Skoda Octavia 1.9TDi - 100 vs 130 PD

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Dusia
    Rider
    • 2004
    • 336

    Skoda Octavia 1.9TDi - 100 vs 130 PD

    Zamieszczone przez MisiekWAW
    Zamieszczone przez daneczek76
    Ja bym wolał kubek tyle że bardzo duzy nie takie małe , ja poprostu mało niemoge.

    [ Dodano: Pon 22 Sty, 07 12:12 ]
    Albo cos takiego.

    http://www.allegro.pl/item159136107_...producent.html
    i to jest kubek
    dokladnie, też chciałbym taki
  • Tymon
    RS
    • 2004
    • 2970

    #2
    Skoda Octavia 1.9TDi - 100 vs 130 PD

    Hejka.
    Przyznam się że kompletnie nie wiem jaka jest różnica między PDekiem ze 130 a 100 w Szkodniku Octavii.
    Jeśli mogę was prosić o opisanie co jest inne będę wdzięczny.

    Interesuje mnie również możliwość silnika 100konnego, na ile jest podatny na zmiany itp, coś tam wiem, ale proszę o opinie forumowiczów, którzy mają doświadczenie w temacie.
    ZTCW Luki z Ekipy Masters Tuning, miał Fabkę 100konną dłubniętą itp, może Mikrus, Purchawa, Krupin, możecie coś powiedzieć w tym temacie.

    Tak się składa, że prawdopodobnie możemy zapomnieć o OII :cry: , chcą nam wsadzić na siłę Fokę II Sport 2.0TDCi.
    Ja jestem za szkodnikiem :diabelski_usmiech i nie chcę również czytać w tym temacie, że ktoś wybrałby Fokę itp. Szkodnik Forever
    No i chodzi mi po głowie opcja OI Tour Sport Combi z PD. Luca zgadzasz się z Braciszkiem :?: :szeroki_usmiech

    P.s. może ktoś ma jakieś fajne układy w salonie Szkodnika, więc proszę o zapytanie ofertowe na w/w OI z Ksenonem.

    Pozdrawiam
    Tymek
    Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
    Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
    BMW serii 3... Radość z jazdy.

    Komentarz

    • paf
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 3140

      #3
      Tymon, posiadam 101 PD w O1 - oznaczenie AXR jak widać w profilu, ja nie dłubałem ale uważam co się pisze na ten temat - kolega Garret ma dłubanego prze Aligatora AFAIR - fajne jest to że w serii miał zamiast 101KM - 114KM - widać to w jego stopce zresztą po programie wyszło 139 czy coś w ten deseń.
      Garret - na pewno da pełniejsze info

      a swoją drogą kto wam chce "wsadzić"?

      Komentarz

      • Tymon
        RS
        • 2004
        • 2970

        #4
        paf, dzięki za info.
        Zamieszczone przez paf
        a swoją drogą kto wam chce "wsadzić"?
        Firma :wink:
        Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
        Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
        BMW serii 3... Radość z jazdy.

        Komentarz

        • Ziomal
          RS
          S_OCP Member
          • 2005
          • 5841
          • Octavia I (1U2)
          • BFQ 1.6 MPI 102 KM

          #5
          Zamieszczone przez Tymon
          P.s. może ktoś ma jakieś fajne układy w salonie Szkodnika, więc proszę o zapytanie ofertowe na w/w OI z Ksenonem.
          odsyłam do Zoltara
          Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

          Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

          Jest O1 1.6 BFQ

          Komentarz

          • Tymon
            RS
            • 2004
            • 2970

            #6
            Ziomal, Liczę że przeczyta i wyślę PW
            Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
            Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
            BMW serii 3... Radość z jazdy.

            Komentarz

            • Luca
              Rider
              • 2004
              • 524

              #7
              Zamieszczone przez Tymon
              Hejka.
              Przyznam się że kompletnie nie wiem jaka jest różnica między PDekiem ze 130 a 100 w Szkodniku Octavii.
              Jeśli mogę was prosić o opisanie co jest inne będę wdzięczny.
              Tym mnie zastrzeliłeś brat :shock: , odp - ogromna :twisted: :twisted: !!!!!!

              Zamieszczone przez Tymon
              No i chodzi mi po głowie opcja OI Tour Sport Combi z PD. Luca zgadzasz się z Braciszkiem
              Nie będe tego komentował, mam całkiem inne plany co do Octy braciszku. Miłego dnia i pozdrawiam, mniej spinania )) I Octa forever, a czas pokaże co będzie.
              "Życie jest bezwzględne, nie lituje się nad nikim"
              Pokój jego duszy - Kris 27-09-2003
              Pionek znów gra.......

              Rodzinne Combiaczki AHF i BKD by ALI oraz E 30
              www.dynosoft.pl

              Komentarz

              • Maicroft
                Moderator
                S_OCP MemberModeratorr
                • 2004
                • 25757
                • Audi

                #8
                Tymon, A ten Tour Sport to ma skrzynke 5 czy 6 biegow?? Bo jak 5 to bym go nie wybral, wlasnie ze wzgledu na przeznaczenie Waszych aut
                Spritmonitor.de

                Komentarz

                • MiKruS
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2004
                  • 7976

                  #9
                  Zamieszczone przez Tymon
                  ZTCW Luki z Ekipy Masters Tuning, miał Fabkę 100konną dłubniętą itp, może Mikrus, Purchawa, Krupin, możecie coś powiedzieć w tym temacie.
                  Chodzi zapewne o Uki'ego.
                  Uki mial zalozone pompowtryskiwacze od 130-ki + wydech przelotowy 2,5' no i program.

                  Moc mial ok. 150 koni, ale niestety nie pamietam dokladnie.

                  Mocno dlubnieta "setkę" ma W0wacik (jest na forum tdiracing). Ma zmienione pompki, turbo, FMIC, itd., ale dokladnie tez nie pamietam. Moc chyba w porywach ok. 190 na inercji.

                  Wiem, ze w setkach najslabszym punktem jest sprzeglo i raczej nie toleruje ono wiekszych momentow obrotowych. Natomiast sam silnik, jak to w TDI, zniesie duzo.
                  TDI 205PS

                  Komentarz

                  • misiekwaw
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2004
                    • 7715
                    • Ford

                    #10
                    Jak juz MiKruS napisal chodzi zapewne o Ukiego, AFAIR w porywach do 160KM mu sie przydazylo :roll:

                    Co do silnika 101KM z tym ze ATD slyszalem ze dol znosi do okolo 180KM a pozniej zacyznaja sie problemy, ale nie moge tego potwierdzic niestety.

                    Rozni sie od 130tki pompkami, turbina, skrzynia i sprzeglem, podobno tez dolem silnika (panewki :?: :roll: )
                    Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                    http://www.disi-tune.pl
                    Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                    Był WRX
                    Była Octa

                    Komentarz

                    • przem1978
                      Ambiente
                      • 2006
                      • 201

                      #11
                      Zamieszczone przez Tymon
                      Tak się składa, że prawdopodobnie możemy zapomnieć o OII , chcą nam wsadzić na siłę Fokę II Sport 2.0TDCi.
                      to kolega niech sie stara w firmie, a wtedy będzie miał wpływ na zakup nowych szkodników... :diabelski_usmiech

                      znam kilka przypadków, gdzie fokusy wywaliły octavie, bo na ogół Ford daje niestety lepsze warunki firmom.
                      Octavia Combi II 2.0 TDI 140 KM Elegance + xenony '07 Black Magic

                      Komentarz

                      • Maicroft
                        Moderator
                        S_OCP MemberModeratorr
                        • 2004
                        • 25757
                        • Audi

                        #12
                        Tymon, A jeszcze jedno: leniwy jestes :P

                        jakies sruby ATD/AXR ma takie same a juz ASZ ma inne
                        AXR tez tak jakby mial dwa rodzaje glowic
                        wal korbowy AXR=ATD tradycyjnie ASZ inny
                        tloki kazdy ma inny i pewnie czyms sie roznia
                        walek rozrzadu ten sam - AXR, ATD, ASZ
                        zawory ssace i wydechowe ATD,ASZ - 90, AXR 89,5
                        AXR ma jakis inny caly ten EGR i pewnie dlatego problemy z tym
                        Kazdy z tych silnikow ma inne PD-ki
                        ATD,ASZ maja takie same sprzegla (srednica 240mm, pomijam wytrzymalosc) AXR jak ALH :lol: czyli istna loteria 228mm lub 230mm
                        sprezarka ASZ 038 253 016 F AXR 038 253 016 FX ciekawe co znaczy ta jedna literka
                        IC AXR ma taki sam i caly uklad jak ASZ, ATD mial w tym temacie blizej do ALH/AHF
                        Spritmonitor.de

                        Komentarz

                        Pracuję...