Zamieszczone przez NEOrADEk
kontrolka z kluczykiem i odpalanie auta
Zwiń
X
-
kontrolka z kluczykiem i odpalanie auta
Hej,
Dzis rano wsiadlem do auta i palila sie kontrolka z kluczykiem. Sprobowalem odpalic pare razy. Podczas prob kasowal mi sie licznik i migaly kontrolki. Teraz jak wkladam kluczyk to juz nie swieci ta kontrolka z kluczykiem (pojawiaja sie kontrola od akumlatora - czyli normalnie).
Na forum doczytalem sie ze to immobilajzer (nie zaskakiwal) i teraz moje pytanie ...
Czy jak sie sie pare razy probowalo odpalic z ta kontrolka mrugajoca to jest wymagana jakas specjalna procedura aby odpalic auto ponownie (bo rozumiem ze immoblilajzer cos zblokowal) ?Octavia 1.9 TDI 99' SLX COMBI 110KM AHF
-
-
Swoją drogą dziwne. Jak ja się u siebie w AEE immo bawiłem to było tak jak pisałem - zasadziłem kluczyk z odpowiednią cewką i palił z dotyku. Przy dwóch różnych cewkach wsadzonych w kluczyk jednocześnie robił mi problemy, ale w sumie mu się nie dziwie
Może dizle (śmiem podejrzewać że ma dizla) zachowują się inaczej, chociaż nie wiem co ma piernik...

Komentarz
-
-
Można odpalić samochód nawet jak immo szwankuje, potrzebny jest kod z zawieszki plastikowej. Już było o tym na forum.Zamieszczone przez TomeckiDa się, ale pewnie autobusem albo autonogami
A6 Avant 1.9 TDI AVG - przedlift
AR 156 SW 1.9 JTD 16V - półlift
O1 Combi 1.6 MPI BFQ - polift
-------------------------------------------------
Dysponuję kasownikiem do poduszek VAG
Komentarz
-
-
lec
ja bym sprawdzil akumulator/elektryke. Moze za mocno spadlo napiecie i elektronika zaczela głupiec. Rozrusznik kreci wogole ?
Komentarz
-
Rozrusznik nie krecil. Jak przekrecilem kluczyk to na desce rozdzielczej mialem dyskoteke i cos ostro cykalo. Akumlator byl bardzo rozladowany. Mowie byl ... bo dzis zabrala moja skode laweta ...
Wielkie dzieki chlopaki ze chcieliscie wpasc i pomoc (dopiero dzis odpalilem neta i zobaczylem info), a wczoraj bylem juz tak zdesperowany ze nagralem lawete i elektryka.
Jak tylko odbiore auto to napisze co bylo przyczyna i co zostalo naprawione.
P.S.
Napisze odrazu jakie mialem objawy wstepne - moze komus sie przyda
- Od 3 miesiece co jakis czas mi sie wlaczala ta dioda od immo (ale jak wyjalem i wsadzilem kluczyk to znikala )
- czasem jak wychodzilem czasem rano to sie okazywalo ze mialem kompa przeksowanego ( tryb 1 i 2) - sam sie w nocy przekasowalOctavia 1.9 TDI 99' SLX COMBI 110KM AHF
Komentarz
-
-
lec
no to na 90% stawiam na sprawy prądowe. Jak IMMO CI odcina to silnik na chwile zapala i potem gasnie, a jak u Ciebie ni hu hu + to resety nocne to stawiam na wyladowany aku + nocne spadki temperaturowe obnizajace dodatkowo jego sprawnosc.
Komentarz
-
lec -
Jek jest padnięty akumulator to daje straszny opór i raczej nie odpalisz, ale jak już odepniesz swój i to odpalisz na kablachZamieszczone przez maciek1Ja go wczoraj probowalem odpalic na kablach ale sie nie udalo - nie krecil.
i wtedy swój podpinasz, tak robiłem w seju kiedyś.
A6 Avant 1.9 TDI AVG - przedlift
AR 156 SW 1.9 JTD 16V - półlift
O1 Combi 1.6 MPI BFQ - polift
-------------------------------------------------
Dysponuję kasownikiem do poduszek VAG
Komentarz
-
-
lec
nie trzeba odpinac. Diesel ma potrzebuje wiekszego kopniecia, jak pociagniesz kabel od innego auta z sielnikiem diesla to odpalilby. Dlatego tez mamy mocnie aku pod maska.
Komentarz
-
fakt - nie trzeba odpinać. ale :
1. podstawa - dobre kable ( takie np.: z tesco z promocji to o kant d.. otrzeć, a nie tdi palić - sprawdzałem osobiście)
2. jak palisz na kable to plus do baterii, a minus zawsze bezpośrednio na silnik. nie ładujesz wtedy swojej padniętej baterii.Zenuś pa pa teraz gra nam rcd310- i bardzo fajnie gra.
masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc
Komentarz
-
-
Zgadzam się, że nie trzeba odpinać, ale też wielokrotnie odpalałem diesle sąsiadów z parkingu z mojego "benzynowego" aku 55 Ah. Tyle tylko, że muszę dać prąd z alternatora, czyli przygazować "trochę". Bez tego, na wolnych obrotach obcy "pusty" akumulator zabiera prąd. Normalne w przyrodzie dążenie do równowagi.Zamieszczone przez lecnie trzeba odpinac. Diesel ma potrzebuje wiekszego kopniecia, jak pociagniesz kabel od innego auta z sielnikiem diesla to odpalilby. Dlatego tez mamy mocnie aku pod maska.Pzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI
Komentarz
-
-
Zagadza się, na hipermarketowych kablach mój TDI nawet nie obrócił, na dobrych kablach bez problemu - choć auto dawcy (benzynowe uno 1.4, aku jakiś mały) trzeba było trochę przegazować - tak jak pisze RomanSZamieszczone przez huwefakt - nie trzeba odpinać. ale :
1. podstawa - dobre kable ( takie np.: z tesco z promocji to o kant d.. otrzeć, a nie tdi palić - sprawdzałem osobiście)
...Garret
-----------
Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)
Komentarz
-
-
Ja usilowalem odpalic od fiesty 1.1 i byla gazowana dosc ostro. Skoda nawet nie obrocila. Pewnie tak jak piszecie kable sa badziewne (choc byly juz uzywane - ale do odpalanie innego auta) i zapialem minus do minusa (padnietego ak. w skodzie) a nie jak piszecie bezposrednio do masy.
Macie jakies upatrzone miejsce do zapiecia minusa ?, wiem ze masa to jest cala karoseria ale chodzi o to zeby jakos porecznie zapiac kleme.
Pozdrawiam,
MaciekOctavia 1.9 TDI 99' SLX COMBI 110KM AHF
Komentarz
-
-
Nie sprawdzałem jak jest w Octavi, ale w innych autach "-" na aku jest stale połączony z masą auta (zdziwił bym się bardzo, gdyby w O bylo inaczej), jaka to więc różnica, czy przyłączymy "-" do aku czy do masy? ŻADNA!Zamieszczone przez huwe2. jak palisz na kable to plus do baterii, a minus zawsze bezpośrednio na silnik. nie ładujesz wtedy swojej padniętej baterii.90 KM i uważam, że wystarczy - czy coś mi dolega ?
Komentarz
-
Komentarz