na wydech i tak sie na razie nie decyduje, ale tak hipotetycznie to po malych przerobkach nie podejdzie do octy ?
Octavia Scout
Zwiń
X
-
Octavia Scout
tak sobie myślę, przeglądałem forum i nie znalazłem nic na temat nowej octavi scout, na pewno jako starzy wyjadacze już oglądaliście ją przynjamniej na stronie skoda-auto, ale tak na wasz gust, jest to jakiś przełom, bo np ja mam 4x4 i ciekawy jest co ta nowa skoda oferuje nam, poza liftingiem. z tego co można wyczytać na stronie skody to silniki takie jak już OII a bajery to i teraz możesz sobie zaserwować jeśli masz tylko kasę....
także zapraszam do dyskusji....
goldens co zmienia praceGoldens vel Kris o poranku
-
-
Sigma_74
-
Re: Octavia Scout
Zamieszczone przez goldens.....bo np ja mam 4x4...
[ Dodano: Wto 17 Paź, 06 08:28 ]
Zamieszczone przez goldenstak sobie myślę, przeglądałem forum i nie znalazłem nic na temat nowej octavi scout, na pewno jako starzy wyjadacze już oglądaliście ją przynjamniej na stronie skoda-auto, ale tak na wasz gust, jest to jakiś przełom, bo np ja mam 4x4 i ciekawy jest co ta nowa skoda oferuje nam, poza liftingiem. ....Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez daneczek76....jednak Audi A6 Allroad mi się bardziej podoba ale wszystko jest kwestią gustuByła: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez daneczek76....to niech zrobia superba allroad :wink:Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
-
To może byś coś napisał jak ten napęd się sprawda. Jak jest np w grząskim piasku lub śniegu gdzie każde auto napędzane na jedną oś się zakopie. Jak to działa przy dużych prędkościach?
Powiem tak latem przy normalnej jezdzie ja nic nie czuje, poza tym że przy dużych prędkościach przy wchodzeniu w zakręk jest stabilniejszy od jednoośiówki, jeśli chodzi o teren zdarzało mi się już przytrzeć brzuchem o korzeń czy inne dziadostwo,jeśli chodzi o jazdy po naprawdę wymagającym terenie to odpada!!!, ale natomiast zimą no to palce lizać, to autko zimą niczego się nie boi, wierzcie lub nie ale 50cm śnieg to dla niej pestka , jeszcze jak masz zimówki to idzie jak czołg tylko pługu z przodu brakuje, a jak już masz problem i faktycznie sie zakopiesz, wystarczy wyłączyć ESP, dodać gazu i czekać po kilku sekundach auto wyjeżdza,a poza tym jak to super wygląda jak spod każdego koła i tyman śniegu.
Na drodze zimą też jest frajda, napęd na 4 koła pozwala ci jechac 2 razy szybciej niż z napędem na jedną oś, oczywiści nie można zapominac o prawach fizyki (nieubłaganych czasami) te wszystkie podzespoły jak ESP współpracujący z ABS i sysytem kontroli trakcji ,pratycznie same wyprowadzają auto z poślizgu, także tylko jeżdzić jeździć jeżdzić...Goldens vel Kris o poranku
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez goldensPowiem tak latem przy normalnej jezdzie ja nic nie czuje, poza tym że przy dużych prędkościach przy wchodzeniu w zakręk jest stabilniejszy od jednoośiówki, jeśli chodzi o teren zdarzało mi się już przytrzeć brzuchem o korzeń czy inne dziadostwo,jeśli chodzi o jazdy po naprawdę wymagającym terenie to odpada!!!,.
[ Dodano: Wto 17 Paź, 06 21:50 ]
Zamieszczone przez goldens...ale natomiast zimą no to palce lizać, to autko zimą niczego się nie boi, wierzcie lub nie ale 50cm śnieg to dla niej pestka , jeszcze jak masz zimówki to idzie jak czołg tylko pługu z przodu brakuje, a jak już masz problem i faktycznie sie zakopiesz, wystarczy wyłączyć ESP, dodać gazu i czekać po kilku sekundach auto wyjeżdza,a poza tym jak to super wygląda jak spod każdego koła i tyman śniegu....
No własnie powiedz jak ten tył jest dołączny? Czujesz zwłokę w dołączeniu? Gdzieś czytałem test i dopiero gdy przód obrócił się o jakiś kąt tył łapał. W mocno grząskim terenie gdy koła jedniej osi przekręcą się w miejcu o 180 st to już mogiła i trzeba spacerkiem po ciągnik.... :wink: . Tak działa niestety japońskie elektroniczne sprzęgło w Hunday Tuscon. Dopiero właczenie guzika 4WD Lock na szafie umożliwia wyjazd z takiej opresji, a w Octavi brak takiego magicznego pstryczka. :szeroki_usmiech
[ Dodano: Wto 17 Paź, 06 21:59 ]
Zamieszczone przez goldensNa drodze zimą też jest frajda, napęd na 4 koła pozwala ci jechac 2 razy szybciej niż z napędem na jedną oś, oczywiści nie można zapominac o prawach fizyki (nieubłaganych czasami) te wszystkie podzespoły jak ESP współpracujący z ABS i sysytem kontroli trakcji ,pratycznie same wyprowadzają auto z poślizgu, także tylko jeżdzić jeździć jeżdzić...
[ Dodano: Wto 17 Paź, 06 22:00 ]
Zamieszczone przez MaicroftZamieszczone przez goldenswierzcie lub nie ale 50cm śnieg to dla niej pestka ,Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
-
Masmo,
zauważyłem że bardzo wnikliwie przestudiowałeś moją opinię, wyskakujesz z jakimiś kątami i innymi duperelami, o których ja nie mam pojęcia i nawet nie jestem wstanie sprawdzić poprawności twoich wywodów, ja po prostu opisałem moje odczucia z jady tym autkiem po śniegu, NIE LODZIE, na lód są łyżwy nie auta. Poza tym nie możesz traktować zawsze wszystkiego dosłownie. Powtarzam, opisane przeze mnie rzeczy są tylko i wyłącznie osobistymi odczuciami.Jeżdzę autkiem 4x4 i jestem zadowolony, nie jestem kierowcą rajdowym ani nie dostarczam sobie zimą zbędnej adrenalny na ulicach. Bywałem w różnych sytuacjach zimą na drodze i napęd na dwie osie pomógł mi wyjść z opresji.
Także reasumując, uważam, że kwestią bezsporną jest że napęd na dwie osie jest bardziej przyjazny kierowcy zimą na drochach niż na jedną oś, bezwględu na to czy kierowca jest niedzielny, zawodowy czy rajdowy.
Z wyrazami szacunku
KGGoldens vel Kris o poranku
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez goldens....., ja po prostu opisałem moje odczucia z jady tym autkiem po śniegu,....
[ Dodano: Sro 18 Paź, 06 08:17 ]
Zamieszczone przez goldens..... wyskakujesz z jakimiś kątami i innymi duperelami, o których ja nie mam pojęcia i nawet nie jestem wstanie sprawdzić poprawności twoich wywodów,....
BTW kąt rampowy to parametr podawany dla wozów terenowych określający największy kąt załamania który można wpisać między koła a podwozie czyli kąt ostrego załamaina jakie auto jest w stanie przejechać. Dla terenówek jest min 20 st (Audi allroad 18 st) Kąt natarcia to kąt pomiedzy przenimi kołami a naijniższym punktem zderzaka. Kąt zejścia analogicznie tylko z tyłu. Kąty te są o tyle ważne że określają możliwości przejcia autem przez poprzeczne załamania terenu. Chyba każdy patrząc na Octavię zdaje sobie sprawę że te parametry skutecznie uniemożliwiają wjechanie tym autem nawet w łatwy teren gdyby nawet układ przeniesienia napedu był lepszy niż w Patrolu. :wink:
A wracając do tematu Scout nie będzie też imponował kątami mimo zawiechy +4 cm. Więc raczej trudo go będzie zaliczyć nawet do SUV-ów ale zawsze sobie lepiej poradzi niż osobowy. Będzie więc przedstawicielem niezbyt licznej grupy aut osobowych uterenowionych (Volvo XC70, A6 allraod, Subaru Legacy outback) i jeśli będzię od konkurencji wyraźnie tańszy (na co się zanosi) to może byc bardzo ciekawym autem np na wypady na narty albo wyciąganie łódki a może i dla drogowca :szeroki_usmiech
[ Dodano: Sro 18 Paź, 06 08:19 ]
Zamieszczone przez goldens....uważam, że kwestią bezsporną jest że napęd na dwie osie jest bardziej przyjazny kierowcy zimą na drochach niż na jedną oś, bezwględu na to czy kierowca jest niedzielny, zawodowy czy rajdowy....
PozdrawiamByła: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez goldensDzieki, Masmo za wyjasnienia z tym kątem, a jak kiedyś spotakmy sie na jakimś spocie zimą to chętnie dam ci poprowadzić OCtavie 4x4 , nie widze żadnego problemu
PozdrawiamByła: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szkodano fajna jest, tylko jak juz gdzie indziej mowilem, bez automatu do dla mnie bedzie kupa :evil:Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MasmoA właśnie czy to DSG umożliwia pełzanie tak jak w automatach klasycznych?
Zamieszczone przez MasmoCzy sprzęgła sie nie spalą przy dużym obciązeniu np w grząskim piasku.saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szkodaZamieszczone przez MasmoCzy sprzęgła sie nie spalą przy dużym obciązeniu np w grząskim piasku.Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MasmoZamieszczone przez szkodaZamieszczone przez MasmoCzy sprzęgła sie nie spalą przy dużym obciązeniu np w grząskim piasku.saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
Komentarz