Roznica napiec??

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • TommyLee
    Ambiente
    • 2006
    • 179

    Roznica napiec??

    lec, a dopuszczenie do ruchu ? Niebiescy Cię zniszczą
  • rafalus
    L&K
    • 2005
    • 1140
    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

    #2
    Roznica napiec??

    Ponoc napiecie przy klaksonie jest inne niz przy syrenie alarmu?? Jak zniwelowac roznice by polaczyc sie z alarmem do klaksonu?
    nowy cSIMC od Aliego
    seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
    Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

    półosie seryjne przebieg 273 tyś

    Komentarz

    • aciu
      Rider
      • 2005
      • 685

      #3
      Zamieszczone przez rafalus
      Ponoc napiecie przy klaksonie jest inne niz przy syrenie alarmu??
      nie napięcie, a pobór prądu. Wystarczy zamontować przekażnik pośredniczący. Tylko po co tak udziwniać ???

      Komentarz

      • -Piotr-
        L&K
        S_OCP Member
        • 2006
        • 1018
        • Octavia III (5E3)
        • CHPA 1.4 TSI 140 KM

        #4
        Dużo zależy od możliwości entralki alarmowej oraz posiadanej syreny. Obecne centralki można obciążyć odbiornikiem np.syreną, ale prąd sterujący będzie ciągły. W starszego typu centralkach był generowany sygnał prądowy modulowany co umożliwiało podłączenie klaksonu. Sygnał alarmowy ciągły przy klaksonie wieczorową porą :?A co na to sąsiedzi :?:
        O I złota w kombi 1.6 BFQ - od tego Tu się zaczęło
        KIA Carens 2.0 CRDI - przerwa na kawę ....
        O III czarna liftback - reaktywacja

        Komentarz

        • rafalus
          L&K
          • 2005
          • 1140
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

          #5
          Jezeli napiecie jest inne na kablu co dochodzi do syreny klaksonu i jest inny na kablu od alarmu. To jednak napiecie.
          Te syreny alarmowe sa za ciche poza tym chce uzywac w pewnych a raczej nie pewnych sytuacjach bedzie wlacznik i chcialbym ,zeby dzialalo to i to
          nowy cSIMC od Aliego
          seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
          Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

          półosie seryjne przebieg 273 tyś

          Komentarz

          • -Piotr-
            L&K
            S_OCP Member
            • 2006
            • 1018
            • Octavia III (5E3)
            • CHPA 1.4 TSI 140 KM

            #6
            Są warianty instalacji alarmowej, gdzie centralka posiada wyjście jedynie do wysterowania syreny. Nie jest ono prądowe i podaje jedynie impuls do jej załaczenia. Do takiego kompletu musi być i dobrana odpowiednia syrena (winna posiadać 3 wyjścia-kable). Być może taki komplet posiadasz. Na rynku jest wybór syren. Jako dodatkowa nie musi być z podtrzymaniem. Wyszukaj tej dostępnej najgłośniejszej z głośnikiem a nie z przetwornikiem pizoelektrycznym. Odbije się to na gabarycie syreny, ale jest dużo zakamarków w Octavii. Klakson jest prądożerny i będzie wymagał troche kombinacji, aby wpiąć go w układ sygnalizacji tak, aby wszystko działało sensownie.
            O I złota w kombi 1.6 BFQ - od tego Tu się zaczęło
            KIA Carens 2.0 CRDI - przerwa na kawę ....
            O III czarna liftback - reaktywacja

            Komentarz

            • aciu
              Rider
              • 2005
              • 685

              #7
              Zamieszczone przez -Piotr-
              Klakson jest prądożerny i będzie wymagał troche kombinacji, aby wpiąć go w układ sygnalizacji tak, aby wszystko działało sensownie.
              o to to właśnie

              Zamieszczone przez -Piotr-
              Nie jest ono prądowe i podaje jedynie impuls do jej załaczenia
              z centralik alarmowej jest podawany PLUS jako sterowanie syrenki - modulacja syreny znajduje się w niej samej bądż układ wytwarzający 6-tonów. Syrenki z trzema przewodami to syrenki z własnym zasilaniem czyli +, - , sterowanie. Własne zasilanie ma kontrolować, aby ktoś nie odciął przewodów od syrenki lub odkręcił klemy od akuu. Wtedy ma wyć

              Komentarz

              Pracuję...