a jakieś stronki dobre z akcesoriami zanacie do octy oczywiście
1.8T 20V AMU
Zwiń
X
-
1.8T 20V AMU
Przy zimnym silniku po zapaleniu jest 1200 obrotów (prawidłowo) ruszam i zaczynają sie dziwne rzeczy dziać, silnik jak by tracił moc,dusił się, obroty skaczą, nie można jechac, dopóki nie przegazuje i silnik troche nie popracuje na jałowym biegu.Dzieje się to wyłącznie jak samochód stoi pod chmurką.Proszę o poradę.
-
-
Re: 1.8T 20V AMU
Zamieszczone przez akizPrzy zimnym silniku po zapaleniu jest 1200 obrotów (prawidłowo) ruszam i zaczynają sie dziwne rzeczy dziać, silnik jak by tracił moc,dusił się, obroty skaczą, nie można jechac, dopóki nie przegazuje i silnik troche nie popracuje na jałowym biegu.Dzieje się to wyłącznie jak samochód stoi pod chmurką.Proszę o poradę.Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
mam/miałem to samo i jestem prawie pewien, że masz słaby aku!!!!!
ja miałem złodzieja prądu w postaci adeptera do zestawu głośnomówiącego . Ale to nie całe 50%. jest jeszcze jeden złodzeij, który mi rozładowuje aku. jadę go szuakć w czwartek wieczorem do aso. Podejrzewam:
1 resztę zestawugośnomówiącego
2 popsuty mikrowłącznik oświetlenia bagażnika
3 syrenę alarmu - pan elektryk stwierdził, że prąd płynie kablem do niej
mam nadzieję, ze znajdą... dam znac w piątek rano.
U mnie nic się nie dzieje jak aku jest naładowane. zaczyna się jak np. tydzień stoi. :evil: :evil: :evil:
stawiam na akumulator20v
Komentarz
-
-
bezduszny
Re: 1.8T 20V AMU
Zamieszczone przez akizPrzy zimnym silniku po zapaleniu jest 1200 obrotów (prawidłowo) ruszam i zaczynają sie dziwne rzeczy dziać, silnik jak by tracił moc,dusił się, obroty skaczą, nie można jechac, dopóki nie przegazuje i silnik troche nie popracuje na jałowym biegu.Dzieje się to wyłącznie jak samochód stoi pod chmurką.Proszę o poradę.
Przy mrozach jest o dziwo OK....
Podejrzewam jakiś czujnik temperatury.... sterujący dawką paliwa czy tzw. "ssaniem" (pod warunkiem, że takowy istnieje :szeroki_usmiech )
Komentarz
-
bezduszny
Komentarz
-
Od mycia raczej nie. Z tego co mnie informowano w ASO i mojego doświadczenia to wynika, że należałoby je wymieniać co około 60.000, bo przy takim przebiegu padła mi pierwsza. Objawem było olbrzymie szarpanie nawet przy rozgrzanym silniku. Krótko mówiąc silnik chodził na trzech garnkach. Koszt jednej w ASO to około 120 zł, a w sklepie najtaniej 120 zł (ciekawe, że ceny w sklepach były nawet wyższe).
Myślę, że powodem takiego zachowania jest wilgoć znajdująca się w powietrzu, która przedostaje się taż w okolice cewek. (to mój domysł). Przy mrozach jest bardziej suche powietrze i może dlatego to zjawisko nie zachodzi.1.8 TSI - 160KM
Komentarz
-
-
bezduszny
-
z tego co sie orientuje, to awaria cewki powoduje slad w kompie, moze warto sprawdzic.
przy wymianie cewki warto tez wymienic fajke - dodatkowo ~60PLN.
nie wiem czy jest sens wymieniac cewki bez pewnosci ze to one. to koszt dobrze ponad 500pln.
[ Dodano: Sro 17 Sty, 07 12:05 ]
Zamieszczone przez buzisylwekMyślę, że powodem takiego zachowania jest wilgoć znajdująca się w powietrzu, która przedostaje się taż w okolice cewek. (to mój domysł). Przy mrozach jest bardziej suche powietrze i może dlatego to zjawisko nie zachodzi.O2FL RS | S2 | F2
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez tomekz tego co sie orientuje, to awaria cewki powoduje slad w kompie, moze
hmm, ja bym tego nie podejrzewal. cewka jest bezposrednio na silniku, do nieh dochodzi trzy zylowy kabel z niskim napieciem. sama cewka jest na silniku osadzona z uszczelka, wiec tam raczej sie woda nie dostanie. Ja w tej chwili od poltora miesiaca jezdze bez tej uszczelki pod jedna cewka (w aso czekanie ~2 tygodni) i nic sie nie dzieje.1.8 TSI - 160KM
Komentarz
-
-
bezduszny
Chwila....
Cewka działa niezależnie od jakości paliwa .... czyz nie ?
Nie wiem jak u was, ale u żony poranne objawy "szrpania, gaśnięcia i nierównych obrotów" się nasiliły kiedy zatankowała w trasie paliwa "no name".
Na Orlenowskiej Vervie jest to mniej, dużo mniej oczuwalne.. Ktos tak testował tą przypadłość ?
Komentarz
-
Zamieszczone przez akiznie można jechac, dopóki nie przegazuje i silnik troche nie popracuje na jałowym biegu.Zamieszczone przez Marianjest jeszcze jeden złodzeij, który mi rozładowuje aku. jadę go szuakć w czwartek wieczorem do aso.
[ Dodano: Sro 17 Sty, 07 13:05 ]
Zamieszczone przez bezdusznyKtos tak testował tą przypadłość
Komentarz
-
-
bezduszny
Zamieszczone przez rezona na przewody WN. Jak się nieco silnik ogrzeje to się osuszą (wilgoć w powietrzu) i wtedy nie ma upływu prądu
Komentarz
-
Zamieszczone przez rezonmnie to raczej wygląda nie na cewkę, bo psują się bardzo rzadko, a na przewody WN. Jak się nieco silnik ogrzeje to się osuszą (wilgoć w powietrzu) i wtedy nie ma upływu prądu. Zwróć uwagę, że niepracował jeden cylinder a nie więcej. Przejechałem różnymi samochodami benzynowymi dobrze ponad 500kkm i cewkę wymieniałem tylko raz i to dlatego, że kupiłem prawie za bezcen nową - 15lat temu w Ładzie2106. Na O1 (1,6AKL+LPG) zrobiłem 135kkm i przewody były wymieniane trzy razy, a cewka ani razu. Tyle, że jak widzę dla ASO cewkę bardziej się opłaci wymienić niż przewody.
Czy miał już ktoś takie problemy? Jeśli się mylę to mnie sprostujcie.1.8 TSI - 160KM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez buzisylwekcewki są cztery i każda znich znajduje się na świecyZamieszczone przez bezdusznyewentualna wilgoś by odparowała
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rezonSorry nie wiedziałem, że można coś takiego wymyśleć
[ Dodano: Sro 17 Sty, 07 14:38 ]
Zamieszczone przez MarianNie wiem jak u was-u mnie na te obiawy ma wpływ wyłącznie stan aku1.8 TSI - 160KM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rezonSorry nie wiedziałem, że można coś takiego wymyśleć, samo się prosi o awarię. Będą cewki lecieć...
gdyby nie bledna diagnoza ASO, ktore to stwierdzilo uszkodzenie jednej, to 200 000 km przekroczylbym na czterech oryginalnych.. a tak.. tylko na trzech.
Wlasnie takie rozwiazanie wydaje mi sie bardzo dobre, bo wysokie napiecie idzie naprawde malym odcinkiem, ktory jest "na sztywno" (fajka dlugosci 3/4 dlugopisa) i w dodatku szczelnie zamknietym na silniku.O2FL RS | S2 | F2
Komentarz
-
-
u mnie ostatnio pływaja obroty diagnoza ?
i tu jest dziwne
komp nie moze sie zdecydować czy sonda lambda czy katalizator ale wychodzi że kat sie wykończa po analizatorze spalin
sprawdzić czy czasem sonda lambda sie nie kończy jesli są to wachniecia nie wielkie to nie ma sie czym przejmować co do słabnieci ateż tak mam od czasu do czasu i niewaidomo co
może też być czujnik ciśnienia atmosferycnego tzw map sensor przy intercoolerze
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez tomekZamieszczone przez rezonSorry nie wiedziałem, że można coś takiego wymyśleć, samo się prosi o awarię. Będą cewki lecieć...
.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez EŁtez sie zastanawiam ale widze ze klega ma też AGU :wink: ..u mnie przy 177 tys przebiegu cewki sztuk 4 i przepływomierz są od nowości, już nawet w serwisie twierdzą ze to nie wypada :lol: ..a pomyśleć że RS-a chciałem kiedyś brać...ale teraz widze ze to chyba jakaś chinszczyzna :lol: :lol: :szeroki_usmiechO2FL RS | S2 | F2
Komentarz
-
Komentarz