sparwdze dokładnie

                    Komentarz

                    • sew1981
                      RS
                      S_OCP MemberModeratoRS
                      • 2009
                      • 10918
                      • Fiat

                      #60
                      kasal, nic nie zdziałasz, jak umowa jest na "pseudoniemca" i pewnie na niej jeszcze cena niższa niż dałeś dodatkowo.
                      Sprawdź dobrze to auto, mogłeś to zrobić przed kupnem (nauczkę masz) także pod względem mechaniki, czy nie było zmasakrowane przez jakiś wypadek (np. spawane) i od tego bym uzależnił dalszą eksploatacje. Masz generalnie dwa wyjścia:
                      1. jak będzie ok mechanicznie sobie spokojnie jeździć i nie przejmować się tym przebiegiem, tak jak koledzy mówią - dbać tradycyjnie o tdika

                      2. Odprzedać to auto innym handlarzom, oni to łykną, oczywiście stracisz na tym sporo (może nawet 1/3 tego co dałeś), ale pozbędziesz się problemów, które dopiero mogą wychodzić (jeśli auto po konkretnym dzwonie się okaże). I wtedy nauczony kupisz sobie nawet tańsze (starsze
                      ), ale pewniejsze autko, z lepszego źródła (np. giełda OCP) :wink:

                      2.0 tdi w OII jest inny niż w passkach b6 (z lat 2006-7) - trwalszy. Użyj "szukajki" u nas na forum masę znajdziesz info o tym silniku

                      Komentarz

                      • kasal
                        Ambiente
                        • 2012
                        • 168

                        #61
                        BMM

                        Komentarz

                        • sew1981
                          RS
                          S_OCP MemberModeratoRS
                          • 2009
                          • 10918
                          • Fiat

                          #62
                          bmm jest chyba jeszcze bardziej spoko (taka opinia panuje) niż bkd.
                          poczytaj sobie to, tu jest dużo o 2.0 tdi z OII:

                          Komentarz

                          • kasal
                            Ambiente
                            • 2012
                            • 168

                            #63
                            sew1981, dzięki

                            Komentarz

                            • Ferd
                              Rider
                              • 2011
                              • 320

                              #64
                              2. Odprzedać to auto innym handlarzom, oni to łykną, oczywiście stracisz na tym sporo (może nawet 1/3 tego co dałeś), ale pozbędziesz się problemów, które dopiero mogą wychodzić (jeśli auto po konkretnym dzwonie się okaże). I wtedy nauczony kupisz sobie nawet tańsze (starsze
                              ), ale pewniejsze autko, z lepszego źródła (np. giełda OCP) :wink:
                              Jak się okaże, że Twoja Octa to rodzyn, ulep z kilku ćwiartek to zrób jak najszybciej tak, jak sew1981 poleca.

                              Komentarz

                              • Kapuhy
                                Ambiente
                                • 2008
                                • 132

                                #65
                                Zamieszczone przez Ferd
                                Jak się okaże, że Twoja Octa to rodzyn, ulep z kilku ćwiartek to zrób jak najszybciej tak, jak sew1981 poleca.
                                Albo jest wszystko OK i powodem sprzedaży był tylko duży przebieg. Te rodzynki mają najczęściej małe oryginalne przebiegi a powodem sprzedaży jest dzwon.

                                Komentarz

                                • kasal
                                  Ambiente
                                  • 2012
                                  • 168

                                  #66
                                  teraz jak spojrzałem pod masje, wszystkie podzespoły wyglądaja na oryginalne, nalepki, nabitki, datowniki, nie odbiegają od roku produkcji, tak samo z lampami, szyby znaczone nr vin i datą słupki nie podniesione, progi nie zagiete.

                                  Komentarz

                                  • Big
                                    RS
                                    S_OCP Member
                                    • 2007
                                    • 6389

                                    #67
                                    kasal, to auto wcale nie musi być powypadkowe. Może sie okazać, że bedziesz nim jeszcze sporo jeździł i nic sie nie będzie działo.
                                    Cały pic polega na tym, że handlarz w Niemczech kupił je za psie pieniądze ze wzgledu na ogromny przebieg i pewnie ogólne zużycie i zaniedbanie (pisałeś coś też o lakierownych elementach). Dlatego że zapłacił z ato auto malutkie piniądze i opłaciło mu się po dołożeniu kosztów i swojego zarobku sprzedac je z zyskiem z kraju z niewielka kasę. Takie auta są wśród handlarzy najbardziej porządane bo da sie je tanio kupić na zachodzie i tanie sprzedać (a przy tym sporo zarobić) w Polsce, gdyż u nas ludzie patrzą głównie na cenę a nie na stan nabywanego auta.
                                    Masz na przyszłośc nauczkę, że jak to mówi ludowe powiedzenie, "tanie mięso, to psy jedzą"
                                    Gdyby to auto miało taki przebieg jaki masz wyświatlany na szafie i bylo w super stanie to gwarantuję ci że żaden polski handlrz by go w Niemczech nie kupił, bo po doliczeniu kosztów sprowadzenia i zarobku nie opłaciłoby się mu go tu ciągnąć.
                                    Na zachodzie auta wyjściowo są droższe niz w Polsce, więc to co ciagną handlarze czyt. to co opłaca się sprowadzać, to auto z gigantycznymi przebiegami, zniszczone, wyeksploatowane lub powypadkowe. Tylko takie auta opłaca się handlarzowie kupić aby potem z zyskiem sprzedać. Zadbanych i porządnych aut nikt z zachodu nie ciągnie, bo okazałyby sie one drożesz od ich odpowiedników w Polsce.
                                    Co prawda powtaza się to do znudzenia ale jak widac wiciąż zbyt mało, bo cały czas znajdują sie amatorzy "okazji" za 80% ceny myslący ze niemiec kupił najmocniejszego siesla z nadwoziem typu kombi aby jeździć tym autem do kościoła i po bułki a po 5 latach odsprzedac go handlarzowi z Polski za ułamek ceny rynkowej tego auta.
                                    Czarny Elegance

                                    Komentarz

                                    • natash
                                      RS
                                      • 2011
                                      • 2599

                                      #68
                                      Kolega co prawda kupił od wujka Jette, 1.9TDI, 200 000 przebiegu, rok 2006, wujas jarał w środku, mega popielniczka, za ok 4000 ojro, pewnie za tyle chodzą w DE takie auta, może 1000E - 1500E więcej. Kupił ją dla siebie, handlarz skręciłby na 120kkm, wyprał i bujnął za 30k zł.

                                      Komentarz

                                      • 4x4BKF
                                        L&K
                                        • 2010
                                        • 1279

                                        #69
                                        kasal, kasal, powiem Ci po męsku: pierdol to!
                                        Olej to co mówią krzykacze-narzekacze a w szczególności mój ukochany krytyk stanu technicznego aut i posiadacz najlepszej, najcudowniejszej i najwspanialszej Skody Zawszedziewicy - niejaki Big.
                                        Potraktuj to auto jak kumpla/przyjaciela który w życiu niejedno przeżył ale zawsze z fasonem i honorem, którego ścieżki były kręte i czasami pod górę ale nigdy nie okazał się fałszywym przyjacielem.
                                        Krótko mówiąc ja jestem zdania, że jak ją będziesz po prostu o swojej Skodzie dobrze myślał i najzwyczajniej w świecie ją lubił to będzie to dla ciebie najfajniejszy samochód na świecie.

                                        300kkm? Moja ATD ma prawie tyle i chodzi jak wściekła. A lubię ją tak bardzo że na co dzień olewam jazdę Land Roverem Discovery III który ma jakieś 27kkm "natłuczone"


                                        Dla poprawy humoru popatrz na mobile.de i zobacz że wozy 2007-2009 czasami mają po 450kkm)) i mają się też całkiem nieźle.


                                        Bez mądrzenia się, narzekania i wieszania wszystkich po drzewach ot taka moja rada

                                        (oby tylko takie wtopy były - ja np. wolałbym kupić wóz ze skręconym licznikiem niż po dzwonie)
                                        4x4

                                        Komentarz

                                        • natash
                                          RS
                                          • 2011
                                          • 2599

                                          #70
                                          Przecież tu każdy piszę w tym tonie, ważne, żeby nie był zespawany z dwóch i przystanku.

                                          Komentarz

                                          • Ferd
                                            Rider
                                            • 2011
                                            • 320

                                            #71
                                            Na zachodzie auta wyjściowo są droższe niz w Polsce, więc to co ciagną handlarze czyt. to co opłaca się sprowadzać, to auto z gigantycznymi przebiegami, zniszczone, wyeksploatowane lub powypadkowe. Tylko takie auta opłaca się handlarzowie kupić aby potem z zyskiem sprzedać. Zadbanych i porządnych aut nikt z zachodu nie ciągnie, bo okazałyby sie one drożesz od ich odpowiedników w Polsce.
                                            Dokładnie tak jest i jest to normą w Polsce. Doprecyzowując, do Polski handlarze sprowadzają:

                                            1. powypadkowe wraki, przerabiane na słynne ćwiartki i połówki, z których różne Heńki w stodołach składają ulepy,

                                            2. auta zniszczone i wyeksploatowane przez różne firmy i firemki lub przez 10 Turków, a po nich 20 Murzynów. Są też auta po powodzi, po umarlakach itp itd.

                                            3. auta z gigantycznymi przebiegami rozpoczynającymi się średnio od 0,5 mln kilometrów w górę.

                                            Tylko powyższe przypadki opłaca się handlarzom sprowadzać, bo tylko na takich mogą zarobić.
                                            Na ulepach, to handlarzyny mogą zarobić mnóstwo kasy.

                                            Kasal, nie piszemy tego, aby Cię przestraszyć, ale ku przestrodze. Chodzi o to, aby jak najmniej ludzi dało się nabrać handlarzom. Miejmy nadzieję, że z Twoim wozem wszystko będzie w porządku. Przebieg 300 tys. kilometrów naprawdę nie jest czymś wielkim, zwłaszcza na dobrych materiałach eksploatacyjnych i na dobrych drogach. Głowa do góry

                                            Komentarz

                                            • Agamek12
                                              RS
                                              S_OCP Member
                                              • 2006
                                              • 9943
                                              • Ford

                                              #72
                                              kasal, weź pod uwagę to, że mająca 300.000km Octavia przywieziona z Niemiec ten przebieg (najprawdopodobniej) zrobiła po idealnie równych drogach, prawdopodobnie robiąc przebiegi autostradowe (czyli na jednym "odpaleniu" kilkaset kilometrów). Taki wóz będzie w zdecydowanie lepszej kondycji niż auto z przebiegiem 150.000km użytkowane na dziurawych polskich drogach, stojące w korkach i przejeżdzające jednocześnie najwyżej kilkanaście kilometrów.
                                              Jeśli kupiłeś je "okazyjnie", czyli wyraźnie taniej niż przeciętnie takie auto kosztuje, to dołóż te pół różnicy w cenie na doprowadzenie auta do stanu o niebo lepszego i jeździj... A jak Ci się będzie psuła, to poprostu "puść" do ludzi za równie dobrą cenę i kup w przyszłości coś pewiejszego (może nie od "Niemca"). Samochód to tylko kilkaset kilogramów blachy służący do przemieszczania się - potraktój Skodę jak np. stary telewizor - jak będzie niedomagała, to ją zastąp lepszym modelem...
                                              Adam... Używam:
                                              Rolka: e11FL 97KM/130Nm
                                              Passek: B6 175KM/366Nm

                                              Komentarz

                                              • 4x4BKF
                                                L&K
                                                • 2010
                                                • 1279

                                                #73
                                                Zamieszczone przez Agamek12
                                                [ Samochód to tylko kilkaset kilogramów blachy służący do przemieszczania się -
                                                Buahah... Agamek, i kto to mówi??? Przypomnieć Ci ile razy się zastanawiałeś które "kilkaset kg blachy" wybrać do jazdy?
                                                A ta blacha to nieładna, a ta za droga, a ta się żonie podoba))
                                                4x4

                                                Komentarz

                                                • Agamek12
                                                  RS
                                                  S_OCP Member
                                                  • 2006
                                                  • 9943
                                                  • Ford

                                                  #74
                                                  4x4BKF, no i? Jaki to ma związek z tematem?
                                                  Adam... Używam:
                                                  Rolka: e11FL 97KM/130Nm
                                                  Passek: B6 175KM/366Nm

                                                  Komentarz

                                                  • 4x4BKF
                                                    L&K
                                                    • 2010
                                                    • 1279

                                                    #75
                                                    Zamieszczone przez Agamek12
                                                    4x4BKF, no i? Jaki to ma związek z tematem?
                                                    No i? Ożenił się i łoi
                                                    4x4

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...