Zapalanie na ciepło

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    do tych co sie dziwwili ze cieply gorzej odpala niz zimny:

    a wiec kupielm po ponad 3 latach nowy aku i odpala na dotyk jak jest cieply a na poprzednim bylo tak ze na zimnym zakrecil raz a na cieplym troszke dluzej-generalnie nie bylo tragedi ale odpalal jednak troche toporniej

    nie wiem jak to jest ze bylo tak a nie inaczej ale wali mnie to bo teraz jest ok

    Komentarz

    • Chudy
      Ambiente
      S_OCP Member
      • 2005
      • 129

      #27
      MAm ten sam problem cieżko pali na gorąco. Tak jak piszecie wymieniłem akumulator na BOSCH silver, krótko po wymianie problem powrócił byłem sprawdzić ładowanie i jest właściwe. Następnym moim posunięciem będzie przejrzenie rozrusznika. O efektach powiadomię was za kilka dni , jeśli to nie pomoże to w ostateczności pozostaje mi zwiększenie dawki rozruchowej. pozdro Chudy

      Komentarz

      • Pulse
        Rider
        • 2006
        • 461

        #28
        Chudy, a kat wtrysku miales ustawiany? Znajomy mial taki problem i wlasnie to rozwiazalo sprawe
        :: O1 AXR Kombi

        Komentarz

        • Chudy
          Ambiente
          S_OCP Member
          • 2005
          • 129

          #29
          Na 90 tyś wymieniałem pasek rozrzadu w ASO to może cos tam skopali? MAm zamiar pojechac do jakiegos magika iniech wszystko posprawdza,
          może odrazu ustawi co trzeba, jak cos będę wiedzial to dam znać

          Komentarz

          • Paweł T
            Elegance
            • 2006
            • 784

            #30
            tak jest, po wymianie rozrządu często kąt wtrysku jest nieprawidłowy
            TDI ASV 140KM 300Nm

            Komentarz

            • pkozicki
              Classic
              • 2007
              • 1

              #31
              Witam !!

              U mnie problem cięzko palącego silnika AHF na ciepło już się rozwiązał.

              Mójaku miał już 8 lat ( produkcja grudzień 98 a auto marzec 99 ) ale kręcił. Jednak podczas użytkowania w chłodniejsze dni jak postał 10 godz. na zimnie ( temp ok. 1,5 st C ) to ledwo kręcił. W końcu stwierdziłem, że trzeba by go zmienić na nowy, a może przyjdzie zima w tym roku i nie odpalę. Zakupiłem nowy aku BOSCH Silver 75 Ah 720 A prąd rozruchu. Wieczorem zamontowałem, na drugi dzień pojechałem do pracy - autko rozgrzane więc postanowiłem poczekac ok. 2 min. Jak wielkie było moje ździwienie gdy odpalił bez problemu - to do dziś mnie szczęka boli . Teraz gdziekolwiek podjerzdżam mogę iść - no problem z odpaleniem.

              Tak więc wydaje mi się, że TDI musi mieć naprawdę zdrowy aku aby mu elektronika nie wariowała.

              Pozdrawiam i życzę wszystkim drogi

              Piotr

              Komentarz

              • Masmo
                L&K
                • 2005
                • 1145

                #32
                Zamieszczone przez pkozicki
                Tak więc wydaje mi się, że TDI musi mieć naprawdę zdrowy aku aby mu elektronika nie wariowała.
                Że TDI musi mieć pożądny aku to też doszedłem do tego wniosku, ale raczej przyczynę upatrywałbym w niedostatecznej prędkości kręcenia rozrusznika niż problemami z elektroniką.
                Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

                Komentarz

                • Krzych
                  Rider
                  • 2005
                  • 671

                  #33
                  Ciągle tylko powtarzacie to co usłyszycie od mechaników i innych "fachowców", którzy nie wiedzą jak rozwiązać problem (pomijam prawidłowe ustawienie kąta wtrysku).
                  Prosze sobie policzyć jakie to są koszty, akumulator, regeneracja pompy, rozrusznika... a problem i tak szybko powróci. Niby padnięty akumulator, a jednak po korekcji softu będzie jeszcze palił 2 albo 3 lata. Wiedzą o tym ci, którzy mają już ten problem za sobą.

                  Masters chyba wie co mówi..

                  Zamieszczone przez Master's
                  Dokonuje drobnej zmiany w programie sterującym i silniczek pali bez względu na napięcie akumulatora i stan rozrusznika. Byle by miał siłę raz obrócić wałem
                  Po co prosto, jeśli skomplikowanie też można?

                  W ASZ nie występuje ten problem, bo to jest PD.
                  DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
                  www.chiptuning.katowice.pl
                  DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

                  Komentarz

                  • kordian78
                    Classic
                    • 2006
                    • 8

                    #34
                    Mialem ten sam problem "na cieplym krecilem i krecilem......." w poniedzialek podjechalem sprawdzic moj aku i bez obciazenia wskazywal 11V a na obciazeniu 8V i spadal, elektrolit w nim byl czarny wiec wymienilem go na 72Ah i narazie odpukac pali na cieplym, zimnym od pierwszego. Zobaczymy oczywiscie jak ten blogi stan bedzie dlugo trwal. Pozdrawiam
                    kordian

                    Komentarz

                    • Kuvel
                      Ambiente
                      • 2006
                      • 138

                      #35
                      Witajcie.
                      Byłem dziś na przeglądzie (wymiana oleju, filtry, itp.) i zgłosiłem również problem z zapalanie ma ciepło (aku mam nowe). Okazało się, że jest lekko przestawiony kąt wtrysku (korekta pomogła: :szeroki_usmiech ) lecz mechanik zwrócił również uwagę na zabrudzony dolot (temat syfu w dolocie był już wałkowany, więc się nie rozpisuję). Zaciekawiło mnie stwierdzenie, że prawie wszystkie TDI, w których trzeba było czyścić dolot, bo było już sporo syfu, cierpiały również na ciężkie zapalanie na ciepło.
                      Powód: zabrudzenia ograniczają dopływ powietrza a w ciepły powietrzu jak wiadomo, jest mniej tlenu niż w zimnym. Stąd problem z odpalaniem ciepłego silnika (polemika z tą teorią mile widziana). Oczywiście jest to jedna z możliwych przyczyn, ale wyeliminowanie jej nic prawie nie kosztuje, więc zawsze warto spróbować.
                      90 KM i uważam, że wystarczy - czy coś mi dolega ?

                      Komentarz

                      • Maicroft
                        Moderator
                        S_OCP MemberModeratorr
                        • 2004
                        • 25757
                        • Audi

                        #36
                        Jak czyscilem dolot auto mialo ~90kkm, czy po tym zapala cieplo, mnie sie wydaje ze dalej zapala tak samo, moze ostatnio gorzej, jak wymeczylem akumulator do 0 :twisted: Ale po naladowaniu nie bedzie najmniejszego problemu :szeroki_usmiech
                        Spritmonitor.de

                        Komentarz

                        • marekmil
                          Classic
                          • 2006
                          • 5

                          #37
                          U mnie po wielkich bojach z serwisem (szukali bardzo długo co może powodować gorsze odpalanie) w końcu postanowili wymienić rozrusznik i problem się rozwiązał.
                          Wymiana akumulatora nie skutkowała.

                          Komentarz

                          • Kuvel
                            Ambiente
                            • 2006
                            • 138

                            #38
                            Dzisiaj rozwiązał mi się problem z odpalaniem na ciepło :szeroki_usmiech . Oczywiście nie sam - odwiedziłem Masters Tuning, a dokładniej byłem u Aligatora. Kolega Wojtek stwierdził, że fabryczny soft jest do bani i po korekcie auto pali, jak tylko dotknę kluczyka 8) . Przy okazji okazało się, że mam przejechane nie 107 a 143 tyś - może być. :diabelski_usmiech
                            90 KM i uważam, że wystarczy - czy coś mi dolega ?

                            Komentarz

                            Pracuję...