Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

klimatyzacja

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • klimatyzacja

    Zamieszczone przez Dzida
    O której będzie losowanie chipsa, i kto pretenduje do zaszczytnego tytułu sierotki?
    I kto jest przewidziany jako zwycięzca...
    ciężko jest lekko żyć,

  • #2
    klimatyzacja

    jak w temacie, dzis sluchalem klimy :twisted: zamiast radia
    Bedac na postoju majac wlaczone ECO (silnik zapalony) slysze tylko silnik, majac ustawione na AUTO to cos cichutko popiskuje, no jakby sie toczylo popiskujac. To "popiskiwanie" to normalne? Kiedys chyba tego nie bylo.
    Max moc [KM/kW] 119.6/88.0
    Max moment [Nm] 280 przy 1982 obr./min.

    Komentarz


    • #3
      u mnie na klimatroniku jest tak samo. Gdy pracuje słychać delikatne syczenie jakby się ulatniało np. powietrze pod ciśnieniem. Jest to normalne. Chyba już było o tym pisane na forum ?
      O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
      O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
      =================================================

      Komentarz


      • #4
        jesli bylo to przegapilem/nie znalazlem, ma ktos moze linka?
        Max moc [KM/kW] 119.6/88.0
        Max moment [Nm] 280 przy 1982 obr./min.

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez eR_
          Bedac na postoju majac wlaczone ECO (silnik zapalony) slysze tylko silnik,
          i słusznie, bo przy wciśniętym ECO nie masz włączonej sprężarki klimy. Jak wyłączasz ECO to włączasz klimę i dopiero wtedy ją słyszysz.

          Komentarz


          • #6
            Znalazłem takie tematy;
            Link
            Link
            O I złota w kombi 1.6 BFQ - od tego Tu się zaczęło
            KIA Carens 2.0 CRDI - przerwa na kawę ....
            O III czarna liftback - reaktywacja

            Komentarz


            • #7
              -Piotr-, dzieki, ten pierwszy topik chyba mi rozjasnil
              Max moc [KM/kW] 119.6/88.0
              Max moment [Nm] 280 przy 1982 obr./min.

              Komentarz


              • #8
                eR_, to popiskiwanie w jakiej części auta słyszysz :?:
                O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                =================================================

                Komentarz


                • #9
                  endryu, moim zdaniem od komory silnika, jutro poslucham obchodzac auto dookola
                  Max moc [KM/kW] 119.6/88.0
                  Max moment [Nm] 280 przy 1982 obr./min.

                  Komentarz


                  • #10
                    pod dechą, od komory silnika jest wchodzący w skład instalacji zawór rozprężny, w którym następuje zmiana ciśnienia czynnika chłodzącego. Z tego zaworu słychać przy pracującej klimie ciche, czasem " falujące" popiskiwanie, syczenie
                    tu jest rysuneczek elementów klimy
                    Link
                    O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                    O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                    =================================================

                    Komentarz


                    • #11
                      endryu popiskiwanie z zaworu rozprężnego ? eR proponuję podnieś maskę jak będziesz słyszał to popiskiwanie i posłuchaj czy to nie od paska lub wentylatora klimatyzacji, i mam nadzieje ze nie od sprężarki
                      O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                      GVI 1.4TSI
                      LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                      tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                      Komentarz


                      • #12
                        leszekmw, zależy co rozumiemy pod słowem popiskiwanie, jeżeli dosłownie to ok może być pasek, wentylator, spręzarka. Ja miałem na myśli ciche syczenie, które zachodzi z zaworu rozprężnego. Też przerabiałem ten temat z takim właśnie syczeniem i te informacje uzyskałem w firmie od klimy przy jej przeglądzie.
                        O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                        O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                        =================================================

                        Komentarz


                        • #13
                          ok' ale pisk to pisk a syk to syk , musisz się z tym zgodzić endryu
                          O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                          GVI 1.4TSI
                          LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                          tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                          Komentarz


                          • #14
                            jak najbardziej tak. Jak sam nie dotkniesz, nie poliżesz to słowne określenia mogą być różne. Dlatego są różne opinie do rozwagi i zastanowienia się przez pytajacego
                            O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                            O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                            =================================================

                            Komentarz


                            • #15
                              Nie jestem w stanie powiedziec czy to syk syk czy pisk pisk :| - co poprostu cos
                              Dzis obszedlem auto dookola, wlaczony silnik zagluszal wszystko, slysze to tylko jak jestem w kabinie :idea:
                              Max moc [KM/kW] 119.6/88.0
                              Max moment [Nm] 280 przy 1982 obr./min.

                              Komentarz


                              • #16
                                no to raczej zawór , jest on umieszczony na ścianie grodziowej , po lewej stronie , w głębi pod filtrem przeciwpyłkowym. zapal silnik , włącz klime i podnieś maskę i spróbuj sie wsłuchać . wygląda / zawór / jak taka owalna puszka przyczepiona dościany grodziowej , powinna być w czarnej osłonie plastykowej i dochodządo niej 2 przewody alu od klimy ,cieńszy i grubszy z niej powinno syczeć , szumieć . ale jak to to to tak jan napisał endryu , tak może być . co prawda w tej chwili gaz jest bardziej skupiony / jak dobrze pamiętam / ponieważ jest niższa temperatura ale możesz to chyba słyszeć .
                                ale w/g mnie pisk to pisk a syk lub szum to co innego..... . piszczy pasek klinowy na przykład , a szumi wiatr w gałęziach drzew...... :wink:
                                O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                                GVI 1.4TSI
                                LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                                tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zamieszczone przez leszekmw
                                  co prawda w tej chwili gaz jest bardziej skupiony / jak dobrze pamiętam / ponieważ jest niższa temperatura ale możesz to chyba słyszeć .
                                  Coś w tym musi być, ja też w granicach 5-7 stopni słyszę dźwięk gdzieś z okolic schowka i też pierwsze co mi przyszło do głowy to to że gaz zmienia właściwości i pracuje na "granicy" smarowalności. Chyba jakiś powód "blokady" klimatyzacji poniżej 5 stopni musi być.

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    wydaje mi się że na razie niema co sie przejmować a na wiosne zrobić sobie serwis i tyle
                                    O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                                    GVI 1.4TSI
                                    LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                                    tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Zamieszczone przez harnas75
                                      Coś w tym musi być, ja też w granicach 5-7 stopni słyszę dźwięk gdzieś z okolic schowka i też pierwsze co mi przyszło do głowy to to że gaz zmienia właściwości i pracuje na "granicy" smarowalności. Chyba jakiś powód "blokady" klimatyzacji poniżej 5 stopni musi być.
                                      jest to normalna praca kimatyzacji. Smarowalność będzie ok, jeżeli jest odpowiednia ilość czynnika chłodzącego, w którego skład wchodzi olej smarujący. Klima pracuje w trybie chłodzenia jezeli temp.zew. nie jest niższa od +5 st.C (jest to ustawienie fabryczne)
                                      Zamieszczone przez leszekmw
                                      wydaje mi się że na razie niema co sie przejmować a na wiosne zrobić sobie serwis i tyle
                                      jak najbardziej tak.
                                      Tu jest o klimie w pytaniach i odpowiedziach
                                      Forum - Octavia Club Polska
                                      O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                                      O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                                      =================================================

                                      Komentarz

                                      POWRÓT NA GÓRĘ
                                      Pracuję...
                                      X