ja jestem w niemczech teraz i kozystam z jakiejs sieci hotelowej wiec kto wie gdzie maja prowajdera podaj jak chcesz to podam ip mje to sobie sprawdzisz czy to ja czy nie
wymiana tarcz hamulcowych
Zwiń
X
-
wymiana tarcz hamulcowych
Cześc wszystkim !
Mam zamiar osobiście wymienic tarcze +klocki . Na temat wymiany klocków znalazłem informacje na forum ,niestety o wymianie tarcz nic.Prosiłbym o jakieś praktyczne rady no i może ktoś poleci jakie tarcze i klocki kupic (nie chce badziewia ale też nie ma sensu niepotrzebnie przepłacac.)daryl0
-
-
a w sumie przy wymianie najważniejszą rzeczą jest oczyścić idealnie piasty z rdzy po odkręceniu starych tarcz i nieupapranie w smarze nowych . co do doboru tarcz i klocków było parę razy i w sumie zależy to do czego potrzebujesz hamulców - do sportu czy normalnej jazdyO2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Ja mam nawieracne Zimmermany + klocki Ferodo DS - Niezly zestaw, jestem zadowolony. Mozna kupic na www.hamulce.net . Maja tam tez oleje Motula. Zrobilem tam juz kilka zakupow i POlecam.Old Octavia 1.9 AHF - New Leon 2.0 BKD - New Passat 2.0 HGW ;-) Pontiac Trans Am 7.5
Spoty Lublin - kazda pierwsza sroda miesiaca. Zapraszamy
Komentarz
-
-
Ja mam zarówno jak tarcze i kolocki z EBC, zestaw super. Jesli wymieniasz z powodu pokrzywienia tarcz, to radze tez wymienic przewody gumowe - czesto to przez nie sie tarcze krzywia. Spowodowane to jest ze zbrojenie tych przewodów peka i powoduje zmniejszenie przepływu płynu hamulcowego, a co za tym idzie nie cofie sie całkiem tłoczek i cały czas tarcza jest poddawaniu tarciu. Mozesz roniejz rozmontowac cały zacisk i przeczyscic tłoczek.
Pamietaj rozniez tak jak kolega wspomnial o prawidłowym oczysczeniu piastyze rdzy oraz innych nieczystosci, przy okacji mozesz przeczyscic tarcze (tą ząbkowaną) od ABS`u.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftTarcze np ATE sa gotowe do jazdy po przykreceniu, zadnego czyszczenia dlubania nic
Miałem do czynienia z tarczami wileu producentów i większość (nie wszystkie) były pokryte tym specyfikiem, więc się nie mylę a zawsze lepiej jest odtłuścić nic nie zaszkodzi :wink: .Rozum każdy ma, ale nie każdy go używa.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftKomplet duzych ATE PD z klockami wyszedl mnie taniej niz zakup malych seryjnych tarcz w ASO z klockami. Tak wiec, sadze ze ATE zle nie sa biorac pod uwage, ze czesc takich tarcz idzie na pierwszy montaz
Pozdrawiam
Autorushttp://forum.muratordom.pl/showthrea...5%82a-Autorusa
Budowa mojego domku MURATORZE
----------------------------------------------------
Octavia AZS TDI 130KM obecnie 407 kkm
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Maicroftmroko, I tu sie kolego mylisz Nalezy czytac instrukcje dolaczone do tarcz hamulcowych.
Tarcze np ATE sa gotowe do jazdy po przykreceniu, zadnego czyszczenia dlubania nic Wkladamy tarcze, klocki i jazda
[ Dodano: Nie 04 Lut, 07 15:55 ]
Zamieszczone przez autorusteż mam te tarcze i klocki i8 jestem na razie zadowolony. Miałem wcześniej ebc nawiercane i niestety pogięły mi się po 500km. Początkowo myślałem że to coś innego ale pojechałem na przyrząd do mechanika i mi sprawdził bicie i niestety waliły ostro. Więc nie mogę ich osobiście polecić , a zestaw kosztował 2x tyle co te ATE.
PS !SIE POGIELY! - samo to sie grzmii i blyska :twisted:
PS2 Nawiercane Zimmermanny sa tansze AFAIR od gladkich w ASO (info dla tych co lubia dziurki)
PS3 gratuluje pogiecia tarcz w 500kmOctavia 1,9TDI 1999 /AWX 181KM /6gear /288mm /Bilstein B6
Komentarz
-
-
daryl0, a mnie sie coś kiedyś o oczy obiło że był chyba nawet poradnik ze zdjęciami jak wymieniać tarcze samodzielnie...Zapraszam na www.rebel-tuning.com
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Maicroftwolff, Niby nie ma, ale jak ktos chce to zrobi to bez ich dotykania tlustymi paluchami - to tak jak z wsiadaniem do auta zima. Jeden buty otrzepuje i przenosi 10% sniegu na butach, inny ma to gdzies i ma ciagle gnoj w aucie :twisted:
tylko po co? Puszka Brake cleanera kosztuje grosze. Oszczedzanie na hamulcach to troche podcinanie galezi (z ktorej sie sra we wlasne gniazdo :twisted: )Octavia 1,9TDI 1999 /AWX 181KM /6gear /288mm /Bilstein B6
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Maicroftautorus, W nastepnym tygodniu montaz, wiec tak pod koniec miesiaca bede wiedzial co to jest warte i czy bylo warto zrobic jeszcze jeden myk o ktorym wkrotce
To są większe tarcze od seryjnych? jeśli tak to dużo rzeźby jest z zaciskami?
Komentarz
-
-
Zwrotnice kompletne do 312mm z jarzmami zaciskami tarczami klockami, okazuje sie ze lozyskami (przynajmniej jednym) do wymiany, robocizna i innymi atrakcjami cos kolo 1900zl. Jak szalec to na calego
A hamowac, no mam nadzieje, ze bedzie dobrze. Jeszcze sie okaze
Pocieszam sie kilkoma aspektami:
- Tarcze i klocki z robocizna w ASO czyli oryginaly kosztowalyby wiecej, niz te tarcze z klockami i zalozeniem wszystkiego do auta.
- Dobre tarcze i klocki kosztowalyby polowe tej sumy, byc moze hamowalyby lepiej, ale dalej mam tarcze o niklej srednicy
- Bardzo dobry tarcze i klocki kosztowalyby tyle samo, jak nie wiecej
BTW Jakbys chcial, to jedna zwrotnice z zaciskiem jarzmem tarcza i klockami za 700zl moge miec. Wiem, gdzie sie ostala Tylko druga skombinowac Komplet z TT-ki i widac, ze dlugo nie jezdzil.
Komentarz
-
-
wymiana tarcz hamulcowych
Zamieszczone przez MaicroftKomplet duzych ATE PD z klockami wyszedl mnie taniej niz zakup malych seryjnych tarcz w ASO z klockami. Tak wiec, sadze ze ATE zle nie sa biorac pod uwage, ze czesc takich tarcz idzie na pierwszy montaz
Nie bardzo rozumiem tej informacji ...????? :shock:
Wymiana tarcz z klockami w ASO 734,oo brutto
fabryczne do auta 1,9 TDI 110 KM
PZDRSuperb - 2 Kombi
Komentarz
-
-
bezduszny
Komentarz