Witam
Nie 4000 zł tylko 2600 zł.
Mam założoną sekwencję Stag300 i jestem bardzo zadowolony.
Panowie - "każda sroczka swój ogonek chwali".
Przez 11 lat jeździłem ropniakiem, od czterech miesięcy zasuwam Pb/LPG, i jak to w życiu wszystko ma swoje plusy i minusy.
W poprzednim samochodzie (eskort 1,8 TD) miałem przez trzy lata problemy z silnikiem, kilku fachowców nie potrafiło go doprowadzić do pełnej sprawności. Na ASO mnie po prostu nie stać. Kolega ma w tej chwili 1,9 TDI z przebiegiem 159000 km, i od kilku tygodni jeździ po warsztatach bo ma "dziury" jak dodaje gazu, i na razie tylko każą wymieniać to: N-75, kierownicę powietrza, turbinę, coś wspominają o wtryskach. Acha samochód kumpla to Passat z 2001 roku.
Dobrze założona i dobrana sekwencja potrafi dać dużo radości-też.
Pozdrawiam Jacek
Nie 4000 zł tylko 2600 zł.
Mam założoną sekwencję Stag300 i jestem bardzo zadowolony.
Panowie - "każda sroczka swój ogonek chwali".
Przez 11 lat jeździłem ropniakiem, od czterech miesięcy zasuwam Pb/LPG, i jak to w życiu wszystko ma swoje plusy i minusy.
W poprzednim samochodzie (eskort 1,8 TD) miałem przez trzy lata problemy z silnikiem, kilku fachowców nie potrafiło go doprowadzić do pełnej sprawności. Na ASO mnie po prostu nie stać. Kolega ma w tej chwili 1,9 TDI z przebiegiem 159000 km, i od kilku tygodni jeździ po warsztatach bo ma "dziury" jak dodaje gazu, i na razie tylko każą wymieniać to: N-75, kierownicę powietrza, turbinę, coś wspominają o wtryskach. Acha samochód kumpla to Passat z 2001 roku.
Dobrze założona i dobrana sekwencja potrafi dać dużo radości-też.
Pozdrawiam Jacek
Komentarz