Witam. Mam problem z podłączeniem tempomatu. Niby wszystko jest podłączone a on nie chce nic zagadać. Może ma ktoś jakiś schemat żeby sprawdzić czy wszystko jest ok lub może wiecie co jeszcze może być. Dzięki.
Mam wiązkę z 6 przewodami. Z pinami są 2 zółte (idą razem), żółto-czerwony, niebieski i biały to wszystko wpiąłem w tę czarną kostkę na pod szybą. Został mi jeden niebiesko-czarny bez pinu przewód i przylutowałem go do takiego samego w wiązce auta (kolega który zakładał taki tempomat tak powiedział że będzie ok). Tempomat jest teoretycznie odblokowany a nadal nie działa. Co może być. Może ten niebieski ma isć gdzie indziej lub tempomat jest popsuty (niby nowy z allegro. Jak możecie to pomóżcie bo zależy mi na czasie.
Po montażu trzeba go podobno aktywować VAG-iem.
A tak przy okazji, to dużo jest roboty z montażem, bo moje umiejętności mechaniczne oscylują około "0"?
Jak się obsługuje taki tempomat i jakie on ma funkcje (na manetce widzę sporo przycisków, których u siebie nie mam).
Czy tempomat jest identyczny w benzynie i tdi i czy możliwe jest wykorzystanie tempomatu z bliźniaczych konstrukcji (np. Seat Leon, Golf, SuperB)?
Juz sobie poradziłem. Aktywować trzeba Vag-iem a i roboty trochę jest. Najwięcej chyba z rozbieraniem tych osłon i dostaniem się do przełączników (manetki). Samo podłaczenie (tzn. prace elektryczne) ok 20 minut. Tak poza tym to fajna jest to sprawa.
Po montażu trzeba go podobno aktywować VAG-iem.
A tak przy okazji, to dużo jest roboty z montażem, bo moje umiejętności mechaniczne oscylują około "0"?
Jak się obsługuje taki tempomat i jakie on ma funkcje (na manetce widzę sporo przycisków, których u siebie nie mam).
Czy tempomat jest identyczny w benzynie i tdi i czy możliwe jest wykorzystanie tempomatu z bliźniaczych konstrukcji (np. Seat Leon, Golf, SuperB)?
Problem montażu tempomatu był juz poruszany
A co do obsługi to wyjedź włącz go i pobaw się napewno go rozgryziesz . Jakby nie, pisz na priv.
Oczywiście, że szukałem. Ale może ktoś od tego czasu nabył nowego doświadczenia? Tego nie bierzesz pod uwagę? Wszystkie poprzednie posty czytałem, ale czułem pewien niedosyt... :wink:
Dezet jak będziesz miał jakiś problem z podłączeniem tempomatu to kontaktuj się ze mną lub kolegą BOBI-X. Gość jest naprawdę miły i bardzo pomocny. Mi pomógł i wsztstko działa bez zarzutu. Pozdrawiam.
A znacie może kogoś na terenie Warszawy lub w najbliższej okolicy kto za rozsądną opłatą zamontował by to ustrojstwo? Najchętniej jakiś np. były lub obecny pracownik serwisu :roll:
Bo nie wiem ile chcą za to w ASO. Chciałem zapytać, ale już było nieczynne. Może i dobrze, bo przynajmniej nie osiwiałem :lol:
tylko nie wiem czy on pasuje do mojej Skodziny (2005 r, TDI ASV)? Wyczytałem na stronie Skody, ze do silników 1,9TDI/66 kW, 1,9TDI/74 kW, 1,9TDI/81 kW powinien mieć SYMBOL: BEA 300 002.
Nie wiem też, czy to już wszystko co potrzebne czy trzeba jeszcze dokupić ten kabelek:
tylko nie wiem czy on pasuje do mojej Skodziny (2005 r, TDI ASV)? Wyczytałem na stronie Skody, ze do silników 1,9TDI/66 kW, 1,9TDI/74 kW, 1,9TDI/81 kW powinien mieć SYMBOL: BEA 300 002.
Nie wiem też, czy to już wszystko co potrzebne czy trzeba jeszcze dokupić ten kabelek:
No to kamień spadł mi z serca. Czas zamawiać tempomacik
Żeby tylko jeszcze jakiś tańszy montaż załatwić... Ale chyba jednak pozostanie serwis. Samochód mam jeszcze na gwarancji, więc mogą później robić problemy.
Ja brałem u gościa z allegro. Jak sobie wejdziesz na tempomaty do skody to możesz poszukać jest tam za 175zł z przesyłką. Gościu jest z miejscowości Chyżne. Tempomaty ma nowe i odrazu z wiązką.
Właśnie o tym gościu myślę! Tylko, kuźwa nigdy jeszcze nie zamawiałem przez allegro i nie do końca wiem jak to się robi. Ale widziałem tam nr telefonu. Może tak się uda.
polecam tego Allegrowicza. Dokladnie w tym tygodniu zamawialem u niego ten sam tempomat o ktorym mowa, doszedl, wszystko jest NOWE zgodne z opisem a dzisiaj wlasnie meczylem sie z jego montowaniem i poleglem na zapieczonych ramionach wycieraczek :?
Kurczę, jeden typ na allegro twierdzi, że wiązki są jednakowe do wszystkich silników.
Hmm, ale ma taki tempomacik jak potrzeba za 199 razem z wiązką.
Tylko pytanie czy to na pewno wiązka do diesla?
siedze czytam, czytam, a nie moge doczytac gdzie to ma byc podlaczone ogolnie szukam info gdzie szukac tej wtyczki moze ktos ma fote jakas jak ona w aucie wyglada.
W etce znalazlem ze przelacznik co potrzebny do octavi I to 8L0 953 513 J poprawcie mnie jesli sie myle a moze jest tez jakis zamiennik bo aktualnie na allegro nie wiele mozna znalesc. W szczecinie w serwisie chcieli za sam przelacznik 313zl troche sporo.
Mam silnik AUM 1,8T 2003
Komentarz