kontrolka z kluczykiem i odpalanie auta

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Trawis
    Classic
    • 2007
    • 25

    kontrolka z kluczykiem i odpalanie auta

    Zamieszczone przez NEOrADEk
    Wchodzi Terminator do sauny. Upadło mu mydło, więc się schyla.
    mydło w saunie??? bez sensu... :P
  • maciek1
    Ambiente
    • 2006
    • 155

    #2
    kontrolka z kluczykiem i odpalanie auta

    Hej,
    Dzis rano wsiadlem do auta i palila sie kontrolka z kluczykiem. Sprobowalem odpalic pare razy. Podczas prob kasowal mi sie licznik i migaly kontrolki. Teraz jak wkladam kluczyk to juz nie swieci ta kontrolka z kluczykiem (pojawiaja sie kontrola od akumlatora - czyli normalnie).
    Na forum doczytalem sie ze to immobilajzer (nie zaskakiwal) i teraz moje pytanie ...
    Czy jak sie sie pare razy probowalo odpalic z ta kontrolka mrugajoca to jest wymagana jakas specjalna procedura aby odpalic auto ponownie (bo rozumiem ze immoblilajzer cos zblokowal) ?
    Octavia 1.9 TDI 99' SLX COMBI 110KM AHF

    Komentarz

    • Tomecki
      Drive
      • 2006
      • 54

      #3
      Jeżeli zasadzisz poprawny/działający kluczyk to odpali się bez problemu normalnym sposobem.

      Komentarz

      • maciek1
        Ambiente
        • 2006
        • 155

        #4
        U mnie sie juz nie pali ta kontrolka a auto dalej nie odpala ... moze jest tak ze kontolka nie dziala ...
        Octavia 1.9 TDI 99' SLX COMBI 110KM AHF

        Komentarz

        • djczas
          RS
          • 2005
          • 9612

          #5
          maciek1, jesli sie da to podjedź jutro na spota sprawdzimy vagiem czy nie ma błedów

          Komentarz

          • Tomecki
            Drive
            • 2006
            • 54

            #6
            Da się, ale pewnie autobusem albo autonogami

            Komentarz

            • djczas
              RS
              • 2005
              • 9612

              #7
              Tomecki, to sie podjedzie do niego :wink:

              Komentarz

              • Tomecki
                Drive
                • 2006
                • 54

                #8
                Swoją drogą dziwne. Jak ja się u siebie w AEE immo bawiłem to było tak jak pisałem - zasadziłem kluczyk z odpowiednią cewką i palił z dotyku. Przy dwóch różnych cewkach wsadzonych w kluczyk jednocześnie robił mi problemy, ale w sumie mu się nie dziwie Może dizle (śmiem podejrzewać że ma dizla) zachowują się inaczej, chociaż nie wiem co ma piernik...

                Komentarz

                • splawik
                  L&K
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 1292

                  #9
                  Zamieszczone przez Tomecki
                  Da się, ale pewnie autobusem albo autonogami
                  Można odpalić samochód nawet jak immo szwankuje, potrzebny jest kod z zawieszki plastikowej. Już było o tym na forum.
                  A6 Avant 1.9 TDI AVG - przedlift
                  AR 156 SW 1.9 JTD 16V - półlift
                  O1 Combi 1.6 MPI BFQ - polift
                  -------------------------------------------------
                  Dysponuję kasownikiem do poduszek VAG

                  Komentarz


                  • #10
                    ja bym sprawdzil akumulator/elektryke. Moze za mocno spadlo napiecie i elektronika zaczela głupiec. Rozrusznik kreci wogole ?

                    Komentarz

                    • maciek1
                      Ambiente
                      • 2006
                      • 155

                      #11
                      Rozrusznik nie krecil. Jak przekrecilem kluczyk to na desce rozdzielczej mialem dyskoteke i cos ostro cykalo. Akumlator byl bardzo rozladowany. Mowie byl ... bo dzis zabrala moja skode laweta ...
                      Wielkie dzieki chlopaki ze chcieliscie wpasc i pomoc (dopiero dzis odpalilem neta i zobaczylem info), a wczoraj bylem juz tak zdesperowany ze nagralem lawete i elektryka.

                      Jak tylko odbiore auto to napisze co bylo przyczyna i co zostalo naprawione.

                      P.S.
                      Napisze odrazu jakie mialem objawy wstepne - moze komus sie przyda
                      - Od 3 miesiece co jakis czas mi sie wlaczala ta dioda od immo (ale jak wyjalem i wsadzilem kluczyk to znikala )
                      - czasem jak wychodzilem czasem rano to sie okazywalo ze mialem kompa przeksowanego ( tryb 1 i 2) - sam sie w nocy przekasowal
                      Octavia 1.9 TDI 99' SLX COMBI 110KM AHF

                      Komentarz


                      • #12
                        no to na 90% stawiam na sprawy prądowe. Jak IMMO CI odcina to silnik na chwile zapala i potem gasnie, a jak u Ciebie ni hu hu + to resety nocne to stawiam na wyladowany aku + nocne spadki temperaturowe obnizajace dodatkowo jego sprawnosc.

                        Komentarz

                        • maciek1
                          Ambiente
                          • 2006
                          • 155

                          #13
                          Ja go wczoraj probowalem odpalic na kablach ale sie nie udalo - nie krecil.

                          Krecil troche na poczatku dnia, dlatego przywiazlem kable wieczorem od kumple- w nadzieji ze sie uda odpalic od innego auta ...
                          Octavia 1.9 TDI 99' SLX COMBI 110KM AHF

                          Komentarz


                          • #14
                            a kable pociagnales z diesla czy z benzyny ? cyz na prostowniku ? :roll:

                            Komentarz

                            • harnas75
                              Ambiente
                              • 2006
                              • 102

                              #15
                              Ktoś kiedyś pisał o czyszczeniu jakiś styków, gdzieś pod kierownicą ale nie mogę tego znaleźć, które były winne migania lampek. Przeszukaj dobrze forum.

                              Przeczytaj te wątki, może pomogą:


                              Komentarz

                              • splawik
                                L&K
                                S_OCP Member
                                • 2006
                                • 1292

                                #16
                                Zamieszczone przez maciek1
                                Ja go wczoraj probowalem odpalic na kablach ale sie nie udalo - nie krecil.
                                Jek jest padnięty akumulator to daje straszny opór i raczej nie odpalisz, ale jak już odepniesz swój i to odpalisz na kablach i wtedy swój podpinasz, tak robiłem w seju kiedyś.
                                A6 Avant 1.9 TDI AVG - przedlift
                                AR 156 SW 1.9 JTD 16V - półlift
                                O1 Combi 1.6 MPI BFQ - polift
                                -------------------------------------------------
                                Dysponuję kasownikiem do poduszek VAG

                                Komentarz

                                • maciek1
                                  Ambiente
                                  • 2006
                                  • 155

                                  #17
                                  Splawik, to jest wlasnie to czego nie zrobilem - nie odpiolem akumlatora.
                                  Przyczyna byl padniety akumlator, jak sie okazalo nie z tego samochodu - od benzyniaka- jakas 50-tka podobno
                                  Octavia 1.9 TDI 99' SLX COMBI 110KM AHF

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    nie trzeba odpinac. Diesel ma potrzebuje wiekszego kopniecia, jak pociagniesz kabel od innego auta z sielnikiem diesla to odpalilby. Dlatego tez mamy mocnie aku pod maska.

                                    Komentarz

                                    • huwe
                                      Elegance
                                      S_OCP Member
                                      • 2005
                                      • 976

                                      #19
                                      fakt - nie trzeba odpinać. ale :
                                      1. podstawa - dobre kable ( takie np.: z tesco z promocji to o kant d.. otrzeć, a nie tdi palić - sprawdzałem osobiście)
                                      2. jak palisz na kable to plus do baterii, a minus zawsze bezpośrednio na silnik. nie ładujesz wtedy swojej padniętej baterii.
                                      Zenuś pa pa teraz gra nam rcd310- i bardzo fajnie gra. masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc

                                      Komentarz

                                      • Tomecki
                                        Drive
                                        • 2006
                                        • 54

                                        #20
                                        Zresztą gdzieś wyczytałem, że nie wolno/nie powinno się podłączać minusa do naszego aku przy odpalaniu bo grozi to czymśtam.

                                        Komentarz

                                        • szkoda
                                          RS
                                          S_OCP Member
                                          • 2005
                                          • 22543

                                          #21
                                          tak, chyba generalna zasada jest taka, ze "-" podaje sie z masy.
                                          saport techniczny baj DGW
                                          była BKD+DSG '05 120kkm
                                          była BXE '08 190kkm
                                          no i nie ma :-)

                                          Komentarz

                                          • RomanS
                                            Elegance
                                            • 2004
                                            • 804

                                            #22
                                            Zamieszczone przez lec
                                            nie trzeba odpinac. Diesel ma potrzebuje wiekszego kopniecia, jak pociagniesz kabel od innego auta z sielnikiem diesla to odpalilby. Dlatego tez mamy mocnie aku pod maska.
                                            Zgadzam się, że nie trzeba odpinać, ale też wielokrotnie odpalałem diesle sąsiadów z parkingu z mojego "benzynowego" aku 55 Ah. Tyle tylko, że muszę dać prąd z alternatora, czyli przygazować "trochę". Bez tego, na wolnych obrotach obcy "pusty" akumulator zabiera prąd. Normalne w przyrodzie dążenie do równowagi.
                                            Pzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI

                                            Komentarz

                                            • Garret
                                              L&K
                                              S_OCP Member
                                              • 2006
                                              • 1196
                                              • Octavia II combi (1Z5)
                                              • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                                              #23
                                              Zamieszczone przez huwe
                                              fakt - nie trzeba odpinać. ale :
                                              1. podstawa - dobre kable ( takie np.: z tesco z promocji to o kant d.. otrzeć, a nie tdi palić - sprawdzałem osobiście)
                                              ...
                                              Zagadza się, na hipermarketowych kablach mój TDI nawet nie obrócił, na dobrych kablach bez problemu - choć auto dawcy (benzynowe uno 1.4, aku jakiś mały) trzeba było trochę przegazować - tak jak pisze RomanS
                                              Garret

                                              -----------
                                              Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)

                                              Komentarz

                                              • maciek1
                                                Ambiente
                                                • 2006
                                                • 155

                                                #24
                                                Ja usilowalem odpalic od fiesty 1.1 i byla gazowana dosc ostro. Skoda nawet nie obrocila. Pewnie tak jak piszecie kable sa badziewne (choc byly juz uzywane - ale do odpalanie innego auta) i zapialem minus do minusa (padnietego ak. w skodzie) a nie jak piszecie bezposrednio do masy.

                                                Macie jakies upatrzone miejsce do zapiecia minusa ?, wiem ze masa to jest cala karoseria ale chodzi o to zeby jakos porecznie zapiac kleme.

                                                Pozdrawiam,
                                                Maciek
                                                Octavia 1.9 TDI 99' SLX COMBI 110KM AHF

                                                Komentarz

                                                • Kuvel
                                                  Ambiente
                                                  • 2006
                                                  • 138

                                                  #25
                                                  Zamieszczone przez huwe
                                                  2. jak palisz na kable to plus do baterii, a minus zawsze bezpośrednio na silnik. nie ładujesz wtedy swojej padniętej baterii.
                                                  Nie sprawdzałem jak jest w Octavi, ale w innych autach "-" na aku jest stale połączony z masą auta (zdziwił bym się bardzo, gdyby w O bylo inaczej), jaka to więc różnica, czy przyłączymy "-" do aku czy do masy? ŻADNA!
                                                  90 KM i uważam, że wystarczy - czy coś mi dolega ?

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...