stukanie zaworow

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • aisa27
    Classic
    • 2007
    • 30

    stukanie zaworow

    mateo, osiągniesz efekt zbliżony do Soundsystemu, czyli jak było cienko, tak cienko pozostanie;
    jedyna zaleta takiego systemu to integracja z kokpitem;
    co do Eton'ów - nie spodziewaj się po nich zbyt wiele
  • M@rcin
    Classic
    • 2006
    • 39

    #2
    stukanie zaworow

    zauwazylem u mojej okctavi lekkie stukanie zaworow, generalnie jest glosniej niz w innej z takim samym silnikiem. przebieg 100 000 km i tu pytanie:
    stosowal ktos cos takiego?
    W skład zestawu wchodzą:Dodatek do oleju silnikowego Ceramizer® CS Uszlachetniacz do paliwa Ceramizer® CP


    a moze zmienic olej na mineralny? (jezdze na lotosie semisyntetic)
    moze castrol?


    bede wdzieczny za rade.

    Komentarz

    • djczas
      RS
      • 2005
      • 9612

      #3
      M@rcin, czeka cie kupno nowych szklanek i pytanie co jeszcze

      Komentarz

      • M@rcin
        Classic
        • 2006
        • 39

        #4
        ktos sie orientuje jaki koszt tej wymiany szklanek??

        Komentarz

        • djczas
          RS
          • 2005
          • 9612

          #5
          w moim silniku koszt normalnie orginały to 2k zł bo jest ich 20 w twoim nie wiem

          Komentarz

          • Maicroft
            Moderator
            S_OCP MemberModeratorr
            • 2004
            • 25757
            • Audi

            #6
            8 zaworow, 8 popychaczy.
            Spritmonitor.de

            Komentarz

            • adaś
              Elegance
              S_OCP Member
              • 2006
              • 876
              • Volkswagen

              #7
              Ja mam podobny problem, tzn. prawdopodobnie bedzie mnie czekala wymiana popychaczy. Jutro jade do mojego mechanika, zeby to sprawdzil i dal diagnoze. Koszt szklanki przy silniku 1.9TDI AHF to 95zl/serwis, 58zl/konkurencja. Oczywiscie, do tego dochodzi robocizna, ktora nie bedzie tania, bo jest troche roboty.

              [ Dodano: Czw 08 Lut, 07 17:59 ]
              Ale teraz widze, ze Marcin ma benzyne. To tam chyba jest inaczej, tzn. chyba jest jakies inne rozwiazanie. Nie chce sie na ten temat wypowiadac, bo sie nie znam. Moze by ktos bardziej swiatly doradzil.
              Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
              a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
              Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
              O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)

              Komentarz

              • M@rcin
                Classic
                • 2006
                • 39

                #8
                to teraz pytanie czy trzeba to koniecznie robic czy mozna sie wstrzymac? moze przejsc na olej mineralny?
                a swoja droga to zeby przy 100 000km cos w silnku padalo??

                ojciec ma w toyocie avensis wiecej przesmigane i silnik chodzi jak zegarek :/

                Komentarz

                • Maicroft
                  Moderator
                  S_OCP MemberModeratorr
                  • 2004
                  • 25757
                  • Audi

                  #9
                  adaś, Ile masz przejechane?? Moze warto poczekac, albo zrobic odrazu rozrzad, bo to dwa razy rozpinanie go
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz

                  • adaś
                    Elegance
                    S_OCP Member
                    • 2006
                    • 876
                    • Volkswagen

                    #10
                    Jest 100k i rozrzad byl juz robiony. Tak jak pisalem jutro jade na diagnoze. Od jakiegos czasu cos mi stuka. Na przegladzie, ktory robilem niedawno, facet powiedzial mi, ze to sa popychacze.
                    Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
                    a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
                    Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
                    O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)

                    Komentarz

                    • M@rcin
                      Classic
                      • 2006
                      • 39

                      #11
                      wymiane tych popychaczy lepiej zlecic aso czy jakiemus dobremu mechanikowi?

                      jakie sa ewentualne konsekwencje niewymienienia tych popychaczy?

                      Komentarz

                      • Maicroft
                        Moderator
                        S_OCP MemberModeratorr
                        • 2004
                        • 25757
                        • Audi

                        #12
                        Troche za maly przebieg jak na seryjne auto, zeby juz trzeba bylo robic - takie jest moje zdanie.
                        Spritmonitor.de

                        Komentarz

                        • djczas
                          RS
                          • 2005
                          • 9612

                          #13
                          M@rcin, uszkodzenie wałka rozrzadu a w najgorszym przypadku kolizja ale to nie takie chop sip od razu auto masz od nowosci czy uzywka

                          Komentarz

                          • chester121
                            L&K
                            • 2005
                            • 1053

                            #14
                            wiesz co z tego co widze to kazdy diesel VW ma takie uroki ze popychacze albo szklanki zaczynaja byc slyszalne po dosc krotkim czasie uzywania auta
                            szczegolnie jest to slyszalne gdy autko zostaje zapalone po dlugim czasie wtedy przez pare sec slychac stukanie
                            ale jak pojechalem w mojej octavce do aso na diagnoze to powiedzieli zeby jezdic i sie nie przejmowacjak zaczna glosniej walic wtedy trzeba wymienic ( w aso to ksozt ponizej 1000zl)
                            wiec jezdze na nch juz jakies 20kkm i nic sie narazie nie dzieje
                            mysle ze zmienie je za jakies 70kkm razem z rozrzadem (no chyba ze zaczna glosneij pykac wtedy wczesniej)

                            a co do oleju to jesli silnik ma 100kkm przebiegu to olej mineralny to bedzie cios dla twojego autka (na taki olej przechodzi sie jak ma sie juz naprawde powazny przebieg a nie 100kkm przeciez on dopiero co sie dotarl :P

                            Komentarz

                            • adaś
                              Elegance
                              S_OCP Member
                              • 2006
                              • 876
                              • Volkswagen

                              #15
                              Chester, a jaki masz przebieg w swojej furce?
                              Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
                              a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
                              Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
                              O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)

                              Komentarz

                              • chester121
                                L&K
                                • 2005
                                • 1053

                                #16
                                teraz zblizam sie do 110kkm a zaczely stukac przed rozrzadem jakies 85
                                w aso powiedzieli ze TTTM i zeby jezdzic i tak tez robie 8)

                                Komentarz


                                • #17
                                  Chester, a jaki masz przebieg w swojej furce?
                                  skasował swoja fure
                                  ja mamdokładnie 102689 km i nic, dzis byłem u mechanika bo delikatnie się poci ło przy pompie podciśnienia i wymieniłem uszczelkę i silnik działa jak złoto i Adaś też mam AHF

                                  Komentarz

                                  • djczas
                                    RS
                                    • 2005
                                    • 9612

                                    #18
                                    chester121, ppoczekaj az w audicy zaczna klepac :P

                                    Komentarz

                                    • adaś
                                      Elegance
                                      S_OCP Member
                                      • 2006
                                      • 876
                                      • Volkswagen

                                      #19
                                      U mnie jest troche inaczej, bo stukanie nie przestaje w miare rozgrzewania sie silnika. A wydaje mi sie nawet, ze przy rozgrzanym jest bardziej slyszalne; wiec to chyba juz kwalifikuje sie do wymiany. Jutro jade do mojego magika, niech to zbada.
                                      Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
                                      a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
                                      Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
                                      O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        przyjedż we wtorek do TGG "experci" posłuchają.

                                        Komentarz

                                        • adaś
                                          Elegance
                                          S_OCP Member
                                          • 2006
                                          • 876
                                          • Volkswagen

                                          #21
                                          Sprobuje, chociaz we wtorki to jest mi bardzo nie po drodze.
                                          Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
                                          a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
                                          Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
                                          O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)

                                          Komentarz

                                          • chester121
                                            L&K
                                            • 2005
                                            • 1053

                                            #22
                                            djczas, w audicy juz tez stukaja ale tylko na poczatku podczas rozruchu silnika
                                            potem jest cicho jak w teatrze :P

                                            Zamieszczone przez Sigma_74
                                            Cytat:
                                            Chester, a jaki masz przebieg w swojej furce?
                                            skasował swoja fure
                                            po pierwsze nie jest to smieszne
                                            po drugie nie skasowalem octavi
                                            po trzecie nie ja skosowalem tylko mnie skasowali :evil:

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Zamieszczone przez chester121
                                              o pierwsze nie jest to smieszne
                                              a kto się smieje ?

                                              Zamieszczone przez adaś
                                              Sprobuje, chociaz we wtorki to jest mi bardzo nie po drodze.
                                              bedziemy czekac

                                              Komentarz

                                              • M@rcin
                                                Classic
                                                • 2006
                                                • 39

                                                #24
                                                auto uzywane ale z pewnego zrodla. tez poczekam z ta wymiana....bo skoro fabryczne wytrzymaly 100k to nastepne trzeba bedzie wymieniac co 50k czyli co 2-3 lata. dziwne te silniki vw :]

                                                Komentarz

                                                • daroo
                                                  Rider
                                                  • 2006
                                                  • 315

                                                  #25
                                                  witam chester to stukanie po uruchomieniu reaktora to normalna rzecz olej musi do nich doplynac a co do szklanek to ja tez juz mialem wymiane po ok 110kkm wez poprawke ze jezeli za dlugo tak polatasz moze ci zaworki rozklepac i na samych szklankach sie nie skonczy to oczywiscie opinia mojego mecha po tym jak do niego pojechalem z tematem :? co do kosztow w aso to ponizej tys. owszem ale tylko szklanki a robota to oddzielny temat :!:
                                                  AGR'00 123KM/264Nm

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...