Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Wrażenia z pierwszych dni współżycia z O2

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #51
    Maicroft napisał

    Wracajac do tematu, czy ktos mi odpowie na takie pytanko. Do czego sa te dwa guziki na wewnetrznej czesci lewego slupka od strony kierowcy?? I czy majac fotel odsuniety do tylu nie zahacza sie o to przypadkowo??
    Mam elegance i nie mam żadnych guzikóLink zależy chyba od zamontowanego alarmu .W instrukcji z tego co pamietam przycisk na słupku służy do dektywowania czujników ruchu np. gdy chcemy zostawić pieska w samochodzie ,natomiast drugi jest to tzw. "ochrona przed odcholowaniem" ,gdyby ktoś chciał zabrać auto bez naszej wiedzy na lawetę ,włączy się alarm .Wciśnięcie tego przycisku wyłacza tą "ochronę" np.gdy auto podróżuje autokuszetą .

    Komentarz


    • #52
      Poogladalem dzis ten katalog Skody i wypatrzylem, ze Audience od Strema z zewnatrz rozni sie dwoma guzikami. A zasadnicza roznica to taka, ze Audience ma w sobie w srodku zmieniarke na 6 plyt i odtwarza MP3. Doplata wynosi 1900zl a sama zmieniarka kosztuje 1300zl ale jako osobny element.
      Spritmonitor.de

      Komentarz


      • #53
        Zamieszczone przez zeb
        Samochód wybierałem przez ostatnie 6 miesięcy i w tym czasie jeździłem każdym nowym samochodem oferowanym w Polsce w tym przedziale cenowym 8)
        Ja wybierałem autko przez blisko rok - stwierdziłem że rok jeżdżenia komunikacja miejską moge przeżyć. + odnowianie stanu posiadanie gotówki po kupnie mieszkania. )))
        Miałem mozliwośc przetestowania chyba z tuzina furek, jedne tylko na chwilę ( czyli np godzine ) inne na dłużej ( np. weekend ). Sprawdziłem chyba wszytsko co leżało w obrębie moich zainteresowań i możliwości, łącznie z nieco niekowencjonalnymi samochodami jak np. Toyota Prius.

        Może to dziwne ala przy wyborze Octavii II zadecydował sentyment i doświadczenia z ekspolatacji Toledo oraz opinie na wszelkiego rodzaju forach internetowych. Rzecz jasna nie obyło się bez kilku jazd testowych.
        Osobną kewstią jest sam proces zukupu, należy jak najszerszym łukiem omijać sklepy z dużych, potencjalnie bogatych miast. Sprzedawcy są tam po prostu rozpuszczeni jak bezpańskie bicze, i o ile na jakąś jazdę testową dają się namówić, o tyle o ma co romzwiać o cenie. Ja ogłosiłem wręcz "przetarg" co zaskutkowało ceną niższą o jakieś 7-8 % od katalogowej, co przy samochodzie robiionym praktycznie pod konkretnego klienta, łącznie z ekstra robótkami już w salonie nie jest chyba takim złym wynikiem. Jedna niedogodnośc polegała na tym że "konkurs" wygrał dealer z woj. Karpackiego, więc musiałem po te uato jechac przez pół Polski. Jak sie na miejscu okazało wcale nie byłem pierwszym jak i ostatnim klientem z Warszawy i okolic, więc wygląda na to że jest stała polityka salonu.

        Jeżeli chodzi o sam samochóch to nie mam większych zastrzeżeń, no może wyjatkiem "myszkowania" po przekroczeniu 170 km/h, ale na taka jazdę pozwalam sobie jedynie w idealnych warunkach, co w praktyce oznacza jedynie autostradę A2 + pogodny dzień. Na co dzień lokuję się w tej bardziej spokojnej części kierowców ..... Podczas "normalnej" ekspolatacji praktycznie nie mam żadnych zastrzeżeń, nic mi śwista, nie trzeszczy, itd - może mam szczęście. Auto bardzo dobrze trzyma się drogi, choc jednak sporo mu brakuje do BMW które sie wręcz przykleja do jezdni. Jedyna rzecza, które mnie z lekka denerwuje, to automatyczny włącznik świateł, od czasu do czasu wystarcza mu zatrzymanie np. pod wiaduktem, aby dzień uznać za noc )))

        Przy okazji wymiany oleju po pierwszych 3 tyś obejrzałem sobie dokładnie silnik + podwoże jako że Pan z serwisu stwiedził że jak juz przyjechałem to wypada choćby go pobieżnie sprawdzić ))) Silnik jak równiez podwożie ma malo co wspólnego ze Skodą jako taką - wszytsko jest sygnowane znczkiem Audi i gdzieniegdzie VW. Cały spód auta, z wyjatkiem okolic rury wydechowej, jest osłonięty tworzywem sztucznym, co z jednej strony może budzić obawy o twałość mechaniczną, z drugiej pozwala zapmnieć o korozji. Sam wydech wygląda na solidną konstrukcję, w dodatku wygląda na to że został wykonany ze stali kwasodopornej - nawiasem mówiąc może ktoś wie co to tak naprawde jest.

        pozdrawiam

        [ Dodano: Sob 09 Lip, 05 18:19 ]
        Zamieszczone przez greszczyn
        wojti napisał
        no moze za wyjatkiem radia "stream" --> Wielkie gówno w ladnym opakowaniu
        Potwierdzam (moje 6- letnie sony odbieralo lepiej stacje radiowe).Tuner raz gra głośniej ,raz ciszej najczęściej gdy przełacza częstotliwości tej samej stacji (tzw.AF)albo je gubi :shock: Jedyna dobra rzeczą w tym radiu jest automatyczne zwiekszanie poziomu głośniości wraz ze wzrostem predkości (hałasu) i to chyba jego jedyny plus .

        Też jestem ciekawy jak się sprawuje Audience,może ktoś z forumowiczów zaszalał i ma takie coś na pokładzie.
        Ja zaszalałem )) i kupiłem auto z Audience.
        Radio sprawuje się w miarę dobrze, nie występuje problem z "gubieniem" stacji, choć zadarza się że przy przełaczaniu się na inną częstotliwość zmienia się "głośność", tyle że wcel nie jestem pewny że jest tylko wina radia. Równie dobrze może to być problem po stranie nadajników.

        Jeżeli chodzi o CD, to odtwarza wszytsko co choćby z daleka przypomina płytę )). Sprawdzałem go i na tłoczonych "klasycznych" CD, jak i nagrywanych CD_R oraz CD-RW, łacznie z mp3. Troche "inny" jest sposób ładowania płyt : w skrócie wygląda to tak że wpierw się wsuwa CD do połowy, a nastepnie wciska się jeden z klawiszy romieszczonych po obu stronach wyświetlacza, co powoduje wciągnięcie płyty i jednocześnie przeporządkowanie jej do tego właśnie klawisza. Nawigacja nawet po bardzo rozbudowanej płytce z MP3, jest bardzo prosta - bez problemu możemy się drzewie katalogów. Podczas samego odtwarzanie możemy wybrać sobie rodzaj informacji, który ma bys wyświetlany, pod warunkiem że zostało to poprawnie zapisane w samym pliku MP3.

        Samo brzmienie jest w mierę ok, jak dla mnie w warunkach "samochodowych" jest dla mnie zupełnie wystaczające - w końcu samochód to nie sala koncertowa, i jego głownym zastosowaniem nie jest "odsłuch", a wg. mnie do grania jazdy niczego więcej nie trzeba. Do słuchania muzyki używam własnego mieszkania, gdzie zawczasu zadbałem o stosowne warunki, zarówno od strony aukustycznej jak i sprzętowej ))

        pozdrawiam
        Jarecki
        Octavia II, 2.0 TDI, Elegance

        Komentarz


        • #54
          OK. Ostatnie pomiary z mojej O2 BJB. W weekend mialem wypad za miasto i chcialem sie podzielic pomiarem spalania. Nalezy do tego doliczyc przebijanie sie z Bemowa na Wal Miedzeszynski w piatek wieczor i niedziele wieczor. Czyli mozna powiedziec jazda w miejskim korku. No i biorac to pod uwage i to ze mam auto na dotarciu (1.5km dopiero) i to ze zasuwalem 110km na tempomacie za terenem zabudowanym (oczywiscie lokalne odloty ponad ta liczbe byly przy wyprzedzaniu) wyszlo mi spalanie 5,6. Mialem nawet nizsze tylko mi wczorajszy wieczorny przejazd przez W-we schrzanil statystyke. Przed trasa mialem w baku 50/50 zwyklego i V-Power diesla z Shell'a (to tak a propos ostatniej dyskusji o tankowaniu). Jak na razie od wyjazdu z salonu przy codziennej jezdzie po W-wie (dystans 6-7km w jednym kierunku) mam na komputerze spalanie 6,7. Wedlug mnie rewelacja. Ostania srednia z mojego starego Reno Clio 1.6 (zadne tam 16V) w jezdzie mieszanej wychodzila 8,8 (lalem i leje nadal V-Power 95). Musze zrobic jakas kalkulacje kiedy mi sie zwroci te 8000PLN ktore wrzucilem decydujac sie na diesla zamiast benzyny.

          pozdro

          Komentarz


          • #55
            witam wszystkich !
            wlasnie przebrnalem przez watek poniewaz osobiscie tez przymierzam sie do O2
            1.9TDI ambiente. niestety na 2.0 mnie nie stac. oczywiscie najpierw musze sprzedac leona TDI....
            czytalem gdzies chyba w auto swiecie ze podobno znacznie taniej mozna kupic takie autko w czechac nawet po doliczeniu akcyzy itd... czy orientuje sie ktos jak to wyglada na dzien dzisiejszy ?

            Komentarz


            • #56
              Zamieszczone przez FunGous
              witam wszystkich !
              wlasnie przebrnalem przez watek poniewaz osobiscie tez przymierzam sie do O2
              1.9TDI ambiente. niestety na 2.0 mnie nie stac. oczywiscie najpierw musze sprzedac leona TDI....
              czytalem gdzies chyba w auto swiecie ze podobno znacznie taniej mozna kupic takie autko w czechac nawet po doliczeniu akcyzy itd... czy orientuje sie ktos jak to wyglada na dzien dzisiejszy ?
              Wchodzisz na strone Skody w Czechach Error 404 i tam masz cennik. I tak za Octavie 1.9TDi Ambiente 549 900 Kè czyli 74.2797zl do tego dochodzi akcyza za auto do dwoch lat (3 lub 5%) Cena jest juz wtedy nie atrakcyjna. Niestety kurs naszej waluty do waluty Czechow jest coraz gorszy
              Spritmonitor.de

              Komentarz


              • #57
                Zamieszczone przez greszczyn
                Też jestem ciekawy jak się sprawuje Audience,może ktoś z forumowiczów zaszalał i ma takie coś na pokładzie.
                Mam na pokładzie i nie żałuję wydanej kasy. Zmieniarka CD pracuje sprawnie, radio odbiera bez zarzutu itp, itp. Generalnie zrezygnowałem z zaplanowanej modyfikacji systemu audio po odebraniu auta i przetestowaniu na muzyce którą słucham. Jeszcze nigdy seryjny system (no, może sam audience nie jest jednak już taki seryjny ) nie zrobił na mnie takiego wrażenia... póki co, nic nie zmieniam i sobie chwalę.

                Komentarz

                POWRÓT NA GÓRĘ
                Pracuję...
                X