Też tak jeździłem, ale fele korodują straszliwie więc teraz mam kołpaczki z Norauto ....
Patrząc na prognozę (1-go śnieg i 0st C) chyba jutro się wzmę i zmienię (zwłaszcza że jeżdze z gwoździem :wink: ).
Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Też tak jeździłem, ale fele korodują straszliwie więc teraz mam kołpaczki z Norauto ....
Patrząc na prognozę (1-go śnieg i 0st C) chyba jutro się wzmę i zmienię (zwłaszcza że jeżdze z gwoździem :wink: ).
tak chorobliwie nie cierpie kołpaczków, zwłaszcza hipermarketowych ops: , że wole pordzewiałe satlówki, ewentualnie je później odnowić :roll:
ja juz mam od soboty fulda kristall montero - ciekawe co to takiego (darowanemu koniowi ....)
coby było slicnie caly rocek to miewałem dwa komplety alusow łot dawien dawna - hej
Jak to moj kumpel z serwisu opon stwierdzil dzis rano jak do niego dzwonilem: ludzi to chyba popie..., wszystko ma byc na wczoraj, a przez ostatnie 2 tygodnie pusto bylo
Jak to moj kumpel z serwisu opon stwierdzil dzis rano jak do niego dzwonilem: ludzi to chyba popie..., wszystko ma byc na wczoraj, a przez ostatnie 2 tygodnie pusto bylo
bylem w sobote u gumiarza ktory nasze sluzbowe auta obsluguje i przechowywuje opony - ANI ZYWEJ DUSZY (trabili o przymrozkach od ponad tygodnia) dzisiaj kumpel pojechal zmieniac (nie ma zapisow tylko kolejka) czekal 5 godzin
Jesli chodzi o opony zimowe, to ja prawie zawsze robie to na ostatnią chwile, czyli... dzien przed wyjazdem na narty... :lol:
Czyli np. dwa lata temu wymienialem 20-go_ktoregos grudnia, rok temu bylo jeszcze lepiej, bo kilka dni przed swietami BN skradziono mi samochod jeszcze na letnich... Wiec zanim go odebralem po odnalezieniu sie, z serwisu, to byl chyba poczatek lutego jak zmianialem.
Wczesniej bylo mniej wiecej to samo.
Niestety jestem raczej osoba olewającą takie sprawy i zostawiającą je na ostatnią chwile, a ze przy tym pracuje naprawde raczej bardzo duzo i dlugo, to zamiast w chwili wolnej leciec do warsztatu, to wole jechac do domu na piwko, i tak wychodzi... :lol:
poniewaz mam zamiar wymienic fele u siebie w garazu, czyli bede dokrecal zwyklym kluczem, jak na oko ustalic sile dokrecenia?
noo - to raczej przerost formy nad treścią. Dociskasz z wyczuciem klucz nogą i po sprawie. Ważna sprawa - jak będziesz zmieniał na letnie , a felgi masz alu, to po przejechaniu około 200 km musisz je dociągnąć (sory za małe OT ops: )
90 KM i uważam, że wystarczy - czy coś mi dolega ?
Chodzi mi o pytanie na temat siły, z jaką dociągać śruby. Dociągać tak, by nas własne koło nie wyprzedziło - ale bez przesady. Kazda skrajność przynosi opłakane rezultaty :szeroki_usmiech .
... a co do tego, że samemu - sam lubię pogrzebać, więc powodzenia !!!
90 KM i uważam, że wystarczy - czy coś mi dolega ?
Chyba zanim pojade swiecic bede musiał wstapic do garazu na godzinke.Po prostu jak pracuje to nie mam czasu,zreszta jak chyba wszyscy.Tak,ze 1 listopad to jest ten dzien.
A srubki tak jak kolega wspomnial nóżką dokrecamy,oczywiscie z wyczuciem.A to jak na razie mnie jeszcze nie zawiodło(przynajmniej w tym temacie).
ja najpierw nozka, potem jeszcze raczka sprawdzam :P
moja felicja reguralnie mi przypominala jak sie zmienia oponki, ze 4-3razy na rok platfusa zastawalem :twisted:
Max moc [KM/kW] 119.6/88.0
Max moment [Nm] 280 przy 1982 obr./min.
ja najpierw nozka, potem jeszcze raczka sprawdzam :P
moja felicja reguralnie mi przypominala jak sie zmienia oponki, ze 4-3razy na rok platfusa zastawalem :twisted:
Nogą NIGDY!!!!! Chyba że jesteś leciutką kobitką i inaczej nie dasz rady. Normalnie dokręca sie chyba 110 Nm czyli na kluczu standartowym jakieś 30-40 kg czyli ręką mocno.
Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz