Wymiana żarówek w bocznych kierunkowskazach (w błotnikach)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Bentul
    Classic
    • 2011
    • 20

    Wymiana żarówek w bocznych kierunkowskazach (w błotnikach)

    macherstudio, http://allegro.pl/konsola-sony-ps3-5...763633907.html ?

    [ Dodano: Pią 06 Gru, 13 11:50 ]
  • grzes0000
    Drive
    • 2010
    • 82

    #2
    Wymiana żarówek w bocznych kierunkowskazach (w błotnikach)

    Witam

    Chciałem zapytać, jak można dostać się do bocznych kierunkowskazów (tych małych w błotnikach ). Czy konieczne jest ściąganie nadkoli ?

    Jakie tam "przychodzą" żarówki ?

    Ostatnie pytanie. Czy możliwe, żeby obydwie żarówki ( w obu błotnikach) spaliły się jednocześnie. Jeśli tak, to co mogło to być powodem? Ewentualnie gdzie szukać usterki "po kablach" ?
    Dodam, że pozostałe kierunki działają.

    Dodam na koniec, że usterka jest w Octavii 2000r po lifcie (benzyna)

    Pozdrawiam

    Komentarz

    • Tony065
      RS
      • 2009
      • 2487
      • Octavia I (1U2)
      • ARX 1.8 20VT 150 KM

      #3
      grzes0000, najprościej jest zdjąć nadkola, bo nie podrapiesz przypadkiem błotników. Kable mogły po prostu zgnić, bo tam jest duuużo wilgoci. Żarówki to takie jak masz w lampce obok lusterka wstecznego.
      Black Pearl, Elegance & RS LOOK
      @ by Tune-up Gdańsk
      TDI VP++ i jeszcze rośnie
      Antek

      Komentarz

      • grzes0000
        Drive
        • 2010
        • 82

        #4
        Zamieszczone przez Tony065
        grzes0000, Kable mogły po prostu zgnić, bo tam jest duuużo wilgoci. .
        A gdzie dokładnie idą te kable? Może gdzieś w podszybiu?

        Komentarz

        • Damian-jg
          Ambiente
          • 2008
          • 229

          #5
          Zamieszczone przez grzes0000
          Zamieszczone przez Tony065
          grzes0000, Kable mogły po prostu zgnić, bo tam jest duuużo wilgoci. .
          A gdzie dokładnie idą te kable? Może gdzieś w podszybiu?
          Pod nadkolem
          FIAT Service

          Komentarz

          • ROBAL_26
            RS
            • 2010
            • 2321
            • Octavia I combi (1U5)
            • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

            #6
            grzes0000, w błotnikach są żarówki w5w mogły się po przepalać od wilgoci lub ze starości ,albo miałem taki przypadek u siebie że przetarł-przeciął się przewód w przejściu z podszybia do błotnika , przechodzi on przez otwór niczym niezabezpieczony , możesz to zobaczyć dopiero po zdjęciu podszybia także , najpierw to najszybciej jest odchylić nadkole i wypchnąć kierunek od środka na zewnątrz.ok'


            pozdro
            Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

            ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

            https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

            Komentarz

            • grzes0000
              Drive
              • 2010
              • 82

              #7
              Dzięki za podpowiedz.
              Jutro będę działał
              Pozdrawiam

              Komentarz

              Pracuję...