Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

fabryczne niutki 2.0 TDI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • fabryczne niutki 2.0 TDI

    ja miałem podobne objawy u siebie..z tym ze u mnie autko zaczynało puchnac dopiero od 3 biegu..im wyższy bieg tym przy nizszych obrotach traciło moc..a wygladało to podobnie jak u ciebie np 4 bieg przy 5 tys na chwilę traciło moc..a potem dalej ciągneło.......w moim prezypadku powodem była kiepska spręzarka i/lub pekniety kolektor wydechowy....nie wiem która z tych rzeczy bo obie wymieniłem razem...objaw znikł...aha ja mam benzynę.....ale moze to być to... :idea: :?:
    Octa ASV 119/261(fabryka) 136/328(Masters)

  • #2
    fabryczne niutki 2.0 TDI

    Papiery podaja 320Nm przy 1750-2500 rpm :?
    Jak to rozumiec bo pierwszy raz spotykam sie zeby podany byl jakis zakres obr dla max wartosci.... znaczyloby to ze w tym zakresie jest idealnie plasko caly czas 320Nm... ale tak sie chyba nie zdarza, zazwyczaj jest chyba jakas wartosc szczytowa krzywej momentu w jednym punkcie :?:
    A4 B7 TFSI Quattro S-Line by MT | O2 2.0TDI by MT | Jeep XJ 4.0L | PF 125p 1971

    Komentarz


    • #3
      Re: fabryczne niutki 2.0 TDI

      Zamieszczone przez Mach
      Papiery podaja 320Nm przy 1750-2500 rpm :?
      Jak to rozumiec bo pierwszy raz spotykam sie zeby podany byl jakis zakres obr dla max wartosci.... znaczyloby to ze w tym zakresie jest idealnie plasko caly czas 320Nm... ale tak sie chyba nie zdarza, zazwyczaj jest chyba jakas wartosc szczytowa krzywej momentu w jednym punkcie :?:
      zadna nowosc :szeroki_usmiech :wink: dla Octy RS był podany zakres obrotów gdzie teoretycznie moment był stały :idea:
      Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
      http://www.disi-tune.pl
      Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
      Był WRX
      Była Octa

      Komentarz


      • #4
        Re: fabryczne niutki 2.0 TDI

        Zamieszczone przez MisiekWAW
        zadna nowosc :szeroki_usmiech :wink: dla Octy RS był podany zakres obrotów gdzie teoretycznie moment był stały :idea:
        czyli teoretycznie powinno byc plasko w tym przedziale... no nic dziwne mi sie to wydalo.. zobaczymy co wyjdzie na wydruku... ale mam wrazenie ze to jest tylko teoretyczne :wink:
        A4 B7 TFSI Quattro S-Line by MT | O2 2.0TDI by MT | Jeep XJ 4.0L | PF 125p 1971

        Komentarz


        • #5
          Jesli tak pisza, moze wyjsc na wydruku odchyl od tej wartosci o jakies +-20Nm czyli moment zacznie spadac wyrazniej dopiero powyzej 2500obr/min.
          Spritmonitor.de

          Komentarz


          • #6
            Marek ostatnio dlubal taka Octe.
            Z tego wykresu wynika, ze co prawda moment powyzej 300 pojawia sie pozniej, ale za to trzyma sie dluzej.
            "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
            Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

            STOP ECO-TERRORISM!

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez Mancer w innym wątku
              Fabrycznie obowiązują inne normy badań na hamowni. Bardziej korzystne dla producentów. Robi się je na obciążeniówce silnikowej z góry na dół :!:. (...) Wykresy Mastersa są z inercji dół->góra i nie można zupełnie ich porównywać z deklaracjami producenta.
              TDI 205PS

              Komentarz

              POWRÓT NA GÓRĘ
              Pracuję...
              X