SZPILKI DO ALU

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • jarekjack
    Drive
    • 2007
    • 40

    SZPILKI DO ALU

    Zamieszczone przez wolf
    swoja droga to producenci czesto pomija skode w specyfikacji produktow
    tu akurat Skoda strzeliła fuck up - robiąc nietypowe sterowanie :evil:
    Pozdrawiam Jarek

    Octa 01, Combi Elegance, r 2000
    AHF - 1.9 VP - 110KM (235Nm) [135/303] Po tuningu MTM
  • Spory
    Ambiente
    • 2006
    • 119

    #2
    SZPILKI DO ALU

    Hej Octaviusze.

    Nabyłem alu do mojego Szkodnika, niestety bez szpilek.
    Nie mam wiedzy, czy te z felg stalowych będą pasować, czy muszą być inne?
    Jeżeli mają być inne, to jakie ? (chodzi chyba o długość).
    Za sugestie z góry dzięki.

    Komentarz

    • rezon
      RS
      • 2006
      • 1894
      • Volvo
      • AKL 1.6 MPI 101 KM
      • BSE 1.6 MPI 102 KM

      #3
      Jak oryginalne SKoda VW itp to są te same szpilki (tak miałem w O1), jak innej firmy to musisz dokupić (tak mam teraz)

      Komentarz

      • Spory
        Ambiente
        • 2006
        • 119

        #4
        Zamieszczone przez rezon
        ... jak innej firmy to musisz dokupić (tak mam teraz)
        Alu nie skodowskie. Pozostaje więc dokupienie. Tylko jakie szpile kupić, jaka długość. Wiem tylko, że do alu mają być stożkowe.

        Komentarz

        • -Piotr-
          L&K
          S_OCP Member
          • 2006
          • 1018
          • Octavia III (5E3)
          • CHPA 1.4 TSI 140 KM

          #5
          Można łatwo sprawdzić . Odkręcić jedną śrubę od koła, i zaobserwować ile wystaje śruba z drugiej strony po przełożeniu na feldze stalowej np. zapas, i ile na aluminiowej. Wnioski nasuną się same.
          O I złota w kombi 1.6 BFQ - od tego Tu się zaczęło
          KIA Carens 2.0 CRDI - przerwa na kawę ....
          O III czarna liftback - reaktywacja

          Komentarz

          • rezon
            RS
            • 2006
            • 1894
            • Volvo
            • AKL 1.6 MPI 101 KM
            • BSE 1.6 MPI 102 KM

            #6
            Po prostu podjedź do dealera felg, podaj markę felg, model samochodu i Ci dobiorą. np. O2 ma chyba inny gwint niż O1. Nie będzie pasować to oddasz, Jak podasz sam rozmiary to jakie chciałeś, takie kupiłeś. Nie ich wina.

            Komentarz

            • stysiek
              Rider
              • 2007
              • 537

              #7
              a ja moze inaczej...

              czy do stalowych mozna stosować szpilki od Alusów (oryginalne)

              O2 - elegance

              Komentarz

              • szkoda
                RS
                S_OCP Member
                • 2005
                • 22543

                #8
                Zamieszczone przez stysiek
                a ja moze inaczej...

                czy do stalowych mozna stosować szpilki od Alusów (oryginalne)

                O2 - elegance
                mozna
                saport techniczny baj DGW
                była BKD+DSG '05 120kkm
                była BXE '08 190kkm
                no i nie ma :-)

                Komentarz

                • endryu
                  RS
                  • 2006
                  • 3777
                  • Octavia II combi (1Z5)
                  • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                  #9
                  Spory, wrzuć felę do bagażnika podjedź do firmy-sklepu-warsztatu handlujacego felgami i dobiorą śruby do właściwego profilu osadzenia śruby i jej długości.
                  O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                  O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                  =================================================

                  Komentarz

                  • greszczyn
                    Elegance
                    • 2005
                    • 893
                    • Nissan

                    #10
                    Zamieszczone przez stysiek
                    czy do stalowych mozna stosować szpilki od Alusów (oryginalne)
                    IMO najlepiej jest mieć dwa komplety śrub . Jeden do stalówek ,drugi do alu . U mnie po zeszłorocznej zimie( felgi stalówki ) śruby wyglądały jak na zdjeciach poniżej . Więc przykręcając alufelgę taka śrubą , bez uprzedniego oczyszczenia jej z rdzy , nie bedzie ona dokładnie przylegała do gniazda w alufeldze .Wiec albo uszkodzimy gniazdo w alu feldze ,albo felga może nie być dobrze dokrecona (dociągnięta ) do piasty . Może to skrajny przypadek ,ale warto zwrócic uwagę na taka małą rzecz jak śruba do kół. :|

                    PS. Zmieniłbym temat na .... : śruby do alu :wink:

                    Komentarz

                    • rezon
                      RS
                      • 2006
                      • 1894
                      • Volvo
                      • AKL 1.6 MPI 101 KM
                      • BSE 1.6 MPI 102 KM

                      #11
                      Zamieszczone przez greszczyn
                      Może to skrajny przypadek
                      skrajny. Takich śrub to nie miałem po 6 latach eksploatacji O1. Jak będziesz miał 2 kpl to też na rdzę niewiele pomoże. Chyba, że po kilku latach kupisz drugi. metal rdzewieje również jak leży.

                      Komentarz

                      • leszekmw
                        RS
                        • 2005
                        • 5356

                        #12
                        greszczyn, no fakt :!: rezon ma rację . to są śruby po jednej zimie ? albo się zakopałeś w jakiejś brei solnej i rzadko myjesz auto, albo trafił się jakiś bardzo słaby materiał bo są naprawdę mono pordzewiałe
                        O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                        GVI 1.4TSI
                        LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                        tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                        Komentarz

                        • endryu
                          RS
                          • 2006
                          • 3777
                          • Octavia II combi (1Z5)
                          • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                          #13
                          śruby nie stanowią problemu, jeśli ktoś chce może mieć dwa komplety - do letnich i zimowych kół. Nie są to przecierz drogie elementy
                          O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                          O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                          =================================================

                          Komentarz

                          Pracuję...