Hejka.
Przyznam się że kompletnie nie wiem jaka jest różnica między PDekiem ze 130 a 100 w Szkodniku Octavii.
Jeśli mogę was prosić o opisanie co jest inne będę wdzięczny.
Interesuje mnie również możliwość silnika 100konnego, na ile jest podatny na zmiany itp, coś tam wiem, ale proszę o opinie forumowiczów, którzy mają doświadczenie w temacie.
ZTCW Luki z Ekipy Masters Tuning, miał Fabkę 100konną dłubniętą itp, może Mikrus, Purchawa, Krupin, możecie coś powiedzieć w tym temacie.
Tak się składa, że prawdopodobnie możemy zapomnieć o OII :cry: , chcą nam wsadzić na siłę Fokę II Sport 2.0TDCi.
Ja jestem za szkodnikiem :diabelski_usmiech i nie chcę również czytać w tym temacie, że ktoś wybrałby Fokę itp. Szkodnik Forever
No i chodzi mi po głowie opcja OI Tour Sport Combi z PD. Luca zgadzasz się z Braciszkiem :?: :szeroki_usmiech
P.s. może ktoś ma jakieś fajne układy w salonie Szkodnika, więc proszę o zapytanie ofertowe na w/w OI z Ksenonem.
Pozdrawiam
Tymek
Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03 BMW serii 3... Radość z jazdy.
Tymon, posiadam 101 PD w O1 - oznaczenie AXR jak widać w profilu, ja nie dłubałem ale uważam co się pisze na ten temat - kolega Garret ma dłubanego prze Aligatora AFAIR - fajne jest to że w serii miał zamiast 101KM - 114KM - widać to w jego stopce zresztą po programie wyszło 139 czy coś w ten deseń. Garret - na pewno da pełniejsze info
Hejka.
Przyznam się że kompletnie nie wiem jaka jest różnica między PDekiem ze 130 a 100 w Szkodniku Octavii.
Jeśli mogę was prosić o opisanie co jest inne będę wdzięczny.
Tym mnie zastrzeliłeś brat :shock: , odp - ogromna :twisted: :twisted: !!!!!!
Zamieszczone przez Tymon
No i chodzi mi po głowie opcja OI Tour Sport Combi z PD. Luca zgadzasz się z Braciszkiem
Nie będe tego komentował, mam całkiem inne plany co do Octy braciszku. Miłego dnia i pozdrawiam, mniej spinania )) I Octa forever, a czas pokaże co będzie.
"Życie jest bezwzględne, nie lituje się nad nikim"
Pokój jego duszy - Kris 27-09-2003
Pionek znów gra.......
Rodzinne Combiaczki AHF i BKD by ALI oraz E 30 www.dynosoft.pl
ZTCW Luki z Ekipy Masters Tuning, miał Fabkę 100konną dłubniętą itp, może Mikrus, Purchawa, Krupin, możecie coś powiedzieć w tym temacie.
Chodzi zapewne o Uki'ego.
Uki mial zalozone pompowtryskiwacze od 130-ki + wydech przelotowy 2,5' no i program.
Moc mial ok. 150 koni, ale niestety nie pamietam dokladnie.
Mocno dlubnieta "setkę" ma W0wacik (jest na forum tdiracing). Ma zmienione pompki, turbo, FMIC, itd., ale dokladnie tez nie pamietam. Moc chyba w porywach ok. 190 na inercji.
Wiem, ze w setkach najslabszym punktem jest sprzeglo i raczej nie toleruje ono wiekszych momentow obrotowych. Natomiast sam silnik, jak to w TDI, zniesie duzo.
jakies sruby ATD/AXR ma takie same a juz ASZ ma inne
AXR tez tak jakby mial dwa rodzaje glowic
wal korbowy AXR=ATD tradycyjnie ASZ inny
tloki kazdy ma inny i pewnie czyms sie roznia
walek rozrzadu ten sam - AXR, ATD, ASZ
zawory ssace i wydechowe ATD,ASZ - 90, AXR 89,5
AXR ma jakis inny caly ten EGR i pewnie dlatego problemy z tym
Kazdy z tych silnikow ma inne PD-ki
ATD,ASZ maja takie same sprzegla (srednica 240mm, pomijam wytrzymalosc) AXR jak ALH :lol: czyli istna loteria 228mm lub 230mm
sprezarka ASZ 038 253 016 F AXR 038 253 016 FX ciekawe co znaczy ta jedna literka
IC AXR ma taki sam i caly uklad jak ASZ, ATD mial w tym temacie blizej do ALH/AHF
Komentarz